CápaBMW fórum
2024. november 11. 01:02:35 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3021262 alkalommal)
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #210 Dátum: 2009. július 16. 23:56:44 pm »

MÉg mindig fontos.....


Ja és érdekelne,hogy e28 elektromostükörnek a kábelkötege megvan végig...a végén van egy széles csati és abból 3 vezeték jön ki..na azokat hová kell kötni?? 
 

--------------------------------------------------------------------


Esetleg valaki leirná nekem,hogyan lehet öszehozni a E30 1.8 lejetes motorköteget egy e21 kaszniköteggel:arra értem,hogy hogy csatlakozik rá a nbiztitábla oldalán lévő csatira az ljetes köteg...
Meg mit kell áttrakni az ljetről,hogy jó is legyen...szivósor nem kell,mert nem az lesz rajta...... 
 
 
Köszi..
Naplózva

steffe
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #211 Dátum: 2009. július 17. 00:16:04 am »

Milyen színűek a vezetékek? Egyébként ott kap testet, feszültséget (kéne annak a konkrét 3db kábelnek aszíne, az a biztos)


------------------------------------------------------------------------------------------------------------

L-jetből maradjon a 2 fő hőgomba, pótlevegő szabályzó, légtömegmérő, pillangó állás kapcsoló Wink
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 17. 00:16:35 am írta collins » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #212 Dátum: 2009. július 17. 09:11:02 am »

Kérem tisztelettel!
A motorcsörgésem a gyújtásvisszavétellel 80%-t csökkent, köszönet. Viszont amennyi maradt, az huzatáskor jelentkezik, 4000ford környékén, padlógáznál. Na de az már maradjon!  Smiley Viszont a nagymotor fogyasztásától való félelmeket egy kicsit tudnám oszlatni.  A motor "rendbetétele" óta 100l ü.a-t égettem el, s pont 1100km-t mentem el vele, s ez ugye 9.1 fogyi. Ezt Bp környékén ú.n. külvárosi forgalomban értem el. viszonylag nagy forgalomban, sok lámpával, sok megállásal, indulással, de nagyobb bedugulás nélkül. Néha egy-egy gyorsulgatással, kilincsmutogatással  Cool. Ezekben a szitoációkban szerintem teljesen jól és takarékosan használható, szinte dízeles stílusban. Nagyon ritkán kell 3000 fölé pörgetni, még ötödikben is gyönyörüen gyorsul 1200-től. Mindezeknek azért örülök ennyire, mert van egy u.ilyen aut.-om is, amit csak sík úton 100-nál nem gyorsabban tudtam 10 alá gyűrni, városban meg aztán 16  Embarrassed. Szóval tiszta hepi vok. Most egy kis tesztelés jön 98-sal, mert ugy érzem ezzel még simábban fut, s az osannál 290-ért van most  2014 
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #213 Dátum: 2009. július 17. 09:15:41 am »

Ósannál, teszkónál, egyéb gagyi kúton tankolni ősi román szokás.

Egyébként nem muszáj egy nagy motornak sokat ennie, és ezt senki nem hiszi el, amíg nem volt neki olyan autója.
Nemrég 11.3 literes fogyasztást produkáltam mind a 8 hengeremmel és 4 literemmel együtt. Mondjuk a nagyátlag kicsit több, nem egész 13.
De ahhoz képest, hogy mindenkinek az az első kérdése, miután megtudja, hogy mekkora motorja van, hogy "20 litert benyel mi?"...
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 17. 09:16:53 am írta collins » Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #214 Dátum: 2009. július 17. 09:18:42 am »

Teljesen nyugodtan tankolj ilyen kútnál. Például a legtöbb Shell ugyanettól a német üz. kereskedő cégtől veszi.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #215 Dátum: 2009. július 17. 09:20:11 am »

A dunakeszi-i osannál azért tankolok, mert konkrétan, elsőkézből tudom hogy oda mit visznek.
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #216 Dátum: 2009. július 17. 09:21:28 am »

Teljesen nyugodtan tankolj ilyen kútnál. Például a legtöbb Shell ugyanettól a német üz. kereskedő cégtől veszi.
Főleg most,hogy az összes tescos kutat megvette a shell...és a beszállitó ugyanaz maradt....
Naplózva

steffe
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #217 Dátum: 2009. július 17. 09:23:53 am »

Főleg most,hogy az összes tescos kutat megvette a shell...és a beszállitó ugyanaz maradt....

Nemtudom, én már takarítottam üzemanyag rendszert teszkós kúton való tankolás után. Nem, nem a sajátomat, meló volt.
Persze lehet az is, hogy csak egyedi eset volt, de én inkább óvatos próbálok lenni.
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 17. 09:27:14 am írta collins » Naplózva
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #218 Dátum: 2009. július 17. 09:24:19 am »

Teljesen nyugodtan tankolj ilyen kútnál. Például a legtöbb Shell ugyanettól a német üz. kereskedő cégtől veszi.

Tudom, csak sajna még nem tudtam megfűzni az illetőt, hogy egy kicsit kanyarodjon felénk. Még naon új, félti az állását.  Sad
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #219 Dátum: 2009. július 17. 09:27:50 am »

Jó, jó, de most nem a tankolás miatt írtam, de látom már megint hibáztam  undecided.
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #220 Dátum: 2009. július 17. 09:30:19 am »

Kicsit fogyi téma. Én eddig 2 autóval/motorváltozattal vagyok megelégedve és annak fogyasztásával.

Egyik a karbis M20B20 E12-ben, a másik egy E28 528i.

Ebből a legjobban az M20B20 karbis produkálta, ráadásul 4-es váltóval. Sapc (Dogmít) tanúsíthatja, mert vele jöttünk haza Szombathelyről egy E12-vel. igaz csak 80-90 között szigorúan és éjjel,de 5L-es fogyi jött ki.

Szombathelyen tankoltunk 20L-t,hogy na majd rátöltögetünk, biztosan lyukas a tank... végül hazaértünk vele Szegedre (400km) és még itthon is mentem vele a műhely körül.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #221 Dátum: 2009. július 17. 09:47:27 am »

Kicsit fogyi téma. Én eddig 2 autóval/motorváltozattal vagyok megelégedve és annak fogyasztásával.

Egyik a karbis M20B20 E12-ben, a másik egy E28 528i.

Ebből a legjobban az M20B20 karbis produkálta, ráadásul 4-es váltóval. Sapc (Dogmít) tanúsíthatja, mert vele jöttünk haza Szombathelyről egy E12-vel. igaz csak 80-90 között szigorúan és éjjel,de 5L-es fogyi jött ki.

Szombathelyen tankoltunk 20L-t,hogy na majd rátöltögetünk, biztosan lyukas a tank... végül hazaértünk vele Szegedre (400km) és még itthon is mentem vele a műhely körül.

Jó fogyasztás egy kupac mohától.  Grin Grin
Naplózva
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #222 Dátum: 2009. július 17. 10:17:18 am »

Szeptemberre tervezek egy Tátra kerülést, szigorúan krúzolós tempóban, s addig optimalizálgatom a vasat, kiváncsi vok, meddig lehet lenyomni. A könyv 90-nél 6.8-t ír, 120-nál meg 9-t. Ezeknél az autóknál tán még tartható a gyári adat, nem úgy mint a maiaknál. Egyébként nagy fogyasztásperverz vok.
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #223 Dátum: 2009. július 17. 10:34:45 am »

Szeptemberre tervezek egy Tátra kerülést, szigorúan krúzolós tempóban, s addig optimalizálgatom a vasat, kiváncsi vok, meddig lehet lenyomni. A könyv 90-nél 6.8-t ír, 120-nál meg 9-t. Ezeknél az autóknál tán még tartható a gyári adat, nem úgy mint a maiaknál. Egyébként nagy fogyasztásperverz vok.

Akkor vegyél Tata Nanot.  Grin
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #224 Dátum: 2009. július 17. 10:58:25 am »



Jó fogyasztás egy kupac mohától.  Grin Grin

Most mé? Nem is volt annyira mohás  Roll Eyes



* műhely 076.jpg (89.73 KB, 800x600 - megtekintve 1150 alkalommal.)
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #225 Dátum: 2009. július 17. 11:00:03 am »



Jó fogyasztás egy kupac mohától.  Grin Grin

Most mé? Nem is volt annyira mohás  Roll Eyes



 Grin

És jéé, ott a háttérben a Menyétem, és még van hátulja.  Grin
Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #226 Dátum: 2009. július 17. 12:09:27 pm »

Milyen színűek a vezetékek? Egyébként ott kap testet, feszültséget (kéne annak a konkrét 3db kábelnek aszíne, az a biztos)


------------------------------------------------------------------------------------------------------------

L-jetből maradjon a 2 fő hőgomba, pótlevegő szabályzó, légtömegmérő, pillangó állás kapcsoló Wink
Miki!

Ezek azok a vezetékek..

A bal oldalit csiptem le a kábelkötegről....a jobb oldali folytatása,meg a tükörcsatik,meg a tükörállitó kapcsoló!
A bal oldaliból 3 kábel áll ki:
zöld-fehér
teli barna
piros-fehér

a jobb oldali csatiba viszont 4 kábel megy:
zöld-fehér
teli barna
piros-fehér
barna-zöld(de ennek nincs párja a másik csatiban)



* Kép420.jpg (81.7 KB, 1600x1200 - megtekintve 1332 alkalommal.)
Naplózva

steffe
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #227 Dátum: 2009. július 17. 14:26:02 pm »

Steffe!

A barna/zölddel ne foglalkozz, neked a piros/fehéret kell biztosítékolt, állandóan feszültség alatt lévő pontra kötni, a zöld/fehér azért kell,hogy gyújtás ráadására működjön a tükör ,de a működési feszkót a piros/fehérről veszi le. A barna meg ugye állandóan negatív Wink

Az is valószínű (sok féle változat volt) ,hogy a piros és a barna zöld a zárfűtés/kilincskapcsolót táplálja. De ez extra és évjárat függő volt, ráadásul párhuzamosan gyártottak legalább 5 féle köteget...
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #228 Dátum: 2009. július 17. 15:36:20 pm »

Ezer köszönet...  409 409 409
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 17. 19:41:16 pm írta collins » Naplózva

steffe
bazs e28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 326



« Válasz #229 Dátum: 2009. július 17. 16:15:56 pm »

üdv mindenkinek! van egy olyan hatalmas gondom ,hogy amint elkezd bemelegedni az autóm ,úgy egyre jobban elkezd dadogni a motor és  már a nagyanyámat is kicseréltem (gyertyakábel elosztó rotor stb)és még mindíg csinálja!! mi lehet a gond ??  illetve valakinek nincsen véletlenül egy megbízható szerelője DIÓS,BUDAÖRS BUDAFOK KÖRNYÉKÉN?? mert kezdek kilenni a dologtól ....egyébként egy 84 -es 525e-ről  van szó....előre is köszönöm a segítséget....
Naplózva
Zottya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 479



« Válasz #230 Dátum: 2009. július 17. 17:16:21 pm »

 Gyújtás-előgyújtás- hidegindítás körül keresgélj szerintem.
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 17. 17:21:22 pm írta Zottya » Naplózva

Zoli


 "A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem
annyira, mint a tolószék."

 47°20'20.57"N  18°58'4.30"E

tel:+36 20 4468504
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #231 Dátum: 2009. július 17. 18:06:04 pm »

üdv mindenkinek! van egy olyan hatalmas gondom ,hogy amint elkezd bemelegedni az autóm ,úgy egyre jobban elkezd dadogni a motor és  már a nagyanyámat is kicseréltem (gyertyakábel elosztó rotor stb)és még mindíg csinálja!! mi lehet a gond ??  illetve valakinek nincsen véletlenül egy megbízható szerelője DIÓS,BUDAÖRS BUDAFOK KÖRNYÉKÉN?? mert kezdek kilenni a dologtól ....egyébként egy 84 -es 525e-ről  van szó....előre is köszönöm a segítséget....

Győződj meg róla, hogy sehol nem szív falslevegőt, ellenőrizd a szelephézagokat(0,25 hidegen szívó-kipufogó) és mérj üzemanyagnyomást.
Naplózva
moneytoo

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 691



« Válasz #232 Dátum: 2009. július 17. 18:14:43 pm »

Kicsit fogyi téma. Én eddig 2 autóval/motorváltozattal vagyok megelégedve és annak fogyasztásával.

Egyik a karbis M20B20 E12-ben, a másik egy E28 528i.


Nekem a 6-osban 2,8-s moci van, és 110-120 között fogyasztott 7,5 körül.
Naplózva
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #233 Dátum: 2009. július 17. 19:11:00 pm »

Sziasztok!

Mitől lehet ha a K-jetes 520i fix gázálláson berángat néha, gázadásra abbahagyja?

Valamint kb mennyi egy garnitúra jó állapotó E28-as ajtó, csupaszon?

Ja meg van itt nekem ezen egy fogyimérős fordulatszámmérő, de a fogyimérős része nem izemöl. hogyan lehet működésre bírni?

köszi!
Naplózva

Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #234 Dátum: 2009. július 17. 19:45:06 pm »

Sziasztok!

Mitől lehet ha a K-jetes 520i fix gázálláson berángat néha, gázadásra abbahagyja?

Valamint kb mennyi egy garnitúra jó állapotó E28-as ajtó, csupaszon?

Ja meg van itt nekem ezen egy fogyimérős fordulatszámmérő, de a fogyimérős része nem izemöl. hogyan lehet működésre bírni?

köszi!

Fogyimérő nem fog működni, mert nincs motorvezérlő compúúúúúter.

K-jet? Hjajj..bemelegedés szabályzó esetleg,de igazából bármi lehet, látni kell.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #235 Dátum: 2009. július 17. 19:47:00 pm »

üdv mindenkinek! van egy olyan hatalmas gondom ,hogy amint elkezd bemelegedni az autóm ,úgy egyre jobban elkezd dadogni a motor és  már a nagyanyámat is kicseréltem (gyertyakábel elosztó rotor stb)és még mindíg csinálja!! mi lehet a gond ??  illetve valakinek nincsen véletlenül egy megbízható szerelője DIÓS,BUDAÖRS BUDAFOK KÖRNYÉKÉN?? mert kezdek kilenni a dologtól ....egyébként egy 84 -es 525e-ről  van szó....előre is köszönöm a segítséget....
Nekem is volt egy hasonló hibám, de nekem a teljes bemelegedés után meg is állt. Végül kiderült, hogyaz elosztófejben levő tekercs volt szakadt, mely hidegen még átadott, de ahogy melegedett, már nem. Csere.
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #236 Dátum: 2009. július 17. 20:19:13 pm »

üdv mindenkinek! van egy olyan hatalmas gondom ,hogy amint elkezd bemelegedni az autóm ,úgy egyre jobban elkezd dadogni a motor és  már a nagyanyámat is kicseréltem (gyertyakábel elosztó rotor stb)és még mindíg csinálja!! mi lehet a gond ??  illetve valakinek nincsen véletlenül egy megbízható szerelője DIÓS,BUDAÖRS BUDAFOK KÖRNYÉKÉN?? mert kezdek kilenni a dologtól ....egyébként egy 84 -es 525e-ről  van szó....előre is köszönöm a segítséget....

Először állíttass egy gyújtást, ha akkor sem jó, akkor szerintem bemelegedésszabályzó.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #237 Dátum: 2009. július 17. 21:03:16 pm »

üdv mindenkinek! van egy olyan hatalmas gondom ,hogy amint elkezd bemelegedni az autóm ,úgy egyre jobban elkezd dadogni a motor és  már a nagyanyámat is kicseréltem (gyertyakábel elosztó rotor stb)és még mindíg csinálja!! mi lehet a gond ??  illetve valakinek nincsen véletlenül egy megbízható szerelője DIÓS,BUDAÖRS BUDAFOK KÖRNYÉKÉN?? mert kezdek kilenni a dologtól ....egyébként egy 84 -es 525e-ről  van szó....előre is köszönöm a segítséget....

Először állíttass egy gyújtást, ha akkor sem jó, akkor szerintem bemelegedésszabályzó.

Motronicon nincs bemelegedésszabályzó.
Naplózva
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #238 Dátum: 2009. július 17. 22:05:27 pm »

Én is állítottam a gyújtáson mert kevés volt az előgyújtás, most meglepően jól fogyaszt a 320/6 országúton 100-as tempónál 6-7 l körül városba 10 körül MOL EVO 99-ből.

Miki, nem sikerült kiderítened hogy mi a különbség a karbis és az injektoros vez. tengely között?
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #239 Dátum: 2009. július 17. 22:52:19 pm »

Én is állítottam a gyújtáson mert kevés volt az előgyújtás, most meglepően jól fogyaszt a 320/6 országúton 100-as tempónál 6-7 l körül városba 10 körül MOL EVO 99-ből.

Miki, nem sikerült kiderítened hogy mi a különbség a karbis és az injektoros vez. tengely között?


Persze! Más nyitási és zárási idők, sokkal kevesebb ideig van zárva a 2 szelep,mint a karbis tengellyel.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!