Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3030 Dátum: 2010. augusztus 20. 12:52:15 pm » |
|
Végső esetben is csak olyan nyúljon bele, aki tudja is mit kell vele tenni...
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #3031 Dátum: 2010. augusztus 20. 14:43:16 pm » |
|
Így bizony, el a kezekkel a fedéltöl, én egy PRÓBA erejéig mondtam a benyulkálást! Szó nincs a LT mérő belsejének totális elállításáról, kizárólag a pillantnyi BECSAPÁSÁRÓL, nagy különbség!
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #3032 Dátum: 2010. augusztus 20. 15:00:40 pm » |
|
Ki beszélt elállításról, áruld már el?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. augusztus 20. 15:11:06 pm írta collins »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #3033 Dátum: 2010. augusztus 20. 17:09:11 pm » |
|
Annyi tapasztalatod már lehetne, hogy ha egyszer egy LT mérönek lekerül a fedele, akkor az ÁLLÍTGATVA IS LESZ... Pláne ha szar a kocsi! Bocs.
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
boczy46
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
|
|
« Válasz #3034 Dátum: 2010. augusztus 20. 18:51:14 pm » |
|
Gyújtás állítás és ellenőrzés legegyszerűbb módja:
Elosztófedél és szelepfedél leszed, motort OT-ra forgatod. Ezt az OT jelet az első szíjtárcsán találod meg, amivel egyezni kell, az pedig egy aluminium fedélen kiálló vonás a motor menetirány szerinti bal oldalán (elején egy fedél ez, ha nem találod, inkább ne nyúlj hozzá).
Ha megvan az OT, akkor megnézed, hogy a vezérműtengely hogy áll. Akkor jó, ha az első henger (értelem szerűen a vezérlés felől van mindig az 1.) vezérmű bütykei lefelé néznek.
Amikor leveszed a gyújtáselosztó fedelét, találkozol a rotorral és alatta egy porvédővel. Rotort húzd le, a porvédőt szedd le, majd a rotort tedd vissza. A rotor akadjon be a helyére rendesen.
Az elosztó házának peremén nagyjából 10-11 óránál kell találnod egy egy kis bevágást (mindegyiken van). OT ponton és a fent említett vezérműtengely állásnál erre a bevágásra kell mutatnia a rotoron feszültségleadó réznyelvének a mértani közepének. A régebbi rotoroknál ezt egy pötty jelzi.
Ha ez megvan, akkor a szíjtárcsát forgasd vissza a -Z- jelig. Ekkor a 6ágú csillagnak stimmelnie kell a körülötte lévő hatágú koronával, ha nem ,akkor korrigálj. Így meglesz egy megfelelő alap beállításod, amit már csak finomítani kell, ha nem jó.
Viszont elnézve ezt az utolsó, tákolt beépítést (bocsánat, de nem tudom rá azt mondani, hogy megfelelő és szép és jó) szerintem kezdd a szabadon csüngő kábelek ellenőrzésével, nincsenek-e szétégve, szakadva és a motorvezérlőt tedd el onnan, mert az nem szereti a párás, szaros, vizes helyeket. Ha már bent van a vezérlő, akkor a 3 lábú csati zöld lábára adj egy gyújtás + t, a kékről pedig vedd le a fordulatszámmérőnek a jelet. A harmadikkal ne foglalkozz, az a pill. fogyimérő jele.
Akkor amit az elejére kellett volna írni, hogy ellenőrizd, az elosztófedélben a szegmenseket, el vannak-e égve, valamint a rotort,hogy repedezett-e.
A légtömegmérőnek épp nem lesz baja és nem is löttyennek el az elektronok, hogy ferdén áll, de a csappantyú dinamika miatt illene egyenesen állnia mindenképp, mert küldhet fals adatot, bár ez ekkora bajt nem tud okozni.Ami viszont fontosabb lenne, hogy illene rá egy levegőszűrő. És nem direkt szűrő. bár ez hitvallás kérdése.
Ha már épp a légtömegmérőt állítod egyenesbe, akkor avval a lendülettel nézd meg a csatlakozóját, nincs-e eloxidálódva.
Ha még mindig rossz, akkor kiméred a hőgombát, ha jó, akkor szedd ki a pótlevegő tolattyút és nézd meg, működik-e.
De akkor már gyertyák ellenőrzése, egyáltalán belevalóak-e, valamint a kábelek repdtek-e, van-e bennük belső szakadás.
Végül pedig. Van ebben egyáltalán benzinpumpa relé, vagy direktrekötve megy az AC? (vagyis ha ráadod a gyújtást, már indul is és úgyis marad?)
hú de sokat irtatok Beindult a gépezet,felraktuk rá a 31es végü Lt méröt,levettem a gyujtás fedelet,hát volt vizkő vagy mi benne(ugye asszem 2 évet állt) a lt mérö fedele le volt véve és az elözö gazdi állítgatta,de haverom tudja hogy mere hogyan kell szabályozni(golfján is ilyesmi rendszer van) jól veszi a gázt,az alapjárat magas volt,azt pedig a szivosorban lévő megkerülö?levegö csavarral állítottuk be.az lt-n lévö imbusz csavar tekerésénél semmi nem történt a világon.szóval szépen jár,könnyen indul,de viszont picit durrogós így is,szoval a gyujtással lehet még valami.de igy már eltudom vinni szerelöhoz strobival belőni a gyujtást.a beállítos tipp nagyon komoly,ezt el is mentem az AC ahogy gyujtást adok felzug egy pillanatra,mint az e36omon.VISZONT amin röhögtem,gyujtás rajta,ac felzugott,csend van,huzok egy tompitottat és felzug megint,ráhuzom a refit akkor is felzug,mondom wtf? ez most volt mielött bejöttem,azért ezt nem kéne sztem produkálnia a légszüröház is megvan hozzá(meg még 2 lt mérö egy 31 es meg nyolcvan valahányas végü),ami viszont nincs hozzá az a kiegyenlitö tartály,nem tudom lehet-e kapni hozzá,most egy golf gti-é van rajta rozsda az van rajta mindenhol,pedig ahogy nézem szépen,szakszerüen voltak cserélve ivek,küszöb,foltozások.pasztázva lekezelve.a belseje kipakolva lecsiszolva,kifoltozva.jobb oldalt a 2 sárvédö belseje is nagyjábol lecsiszolva.aki ért hozzá adhatna tippet hogy mit kezdjek az olyan rozsdás résszel ami be ette magát már a lemezbe,szoval kráteres már picit,de nem elrohadt. íme egy video,itt még nem volt teljesen beállítva: http://www.youtube.com/watch?v=9TZmiPCzBxA#valamint az "érdekességek":
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. augusztus 20. 19:32:23 pm írta boczy46 »
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3035 Dátum: 2010. augusztus 21. 09:45:03 am » |
|
Általában kérdem,(audi)hogy ha az üa. szivattyú nem nyom rendesen,attól durroghat a jármű? A fabudi azt csinálja,pár napja hallom reggelente,hogy nem a megszokott hangot produkálja az ac,olyan mély,bugyborékolós hangja van,a GTi adott ilyen hangot,mikor a kis ac,ami a tankban van befosott,és nem nyomott,néha nem megy 1-1-henger,ez érthető lenne,az ac miatt,mert ugye nincs-valószínűleg-elég benzin/benzinnyomás. :?De mitől durrog? A múltkor,amikor a trafót cseréltem,1héttel utána megellett az egyik gyújtó kábel is,azt cseréltem,többit nem,mert pipec helyen vannak ,und a gyertyák is most voltak cserélve,alig 1.5 éve. Délután hekkelhetek megint ,csak nem úszom meg a járművásárlást?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #3036 Dátum: 2010. augusztus 21. 09:56:20 am » |
|
Annyi tapasztalatod már lehetne, hogy ha egyszer egy LT mérönek lekerül a fedele, akkor az ÁLLÍTGATVA IS LESZ... Pláne ha szar a kocsi! Bocs.
Attól még hogy Te elállítottál/tönkretettél pár légtömegmérőt miután levetted a fedelet, nem biztos hogy más is ezt teszi. Bocs.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3037 Dátum: 2010. augusztus 21. 10:00:59 am » |
|
Attól még hogy Te elállítottál/tönkretettél pár légtömegmérőt miután levetted a fedelet, nem biztos hogy más is ezt teszi. Bocs.
Dehogynem........ Csiptuning,rugó előfeszítéssel! Mesélték......
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #3038 Dátum: 2010. augusztus 21. 11:03:21 am » |
|
Attól még hogy Te elállítottál/tönkretettél pár légtömegmérőt miután levetted a fedelet, nem biztos hogy más is ezt teszi. Bocs.
Egyet szedtem le és azt megjavítottam, mert már akkor is tudtam hogy NEM baszogatjuk a belsejét! Nem tudom milyen PÁR elrontott LT méröröl beszélsz??? A bizonyíték ezen az oldalon látható: http://capabmwforum.hu/index.php/topic,345.420.html
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #3039 Dátum: 2010. augusztus 21. 11:37:52 am » |
|
Ha még neked is sikerült nem tönkretenni, akkor miből gondolod, hogy rajtad kívül mindenki más elbaszná/elállítaná, aki hozzá merészel nyúlni?
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3040 Dátum: 2010. augusztus 21. 11:50:38 am » |
|
Talán mert a légtömegmérők 90%-a el van baszva,mert belemászott valami magát tapasztaltnak gondoló. Azért. Meg azért, mert jött már úgy ide helyi istencsászártól BMW,hogy a légtömegmérő be volt fújva kontaktsprével.... no komment. Aztán persze csodálkozunk,hogy szar.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #3041 Dátum: 2010. augusztus 21. 11:56:54 am » |
|
Jó, akkor egy kérdésem van: Aki NEM akrja elállítani a LT belsejét, az mi a f.szomnak vegye le a tetejét? Minek? Nézegesse? "kitámassza valamivel" a csúszkát ahelyett hogy a torlólapot a toroknál ujjal kicsit beljebb nyomná?? Nem értem, miért kell valakinek azt tanácsolni hogy vegye le a tetejét, ha nem szabad elállítania? NEM ÉRTEM!
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #3042 Dátum: 2010. augusztus 21. 12:24:57 pm » |
|
Akkor kérlek szépen olvasd vissza amit írtam, mert látom szövegértelmezési problémáid vannak. Ott van a HSZ-ben a válasz.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. augusztus 21. 12:25:32 pm írta collins »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #3043 Dátum: 2010. augusztus 21. 19:02:09 pm » |
|
Szövegértelmezési problémáim vannak. Jó. Akkor nézzük: "elég ha leveszi a légtömegmérőről a műanyag fedelet, és a kis érinkező kart kitámasztja valamivel" EZ számodra a "megoldás" vagy mi?? Ez, erre biztatsz valakit, hogy utánad csinálja??? Tébolyító, komolyan mondom!
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #3044 Dátum: 2010. augusztus 21. 19:22:39 pm » |
|
"Ehhez nem kell két ember, elég ha leveszi a légtömegmérőről a műanyag fedelet, és a kis érinkező kart kitámasztja valamivel."
Ha már egyszer idézel, akkor legalább pontosan idézz, mert így épp a lényeget - bizonyára nem szándékosan - hagytad ki.
Olyat pedig nem mondtam hogy állítsa el, ezt már Te költötted hozzá.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #3045 Dátum: 2010. augusztus 21. 20:20:47 pm » |
|
Ha minimálisan figyelnéd miröl megy a téma: Viktor, Miki, és én is is arra utaltunk, szerettük volna felhívni a figyelmét a srácnak, hogy NE vegye le a LT mérő tetejét, mert abból LEHET probléma! Te ellenben arra biztattad hogy pusztán azért hogy ne kelljen mégegy ember az inditási próbához, ezért tépje le a fedelet, és egy, csak számodra egyértelmü megoldással pöckölje ki a kis kart. Erre mondtuk többen is, hogy NE tegye. Ezek után most te mindannyiunkat hülyének nézel, mert 3-an egybehangzóan NEM a te megoldásod mellett érveltünk.
Egy hőzöngő érv három higgadt ellen. Sok értelme van. Biztos.
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3046 Dátum: 2010. augusztus 21. 20:37:55 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #3047 Dátum: 2010. augusztus 21. 21:47:38 pm » |
|
Ha minimálisan figyelnéd miröl megy a téma: Viktor, Miki, és én is is arra utaltunk, szerettük volna felhívni a figyelmét a srácnak, hogy NE vegye le a LT mérő tetejét, mert abból LEHET probléma! Te ellenben arra biztattad hogy pusztán azért hogy ne kelljen mégegy ember az inditási próbához, ezért tépje le a fedelet, és egy, csak számodra egyértelmü megoldással pöckölje ki a kis kart. Erre mondtuk többen is, hogy NE tegye. Ezek után most te mindannyiunkat hülyének nézel, mert 3-an egybehangzóan NEM a te megoldásod mellett érveltünk.
Egy hőzöngő érv három higgadt ellen. Sok értelme van. Biztos.
Azt magyarázd már el nekem légy oly szives, hogy mi baja lesz a légtömegmérőnek, attól ha leveszed a fedelet? Mert azt értem hogy probléma lehet belőle, csak azt nem írod hogy mi. Elindítja az önmegsemmisítést? Katapultálja a vezetőülést? Átkapcsol SPM fokozatba?
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3048 Dátum: 2010. augusztus 21. 22:04:50 pm » |
|
Modik legyetek szívesek átrakni az utóbbi pár hsz-t a vitákhoz...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #3049 Dátum: 2010. augusztus 21. 22:20:12 pm » |
|
Azt magyarázd már el nekem légy oly szives, hogy mi baja lesz a légtömegmérőnek, attól ha leveszed a fedelet? Mert azt értem hogy probléma lehet belőle, csak azt nem írod hogy mi. Elindítja az önmegsemmisítést? Katapultálja a vezetőülést? Átkapcsol SPM fokozatba?
Én elmondom neked. A fedél léágmentesen van leragasztva, ha felszeded. akkor belemegy a por és a rézérintkező csúszka alatt szétcseszi a nyáklapot.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
boczy46
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
|
|
« Válasz #3050 Dátum: 2010. augusztus 21. 23:51:02 pm » |
|
Én elmondom neked. A fedél léágmentesen van leragasztva, ha felszeded. akkor belemegy a por és a rézérintkező csúszka alatt szétcseszi a nyáklapot.
tökre hülyeségen vitáztok,eleve levolt véve a fedél,elözö gazdája állítgatta is,hátha majd ettöl fog elindulni,szoval kár a vita,megprobáltuk jol beállítani,majd a km-ek bizonyitják jo lett-e. PEACE amugy itt van egy topik az autorol,egy másik oldalról: http://www.powerfanatics.com/forum/viewtopic.php?t=731&start=0&postdays=0&postorder=desc&highlight=
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #3051 Dátum: 2010. augusztus 22. 08:20:21 am » |
|
"tökre hülyeségen vitáztok,eleve levolt véve a fedél,elözö gazdája állítgatta is,"
Kösz. Érdemes volt.
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #3052 Dátum: 2010. augusztus 22. 09:06:54 am » |
|
Valahogy mindig bebizonyosodik, hogy jobb ha nem segítesz. A végén mindig te vagy a hülye!
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #3053 Dátum: 2010. augusztus 22. 09:38:17 am » |
|
Csab, Viktor, nem értem min vagytok megsértődve. Mert valaki nem azt csinálja amit Ti javasoltok? Csak nektek lehet igazatok, mindenki más hülye, aki eltérő véleményen van?
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3054 Dátum: 2010. augusztus 22. 09:50:12 am » |
|
Mondom, legyetek szívesek abbahagyni, vagy folytatni a vitatopikban!
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
boczy46
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
|
|
« Válasz #3055 Dátum: 2010. augusztus 22. 10:05:32 am » |
|
Valahogy mindig bebizonyosodik, hogy jobb ha nem segítesz. A végén mindig te vagy a hülye!
na várjál,hol irtam ilyen? azt mondom kárnak vitatkoztok,mert esetemben szét volt már szedve az lt,a lényeg:hogy sikerül beinditani az utba igazításotoknak köszönhetöen!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3056 Dátum: 2010. augusztus 22. 10:24:40 am » |
|
Attól még hogy Te elállítottál/tönkretettél pár légtömegmérőt miután levetted a fedelet, nem biztos hogy más is ezt teszi. Bocs.
most komolyan:ha leveszed a fedelét a LMM-nek, és nem akarsz belenyúlni,akkor minek veszed le?
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #3057 Dátum: 2010. augusztus 23. 09:18:06 am » |
|
M10 dupla soros vezermu lanc meik tipusokba volt es mitol fugg hogy 1soros vagy 2 soros lanc van bennne.?? meik a jobb?? szerintem a dupla..
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3058 Dátum: 2010. augusztus 23. 09:34:47 am » |
|
nézd meg a fogaskereket,az a tuti... )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #3059 Dátum: 2010. augusztus 26. 20:18:16 pm » |
|
gyors segitség kell....
minden bennt a motortérben és minden a helyén...elindul a gép,de a olajlámpa nem alszik ki...mi lehet a baj... Ha lehuzom a gombáról a stekkert akkor kialszik a lámpa... ötlet?? Nem akarom addig ugy járatni....
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
|