Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #420 Dátum: 2006. november 25. 13:18:10 pm » |
|
POSTAI utánvéttel vetted, vagy elmentél Szentendrére?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:50:17 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Coroner
Vendég
|
|
« Válasz #421 Dátum: 2006. november 27. 23:50:12 pm » |
|
Egy barátommal közösen vásároltunk be, Gödöllőn dolgozott, ő intézte. Megbeszélt egy időpontot az eladóval és találkoztak valahol BP-en. Más is vásárolt az index E30 forumról innen, nem volt baj a minőséggel, ezért mertük megvenni.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:50:28 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #422 Dátum: 2006. november 28. 22:08:59 pm » |
|
Egykori motorom úgy látom már ismét más kocsiban van:
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #423 Dátum: 2006. november 28. 22:22:50 pm » |
|
Ma ezt "csináltuk"
|
|
|
|
Begi
Vendég
|
|
« Válasz #424 Dátum: 2006. november 29. 08:25:54 am » |
|
De szép!!! Mi ez? Boge, nem tudom hány motorod volt, de a legjobb fejlesztésed biztosan a legjobb helyen van!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:51:00 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #425 Dátum: 2006. november 29. 08:28:58 am » |
|
Fiat Dino
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:51:11 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #426 Dátum: 2006. november 29. 20:38:12 pm » |
|
Ha jól látom V6?? Kár hogy nem Ferarri Dino!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:51:33 am írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #427 Dátum: 2006. november 29. 20:56:34 pm » |
|
Boge, nem tudom hány motorod volt, de a legjobb fejlesztésed biztosan a legjobb helyen van! Az én régi motorom meg az Ő kocsijában van.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:51:58 am írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #428 Dátum: 2006. november 30. 12:05:33 pm » |
|
Urak! Van vkinek tapasztalata a K.A.W futóművekkel? Esetleg vmi info? Az e28at szeretném fejleszteni futómű téren, és most keresgélem, hogy mi lenne az igazi......A gyári bilsteines M-Tech az még mindig túl magas nekem (körbe 2cm-el alacsonyabb a gyárinál, elöl meg kevés a 2cm, hátra jó lenne). Most két variáción töröm a fejem: a: elöl állítható Koni (hátra sajna nem gyárt), hátra Mtech-es Bilstein a hozzá tartozó rugóval, elöl meg marad a mostani ültetőrugó, ami 40-60as lehet. Ez így elég vegyes felvágott. (vagy ehhez 45/40es ültetőszett) b: KAW Pluskit komplett sportfutós, nem állítható, viszont komplett és 45/40es ültetés. Persze a hátsó stabi is beépítésre fog kerülni. Örülnék neki, ha vki hozzá tudna szólni a témához p.s: Sajnos a sima ültetőrugóm nem váltja meg a világot (ezzel vettem a kocsit), a kasztni ugyanúgy billeg, csak kisebb határok között (
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #429 Dátum: 2006. november 30. 19:41:39 pm » |
|
Az is egy megoldás lenne ha a most alatta lévő gátlókat vinnéd el felkeményíttetni.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:52:19 am írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #430 Dátum: 2006. november 30. 19:56:56 pm » |
|
Azt semmiképp.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:55:31 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #431 Dátum: 2006. november 30. 20:34:10 pm » |
|
Merthogy??Mi a baj a felkményitett gátlóval???
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:55:41 am írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #432 Dátum: 2006. november 30. 20:38:19 pm » |
|
Én idegenkedek tőle. Ha már egy felujított gátlót se tudnak rendesen megcsinálni, hogy 30ezernél többet menjen el, akkor azt se. Nah mind1. Én nem gondolkodok ilyen "csináltatott" dolgokban
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:55:51 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #433 Dátum: 2006. november 30. 20:42:31 pm » |
|
Akkor köccsé 2kilót állitható futóműre!!!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:56:10 am írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #434 Dátum: 2006. november 30. 20:46:58 pm » |
|
Nem kell nekem állítható Az csak egy alternatíva. Ugyanis az új Bilsteinhez képest az állítható Koni 35K/db ára nem olyan horror(csak elsőt gyárt a Koni e28hoz). Inkább költök erre a projectre 150et, mint szarra a felét, mert az lesz a kidobott pénz és drága, ha utána úgyis meg kell venni egy rendes szettet.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:56:22 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #435 Dátum: 2006. november 30. 21:52:29 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:56:44 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Bon
Vendég
|
|
« Válasz #436 Dátum: 2006. november 30. 22:01:25 pm » |
|
cirka 270000. nem szégyelősek.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:56:59 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #437 Dátum: 2006. november 30. 22:04:24 pm » |
|
Ez lehet régről maradt meg. De ez húdekibaszottdrága. :S
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:57:11 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #438 Dátum: 2006. november 30. 22:12:18 pm » |
|
ennek ennyi az ára,ecsém!!!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:58:03 am írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #439 Dátum: 2006. november 30. 22:27:08 pm » |
|
Azt semmiképp. szerintem a KATONA gatlok mindenfele tekintetben a legjobbak az orszagban,elfogultsag nelkul..ha joltudom BILSTEIN gyari kepviselet es szerviz..
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:58:26 am írta Promega »
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #440 Dátum: 2006. november 30. 22:28:38 pm » |
|
bocsi nemtom miert nem kulon ablakba tette a szovegemet..?!?
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #441 Dátum: 2006. november 30. 22:39:43 pm » |
|
Ez lehet régről maradt meg. De ez húdekibaszottdrága. :S
Kb féléves a lehet. Attól, még hogy nem lehet itthon kapni dolgokat kint lehet venni. Ha azt nézed ez egy komplett futómű, nem veszélyes az ára. Minden benne van ami kell
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:58:48 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #442 Dátum: 2006. december 01. 07:14:52 am » |
|
Én idegenkedek tőle. Ha már egy felujított gátlót se tudnak rendesen megcsinálni, hogy 30ezernél többet menjen el, akkor azt se. Nah mind1. Én nem gondolkodok ilyen "csináltatott" dolgokban 2 évig versenyeztem kizárólag amatőr murvás versenyeken, gondolom nem kell ecsetelnem a futómű igénybevételét, kisipari felújított keményített gátlókkal. Amikor eladtam az autót utána 1 évet mentek vele autocrossban. Utána sajnos nem tudtam követni az autóm életútját, de maíg tudtam azalatt a 3 év alatt nem kellett cserélni csillapítót. Szerintem ez nagyobb igénybevétel, mint 30 ezer utcai km.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #443 Dátum: 2006. december 01. 10:45:33 am » |
|
Sanci: Én sem értem hogy honnan hallottad hogy 30 ezer után kuka. Nekem is több ismerősöm használ keményített gátlókat és nagyon meg vannak vele elégedve.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:59:12 am írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #444 Dátum: 2006. december 01. 11:26:15 am » |
|
Osztom a Katonás véleményt. Nála nincs jobb! 10/db-ért csinálta a Bilstein-eket, 1 teljes szezon után is hibátlanok. Egyébként 1700 km-ment a kocsimba az idén!!!!!!!!! Szerintem ez minimum 50000-nek felel meg utcán.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #445 Dátum: 2006. december 01. 11:51:52 am » |
|
Hm, nemtom. Nekem monroe gas-matic van most alatta. Azokat is lehet akár keményíteni? Garanciát adnak rá?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:59:32 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #446 Dátum: 2006. december 01. 13:15:21 pm » |
|
A monroe szerintem kuka. Bocs, de ez nem elfogultság, hanem tapasztalat. Még utcára is gyenge, úgy értem nem strapabíró és keveset is csillapít. Jó reklámja van, ahogy azt egy szakember mondta. Nem véletlen, hogy sem Katona, sem Kárászi nem foglalkozik vele, értsd, nem felújít ilyet. Bilstein, Koni, Boge, Kyb, ezek jók. Lehet van más jó is, nekem ez a tapasztalatom, volt mindegyik ezekből. Kárásziék személyes megjelenés esetén szoktak finom árakat mondani, alkudozás nélkül engedtek nekem, amikor a Konikat vettem. Egy próbát megér szerintem. A fő kérdés azonban az, hogy mi a célod velük? Mit vársz el tőlük, úgy értem a telótól?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 11:59:40 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
AYT E21
cápi
Nem elérhető
Hozzászólások: 614
|
|
« Válasz #447 Dátum: 2006. december 01. 13:56:52 pm » |
|
Eredeti BMW E21 gátlókat is fel lehet keményíttetni?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 12:00:20 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
m10b20 L-jet
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #448 Dátum: 2006. december 01. 14:33:41 pm » |
|
Mit vársz el tőlük, úgy értem a telótól?
Nekem csupán a sportos autózáshoz kell egy jó(bb) futómű, én az e28 gyári futósával, megmondom őszintén nem vagyok megelégedve, a sportos autózást egyáltalán nem támogatja. Nekem elöl most -60mm-es ültetőrugóm van, hátul széria, na most a kasztni ugyanúgy billegős, csak kisebb határok között. Szeretnék egy sportgátló szettet körbe, és egy ennél lightosabb ültetés. pl. 40/20 vagy 20/20. Nézegettem már képeket és a 2centi jó is lenne, bár az elején a 2centit keveseltem ) Hozzátartozik az igazsághoz, hogy hátul nincsenek vmi jó állapotban a szilentek, hátsó stabim sincs, és a gumik 195/70R14esek. Persze ezeke a hiányosságokat most pótolni fogom és meglátom, hogy azokután milyen irányba kell elindulni. (gumiból 205/60R15 vagy 205/55R16 lesz)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 12:00:43 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #449 Dátum: 2006. december 01. 14:37:43 pm » |
|
A monroe szerintem kuka. Bocs, de ez nem elfogultság, hanem tapasztalat. Én se hallottam róluk sok jót, de én ezzel vettem az autót és újszerűek. Még Németországban tették ezt bele. Ennek ellenére előbb vagy utóbb távozniuk kell.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:08:35 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
|