Én sosem nyírtam. Néha megpadlóztam, de annyi. Soha egy rossz szót nem szólhattam a motorjára. Mondjuk használatom előtt lett felújíttatva.
Egyszer vittem haza vele haveromat tanyára, eleve gyök kettővel és egy tócsa közepén leállt. Minden folyadék a helyén volt, de nem indult be, hiába indítóztam. Indító szépen tekert, nem sántított. Aztán pénz híján -apám akkor hagyott ott bennünket- nem foglalkoztam vele és inkább rákoncentráltam az akkor (is) épülő E12-re.
Egyszer csak feltűnt bátyám, hogy tönkretette az isteni 200D-t, és valami más hulladékát is összetörte, kell egy autó. Mondtam neki, hogy kimész haveromhoz a tanyára, és elhozzátok. Nem tudom mi van vele, pont egy tócsában állt le.
Elvitték.
Aztán apámmal karöltve előkerültek,hogy én "tönkrebasztam" a motort. Kérdem miért? Hát mert a becsület lovagja tesóm és valami hoki szerelő haverja szétszedték és 4 liter vizet öntöttek ki a hengerekből, annyira eláztattam, mert én belegázoltam a méteres mély vízbe és felszívta a motor.
Azért erre hagynék időt, hogy az 1.9-es motor hengerteréből kiöntöttek 4 liter vizet...
Mindegy, tudtam, hogy tesóm sosem volt egyenes ember, bármit mondok hibásnak hoznak ki és különben is, vegyek Zuk-ot. Leszartam...persze, ralliztam vele, tényleg....
Aztán hát ugye készen lett az E12 és ifjú titán ként na majd én jól megjáratom és elkezdtem használni a'la Lacae21 módjára műszaki nélkül az autót
Aztán egyszer láttam tesómat (legalább is hozzá nagyon hasonlót) az emeletről elmenni gyalog az autóm mellett és mikor vittem be a garázsba az autót, a rendőrök "tök véletlenül" lekapcsoltak, megbasztak sok pénzre és kpm műszakira.... lényegtelen mellékszál.
Gondolkoztam mi a faszt csináljak, jó nagy ökör voltam....
Búsulva nézek ki az ablakon és látom,hogy ott áll a regatya a ház előtt. Életemben először megörültem neki
Lementem, hátha tesóm ott van, de nem volt. Biztosan dolga van, majd jön. Nem jött. Felmentem, másnap néztem, még ott van. Lementem nézem, nyitva az autó...mi a fasz. Átnézem, mindene megvan, a pótkeréknél megtaláltam a forgalmit is a kulcsait...
Nagy örömmel indítanám, de nem indul, az önindító is olyan "sántán" teker, ha be is röffen egy pillanatra, olyan fura, csilingelő hangja van. Benéztem a motortérbe, de semmi különöset nem láttam, nem látszódott. Aztán felhívtam azt az embert ,akitől rengeteg BMW fogást megtanultam (nem Viktor!), kérdeztem, hogy mit tud ezek vezérléséről. Mondta, hogy egyszerűbb, ha eljön. Eljött. Kb. 2 pillanat alatt tette a helyére, mondta, hogy röffents... pöccre indult az a rohadék, de ahogy beindult, már csörömpölve járt is. Kb. 3 másodperc csodálkozva összenézés, majd leállítottam. Leállítás után olyan hang, mikor a szerszámokat a betonra dobod.
Kérdeztem,hogy rajtamaradt vmi szerszám? Nem. Mind itt van a kezemben.
Zseblámpával körbenéztük, alánéztünk és az a csörömpölés a blokk darabjai voltak, valamint a hajtókar darabok... hát ezért került hirtelen vissza az autó...Tesóm elengedte a kezét
Igazából fogalmam sincs mi a fenének írtam ezt le
A 24td-től már csak ezt az autót rühelltem jobban