Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #5250 Dátum: 2012. május 22. 07:45:08 am » |
|
Direkt légszűrőről mi a véleményetek? Nem plusz teljesítményt akarok, csak a hangja tetszik... Arra lennék inkább kívánics, hogy árt-e hosszú távon a motornak?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #5251 Dátum: 2012. május 22. 07:46:41 am » |
|
Direkt légszűrőről mi a véleményetek? Nem plusz teljesítményt akarok, csak a hangja tetszik... Arra lennék inkább kívánics, hogy árt-e hosszú távon a motornak?
nem.
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #5252 Dátum: 2012. május 22. 08:06:43 am » |
|
Ha rendesen karban tartod akkor nem.
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #5253 Dátum: 2012. május 22. 08:48:40 am » |
|
Direkt légszűrőről mi a véleményetek? Nem plusz teljesítményt akarok, csak a hangja tetszik... Arra lennék inkább kívánics, hogy árt-e hosszú távon a motornak?
Csak akkor van értelme, ha nem a meleg levegőt szívja, tehát érdemes lefalazni, vagy elve egy betétszűrőt venni a gyári légszűrőházba.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #5254 Dátum: 2012. május 22. 08:52:17 am » |
|
Nekem is a z van benne (betét)
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #5255 Dátum: 2012. május 22. 09:06:20 am » |
|
Direkt légszűrőről mi a véleményetek? Nem plusz teljesítményt akarok, csak a hangja tetszik... Arra lennék inkább kívánics, hogy árt-e hosszú távon a motornak?
Akkor tedd. A hangja az nagyon jó. Ezen a szinten nem fog plusz teljesítményt adni. Ha karban tartod nem árt.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #5256 Dátum: 2012. május 24. 12:08:09 pm » |
|
Mit is akartál írni?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #5257 Dátum: 2012. július 04. 11:39:12 am » |
|
E21
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #5258 Dátum: 2012. július 04. 11:41:12 am » |
|
Méég:
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #5259 Dátum: 2012. július 04. 18:40:51 pm » |
|
Ez mitől E21? A hűtőrács miatt?
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #5260 Dátum: 2012. július 04. 23:12:23 pm » |
|
majdnem biztos vagyok benne,hogy AF-es
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #5261 Dátum: 2012. július 05. 02:03:19 am » |
|
Ez mitől E21? A hűtőrács miatt?
Ja! Ez egy kompromisszum mentesen épített versenyautó! Ezen a szinten szinte mind1, hogy mi az alap! Nekem tetszik, hogy nem egy E30-ból vagy 36-ból faragták . . .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #5262 Dátum: 2012. július 06. 21:21:09 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5263 Dátum: 2012. július 06. 21:39:38 pm » |
|
Nekem tetszik ez a gép! Csak nem egy Soarer hajtásláncról E12 műanyaghéjban+drift csőváz+rozsda paintbrush kombóról álmodunk?
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #5264 Dátum: 2012. július 07. 10:42:03 am » |
|
Nekem tetszik ez a gép! Csak nem egy Soarer hajtásláncról E12 műanyaghéjban+drift csőváz+rozsda paintbrush kombóról álmodunk? Szó se róla, szívesen építenék egy E12 szörnyet . . . Csővázas eleje+hátulja mint a lenti E21-nél, teljesen egyedi futómű, mondjuk egy 5-600-lovas 6hengeres M3, vagy M5 motor, 1100 kiló, óriás kormányszög stb Ez sajna egyenlőre csak egy álom marad, már akkor a seggemet fogom a földhöz verni, ha rá tudok akasztani egy kéziváltót a JZ-re és egy laza 300lovat ráeresztek az E12 hajtásláncra
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5265 Dátum: 2012. július 08. 09:49:04 am » |
|
Versenyautónak fasza ,de az nem BMW motor benne,ha jól látom.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #5266 Dátum: 2012. augusztus 13. 22:44:30 pm » |
|
Versenyautónak fasza ,de az nem BMW motor benne,ha jól látom. A hungaroringi versenyen volt szerencsém beszélgetni az emberrel, tévedsz, BMW motor van benne, méghozzá E39 V8 M5 egy kompresszorral megspékelve! Beszarás amúgy a kocsi, elképesztő, hogy mit meg lehet csinálni vele! Az ember elmondása szerint 76° (!!) a kormányszög, ami vagy igaz, vagy nem, mindenesetre én ekkora szöget még élőben nem láttam, hihetetlen, kb. fizika ellenes, sokszor felfoghatatlan, hogy nem forog be pedig tudod, látod, hogy na most aztán biztos sok lesz Egyébiránt 1150kg a tömege a gépnek én a csővázat elnézve + hogy minden műanyag kevesebbnek saccoltam, teljesítményre 5-600Le körül van szóval tekeri a kerekeit szépen! A futómű S14 Nissan elöl-hátul, persze nem széria állapotban, elöl egyedi bekötési pontokkal! 2évig építette az ember, szerintem elég komolyat alkottak!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5267 Dátum: 2012. augusztus 22. 13:46:35 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
c_sonty
Nem elérhető
Hozzászólások: 228
|
|
« Válasz #5268 Dátum: 2012. szeptember 13. 21:26:57 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #5269 Dátum: 2012. szeptember 14. 14:44:16 pm » |
|
Kirázott a hideg.
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
|
bucibigyó
Nem elérhető
Hozzászólások: 471
|
|
« Válasz #5271 Dátum: 2012. november 13. 22:38:46 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #5272 Dátum: 2012. november 16. 19:51:24 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #5273 Dátum: 2012. november 16. 20:06:55 pm » |
|
Én sajnos eddig csak rosszat hallottam ezekről. A leömlőről konkrétan hogy a talpak nem igazán akarnak passzolni. És sajnos ezt több embertől. A helyedben inkább használt, de márkás leömlőt vennék. M20 -ra azért ki lehet fogni és tán még olcsóbban is úszod meg a dolgot, mint ezzel. Nekem is egy ezeréves bontott ansa leömlő van rajta és tökéletesen bevált.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
BaltusE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
|
|
« Válasz #5274 Dátum: 2012. november 16. 20:49:07 pm » |
|
Én sajnos eddig csak rosszat hallottam ezekről. A leömlőről konkrétan hogy a talpak nem igazán akarnak passzolni. És sajnos ezt több embertől. A helyedben inkább használt, de márkás leömlőt vennék. M20 -ra azért ki lehet fogni és tán még olcsóbban is úszod meg a dolgot, mint ezzel. Nekem is egy ezeréves bontott ansa leömlő van rajta és tökéletesen bevált.
Nagyjából egy éve lehetett fent a poweren egy polírozott leömlő közösítőcsővel,benne a lambda szonda helyével. Vadonat új volt. OBX márkájú 40 000 Ft-ért. Meg is akartam venni de sajna akkor a pénz szűke győzött. Tán Miskolcról árulta valaki E30-hoz...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. november 16. 20:54:53 pm írta BaltusE28 »
|
Naplózva
|
|
|
|
mbmx
Nem elérhető
Hozzászólások: 465
|
|
« Válasz #5275 Dátum: 2012. november 16. 22:16:04 pm » |
|
M30-hoz hatleömlőről vélemények? utóbbi időben folyamatosan keresek, többnyire racing-bazaron, de nem nagyon van:S
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #5276 Dátum: 2012. november 17. 00:17:59 am » |
|
M30-hoz hatleömlőről vélemények? utóbbi időben folyamatosan keresek, többnyire racing-bazaron, de nem nagyon van:S
Nagyon ritka. Tán E-bay -en ki lehet fogni, de nem lesz olcsó. Schmiedmann árul még 80 körül, de ránézésre elég gagyi. Esetleg S38 M5 hengerenkénti leömlőt ráfaragni, ami ugyan melós, de az tuti nem szar. Porosodik is nálam ebből a célból egy példány, de még azzal is kb csak addig jutottam hogy levágtam az s38 talpakat róla.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5277 Dátum: 2012. november 17. 12:47:41 pm » |
|
M30-hoz hatleömlőről vélemények? utóbbi időben folyamatosan keresek, többnyire racing-bazaron, de nem nagyon van:S
Önmagában egy leömlő szerintem lepkefing,ha mondjuk tudja a 211 lovat,és a leömlő ad mellé még 6-ot,akkor mi van? Ha előtte,mögötte nem változik semmi,akkor max a pénztárcád fogja megérezni ,illetve a placebó hatás fog érvényesülni. Jómagam már néhány kipufogó rendszert sikeren szét -tam,mondjuk a hanghatás nem maradt el,de plusz teljesítményt nem hozott,viszont a fogyasztás simán 10%-ot ugrott felfelé.Hozzátenném mé,hogy ami BMW-men eddig a gyári kipufogó volt,és jó állapotban volt,az ment a legjobban,és az fogyasztott a legkevesebbet,igaz,még nem vettem komplett sniccer,vagy akármilyen rendszert,vélhetően nem is fogok . A már injektoros motorok qrvára ki vannak találva,és qrvára össze vannak hangolva,a gyárban,a gyári kipufogó rendszerhez,a gyári gyújtáshoz,a gyári légszűrőhöz,a gyári tengelyhez,a gyári sűrítéshez,ésatöbbihez,ésatöbbihez,meggyőződésem,hogy csupán egy elem változtatása inkább csak felborítja a hangolást,és csak ritkán a számunkra előnyös irányba.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Steam
Nem elérhető
Hozzászólások: 259
|
|
« Válasz #5278 Dátum: 2012. november 17. 17:17:36 pm » |
|
Minőségre elmegy, pontossága katasztrófa. Nekem mindkét esetben le kellett vágni a talpakat, felrakni egy üres hengerfejre és úgy visszahegeszteni a csöveket. Az alját is alakítani kell, mert ha fel van rakva a motorra, nem megy rá a közösítő. ebay-en olcsbban ki lehet fogni, úgy megérheti, ha meg tudod magadnak csinálni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #5279 Dátum: 2012. november 17. 18:46:43 pm » |
|
Önmagában egy leömlő szerintem lepkefing,ha mondjuk tudja a 211 lovat,és a leömlő ad mellé még 6-ot,akkor mi van? Ha előtte,mögötte nem változik semmi,akkor max a pénztárcád fogja megérezni ,illetve a placebó hatás fog érvényesülni. Jómagam már néhány kipufogó rendszert sikeren szét -tam,mondjuk a hanghatás nem maradt el,de plusz teljesítményt nem hozott,viszont a fogyasztás simán 10%-ot ugrott felfelé.Hozzátenném mé,hogy ami BMW-men eddig a gyári kipufogó volt,és jó állapotban volt,az ment a legjobban,és az fogyasztott a legkevesebbet,igaz,még nem vettem komplett sniccer,vagy akármilyen rendszert,vélhetően nem is fogok . A már injektoros motorok qrvára ki vannak találva,és qrvára össze vannak hangolva,a gyárban,a gyári kipufogó rendszerhez,a gyári gyújtáshoz,a gyári légszűrőhöz,a gyári tengelyhez,a gyári sűrítéshez,ésatöbbihez,ésatöbbihez,meggyőződésem,hogy csupán egy elem változtatása inkább csak felborítja a hangolást,és csak ritkán a számunkra előnyös irányba. Támogatom. A közelben van két ilyen, és a tulajok bevallása szerint a leömlőn nem nagyon vesznek észre semmit. A chip, meg a megnövelt üza. nyomás viszont tetszik nekik.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|