Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #420 Dátum: 2009. augusztus 17. 18:36:29 pm » |
|
Ilyenkor az nem baj. sőt... azért nem is írtam bele. ![Wink](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/wink.gif) aha, szóval még kraftosabb is lesz? ![Roll Eyes](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/rolleyes.gif)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #421 Dátum: 2009. augusztus 17. 18:58:31 pm » |
|
Na szóval.... Ennyire rájöttem.... a fekete az a test... A többi szinnek ha külön-külön adok pozitivót,akkor nincs semmi... Ha a sárgát és a kéket(amit én szürkének néztem) összezárom és ugy adok neki pozitivot akkor műkszik...de a zöld nem tudom micsoda,de a sebességmérőre megy a kábel a feketével együtemben... Most jobban nekifeküdtem a papirjának,azon vannak irások ..szerintem ugy néz ki,hogy a sárga a fix pozitiv,a kék a gyújtáspozitiv,a fekete a test,és a zöld meg összekötettetésben vana sebességmérővel... Na szóval adtam neki testet,majd a sárgát a kékkel összecsavartam és adtam rá pozitivot...be is kapcsolt a cucc..kis idő és helyreállt a lelke... Rádugtam a sebességmérőt a stekkerére és működött,de a zöld kábele ami a kötegen van eg nem volt dugva semmire....a spirált fúróval meghajtottam és mért is,de eléggé összevissza és nehezen állt vissza a 0-ra..... Akkor egy kérdés..azt a zöld maradék kábelt ami összekötettésben van a sebességmérővel hova kössem??? azt is a gyújtáspozitivra??
Világításhoz nincs egy külön kábele eetleg?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. augusztus 19. 16:55:59 pm írta collins »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #422 Dátum: 2009. augusztus 17. 19:05:13 pm » |
|
Nem ahhoz nincs... Viszont ma próbálgattam furógéppel hajtottam és ha nem volt a zöld is pozitivra adva akkor mért igaz nem jól(ezt a fordulatszámra fogom),ha hozzá érintettem a zöldet a pozitivhoz,egyből elkezdett csökkenni a sebesség.....ha egyből ráadtam a zöldet a pozitivra és után kezdet el tekertetni a bowdent,nem is mért.... DE a sebességjeladóra csak két kábel megy: fekete és zöld.....ebből a zöld összekötettésben van a kötegen szabadon lévő zöldel... ezt most nem értem... Lehet kéne irni egy levelet a VDO-nak... ![smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. augusztus 19. 16:55:39 pm írta collins »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #423 Dátum: 2009. augusztus 17. 19:21:36 pm » |
|
Jófele tekerted?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. augusztus 19. 16:55:23 pm írta collins »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #424 Dátum: 2009. augusztus 17. 20:09:11 pm » |
|
Mindkét irányban mikor tekertem,mért a kütyü....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. augusztus 19. 16:55:04 pm írta collins »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #425 Dátum: 2009. augusztus 17. 20:15:34 pm » |
|
Nem ahhoz nincs... Viszont ma próbálgattam furógéppel hajtottam és ha nem volt a zöld is pozitivra adva akkor mért igaz nem jól(ezt a fordulatszámra fogom),ha hozzá érintettem a zöldet a pozitivhoz,egyből elkezdett csökkenni a sebesség.....ha egyből ráadtam a zöldet a pozitivra és után kezdet el tekertetni a bowdent,nem is mért.... DE a sebességjeladóra csak két kábel megy: fekete és zöld.....ebből a zöld összekötettésben van a kötegen szabadon lévő zöldel... ezt most nem értem... Lehet kéne irni egy levelet a VDO-nak... ![smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Csak simán kérjek tőlük neked egy kapcsirajzot? ird le a tipusát... Privibe nyomjad
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #426 Dátum: 2009. augusztus 17. 20:38:50 pm » |
|
jöhet ide is, közérdekű információ...(meg elvégre ezért fórum a fórum)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. augusztus 19. 16:54:39 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #427 Dátum: 2009. augusztus 17. 21:29:43 pm » |
|
Mail ment nekik remélem hamarosan válaszolnak... ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. augusztus 19. 16:54:19 pm írta collins »
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #428 Dátum: 2009. augusztus 18. 11:25:40 am » |
|
Sziasztok! Van valakinek ötlete, hogyan lehetne megnyugtatni a kicsit idegesen ugráló hőmérőt? (E28) Van olyan tipikus kábel - vagy alaplapi forrasztási probléma, ahol érdemes kezdeni? Előre is köszi: F. ![sm_68](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/sm_68.gif) Hello! Ez a téma engem is érdekelne, mert tegnap a pesti dúgóban mindent mutatott, fagyástól a forrásig teljesen rapszódikusan. amúgy meg semmi baj nem volt.
|
|
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #429 Dátum: 2009. augusztus 18. 11:30:58 am » |
|
Ja, tovább olvastam. Köszi. ![Cheesy](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/cheesy.gif)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. augusztus 19. 16:54:03 pm írta collins »
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #430 Dátum: 2009. augusztus 18. 17:42:24 pm » |
|
Üdv. SOS keresnék olyan cápatársat, aki segíteni tudna nekem a szelephézagot és gyújtásomat belőni lehetőleg még a héten, ugyanis felújított a hengerfejem, 400 után ellenőrizni kéne a dolgokat és ez még nem történt meg, gyújtás meg már most elmászott ![undecided](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/undecided.gif) . Jó lenne Csepelen és 40kmes körzetében. ![angel](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/angel.gif) Jöhet privi is! Előre is köszi, ha akadna valaki! ![Roll Eyes](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/rolleyes.gif)
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
sura
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #431 Dátum: 2009. augusztus 18. 17:59:16 pm » |
|
Üdvözletem!
Olyan problémám van, hogy csöpög a differenciál művem (e21 323i). Nem is lenne olyan nagy baj, mert van egy alkatrész autóm, azonban az az autó évekig állt elég gazdátlan körülmények között. Ezt be szeretném rakni a mostani helyett, csak az a kérdéses, hogy milyen állapotban vannak abban is a tömítések. Lehet még ezekhez kapni, vagy azért elég jó az élettartam ezeknek a tömítéseknek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #432 Dátum: 2009. augusztus 18. 18:17:48 pm » |
|
A kardán felőli szimmering az szinte örök....de csak szinte...cseréje elég szopóka,mert rohadt nehéz levenni róla az anyát... A féltengelykihajtásnál tuti cserések a szimmeringek...na ezeket egyszerübb kicserél,csak jelöljétek meg az oldalak szépen,nehogy összekeverjétek,mert akkor kukás lesz a difi hamar.... Amugy lehet kapni a szimmeringeket,ha rám hallgatsz akkor kiveszed a régit nem barmolva,hogy ép maradjon,elvileg a belsejében van a gyári mérete,beviszed egy csapágyboltba és megrendeled onnan...kb a harmadába fog kerülni,mint amit a wallistól rendelnél....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. augusztus 19. 16:53:48 pm írta collins »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #433 Dátum: 2009. augusztus 18. 19:19:56 pm » |
|
Azért nem örök, nekem pont az folyik a V8-ban, hogy rohadna meg. ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Vicces levenni róla az anyát, de légkulccsal megoldható. Szóval ha Pest környéki a kolléga, akkor tudok segíteni, mert nekem van. A csapágyboltos megoldás nem rossz, de azért arra figyelni kell, hogy ne józsibácsi kis csapágyas sufnijába menj a sarkon, mert tapasztalataim szerint ad egy Lada minőségűt, szt szalaggyá. ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) A gyári meg valóban nem olcsó, viszont ha egyszer kicseréled, akkor túléli az autót, ebben biztos vagyok. ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. augusztus 19. 16:53:27 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7143
18i 82/11 B6 81/11
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #434 Dátum: 2009. augusztus 18. 20:24:42 pm » |
|
Sabc, szerintem ez nem igaz. Egy rakat szimmering a BMW-nél tutira NOS. Megvettem az összes váltóhoz való szimmeringet a Wallistól. Te tudod mibe fáj az ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) . Egy kivételével az összes pisálja ki az olajat. Szerintem azért, mert öreg, ahelyett, hogy bementem volna a Szinyei utcai szimmering boltba, és valami márkás szimmering-ből vettem volna meg a harmadáért, vagy annyiért sem. Esetleg azt tudod a BMW-nek ki szállit, vagy ki szállitotta anno? Csak mert megint cserélhetem, és ugyanigy nemigen szeretnék járni érthető módon ![smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) .
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
sura
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #435 Dátum: 2009. augusztus 18. 20:26:51 pm » |
|
Köszönöm szépen a tanácsokat. Budapesten lakok, csak a pót alkatrész van vidéken sajnos. Lehet felkereslek, ha nem boldogulok.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #436 Dátum: 2009. augusztus 18. 20:37:47 pm » |
|
Azért nem örök, nekem pont az folyik a V8-ban, hogy rohadna meg. ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Vicces levenni róla az anyát, de légkulccsal megoldható. Szóval ha Pest környéki a kolléga, akkor tudok segíteni, mert nekem van. A csapágyboltos megoldás nem rossz, de azért arra figyelni kell, hogy ne józsibácsi kis csapágyas sufnijába menj a sarkon, mert tapasztalataim szerint ad egy Lada minőségűt, szt szalaggyá. ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) A gyári meg valóban nem olcsó, viszont ha egyszer kicseréled, akkor túléli az autót, ebben biztos vagyok. ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Ja hát persze ,az alap,hogy nem kis gagyi boltba megyünk és nem gagyi szimmeringet veszünk... DE a gyári egy porvédős,amit meg a csapágyboltba veszel dupla...Én biztos ott fogom megvenni.... ![smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Ja kérem akinek bejött az élet annak van légkulcsa.... ![smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif)
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #437 Dátum: 2009. augusztus 18. 21:54:26 pm » |
|
Azért nem örök, nekem pont az folyik a V8-ban, hogy rohadna meg. ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Vicces levenni róla az anyát, de légkulccsal megoldható. Szóval ha Pest környéki a kolléga, akkor tudok segíteni, mert nekem van. A csapágyboltos megoldás nem rossz, de azért arra figyelni kell, hogy ne józsibácsi kis csapágyas sufnijába menj a sarkon, mert tapasztalataim szerint ad egy Lada minőségűt, szt szalaggyá. ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) A gyári meg valóban nem olcsó, viszont ha egyszer kicseréled, akkor túléli az autót, ebben biztos vagyok. ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Hagyjuk ezt a gyári szimering túlél mindent ajnárt...egy rakás fos, sokkal jobbat lehet venni, töredék árban. Nemrég csináltam egy difit, 600Ft-ért jött ugyanaz (najó, picit jobb),mint amit 2400-ért kapsz meg kedvezménnyel gyári dobozban...
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #438 Dátum: 2009. augusztus 18. 22:05:26 pm » |
|
Ennyi!! ![25](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/25.gif)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. augusztus 19. 16:52:56 pm írta collins »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #439 Dátum: 2009. augusztus 19. 06:28:14 am » |
|
Azért nem örök, nekem pont az folyik a V8-ban, hogy rohadna meg. ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Vicces levenni róla az anyát, de légkulccsal megoldható. Szóval ha Pest környéki a kolléga, akkor tudok segíteni, mert nekem van. A csapágyboltos megoldás nem rossz, de azért arra figyelni kell, hogy ne józsibácsi kis csapágyas sufnijába menj a sarkon, mert tapasztalataim szerint ad egy Lada minőségűt, szt szalaggyá. ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) A gyári meg valóban nem olcsó, viszont ha egyszer kicseréled, akkor túléli az autót, ebben biztos vagyok. ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Hol élsz te? A multban? A légkulcs ma márnem divat, ezzel kell dolgozni ![Wink](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/wink.gif)
|
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #440 Dátum: 2009. augusztus 19. 07:24:19 am » |
|
Szeretném látni, ahogy megpróbálsz ezzel levenni egy M30 főtengelyvég-anyát, amit 1981-ben lazítottak meg utoljára, és 460-Nm-rel van meghúzva. ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. augusztus 19. 16:52:38 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #441 Dátum: 2009. augusztus 19. 07:47:07 am » |
|
fél kézzel bármikor lelazitom meg meghúzom....ha akarod el is szaggatom rajta az anyát...ennyi... ![smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. augusztus 19. 16:52:23 pm írta collins »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #442 Dátum: 2009. augusztus 19. 07:50:38 am » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. augusztus 19. 16:51:50 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #443 Dátum: 2009. augusztus 19. 07:59:25 am » |
|
Lékkulcs meg ilyen szarok.... ![Evil](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/evil.gif) 11bar...hol??? Fennt a hegytetőn jó ha megvan 7,5 bar...olyan könnyen nem szökkennek ám azok bárok.... ![smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Nyomatéksokszorozó kicsirigó.. ![Azn](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/azn.gif) 3600nm-ert adok neki,azt a főtengely is megcsavarodik,de mútkor találtam 5600nm-est is kézit....Kéne egy....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. augusztus 19. 16:52:07 pm írta collins »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #444 Dátum: 2009. augusztus 19. 09:12:57 am » |
|
Hol élsz te? A multban? A légkulcs ma márnem divat, ezzel kell dolgozni ![Wink](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/wink.gif) Azért megnézném ezt 1-2 szituációban ![Cheesy](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/cheesy.gif)
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #445 Dátum: 2009. augusztus 19. 09:24:41 am » |
|
Lékkulcs meg ilyen szarok.... ![Evil](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/evil.gif) 11bar...hol??? Fennt a hegytetőn jó ha megvan 7,5 bar...olyan könnyen nem szökkennek ám azok bárok.... ![smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Nyomatéksokszorozó kicsirigó.. ![Azn](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/azn.gif) 3600nm-ert adok neki,azt a főtengely is megcsavarodik,de mútkor találtam 5600nm-est is kézit....Kéne egy.... Nem is a nyomaték számít igazán pl. egy M30 tengelyvég anya lelazítása esetén, hanem az,hogy az az erő,amit ráviszel, az "üt". Ami azt jelenti,hogy nem kell a főtengelyt kitámasztanod, kiékelned, ha már pl. nincs rajta a lendkerék,amit le tudsz stiftelni. Ha a lendkereket tudod stiftelni,akkor még mindig ott a probléma,hogy a motortestet elbillented, elforgatod, felborítod. Így szinte csak a helyén tudnád lazítani,ami meg csak alulról tudsz igazán jól hozzáférve,de a helyén meg szenvedjen a jó anyja, mert ha már azt az anyát le kell lazítani,akkor jobb,ha az a motor kint van ![Cheesy](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/cheesy.gif) M10-nél más a helyzet,ott nincs ekkora nyomatékkal húzva az anya, csak valami 190Nm-el. M20-nál már megint csak veszedelem lazítani Anno nem volt légkulcsom, úgy gondoltam mi a fenének, hosszú szárak, nyomatékkulcs, sokszorozók, stb. Aztán SaPc ( ![Evil](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/evil.gif) ) erőltette,hogy légkulcs milyen jó, kipróbálod és avval fogsz fogatmosni is ![Cheesy](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/cheesy.gif) Igaza lett. Amíg szoptam az M20 tengelyvég lazítással anno 2-3 órákat,mire ki tudtam támasztani a motort, meg mire körbekeringőztem vele a műhelyt,addig ez kb. 10 másodpercre csökkent... És bizony volt olyan tengelyvég anya M30-nál,aminél elő kellett kapni a 3/4-es nagy légkulcsot és a műhely légkulcsrendszer nyomását fel kellett tolni 6,3 Bar-ról majd 10 Bar-ra,hogy sikerüljön.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #446 Dátum: 2009. augusztus 19. 09:47:37 am » |
|
Én ezért szoktam a leggyakrabban a sima csillagkulcsot is gumikalapáccsal ütni egy lazításhoz. Tized annyi erő kell, és szép békésen meglazul a cucc, ráadásul este nem fáj az ember könyöke sem. Persze ilyen légkulcs meg effélék az én kis minimálgarázsomban nincsenek.
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #447 Dátum: 2009. augusztus 19. 09:52:18 am » |
|
Jaj erről jut eszembe az igazi szopatás: 2 kormánygépem van. Egyiken se lehet holtjátékot állítani mert az egyiknél az anyába belerohadt a hernyócsavar és csak egyszerre forognak, a másik (ami a kocsimban van) ott az anya leforog, de a hernyócsavar belerohadt a fedélbe, meg nem mozdul az atyaúristennek sem. Na, ezt hogy szoktátok megoldani? Ha a fedelet mondjuk leveszem akkor szanaszét esik az egész, és zsíros golyók fognak kipotyogni?
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #448 Dátum: 2009. augusztus 19. 11:57:05 am » |
|
Hagyjuk ezt a gyári szimering túlél mindent ajnárt...egy rakás fos, sokkal jobbat lehet venni, töredék árban.
Nemrég csináltam egy difit, 600Ft-ért jött ugyanaz (najó, picit jobb),mint amit 2400-ért kapsz meg kedvezménnyel gyári dobozban...
én az injektortömítésekkel jártam így.bementem a wallishoz, telefonon azt mondta a csávó, a gép szerint van nekik 12.mondom épp annyi kell, nyomás.darabja 600 ft.nenm érdekes.persze nem talált csak ötöt.mondom ezt hova tegye.be a csapágyboltba, egy kicsivel kissebb belső átmérővel volt tömítőgyűrű.forróvízben tuningolva fel is mentek a helyükre szépen, és cuppanósan illeszkednek is,azóta teljesen száraz az injektorok feje.ja,és 20 ft volt darabjuk.. persze van amiből a gyári a jó, de valljuk be,elég kevés ilyen van.
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #449 Dátum: 2009. augusztus 19. 12:50:16 pm » |
|
Elég sok ilyen van.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. augusztus 19. 16:51:27 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
|