AYT E21
cápi
Nem elérhető
Hozzászólások: 614
|
|
« Válasz #480 Dátum: 2006. december 06. 21:33:09 pm » |
|
Köszi a hesznos infokat. Tehát az L-jetből nem marad semmi?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:27:27 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
m10b20 L-jet
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #481 Dátum: 2006. december 06. 21:54:57 pm » |
|
mi volt eddig rajta? Ljet? Abbol max a kábelköteget lehet felhasználni
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:36:05 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
AYT E21
cápi
Nem elérhető
Hozzászólások: 614
|
|
« Válasz #482 Dátum: 2006. december 06. 22:07:14 pm » |
|
Akkor a projekt egyelőre tényleg csak fejben létezik tovább.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:36:18 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
m10b20 L-jet
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #483 Dátum: 2006. december 06. 22:59:43 pm » |
|
Köszi a hesznos infokat. Tehát az L-jetből nem marad semmi?
Meg lehet oldani L-jettel is.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:36:31 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #484 Dátum: 2006. december 06. 23:13:02 pm » |
|
Tényleg? Mesélj! Inni fogjuk a szavaidat
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:36:56 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
AYT E21
cápi
Nem elérhető
Hozzászólások: 614
|
|
« Válasz #485 Dátum: 2006. december 07. 09:20:22 am » |
|
Én is így tudtam. Csak vagy nagyobb injektorok kellenek, vagy meg kell növelni az üzemanyagnyomást, és a vezérlő egységet ennek megfelelően át kell hangolni.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:37:10 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
m10b20 L-jet
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #486 Dátum: 2006. december 07. 15:09:01 pm » |
|
a 02-esek turbóval is készültek, azé nem lenne jó?
Azok kugelfischer befecskendezővel készültek és az meg kurva ritka, meg zabál mint a disznó.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
g
Nem elérhető
Hozzászólások: 140
Az ördög jobb és bal keze
|
|
« Válasz #487 Dátum: 2006. december 07. 15:58:35 pm » |
|
m10b20i
Én inkább v.mi ilyesmire szavazok... Block 2l (vorher 1,8l) - Kopf überarbeitet (größere Ventile, polierte Kanäle, 304°Schrick Nocke) - 45er Weber mit offenen Trichtern - Fächerkrümmer mit Abarth Sportauspuffanlage
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:37:37 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
Ősállat...
|
|
|
AYT E21
cápi
Nem elérhető
Hozzászólások: 614
|
|
« Válasz #488 Dátum: 2006. december 07. 20:17:10 pm » |
|
Ilyen van otthon kettő garnitúra is (1 weber és 1 dellorto garn.), de valami érdekesebbre gondoltam.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:37:50 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
m10b20 L-jet
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #489 Dátum: 2006. december 07. 20:22:32 pm » |
|
Hehh!!!
Itt is felütötte arcát a turbóbetegség....... Kicsit ittam,szóval szorry az elkövetkezendőkért. Nem tudom kissé nagy divat lett ez a turbósivító lóf..sz..... Én erős szívót,oder feltöltésben kompresszort.Ez kiszámíthatóbb és kezelhetőbb mint a turbó. Sztem. 3000-ig semmi azt rotty vazzeg.Besza..sz mire észbekapsz mit kell tenned.... KOMPRESSZOR GYEREKEK,KOMPRESSZOR! Alacsonyabb fordulattól tölt,és jóval kezelhetőbb sztem mint a turbinya. A másik viszont ,hogy ritkább és semmivel sem olcsóbb sőt!!! A gyártási pontosság,és a működésből adodó felépítés miatt jóval több az ára mint egy 3-ad rendű turbónak. Ennyi röviden. PEACE!!!!
|
|
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
AYT E21
cápi
Nem elérhető
Hozzászólások: 614
|
|
« Válasz #490 Dátum: 2006. december 07. 20:31:21 pm » |
|
Te lehet, hogy tényleg ittál, mert nem pontosan értem, hogy melyik a ritkább??? melyik a drágább??? melyiket könnyebb... Mi? ??
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:38:26 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
m10b20 L-jet
|
|
|
realdrifte21
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
|
|
« Válasz #491 Dátum: 2006. december 07. 20:55:10 pm » |
|
Csatlakozom szláv származású dalénekes kollégához.A turbo megvalósítása használható módon sok idő és sok energia(LÓVÉ).A lényeg a megfelelő légmennyiséghez a kellő benya.A kompressor sokkak szimplább,legalábbis a telepítést illetően.Itt is meg kell oldani a megfelelő benya-levegő arányt terheléshez hangolva.Ez az okosság benne.Nyomást csinálni a bableves is tud,csak a végeredmény a lényeg.MÉRŐPAD!A tanultabbaknak DYNO!
U.I.:Én is ittam,de nem kevesetmeg leüvöltőttem az anyós haját...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #492 Dátum: 2006. december 07. 20:57:48 pm » |
|
Hát ez kurva jó A péntek már csak ilyen ivós "Leüvöltöttem az anyós haját" Ez hatalmas.. (én nem ittam) még........
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bon
Vendég
|
|
« Válasz #493 Dátum: 2006. december 07. 20:59:21 pm » |
|
csütörtök van
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:40:13 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #494 Dátum: 2006. december 07. 21:01:16 pm » |
|
Hoppá. Most, hogy mondod télleg.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:40:22 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
realdrifte21
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
|
|
« Válasz #495 Dátum: 2006. december 07. 21:01:59 pm » |
|
Inni holnap fogok a céges karibulin rendesen.
A feltöltéses motoroknál a lényeg és legfontosabb tényező a vezérlőelektronika.A gyári nem képes kezelni a beérkező jeleket,vagy legalábbis nem a megfelelő módon.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AYT E21
cápi
Nem elérhető
Hozzászólások: 614
|
|
« Válasz #496 Dátum: 2006. december 07. 21:03:51 pm » |
|
Most már én is ittam. (Egri bikavér)
|
|
|
Naplózva
|
m10b20 L-jet
|
|
|
AYT E21
cápi
Nem elérhető
Hozzászólások: 614
|
|
« Válasz #497 Dátum: 2006. december 07. 21:05:00 pm » |
|
A kompresszort eszik vagy isszák?
|
|
|
Naplózva
|
m10b20 L-jet
|
|
|
realdrifte21
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
|
|
« Válasz #498 Dátum: 2006. december 07. 21:09:34 pm » |
|
A mechanikus feltöltés az eredeti.A turbo csak késöbb lépett be az autózás világába a bonyolultsága miatt.De én inkább iszom!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #499 Dátum: 2006. december 07. 21:10:56 pm » |
|
Én inkább v.mi ilyesmire szavazok... Block 2l (vorher 1,8l) - Kopf überarbeitet (größere Ventile, polierte Kanäle, 304°Schrick Nocke) - 45er Weber mit offenen Trichtern - Fächerkrümmer mit Abarth Sportauspuffanlage Én is ezt pártolom, de a Schrick tengelyhez kell rugósor, módosított égéstér, gyujtás, fokolókerék.... Csak a tengely 150, a 45-ös karbi minimum ennyi, a többit nem is sorolom. Ez is drága mulattság, de tény hogy a hangja mindenért kárpótol. Tanusíthatom:) A turbósok hangja nekem nem tecc. Bár már ültem egy olyanban, hogy azt hittem mozdonygépház, vagy valami ilyesmi: tolós váltó, kattógó sper, szelep le-le fúj, turbó visít, valóságos orgia volt. Tudod, mintha 3 nő szájbaszekszuálna vagy valami ilyesmi.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:41:43 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #500 Dátum: 2006. december 07. 21:12:52 pm » |
|
Egyébként a bécsi úti 02 temetőben van egy eladó kugelfisher garnitúra talán 80-ért. Egy ex rallycross versenyző szerint ez illett a legjobban az m10-hez. Verte a 45-öst és a turbót (gyári) is. Tény hogy kissé iszákos volt....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
realdrifte21
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
|
|
« Válasz #501 Dátum: 2006. december 07. 21:16:26 pm » |
|
Ezek mind kicsi emberkék kicsi autói.A nekem való:E28 M535i V8 KOMPRESSOR!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #502 Dátum: 2006. december 07. 21:25:03 pm » |
|
Óh te szerény:)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:42:03 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
realdrifte21
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
|
|
« Válasz #503 Dátum: 2006. december 07. 21:31:25 pm » |
|
Az M535i már megvan,ha nem vesztem el a héten egy fogadáson.1986 M535i achatgrünmetallick.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
realdrifte21
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
|
|
« Válasz #504 Dátum: 2006. december 07. 21:34:06 pm » |
|
De ez mind csak kókányolás lesz...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #505 Dátum: 2006. december 07. 21:37:28 pm » |
|
Az M535i már megvan,ha nem vesztem el a héten egy fogadáson.1986 M535i achatgrünmetallick.
Képet:-) Felteszed fogadásra? Fogadunk?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
realdrifte21
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
|
|
« Válasz #506 Dátum: 2006. december 07. 21:39:15 pm » |
|
Sajnálatodra a fogadás már megköttetett.Az eredmény egy ultrahangvizygálattol függ.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #507 Dátum: 2006. december 07. 21:43:40 pm » |
|
Sajnálatodra a fogadás már megköttetett.Az eredmény egy ultrahangvizygálattol függ.
Képet attól még tehetsz róla
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
realdrifte21
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
|
|
« Válasz #508 Dátum: 2006. december 07. 21:45:23 pm » |
|
Talán majd holnap.Ma már nem akarok megmozdulni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #509 Dátum: 2006. december 07. 21:50:16 pm » |
|
Oks. Mikorra tervezitek a projectet?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:44:29 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
|