moneytoo
Nem elérhető
Hozzászólások: 691
|
|
« Válasz #4920 Dátum: 2010. november 18. 11:20:28 am » |
|
9 perc. 1979 Dijon F1. http://www.youtube.com/watch?v=j3tXJm9tYGM&feature=related#Na, ezért nem nézek ma már F1-t! Kb. a 90-s évek elején szinte teljesen befejeztem. Itt nincs leszorítás, rálegyezés, csak a verseny! Egy állóra fékezéstől nem esik szét a futómű, nem melegednek túl a gumik, nem hólyagosodnak, nem a pitben előznek. Nincs motorteljesítmény tekergetés. Ja és nincs Palik és két nyalósa sem. Beszélhetnek nekem akármit, a mai F1 egy kalap túró. Nézzétek meg, érdemes.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4921 Dátum: 2010. november 19. 22:33:02 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4922 Dátum: 2010. november 19. 22:50:23 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
moneytoo
Nem elérhető
Hozzászólások: 691
|
|
« Válasz #4923 Dátum: 2010. november 20. 07:36:06 am » |
|
Emlékszem erre a versenyre, évadra. Mansel után 93-ban Prost ült a világbajnok Williamsbe. A Mclaren gyengélkedése megkezdődött. Donningtonban hol esett, hol elállt. Arra is emlékszem, hogy Prost vagy 9!!-szer volt boxban gumit cserélni, hol esősre, hol slickre - persze általában nem jött össze neki, ha slicket rakot fel csepegni kezdett, ha esőst, felszáradt. Senna nagyot futott akkor (is), bár az akkori Mclaren Ford gyenge fing volt, nagyon előjött, hogy esőben imád versenyezni. Az akkori mezőnyből Prost volt aki sebességben felvehette vele a versenyt egyenlő körülmények között, de esőben Prost nem versenyzett (volt, hogy egyszerűen kiállt), szárazon meg a Mclaren volt gyenge a versenyre. Andretti lebőgött a másik Mclarenben. A mezőnyt és az évadot a Prost és a Williams uralta az aktív felfüggsztésével, amit 94-re ha jól emlékszem nem engedtek. Hill aki tesztpilóta volt és úgy került a Williemasbe - labdába sem rúgott. Schumacher még csak a körmeit élezgette. 94-ben Senna meghalt, Prost, nem volt, Mansell visszavonult, Piquet már régen kilépett és számomra az F1 érdektelenné vált.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4924 Dátum: 2010. november 20. 13:44:39 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4925 Dátum: 2010. november 20. 16:37:54 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4927 Dátum: 2010. november 22. 20:47:23 pm » |
|
Emlékszem erre a versenyre, évadra. Mansel után 93-ban Prost ült a világbajnok Williamsbe. A Mclaren gyengélkedése megkezdődött. Donningtonban hol esett, hol elállt. Arra is emlékszem, hogy Prost vagy 9!!-szer volt boxban gumit cserélni, hol esősre, hol slickre - persze általában nem jött össze neki, ha slicket rakot fel csepegni kezdett, ha esőst, felszáradt. Senna nagyot futott akkor (is), bár az akkori Mclaren Ford gyenge fing volt, nagyon előjött, hogy esőben imád versenyezni. Az akkori mezőnyből Prost volt aki sebességben felvehette vele a versenyt egyenlő körülmények között, de esőben Prost nem versenyzett (volt, hogy egyszerűen kiállt), szárazon meg a Mclaren volt gyenge a versenyre. Andretti lebőgött a másik Mclarenben. A mezőnyt és az évadot a Prost és a Williams uralta az aktív felfüggsztésével, amit 94-re ha jól emlékszem nem engedtek. Hill aki tesztpilóta volt és úgy került a Williemasbe - labdába sem rúgott. Schumacher még csak a körmeit élezgette. 94-ben Senna meghalt, Prost, nem volt, Mansell visszavonult, Piquet már régen kilépett és számomra az F1 érdektelenné vált. Azért megnézném, hogy mit is kezdtek volna vele a mostani VB-k. http://www.youtube.com/watch?v=zB1bSPJdgfs&feature=related#
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #4928 Dátum: 2010. november 29. 12:51:42 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4929 Dátum: 2010. november 29. 17:13:13 pm » |
|
de ez 4 kerékhajtású...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4930 Dátum: 2010. november 29. 17:49:17 pm » |
|
de ez 4 kerékhajtású...
Számított? Kurvajó! Csak több gázkellett volna tiltáson, hogy kihozza
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4931 Dátum: 2010. november 29. 18:24:53 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4932 Dátum: 2010. december 05. 09:44:40 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4933 Dátum: 2010. december 05. 11:41:31 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4934 Dátum: 2010. december 05. 12:04:29 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4935 Dátum: 2010. december 05. 12:20:07 pm » |
|
szánalom.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4936 Dátum: 2010. december 06. 20:00:23 pm » |
|
Ez most ugye csak vicc?
Most mibajotok? A végén még egész jól is nyomta.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4937 Dátum: 2010. december 14. 01:03:30 am » |
|
Hű,az ember nem aprózza,így,látva a mintát egyszerűbbnek tűnik valami csoda futóművet egy az egyben bepászítani mondjuk egy E21-be,jó nem egy séta a parkban,de a végeredmény miatt mindenképpen megéri. Nagyon szép munka,skandináv a skac,az látszik a csiga méretéből,és az erősítésekből...... Azon gondolkodom ,hány E21 bódét qrnák el,mire ilyen lenne a végeredmény? http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtopic.php?t=40115&postdays=0&postorder=asc&start=0
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. december 14. 05:34:36 am írta Promega »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4939 Dátum: 2010. december 25. 22:11:19 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. december 25. 22:46:41 pm írta MR.V12 »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4940 Dátum: 2010. december 28. 00:15:23 am » |
|
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4941 Dátum: 2010. december 28. 19:25:11 pm » |
|
Ez jól néz ki! milyen légszűrőmegoldás lesz rajta? Magamat meg eltakarítottam a garázsomba...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zottya
Nem elérhető
Hozzászólások: 479
|
|
« Válasz #4942 Dátum: 2010. december 28. 19:37:59 pm » |
|
Különálló, 4 db direktszűrő, vagy nem..
|
|
|
Naplózva
|
Zoli
"A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék."
47°20'20.57"N 18°58'4.30"E
tel:+36 20 4468504
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4943 Dátum: 2010. december 28. 19:41:02 pm » |
|
Wow...
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4946 Dátum: 2010. december 30. 01:13:52 am » |
|
Különálló, 4 db direktszűrő, vagy nem.. Ez 4 szívótölcsér azt csók. Hol láttok ti itt szűrőt?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4947 Dátum: 2010. december 30. 01:29:43 am » |
|
A munka első osztályú, de nekem eléggé vezethetetlennek tűnik. Inkább ez, Tudom volt már, de én erre élvezek. Ez egész jól megy és az úton marad, talán még kanyarodik is:)
Áhh. Egyikben sincs i drive. Nem kellenének. Legjobbak az utolsó sebességi fokozatok. Eszméletlen, hogy visítanak. Bár a M1 nél szerencsére inkább a motorhang dominál. Jó lenne egy ilyen autó és így menni vele pályákon. Nekem max marad egy hayabusa blokk + turbo egy e21 bódéba. Sokat agyalok rajta Boge. Már csak a szek. váltó miatt is. Minden adott, csak nem tudom mennyire bírna a kocsi szarrákönnyített, mondjuk sacc 850.000 kilójával. http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/other/escort-rr-turbo-16328http://picasaweb.google.com/situnepictures/EscortRR?feat=directlink#
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4948 Dátum: 2010. december 30. 06:25:54 am » |
|
Ez 4 szívótölcsér azt csók. Hol láttok ti itt szűrőt?
olvass vissza... a kérdés az volt, hogy mi lesz rajta
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4949 Dátum: 2010. december 30. 10:15:21 am » |
|
Sztem ugyanannyiból ráraksz egy turbót az M50-re, mint a busa blokkra és akkor még BMW is marad... (Meg kicsit több nyomaték, ló)
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
|