CápaBMW fórum
2024. november 30. 16:22:37 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3040783 alkalommal)
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1140 Dátum: 2009. november 14. 19:27:14 pm »

Még nem úgy néz ki mert nincs beállítva és gondol egyet azt megyek vele kinyomom a kuplungot megáll van amikor a fordulat felmegy 1500-2000-re szóval még nem az igazi!

Hmm. Fura. Leírással boldogulsz,vagy próbáljak pár dolgot fordítani?
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
toxi92
Vendég
« Válasz #1141 Dátum: 2009. november 15. 15:55:42 pm »

És ha ráraknék egy elektromos ac-t az e21-re?? Csak ahoz meg kellene egy visszamenő ág ugye ami sz.tem az enyémbe nincs!
Írjatok
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1142 Dátum: 2009. november 15. 17:36:04 pm »

Kisnyomású elektromos AC kellene,ami maximum 0,5 Bart küldt, igaz az is sok,mert a karbi az 0,22-vel üzemel. Valamint akkor tényleg kellene egy visszatérő ág és a hozzá való szintjelző is.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1143 Dátum: 2009. november 15. 17:36:48 pm »

Megoldható... Kérdezd Promegát... neki is karbis alapból az E21 és mikor tervezte az injektorosítást akkor tett a kocsi alá egy K-jetes E21 visszafolyóágát...
Naplózva

Bence
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1144 Dátum: 2009. november 15. 17:42:20 pm »

a 20/6-on is van már.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #1145 Dátum: 2009. november 16. 09:10:57 am »

És ha ráraknék egy elektromos ac-t az e21-re?? Csak ahoz meg kellene egy visszamenő ág ugye ami sz.tem az enyémbe nincs!
Írjatok
Több variáció is van...

De először egy kérdés, miért szeretnéd lecserélni a mechanikus ac-t?  (pont én kérdezem, aki minden átvarálna... Cool )

Az elektromos ac-hez nem feltétel a visszafolyó ág. Az a benzinrendszer paramétereitől függ, hogy kell-e. Ill. karbi típusa adja meg, hogy kell e visszafolyó ág. bár a  legtöbb visszafolyóággal ellátott karbin is megszüntethető a visszafolyó csőcsonk.  (a benzinpumpa által szállított, és felhasználásra kerülő benzinmennyiség viszonya a lényeges. A tűszelepre ható nyomást csökkenteni kell (csökkenő fogyasztás), viszont az átfolyási mennyiséget sem lehet egy határ alá csökkenteni)

A karbikhoz való 0,3 bar-os elektromos pumpához sem kell visszafolyóág, ha "magasnyomású" pumpát használsz, akkor azt érdemes a gyári k-jet pumpa helyére szerelni egy nyomásszabályozóval, ekkor is elég a szimpla előremenő ág, de a tankban a jeladót ki kell cserélni.

Ha befecskendezőrendszert építesz a motorra, ott nem úszod meg a teljes visszafolyóág kiépítését, mert ott a befecskendezés helyén szabályozzák a nyomást.

A csővezeték kiépítése nem "túlságosan" nehéz feladat. Fel kell bakolni a kocsit (vagy az oldalára borítani), le kell bontani a tankot, végig ke kell venni a csavarokat a felfogó "bilincsekből" , ehhez jó csavarhúzó kell, és egy határozott mozdulattal kell megindítani (vagy megindul, vagy letörik a csavarfej) ellenkező esetben akkor csak elkened a csavarhúzót, vagy a hornyot a csavarfejben.
Az általam eddig látott kocsik benzinvezetékei mind rossza állapotban voltak (8mm-es acélcső), ezért azt ajánlom, hogy hamár ott vagy, akkor az előremenő ágat is cseréld le. Az eredeti csövet mintának használva 8mm-es rézcsőből érdemes lehajlítani a vezetékeket.


+1 az elektromos pumpának van még egy biztonsági kockázata is:
Baleset esetén ha megáll a motor, akkor a mechanikus pumpa nem szállít többet, az elektromos pumpa viszont az áramellátás megszűnéséig tolja a benzint, csőtörés esetén mindenhova a motortérbe, ezért egy motorműködést figyelő áramkör beépítése javasolt (K, vagy L-jet ac-reléje jó: gyári megoldás, jól dokumentált bekötés, működés)

Naplózva
toxi92
Vendég
« Válasz #1146 Dátum: 2009. november 16. 17:25:48 pm »

Uhh  Grin Grin ez igen nah hát nekem egy l-jetronic-hoz való ac-m van! És azt javasolták hogy ugye szüntessük meg a mechanikust és tegyünk be elektromost és akkor nincs az a veszéj hogy befolyik a benzin az olajba! Nem tudom hogy milyen nyomású ez az ac! De most akkor ezt légyszi tisztázzuk mit kell nekem ahhoz alakítanom vagy beszereznem hogy ezt bele tudjuk szerelni?? Köszönöm Promega
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #1147 Dátum: 2009. november 16. 18:10:40 pm »

Az L-jet ac-t szerintem sehogy nem érdemes karbihoz használni... legalábbis én nem tennék egy 3,5 bar-os szivattyúra egy 0,33bar-os szabályozót

10E ft körül hirdetnek duenen/racing bazáron ilyen karbis ac-kat. Ha teheted, akkor a folyamatos üzeműt vedd, ne a "klattyogósat".

Viszont van egy 100%-os módszer, ha elgázosítod az autót, akkor biztosan nem folyik bele a benzin az olajba  Evil ez tuti módszer, én is ezt csinálom


A másik, hogy inkább a komplett l-jetet lenne érdemes feltenni a motorra...
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1148 Dátum: 2009. november 16. 18:22:59 pm »

Az L-jet ac-t szerintem sehogy nem érdemes karbihoz használni... legalábbis én nem tennék egy 3,5 bar-os szivattyúra egy 0,33bar-os szabályozót

10E ft körül hirdetnek duenen/racing bazáron ilyen karbis ac-kat. Ha teheted, akkor a folyamatos üzeműt vedd, ne a "klattyogósat".

Viszont van egy 100%-os módszer, ha elgázosítod az autót, akkor biztosan nem folyik bele a benzin az olajba  Evil ez tuti módszer, én is ezt csinálom


A másik, hogy inkább a komplett l-jetet lenne érdemes feltenni a motorra...

Szerintem egy AC felújító szettet úszna meg a legolcsóbban...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #1149 Dátum: 2009. november 16. 18:29:44 pm »

Amennyiben szétszedhető, BMW-ben én még csak egyszerhasználatossal találkoztam... de a fiat/zsiguli kb. ugyanaz külső méreteiben, és azok szétszedhetősek, vagy utángyártottban egy új...
Naplózva
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #1150 Dátum: 2009. november 16. 18:36:28 pm »

Csőváz Szerelgetők!
A pótlevegő tolattyút kellene tisztogatnom, mert elkezdett rakoncátlankodni(a Miki mondta) . Namármost, azt sem tudom merre van. Lehetne erről egy robbantott ábrát kapni? A realom-on nézelődtem, de nem találtam szimpatikusat. Köszi
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
toxi92
Vendég
« Válasz #1151 Dátum: 2009. november 16. 18:44:34 pm »

Jól van értem emberek!
Amúgy ma voltam megnézni az autósboltba az ac-t és 8800pénzért lehet kapni!!
Valószínű ez a megoldás lesz a nyerő és remélem hogy most már megszűnik a benzinbefolyás az olajba!
Köszi srácok
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #1152 Dátum: 2009. november 16. 18:53:13 pm »

Csőváz Szerelgetők!
A pótlevegő tolattyút kellene tisztogatnom, mert elkezdett rakoncátlankodni(a Miki mondta) . Namármost, azt sem tudom merre van. Lehetne erről egy robbantott ábrát kapni? A realom-on nézelődtem, de nem találtam szimpatikusat. Köszi

Szia! Nem kell ide ábra. Benézel a szivocsonknál a pillangószelep alá le a motortömbhöz. Ott lesz egy 15 cm-es hengeres aluminium készség, melyre 4 db vékonyabb gumicsö megy egymásnak szembe. Na ebböl kettő a víz körbe van kötve, kettő meg a levegőkörbe. Meg fogod találni!
Szétszedni nem lehet, pucolni kétes eredménnyel igen!
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1153 Dátum: 2009. november 16. 18:55:14 pm »

Szia! Nem kell ide ábra. Benézel a szivocsonknál a pillangószelep alá le a motortömbhöz. Ott lesz egy 15 cm-es hengeres aluminium készség, melyre 4 db vékonyabb gumicsö megy egymásnak szembe. Na ebböl kettő a víz körbe van kötve, kettő meg a levegőkörbe. Meg fogod találni!
Szétszedni nem lehet, pucolni kétes eredménnyel igen!

Ez vonatkozik az M20-ra,de Ádámnak M30B28-a van.

Annál a szívó gumicső alatt kell keresni, ott lakozik és elektromos fűtésű. Hengerfejnél.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #1154 Dátum: 2009. november 16. 19:57:51 pm »

Ez vonatkozik az M20-ra,de Ádámnak M30B28-a van.

Annál a szívó gumicső alatt kell keresni, ott lakozik és elektromos fűtésű. Hengerfejnél.

Na! Jól felmértem a terepet. hát eléggé le kell bontani, de holnap megpróbálom. Azok a girbe-gurba müa-gumicsövek milyen értéket képviselnek? Mert ugye eléggé meg vannak keményedve. Egyáltalán lehet rendelni?
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #1155 Dátum: 2009. november 16. 20:01:37 pm »

A realom-on tényleg nem találtam. Van más adattár ahol , több ábra lelhető fel?
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #1156 Dátum: 2009. november 16. 20:12:18 pm »

Asszem megvan.  laugh  A 8-as lenne az, igaz?


* MzU0X3A=.png (76.65 KB, 799x565 - megtekintve 832 alkalommal.)
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #1157 Dátum: 2009. november 16. 20:17:25 pm »

Szevasztok!
Ez egy kicsit off lesz. Egyik haveromnak van egy F astrája és folyton párásodik télen, akár mit csinál vele, fűtés maxon megy és semmi változás, csak ha koppig lehúzza az ablakot.
Mit lehet ezzel kezdeni?
Előre is köszi, Thommy!
Naplózva

Thommy
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1158 Dátum: 2009. november 16. 20:29:46 pm »

Eladni esetleg Smiley
Naplózva

Bence
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #1159 Dátum: 2009. november 16. 20:30:26 pm »

Az F astra nagyon hajlamos a párásodásra. A pollenszűrőt ki kell hajítani belőle. Ha klímás, akkor a klímával lehet szárítani a bejövő levegőt, s erre kell fűteni. Sajnos klíma nélkül csak az ablakra fújt levegővel lehet kordában tartani. Azonkívül fontos hogy tartsa tisztán belülről az üvegeket, sűrűn tisztítani. A szenyneződés nagyon megfogja a párát. Lehet még próbálkozni még a Rain-x féle vízlepergető-párásodásgátlókkal. Uff!
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #1160 Dátum: 2009. november 16. 21:12:43 pm »

Szevasztok!
Ez egy kicsit off lesz. Egyik haveromnak van egy F astrája és folyton párásodik télen, akár mit csinál vele, fűtés maxon megy és semmi változás, csak ha koppig lehúzza az ablakot.
Mit lehet ezzel kezdeni?
Előre is köszi, Thommy!
Még készült az autóm én is faterom F Astráját használtam, és nekem is baromra párásodott. Aztán rájöttem a megoldásra, belső keringtetésről külső levegőre kell kapcsolni és egyszeribe megszűnt! A tekerengyük alatt van egy hosszúkás nyomógomb.
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1161 Dátum: 2009. november 16. 22:21:50 pm »

Asszem megvan.  laugh  A 8-as lenne az, igaz?

A 8-as bizony,de a 6-ost is kipucolhatod.

A levegő csövek pedig:

3-as 5100Ft
9-es 1052 Ft
7-es 704 Ft

Ezek teli árak, tudok belőlük még kedvességet adni, ha kellenek Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #1162 Dátum: 2009. november 17. 00:32:38 am »

Asszem megvan.  laugh  A 8-as lenne az, igaz?
Jaj, tévedtem akkor bocsi, de nem sokat. Ez megegyezik a K-jetronicos M10B18 pótlevegőszelepével! Ezt féktisztítósprével agyba-főbe fújva elöbb utóbb kitisztul és szépen fog benne mozognia torlólap! Le is tesztelheted, hütöbe berakva jó alaposan ki kell nyiljon a rés, jól felmelegítve pl hajszárító vagy höléhfúvóval pedig egy egész kis négyzetes lukacska kell hogy maradjon! Van rajta egy kis csabar, asszem 6-os kulcs nyitja, azzal lehet szabályozni hogy mennyire legyen nagy a rés hidegen, vagyis a hidegüzemi fordulatszámot!
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #1163 Dátum: 2009. november 17. 23:35:01 pm »

Köszi a válaszokat, de ezeket tudtuk eddig is, a pollenszűrő még kérdéses, annak utána nézünk, de csak nem javúl a helyzet.
Mondjuk javasoltam neki egy kanna benzint és egy öngyújtót!  Cheesy Evil
Naplózva

Thommy
szöcskE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186



« Válasz #1164 Dátum: 2009. november 18. 09:23:28 am »

Szevasztok!
Ez egy kicsit off lesz. Egyik haveromnak van egy F astrája és folyton párásodik télen, akár mit csinál vele, fűtés maxon megy és semmi változás, csak ha koppig lehúzza az ablakot.
Mit lehet ezzel kezdeni?
Előre is köszi, Thommy!
Hűtővíz nem fogy belőle?
Naplózva

e28
Zottya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 479



« Válasz #1165 Dátum: 2009. november 19. 13:26:41 pm »

 angry angry  Megőrülök ettől a sok használhatatlan karbitól, ( didta 32.32,   pirburg meg hasonlók  842  ). Tudtok-e segíteni, hogy hol találok tipusidegen, egyszerű használható karbit, 1,5-1,8-as motorhoz.

 Kösz
Naplózva

Zoli


 "A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem
annyira, mint a tolószék."

 47°20'20.57"N  18°58'4.30"E

tel:+36 20 4468504
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1166 Dátum: 2009. november 19. 14:09:26 pm »

angry angry  Megőrülök ettől a sok használhatatlan karbitól, ( didta 32.32,   pirburg meg hasonlók  842  ). Tudtok-e segíteni, hogy hol találok tipusidegen, egyszerű használható karbit, 1,5-1,8-as motorhoz.

 Kösz

Miki 24-el beszélj,sztem csinál neked jót a gyáriból..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1167 Dátum: 2009. november 19. 14:23:24 pm »

Csak már alig van alkatrésze a "kis" karbikhoz  undecided
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
eliot667
Vendég
« Válasz #1168 Dátum: 2009. november 19. 16:52:10 pm »

Szevasztok! Lenne egy kérdésem, gondoltam tud itt valaki segíteni... és a kérdés: van-e valami lényeges különbség az európai piacra gyártott e28 524td és ennek az amerikai piacra gyártott megfelelője között? (Találtam egy szerelési könyvet ami a US verziókra van kiadva)
Előre is kösz... Tisztelettel!
Naplózva
eliot667
Vendég
« Válasz #1169 Dátum: 2009. november 19. 17:48:20 pm »

És lenne még egy pár kérdés...technikai analfabéta léven lehet h olyat kérdezek amitől lehaltok...de...adott egy 85ös autómata e28 524td (fentiekből kiderült), 203ezer km a bordon, elég alacsony fordulatszámon üzemel, ettől v nem aztán egy kissebb kátyubol is elég nehezen lehet hátramenetben kimászni,, mi lehet ennek a valós oka? A masik meg: honnan tudom eldönteni, h működik rendesen a turbó? ugyanis nem hajtom mert kímélni szeretném, másrészt meg nem is nagyon van ahol (Csíkszereda és környéke, Hargita megye, Erdély stb). A türelmet és a választ előre is megköszönném!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!