| 
			| 
					
						| steffe 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2566
								
								 | 
								|  | « Válasz #330 Dátum: 2009. augusztus 06. 14:23:17 pm » |  | 
 
 nem tudom, de talán jelentheti a szintszabályzós futóművet is
 Azt biztos nem,mert e21-hez irja..... Abban meg tuti nem volt szintszabályzás.... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 steffe |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #331 Dátum: 2009. augusztus 06. 19:34:01 pm » |  | 
 
 Azt biztos nem,mert e21-hez irja.....Abban meg tuti nem volt szintszabályzás....
 
 A 6hengereseknek erősebb a rugója. Nemlehet, hogy azt jelöli? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| AYT E21 
								cápi  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 614
								
								 | 
								|  | « Válasz #332 Dátum: 2009. augusztus 06. 20:09:12 pm » |  | 
 
 Sziasztok!
 Legyetek szívesek arra kérdésre válaszolni, hogy m20b20-ra való váltó passzol-e m20b25-re.
 
 Előre is köszi a válaszokat.
 
 ayt
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 m10b20 L-jet |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Miki 24V 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4171
								
								 
								30/ 402 20 24
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #333 Dátum: 2009. augusztus 06. 21:59:00 pm » |  | 
 
 Sziasztok!
 Legyetek szívesek arra kérdésre válaszolni, hogy m20b20-ra való váltó passzol-e m20b25-re.
 
 Előre is köszi a válaszokat.
 
 ayt
 
 Szia! Passzol! A legjobb egy getrag 265 lenne,de rá tudod tenni.  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12 520/6 -1978E12 520/6 -1979
 E12 520/6 -1980
 E28 525e
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| AYT E21 
								cápi  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 614
								
								 | 
								|  | « Válasz #334 Dátum: 2009. augusztus 06. 23:29:10 pm » |  | 
 
 Szia!
 Passzol! A legjobb egy getrag 265 lenne,de rá tudod tenni.
 
 Szia! Nagyon köszönöm. ayt |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 m10b20 L-jet |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Lázadó  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5712
								
								 | 
								|  | « Válasz #335 Dátum: 2009. augusztus 07. 07:43:19 am » |  | 
 
 Én csak részben. Ha minden jól megy hamarosan kiderül, hogy egy használt HF csavarral összerakott, szemrevételezésügyileg csapágylehúzott, 20ezres 2,8 mennyi ideig bírja a kompjútermentes 100 ezer forintos nedves nitro szettet tőgázon.    Van egy sanda gyanúm, hogy fogja bírni.Ha ugyanarra a motorra gondolok én is, akkor az már elment nemmondommegmennyit gázzal,úgyhogy edzett..  ) |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12-518;E23-728i;Trafi 601S |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Lázadó  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5712
								
								 | 
								|  | « Válasz #336 Dátum: 2009. augusztus 07. 07:44:45 am » |  | 
 
 Ma megnéztem az audi nivópálcáját,nem éri el az olajat.Ez jó?   Januárban még elérte....Ki érti ezt?  Tegyél bele hosszabbat:  ) |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12-518;E23-728i;Trafi 601S |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Lázadó  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5712
								
								 | 
								|  | « Válasz #337 Dátum: 2009. augusztus 07. 07:47:02 am » |  | 
 
 Sziasztok Uraim! Segítséget keresek, mert megmérettem és egyedülkevésnek bizonyultam..   Hozzám került az ex Fullgas / majd Shamandog féle E21 (M30 3.5i motorral:) Rendbe szeretnék rajta tenni, átalakítani néhány dolgot, viszont ehhez kellenének nekem E21 javítási könyvek vagy CD-k, kapcsolási rajzok, robbantott ábrák.. Ez detto igaz az M30 motorra is, ha nem tévedek E12-be rakták anno. Akinek van ilyesmi kincsről információja - persze nemingyen - ne tartsa magában..    Aztán ha szép éesz meg még jó is, már teszek is fel képet, videót   Előre is köszi, üdv: oldpTettek E12-be,E23-ba, E24-be, és E28 ba is, az M30 a Nagyhatos(2.8-tól,kivéve a 4.4-ös turbós mocit |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12-518;E23-728i;Trafi 601S |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Miki 24V 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4171
								
								 
								30/ 402 20 24
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #338 Dátum: 2009. augusztus 07. 08:50:46 am » |  | 
 
 Tettek E12-be,E23-ba, E24-be, és E28 ba is, az M30 a Nagyhatos(2.8-tól,kivéve a 4.4-ös turbós mocit
 A turbós nem 4.4, hanem 3.4    Jó is lett volna   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12 520/6 -1978E12 520/6 -1979
 E12 520/6 -1980
 E28 525e
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| pic 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #339 Dátum: 2009. augusztus 07. 09:09:19 am » |  | 
 
 A 6hengereseknek erősebb a rugója. Nemlehet, hogy azt jelöli?
 Szerintem nem a hathengeres rugót jelöli, mert akkor egyszerűen azt hozza a hathengeresekhez melléknevek nélkül. Van a simánál erősebb is, úgy hívják erősített rugó. Bárdinál vettem sok évvel ezelőtt, Suplex a márkája elég sok típushoz kapható és kemény mint a kő. Tehát nekem bejön (azért beugrik alá a Koni ültető). Szerintem amit Steffe kérdez, szintén erősített, csak gyári. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Miki 24V 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4171
								
								 
								30/ 402 20 24
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #340 Dátum: 2009. augusztus 07. 09:17:58 am » |  | 
 
 Azt tudom,hogy a piros ecsetcsíkos az erősített,a zöld az alap lágy, de a sárga mi lehet? Megpróbálok utánakérdezni. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12 520/6 -1978E12 520/6 -1979
 E12 520/6 -1980
 E28 525e
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| csmario 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2317
								
								 | 
								|  | « Válasz #341 Dátum: 2009. augusztus 07. 10:44:29 am » |  | 
 
 Azt tudom,hogy a piros ecsetcsíkos az erősített,a zöld az alap lágy, de a sárga mi lehet? Megpróbálok utánakérdezni.
 köszi    mert baromira feltolta az ix elejét,ellenben a sima td rugóval   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 BMW e21 323i,BMW e30 325ix |  |  | 
	| 
			| 
					
						| adam 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 457
								
								 | 
								|  | « Válasz #342 Dátum: 2009. augusztus 07. 11:34:37 am » |  | 
 
 Sziasztok!Van nekem egy garnitúra 7x14 régi stílusú alufelnim. Szeretnék egy retró garnitúrát összerakni, s a 225/60-14-es gumit gondoltam rárakni. Nem túl széles-e a felnire, s legfőképp lehet-e kapni, mert én nem akadtam rá, csak külföldi oldalakon. Vélemény. ötlet?
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 3x M30 b28          70 4169829 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Miki 24V 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4171
								
								 
								30/ 402 20 24
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #343 Dátum: 2009. augusztus 07. 13:12:10 pm » |  | 
 
 Sziasztok!Van nekem egy garnitúra 7x14 régi stílusú alufelnim. Szeretnék egy retró garnitúrát összerakni, s a 225/60-14-es gumit gondoltam rárakni. Nem túl széles-e a felnire, s legfőképp lehet-e kapni, mert én nem akadtam rá, csak külföldi oldalakon. Vélemény. ötlet?
 
 Azt tudnod kell,hogy soha sem volt cápán 225/60 14 . 205/70 14 volt, 225-ből TRX ( kb.15,3"),vagy 16"-os. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12 520/6 -1978E12 520/6 -1979
 E12 520/6 -1980
 E28 525e
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| nimroad 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 127
								
								 | 
								|  | « Válasz #344 Dátum: 2009. augusztus 07. 13:15:07 pm » |  | 
 
 Azt tudnod kell,hogy soha sem volt cápán 225/60 14 . 205/70 14 volt, 225-ből TRX ( kb.15,3"),vagy 16"-os.
 Mikor megvettem az enyémen is 205/70/14-es volt |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2009. augusztus 07. 18:23:37 pm írta collins » |  Naplózva | 
 
 Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat |  |  | 
	| 
			| 
					
						| adam 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 457
								
								 | 
								|  | « Válasz #345 Dátum: 2009. augusztus 07. 13:37:05 pm » |  | 
 
 Azt tudnod kell,hogy soha sem volt cápán 225/60 14 . 205/70 14 volt, 225-ből TRX ( kb.15,3"),vagy 16"-os.
 Köszi! Akkor marad a 195-ös. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 3x M30 b28          70 4169829 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Miki 24V 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4171
								
								 
								30/ 402 20 24
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #346 Dátum: 2009. augusztus 07. 19:42:38 pm » |  | 
 
 Ma kaptam postán fbm kollégától egy beteg féknyerget.
 Nap végén pihenésképpen szétkaptam....hát...tipikus példája annak,hogy elhanyagolták a rendszeres fékolajcserét, fék karbantartást.
 
 3 dugó könnyen kijött, a negyediket noszogatni kellett, de az is kint volt pár perc alatt. Az utolsó dugattyút cserélni kell, az nagyon összerozsdásodott (féknyereg megúszta). A többit elég volt több lépcsőben átpolírozni.
 
 Pár kép:
 
 |  
						| 
								| 
 |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12 520/6 -1978E12 520/6 -1979
 E12 520/6 -1980
 E28 525e
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| collins 
								+8 év az autóm javára. 
								Administrator
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 7154
								
								 
								18i 82/11 B6 81/11
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #347 Dátum: 2009. augusztus 07. 20:05:22 pm » |  | 
 
 melyik 5 sebességes M10-hez való váltó jó 02-esekbe (ugyanaz, ami nem sport, és E21-ben van)? Getrag 2xx?
 FONTOS lenne, köszi!
 |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2009. augusztus 07. 20:23:50 pm írta collins » |  Naplózva | 
 
 "It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever." |  |  | 
	| 
			| 
					
						| MR.V12 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 6108
								
								 
								Dízeltocsevics
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #348 Dátum: 2009. augusztus 07. 20:18:16 pm » |  | 
 
 Tegyél bele hosszabbat:  )Vagy csere. |  
						| 
								| 
 |  
								|  |  Naplózva | 
 
 "...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető...""...fuss Forrest,fuss..."
 "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
 Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen...
 G11 740DX M Sport
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| bento 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1035
								
								 
								I run the Death Star
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #349 Dátum: 2009. augusztus 07. 20:54:46 pm » |  | 
 
 Vagy csere.
 ez komoly?? vazz, de szép lenne, egy jobbos 6os a klubban!!!     |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)<(*¿*)>
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Miki 24V 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4171
								
								 
								30/ 402 20 24
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #350 Dátum: 2009. augusztus 07. 21:10:10 pm » |  | 
 
 Vagy csere.
 Oppá.    |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12 520/6 -1978E12 520/6 -1979
 E12 520/6 -1980
 E28 525e
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| MR.V12 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 6108
								
								 
								Dízeltocsevics
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #351 Dátum: 2009. augusztus 07. 23:55:16 pm » |  | 
 
 Oppá.   Sajnos,csak a szívem fájdítom,már féllábbal otthon vagyok,ezért ilyen "tartós fogyasztási cikket" már ide nem veszek,az ára nem kaka,90-es 35ia,highline,és hazai fizetőeszközben kb 900k az ára,ami a gáz vele az a fentartása,az éves bizti,meg útadó 3k€ magassága,ezért nem költöttem már a 750-re sem,és eladhatatlan itt a válság óta,szóval sakk-matt,mert otthon meg mihez kezdjek vele,barbarizmus lenne elbontani alkatrésznek. A köcsög audiba meg el kéne locsolni vagy 1500€-t most a műszakira,amitől-érthető módon-megkímélném magam,úgyhogy nemtom mi lesz,és ez biztos! Talán már elég idős vegyok,hogy úrrá legyek a káros szenvedélyemen,kibírjam amíg lezajlik az adminisztráció,és majd otthon cserélem BMW-re a nehezen megkeresett fizetőeszközöket.  |  
						| 
								| 
 |  
								|  |  Naplózva | 
 
 "...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető...""...fuss Forrest,fuss..."
 "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
 Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen...
 G11 740DX M Sport
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Lázadó  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5712
								
								 | 
								|  | « Válasz #352 Dátum: 2009. augusztus 08. 08:24:35 am » |  | 
 
 A turbós nem 4.4, hanem 3.4    Jó is lett volna  Persze hogy nem 4,4, csak tudod az X5 otthon áll az udvaron, és arra néztem:  ) De az nem 3,2 és 3,5-ös volt? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12-518;E23-728i;Trafi 601S |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Lázadó  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5712
								
								 | 
								|  | « Válasz #353 Dátum: 2009. augusztus 08. 08:42:40 am » |  | 
 
 Vagy csere.
 Ha van rá módod,akkor nosza! |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12-518;E23-728i;Trafi 601S |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Lázadó  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5712
								
								 | 
								|  | « Válasz #354 Dátum: 2009. augusztus 08. 08:45:25 am » |  | 
 
 Ma kaptam postán fbm kollégától egy beteg féknyerget.
 Nap végén pihenésképpen szétkaptam....hát...tipikus példája annak,hogy elhanyagolták a rendszeres fékolajcserét, fék karbantartást.
 
 3 dugó könnyen kijött, a negyediket noszogatni kellett, de az is kint volt pár perc alatt. Az utolsó dugattyút cserélni kell, az nagyon összerozsdásodott (féknyereg megúszta). A többit elég volt több lépcsőben átpolírozni.
 
 Pár kép:
 
 
 Kit érdekel a fékdugattyú, a mögötte levő kislámpásról tolj képeket:  ) |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12-518;E23-728i;Trafi 601S |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Lázadó  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5712
								
								 | 
								|  | « Válasz #355 Dátum: 2009. augusztus 08. 08:48:30 am » |  | 
 
 Sziasztok!Van nekem egy garnitúra 7x14 régi stílusú alufelnim. Szeretnék egy retró garnitúrát összerakni, s a 225/60-14-es gumit gondoltam rárakni. Nem túl széles-e a felnire, s legfőképp lehet-e kapni, mert én nem akadtam rá, csak külföldi oldalakon. Vélemény. ötlet?
 
 Hasonló problémára kellene nekem is segítség:nem tudtok valahol egy táblázatot, ami megmondja melyik kocsira, milyen átmérővel, milyen ET vel, milyen széles felnire mekkora gumi jó? A példa egy E23-asra érdekelne, 16"-os 9" széles felnikkel, amiknek az ET-je 11...205-ös volt rajta eddig, de eléggé szétfeszítette a felni..Nem tudom a szélesebb gumma(215-225) elférne-e alatta, és nem sok kedvem van két garnitúrát megvenni, és próbálgatni... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12-518;E23-728i;Trafi 601S |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Miki 24V 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4171
								
								 
								30/ 402 20 24
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #356 Dátum: 2009. augusztus 08. 08:56:16 am » |  | 
 
 Persze hogy nem 4,4, csak tudod az X5 otthon áll az udvaron, és arra néztem:  ) De az nem 3,2 és 3,5-ös volt?A B35 csak 3.4-es. 3430ccm  Alkatrészeknél is ha keresel, akkor 3.4-re kell menni,akkor hozza a jót. A 3.5 az M5, stb  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12 520/6 -1978E12 520/6 -1979
 E12 520/6 -1980
 E28 525e
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Miki 24V 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4171
								
								 
								30/ 402 20 24
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #357 Dátum: 2009. augusztus 08. 08:57:22 am » |  | 
 
 Kit érdekel a fékdugattyú, a mögötte levő kislámpásról tolj képeket:  )Nem az enyém, de folyamatosan fotózom. Ha készen van, a gazdája biztosan fog garázst nyitni neki   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12 520/6 -1978E12 520/6 -1979
 E12 520/6 -1980
 E28 525e
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Miki 24V 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4171
								
								 
								30/ 402 20 24
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #358 Dátum: 2009. augusztus 08. 08:58:35 am » |  | 
 
 Hasonló problémára kellene nekem is segítség:nem tudtok valahol egy táblázatot, ami megmondja melyik kocsira, milyen átmérővel, milyen ET vel, milyen széles felnire mekkora gumi jó?A példa egy E23-asra érdekelne, 16"-os 9" széles felnikkel, amiknek az ET-je 11...205-ös volt rajta eddig, de eléggé szétfeszítette a felni..Nem tudom a szélesebb gumma(215-225) elférne-e alatta, és nem sok kedvem van két garnitúrát megvenni, és próbálgatni...
 
 A 225 az biztosan elfér. De a 9" az nagyon necces. Hátul biztosan kiadja, de elöl... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12 520/6 -1978E12 520/6 -1979
 E12 520/6 -1980
 E28 525e
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Lázadó  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5712
								
								 | 
								|  | « Válasz #359 Dátum: 2009. augusztus 08. 09:24:42 am » |  | 
 
 A B35 csak 3.4-es. 3430ccm  Alkatrészeknél is ha keresel, akkor 3.4-re kell menni,akkor hozza a jót. A 3.5 az M5, stb Sajnos nem keresek egyelőre hozzá cuccokat:  ( |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12-518;E23-728i;Trafi 601S |  |  | 
	|  |