RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #5220 Dátum: 2012. április 14. 20:37:08 pm » |
|
m20b23-at nem lehet nagyobbra felfűzni? Sehol nem látok erre utaló dolgot ,szerelést....
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #5221 Dátum: 2012. április 14. 23:01:43 pm » |
|
m20b23-at nem lehet nagyobbra felfűzni? Sehol nem látok erre utaló dolgot ,szerelést....
Lehet bele nagyobb löketű főtengelyt -eta,td- tenni, de csak azzal nem nyersz sokat, igazából fúrni is kellene, mert a 23i kicsi furatú. Arra meg nem a legjobb alany a b23 blokköntvény, mert elvékonyodik a hengerfal, bár vannak olyan vélemények hogy ez nem okoz problémát.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #5222 Dátum: 2012. április 16. 15:35:19 pm » |
|
A 23i-be beleesik a 2,4 ftg.A probléma a dugattyúkkal van,kijár a blokkból majdnem 3mm.Össz cm3-be talán 100-at ha nyersz,viszont a nyomatéka megnő a motornak a hosszabb löket miatt.76,?mm löket helyett 81mm. Egy ilyen projekten dolgozom.
|
|
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5223 Dátum: 2012. április 16. 18:13:15 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5225 Dátum: 2012. április 17. 20:22:11 pm » |
|
Szép hangjuk van, de mi köze a videónak ahhoz amit írtál? Ilyet én is tudok: nyilván szó nincs arról, hogy az M30 erősebb lenne, mint az S38, de érdemes nézni a Megasztárt....
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #5226 Dátum: 2012. április 17. 20:53:24 pm » |
|
Katt a utubera, és olvasd el a videó alatt az eredményeket
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5227 Dátum: 2012. április 17. 21:01:09 pm » |
|
Aha:
1) S50 E30 tuning 243 le 2) S50 E30 193 le 3) S52 E30 Miller chippel 245 le 4) M20 3.1L Stroker 196 le
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #5228 Dátum: 2012. április 20. 20:53:55 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #5229 Dátum: 2012. április 21. 06:35:26 am » |
|
A vicc az, hogy még meg sem néztem ki-mi a hirdető, de már tudtam, hogy ausztrál. Amerokában szintén mindent kapni, mi szem-szájnak ingere, főleg a régi vasakhoz. Ezt szégyennek tartom a német piacra nézve, nagyon nagy szégyennek. Amikor anno gátlókat kerestem, szinte minden út az USA-ba vezetett, ahol persze a bolt tulajdonosa pl. Holland volt. Mi a francért nincs ez itt európában, ahol a kocsit gyártják??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #5230 Dátum: 2012. április 21. 07:44:17 am » |
|
Valamiért nincs rá kereslet. Arra gondolnék, hogy a németeknél más a kultúra, ott az újjabb technika, az "übermotor" a trend. Usa/ausztráliában olcsóbb a benzin, és inkább kerül előtérbe a megbízhatóság. Talán.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #5231 Dátum: 2012. április 21. 08:36:59 am » |
|
Itthon is találsz lehetőséget arra, hogy akár kovácsolt főtengelyed legyen, de sem honlap, sem hirdetés, csak pár fantom oldal, ahol senki nem csinál semmit, csak ossza az észt, meg beszerez ezt-azt. Sok ilyen cucc van, hirdetik 10-en, a szálak meg 1 vagy max 2 helyre futnak:) Abban azonban igazad van, hogy modern gépekhez jobban van cucc.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #5232 Dátum: 2012. április 21. 08:40:19 am » |
|
Szerintem nem baj, hogy nincs olyan sok forrás. Egyrészt sokadik emberen menne át a cucc, mire itthon is árulnák, ergó drágább lenne. A fontos szerintem az, hogy ahonnan származik, az adjon garanciát és létezzen még két év múlva is. Persze a legjobb az lenne ha Mo-n is lennének cuccok, de mi ehhez nagyon-nagyon apró piac vagyunk, Németország nincs olyan messze, viszont ha ott nincs valami, akkor egyértelmű, hogy még az a piac is kicsinek számít, már ami az ehhez hasonló cuccok felvételét jelenti.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #5233 Dátum: 2012. április 21. 08:51:27 am » |
|
Inkább arról van szó (szerintem), hogy a tengeren túl nincs annyi verseny, vagy mondjuk más fajták. Európában a pálya, hegyi, egyéb autóversenyek igényelnek spéci cuccokat, nem menő az "apró" műhelyek egyedi munkái. A nagy cégek tudják a forrásokat, van minden. Ha Te akarsz valamit, esélyed sincs. Odaát a "senkinek" is van joga ahoz, hogy spéci cuccai legyenek, nem kiváltság. Ráadásul az ára a töredéke. Nyugodtan keressetek pl E21 stabrudat (vastagat), euban nincs, csak spéci verseny technika, tök más futóműhöz. Egy vagyon. Az USA-ban azonnal van raktáron, töredéke, csak hát a posta.... ügye jó nagy darab vas:( 1000 ilyet sorolhatnék. A felvevőpiacról meg annyit, hogy azt gondolom felénk több a cápa, mármint a kontinensen. Csak teljesen más a piac, mások az igények, de főként más a kínálat. Mert valljuk meg, sok dolgot nem vennénk meg, ha nem kínálnák nekünk. Eszünkbe sem jutna!!!! Ez egy ilyen játék.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #5234 Dátum: 2012. április 21. 08:54:52 am » |
|
Én sem azt támogatnám Collins, hogy többen árulják, pont hogy nevetek a hirdetéseken. A pár díszhuszár nagydumás majom hirdet minden szépet jót, adja a nagyot, amúgy meg fogalmataln, azt sem tudja mi fán terem a vas, de kurva okos, a parasztot meg jól leveszi. Nagy dolog a marketing. Valyon miért nem szeretem?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5235 Dátum: 2012. április 21. 12:02:00 pm » |
|
Köszönöm,kicsit olcsóbban meg lenne amcsiból a 4.0l verzsön,szerintem ez így izé-mizé,6000€ az 1.5 millió,ebből a nagyfuratosba meglenne a gyári 3.8 crank,ugyanezek a dugók,hajtókarok,beleférne egy shrick temgely,rugók,szelepek,tűzkarika,ÚJ túró,komoly ECu,gyújtás,leömlő,minden sallang,kb a kuplung is,az simán 600le,én azt választanám,de lehet még a 3.6-al is beérném,1.8-bár körül.Ennek csak szívóban van jelentősége,a tökös szívó meg V12.Az M30/S38 3.8 verzsön is 1400le körül nyom,24V fejcivel,2.5+ bárnál,és oda már alul is meg kell erősíteni magát a blokkot,meg a főtengely gyámjait,szintúgy itt már maga fej,a tűztér teteje egyszerűen beszakad,kb nincs értelme nagyobb lökettérfogatnak,esetleg akkor kisebb nyomáson tudná az azonos teljesítményt. Összehasonlítás képen,ha az M70-et kiküldöm amcsiba,11 000$-ért,ez nincs egész 8000€,mondjuk postával annyi,kapok egy 5.7 M70-et,felhüvelyezve,viseco dugókkal,arrows karokkal,a 850CSI gyári ÚJ főtengelyével,csapágysorral,arp csavarokkal,készre szerelve,lehúzva minden,1órás padi járatással,ahol hozzá égetik a csippet,12 injektort,minden plug&play,a gyári vezetékeléssel,minden 3betűs működik.Felár nélkül választható a CR,8.5-12.5 között,szintúgy a vez.tengelyből is 2 street legal,és egy felnőtt verzió választható.Vez.tengelytől függően 380<le,572nm<.A 6.0l-es verzsön kb 4500$-val hosszabb,mert az már nem gyári főtengely,hanem az ő egyedi cuccuk. Teljesen más az európai piac,mint a tengerentúli,és a jövedelmi viszonyok is tök mások,szerintem ezek azért még a nyugat európai srácoknak is drága cuccok,nemcsak nekünk.Összehasonlítás képen én itt keresek durván 2200€-t,mint munkabért,ennek a 3/4-e konkrétan a megélhetésre el is megy,az Írek tömegével emigrálnak Ausztráliába,hívnak engem is,ezerrel,szóval ott ugyanezzel a munkával simán a 2.5-szeresét kereshetném,ugyanezzel a rezsi költséggel,ill. pár dolog ott még olcsóbb. Megjegyzem,szerintem egy minta darab postázása után,simán legyártana nekem is egy szett dugót a viseco,kart az arrows,csavart az arp,fel is lehetne otthon hüvelyeztetni,azt csókolom,feléből megvan,igaz a gyári főtengely olcsóbb onnan,postával,mint itthon a legnagyobb kedvességgel is,de nem verném magam a földhöz bánatomban,ha maradna 5.0 litykós,és kijönne a feléből.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #5236 Dátum: 2012. április 21. 14:58:12 pm » |
|
Én nem értek egyet azzal a részével, hogy amcsiban drágábbak a cuccok. Az almát az almával hasonlítsuk össze. Egy két vagy három utas gátló, olcsóbb amcsiban, mint európában. ÉS BMW-ről beszélek. Ja és verseny cuccról van szó, nem paraszt butító vacakról. Kb annyi dollárban, mint euróban, csak ügye a dollár nem 300Ft. A gond a posta, meg az hogy nincs szervize. Nem szeretném évente revízióra küldözgetni:( A kereseteket nem ismerem, ebben nem nyitnék vitát.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #5237 Dátum: 2012. április 21. 15:20:33 pm » |
|
A múltkor nekem is ezen sírt a szám. Én ha ynitnék valami vállalkozást, akkor tuti vmi ilyesmi cuccokra állnék rá. Metric mechanic, ireland engineering, horsepowerfreaks, pure performance cuccokat hozni európába.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5238 Dátum: 2012. április 21. 16:45:03 pm » |
|
Én nem értek egyet azzal a részével, hogy amcsiban drágábbak a cuccok. Az almát az almával hasonlítsuk össze. Egy két vagy három utas gátló, olcsóbb amcsiban, mint európában. ÉS BMW-ről beszélek. Ja és verseny cuccról van szó, nem paraszt butító vacakról. Kb annyi dollárban, mint euróban, csak ügye a dollár nem 300Ft. A gond a posta, meg az hogy nincs szervize. Nem szeretném évente revízióra küldözgetni:( A kereseteket nem ismerem, ebben nem nyitnék vitát.
Nem mondtam,hogy drágábbak,úgy értettem,hogy ez a 4.2 kitt,még a nyugat európai vásárlóknak is drága,de az amcsiknak,ausztráloknak nem annyira.Mi a baj a postával,az M70-et 300$-ért viszik-hozzák,az nem sok,szerintem,+30-ért ők be is csomagolják itt a helyszínen.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #5239 Dátum: 2012. április 23. 13:42:31 pm » |
|
Itt kezdődik az erő
|
|
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #5240 Dátum: 2012. április 23. 13:53:32 pm » |
|
Nem mondtam,hogy drágábbak,úgy értettem,hogy ez a 4.2 kitt,még a nyugat európai vásárlóknak is drága,de az amcsiknak,ausztráloknak nem annyira.Mi a baj a postával,az M70-et 300$-ért viszik-hozzák,az nem sok,szerintem,+30-ért ők be is csomagolják itt a helyszínen.
Nekem kb 500 dollár-os költséggel kalkuláltak, ami egy 450 dolláros cucc esetében nem éppen elfogadható. Csupán ennyi a gond. Sajnos nem vagyok otthon a nagy terjedelmű csomagok nemzetközi piacán, így szét sem néztem. Amúgy meg a keleti part volt, ami picit odébb van mint a nyugati, szóval a teljes USA-n kapásból át kellene hozni:(
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5241 Dátum: 2012. április 23. 19:09:07 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #5242 Dátum: 2012. április 28. 22:51:49 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #5243 Dátum: 2012. május 06. 14:14:35 pm » |
|
SZÉP VOLT NORBI!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
|
« Válasz #5244 Dátum: 2012. május 06. 17:34:47 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #5245 Dátum: 2012. május 06. 21:36:22 pm » |
|
Az az ostoba, aki elhiszi, hogy attól, hogy valaki más műfajban elért sikerei által keresett pénzből autóversenyzőt csinál magából az autóversenyző is lesz. Egy szintig elég, ha pénzed van, de annak álltalába ez a vége. GRAT NORBI!!!!
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #5246 Dátum: 2012. május 06. 22:41:27 pm » |
|
Bizony! Ha off, ha nem, egy magyar gyerek BMW-vel magyar pályán nagyon komolyat futott ma! Nekünk óriási boldogságot adott, régóta vártunk erre, beérett a gyümölcs! Szép volt!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Danaskull
Nem elérhető
Hozzászólások: 591
Müncheni toronyőr
|
|
« Válasz #5247 Dátum: 2012. május 06. 22:43:03 pm » |
|
Asszem ezen a képen eléggé átjön, milyen is volt a mai nap Köszi Norbi!
|
|
|
Naplózva
|
'83 E30 coupe M20B20
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5248 Dátum: 2012. május 07. 11:49:20 am » |
|
Az az ostoba, aki elhiszi, hogy attól, hogy valaki más műfajban elért sikerei által keresett pénzből autóversenyzőt csinál magából az autóversenyző is lesz. Egy szintig elég, ha pénzed van, de annak álltalába ez a vége.
Megnéztem: http://indavideo.hu/video/Kapocs_balesete_a_Hungaroringen_fedelzeti_kamerakbolElfelejtett fékezni. HP Norbi pedig király volt!
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Alexov
Vendég
|
|
« Válasz #5249 Dátum: 2012. május 13. 14:30:27 pm » |
|
Sziasztok! Itt a remek alkalom, hogy kipróbáljátok magatokat. Győrben júni 2-án az Etópark parkolójában profi szervezéssel egy amatőr szlalomverseny lesz. Ha minden jól megy, akkor ezen kívül ugyanitt még három forduló várható. Nem baj ha nincs becsövezve a géped és nem Te vagy a leggyorsabb, a legális kanyarvadászat lehetősége nagyszerű dolog. Infó : http://a-r-c.hu/index.php/szlalomok , vagy a www.szlalomverseny.hu oldalon. (A pályát oldp úgy alakította ki, hogy a hátsókerekeseknek kiadja az erővonal, úgyhogy driftjedik is jöhetnek nyugodtan, lesz nekik is játszótér úgyhiszem. )
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|