Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #5280 Dátum: 2012. november 17. 19:24:22 pm » |
|
Önmagában egy leömlő szerintem lepkefing,ha mondjuk tudja a 211 lovat,és a leömlő ad mellé még 6-ot,akkor mi van? Ha előtte,mögötte nem változik semmi,akkor max a pénztárcád fogja megérezni ,illetve a placebó hatás fog érvényesülni. Jómagam már néhány kipufogó rendszert sikeren szét -tam,mondjuk a hanghatás nem maradt el,de plusz teljesítményt nem hozott,viszont a fogyasztás simán 10%-ot ugrott felfelé.Hozzátenném mé,hogy ami BMW-men eddig a gyári kipufogó volt,és jó állapotban volt,az ment a legjobban,és az fogyasztott a legkevesebbet,igaz,még nem vettem komplett sniccer,vagy akármilyen rendszert,vélhetően nem is fogok . A már injektoros motorok qrvára ki vannak találva,és qrvára össze vannak hangolva,a gyárban,a gyári kipufogó rendszerhez,a gyári gyújtáshoz,a gyári légszűrőhöz,a gyári tengelyhez,a gyári sűrítéshez,ésatöbbihez,ésatöbbihez,meggyőződésem,hogy csupán egy elem változtatása inkább csak felborítja a hangolást,és csak ritkán a számunkra előnyös irányba. MR! Itt nem kiherélt, átmenődobos, repedtfazék hangú kisipari kókány tyuningkipuffokról van szó, hanem hengerenkénti leömlőről. Ne vegyük a kettőt egy kalap alá, mert az előbbiek valóban leginkább csak rontanak, de az utóbbi érezhető pluszteljesítményt hoz, még akkor is, ha semmi mást nem változtatsz meg a motoron. Nekem az m20b25 -ön rengeteget számított, ég és föld a különbség a gyári kedvezőtlen kialakítású kipuffcsonkhoz képest. Az m30 -ra nem raktam ugyan már fel a leömlőt (majd a köv projektre), de van ismerősöm, aki rátette az M5 leömlőt és Ő is odáig volt meg vissza, hogy mennyit számít. Nem tudom hogy volt -e neked hengerenkénti leömlős rendszered, de feltételezem hogy nem, mert akkor nem írnád, hogy nincs értelme.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5281 Dátum: 2012. november 25. 11:09:33 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #5282 Dátum: 2012. november 25. 21:03:51 pm » |
|
Mr. A hengerenkénti nem kocsikázásra van kitalálva, nem is feltétlen a jobb hangra. Fordulaton van jelentősége igazán, bár egyes fajták alul is segítenek. Maradjunk annyiban, hogy nélküle nincs versenymotor. Utcára hobbinak viszont nem tartom indokoltnak...de nem mutat rosszul a motortérbe:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5283 Dátum: 2012. november 25. 21:20:13 pm » |
|
Mr. A hengerenkénti nem kocsikázásra van kitalálva, nem is feltétlen a jobb hangra. Fordulaton van jelentősége igazán, bár egyes fajták alul is segítenek. Maradjunk annyiban, hogy nélküle nincs versenymotor. Utcára hobbinak viszont nem tartom indokoltnak...de nem mutat rosszul a motortérbe:)
Izé,szerintem ezt is írtam.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #5284 Dátum: 2012. november 28. 10:09:41 am » |
|
Ez vicces lesz Rózsa András (eddig 3.0 M3) úgy tűnik motort cserél:
|
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #5285 Dátum: 2012. november 28. 10:13:53 am » |
|
Ez vicces lesz Rózsa András (eddig 3.0 M3) úgy tűnik motort cserél: Ez vmi japán fosch?
|
|
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
M5swap
Nem elérhető
Hozzászólások: 1051
|
|
« Válasz #5286 Dátum: 2012. november 28. 10:28:45 am » |
|
Az gáz lenne, mivel elhivatott BMW-s, és BMW alkalmazott Ez vmi japán fosch?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #5287 Dátum: 2012. november 28. 16:53:30 pm » |
|
Az gáz lenne, mivel elhivatott BMW-s, és BMW alkalmazott Pedig nekem JZ-nek tűnik (Toyota)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #5288 Dátum: 2012. november 28. 19:24:17 pm » |
|
Az gáz lenne, mivel elhivatott BMW-s, és BMW alkalmazott Akkor ki van rúgva..
|
|
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
M5swap
Nem elérhető
Hozzászólások: 1051
|
|
« Válasz #5289 Dátum: 2012. november 28. 20:32:29 pm » |
|
Csak nem egy torzszülött lesz belőle??? A Tibisz legalább kompletten váltott Toyotára, nem operálta a Supra motort az e30 m3-ba. Pedig nekem JZ-nek tűnik (Toyota)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #5290 Dátum: 2012. november 28. 20:56:10 pm » |
|
Nem értem az ilyen embereket... Annyival jobb egy Supra blokk? Meg lehet fújni az S50-et is, nemisakárhogy. https://www.youtube.com/watch?v=Zm3uG6qEP_E
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #5291 Dátum: 2012. november 28. 21:42:17 pm » |
|
Akkor ki van rúgva.. Lehet, hogy azóta már a Toyotánál foglalkoztatják! Mindenesetre vicces lesz Wallis matricával az oldalán, Toyota motorral a géptető alatt
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #5292 Dátum: 2012. november 28. 22:19:36 pm » |
|
Nézd, legtöbben az ára miatt választják! Mi tesómmal anno tavaly 1300 font körül vettük a komplett kocsit (Soarer) akkor 'csak' 310Ft volt a font és ez gyári 300ló, kb 0,6bar nyomáson! A kukk gyári turbók, injektorok, ECU, könnyedén megbirkóznak egy kis nyomás emeléssel, viszonylag egyerűen fel lehet húzni 380-400ló könyékére! Ennyiből nemigen lessz sajnos ilyen lóerős BMW motorom! A JZ gyári alja elég masszív, ahhoz elég sokáig nem kell nyúlni, tudtommal 550-600 lovat kiszolgálnak! Ehhez a teljesítményhez kell egy leömlő, egy nagyobb, turbó, nagyobb injektorsor, írható ECU (sokan egy egyszerűbb piggyback ecu-val küldik) és kész! Egy szívó motort sokkal nagyobb szopás turbósítani, úgy hogy stabil is legyen, mint egy szívót! Elég ha csak arra gondolunk, hogy illik kompressziót csökkenteni, alapból turbós kipufcsonkot kell gyártani, persze kell egy turbó, a legtöbb esetben, egyből szükséges az injektorok és az ecu módosítása stb, stb! Persze mindent meg lehet oldani, csakis pénz kérdése! Szerintem a kulcs az az, hogy adott pénzmag+energia ráfordítással megbízhatóbb, stabilabb és nagyobb teljesítményű motor pakolható egy eleve turbósból . . . Persze ezeknek a Toyota motoroknak is megvan a maga hátrányuk, ugyanis elég ritka és drága a rájuk passzoló kézi váltó, de persze mint minden ez is orvosolható . . . Több út is van, szerencsére nem mindenki ugyanazon jár! Ha a modik ezt offnak ítélik, nyugodtan töröljék, vagy pakolják át :]
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #5293 Dátum: 2012. december 03. 20:28:55 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #5294 Dátum: 2012. december 04. 09:21:34 am » |
|
Na erre kíváncsi leszek . . . Ha jól értelmezem, akkor csak gépkönyvvel rendelkező versenyautókra adják ki, így akinek nem homológ a kocsija az csak álmodhat róla! Az amatőröknek marad a trélerezés, meg a P-rendszámmal kommandózás . . . Fasza!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
M5swap
Nem elérhető
Hozzászólások: 1051
|
|
« Válasz #5295 Dátum: 2012. december 04. 10:41:48 am » |
|
Úgy tűnik, így van. Hacsak nincs csókod az MNASZ-hez+a Közlekedési felügyelethez. De legalább a historicosoknak egy kicsivel könnyebb lesz. Na erre kíváncsi leszek . . . Ha jól értelmezem, akkor csak gépkönyvvel rendelkező versenyautókra adják ki, így akinek nem homológ a kocsija az csak álmodhat róla! Az amatőröknek marad a trélerezés, meg a P-rendszámmal kommandózás . . . Fasza!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #5296 Dátum: 2012. december 15. 19:38:34 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #5297 Dátum: 2012. december 15. 19:47:03 pm » |
|
Bohózat.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5298 Dátum: 2012. december 15. 21:01:45 pm » |
|
Az.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5299 Dátum: 2012. december 21. 23:14:14 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
mbmx
Nem elérhető
Hozzászólások: 465
|
|
« Válasz #5300 Dátum: 2012. december 26. 00:21:26 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #5302 Dátum: 2012. december 28. 11:14:04 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #5304 Dátum: 2013. február 10. 21:02:28 pm » |
|
.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #5305 Dátum: 2013. február 11. 08:21:03 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #5306 Dátum: 2013. február 11. 19:31:07 pm » |
|
Akinek erre sem áll fel, az bu**
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5307 Dátum: 2013. február 11. 20:28:30 pm » |
|
.
Ő az ominózus 1500cc=1500le M10?Ha jól emlékszem,valami 5 bárral volt fújva a végén,gondolom alapjáraton volt 1.5bár.....
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5308 Dátum: 2013. május 22. 20:29:29 pm » |
|
Hát na,eddig egyszer sikerült mennem ilyen M5-el egy szigorú karikát,lassan 20éve volt,mai napig nem tudtam még feldolgozni ,itt jól lehet hallani,milyen szépen trombitál a jó öreg S38,beszarás! http://www.youtube.com/watch?v=Hf-gmLgnCds#
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #5309 Dátum: 2013. május 23. 08:03:37 am » |
|
Hát na,eddig egyszer sikerült mennem ilyen M5-el egy szigorú karikát,lassan 20éve volt,mai napig nem tudtam még feldolgozni ,itt jól lehet hallani,milyen szépen trombitál a jó öreg S38,beszarás! http://www.youtube.com/watch?v=Hf-gmLgnCds#Nem akarom leszólni sem a videót, sem a tulajt, de ennyit a 18is-sel is megcsinálok.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
|