BMW Józsi
Nem elérhető
Hozzászólások: 480
BMW Mániás
|
|
« Válasz #3630 Dátum: 2010. december 16. 21:36:07 pm » |
|
Sziasztok ! Egy kis szakértés kellene e32 h.traktusban lévő reléhez ,azaz mi a feladata ? ADM 61 35 1 378 371 -Anpressdruckverstellmodul- /valami nyomás ...... / !!!!!! sos !!!!!!!!!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #3631 Dátum: 2010. december 17. 07:37:31 am » |
|
nyomás-állító modul - nem a hátsó szintszabályzós futómű reléje? már ha neked olyanod van.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMW Józsi
Nem elérhető
Hozzászólások: 480
BMW Mániás
|
|
« Válasz #3632 Dátum: 2010. december 17. 08:53:18 am » |
|
Köszi ! Lehet ,hogy ez a megoldás ! Álló helyzetben ennek gondolom nem kéne áramot felvennie /autó zárva/ ? Igen szintezős a h.futómű .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Alexov
Vendég
|
|
« Válasz #3633 Dátum: 2010. december 19. 20:09:28 pm » |
|
Sziasztok! Belevágtam egy hidraulikus kézifék átalakításba, mivel a paripámon annak megvétele óta nemigen van fék. Valószínű a beépített hidrós kézifék lehet a dolog hátterében. Sajnos a rendszer egyáltalán nem légteleníthető még speckó cuccal sem. Kicseréltem a főfékhengert, de a probléma megmaradt. Az első fékezés után eltűnik a fékhatás. Elől és hátul is teljesen újak a fékcuccok. A hidrós kézifék a hátsó fékkör csövére van kötve sorosan, szerintem valami kuplung munkahenger lehet, kiegyenlítőtartály nincs, egyéb szelep nincs, fékerőszabályzó nincs. Átgondolva a dolgot szerintem kellene egy visszacsapószelep a kézifékkar elé, mert valószínű, hogy előre is dolgozik a cucc. Vélemények, tippek? Ami fontos, közúton nem akarom használni a járgányt, ezért merem megengedni magamnak a fékkel való kísérletezést.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #3634 Dátum: 2010. december 20. 09:23:03 am » |
|
Fordítva tedd a két csövet a kézifék munkahengerébe. Ha ez sem segít, akkor vissza kell állítani a rudazatján.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
hofoglu
Nem elérhető
Hozzászólások: 556
|
|
« Válasz #3635 Dátum: 2010. december 20. 19:52:30 pm » |
|
Sziasztok! Tud valaki segíteni? '83-as E23 Bordcomputerhez keresek bekötési rajzot.Letöltöttem egy amerikai oldalról, de nem mindegyik szin stimmel. Segítségeteket előre is köszönöm.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #3636 Dátum: 2010. december 20. 20:41:02 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. december 20. 21:04:08 pm írta bömbölő »
|
Naplózva
|
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #3637 Dátum: 2010. december 21. 10:21:41 am » |
|
Segítség! Egyik napról a másikra az E30 (M10) gyujtáselosztójából furcsa kereplő hang kezdett hallatszódni. Vettem rá fedelet meg rotort, ezeket kicseréltem, de a hang nem szűnt meg. Mi lehet a forrás? Mit nézzek meg? Elkopott a fogaskerék a veztengelyen, vagy az elosztón?
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #3638 Dátum: 2010. december 21. 11:13:20 am » |
|
Nézd meg az elosztó tengelyét nekem kilógósodott (kiszopósodott ) és belemart a fedélbe
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #3639 Dátum: 2010. december 21. 12:00:03 pm » |
|
Igen, közben én is tovább kutattam, és valóban ez történt... Mit kezdjek vele? Jó ha 1 kilómétert ment az új elosztófedéllel, és már belemart Egyáltalán hogy van összerakva ez a nyavalya? Csapágyat érdemesebb cserélni, vagy szerezzek egy jó bontott elosztót? De akkor meg lehet gyújtást tekergetni... Más sem hiányzott
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #3640 Dátum: 2010. december 21. 12:04:06 pm » |
|
Mi elosztót cseréltünk... bontottat kapott a verda
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3641 Dátum: 2010. december 21. 19:52:18 pm » |
|
Sziasztok ! Egy kis szakértés kellene e32 h.traktusban lévő reléhez ,azaz mi a feladata ? ADM 61 35 1 378 371 -Anpressdruckverstellmodul- /valami nyomás ...... / !!!!!! sos !!!!!!!!!!! Jajaj, látom össze lett kötve ez a szerencsétlen ADV relé a szintezővel Köze sincs hozzá, az az ablaktörlő ráfeszítőmotorjának a reléje. Ha zárlatos, akár vehet is fel áramot álló helyzetben. A szintezőhöz azért nincs köze, mert azt egy full mechanikus kapcsoló szabályozza a stabilizátor, illetve a híd között, az olajat pedig tandem szervószivattyú adja neki hátra. A cápákban volt külön elektromotoros szintszabályzó egy tök különálló rendszerrel. A későbbi modellekben csak akkor van elektronika a szintezőn, ha az autó EDC futóművel rendelkezik, de annak meg nem ADV a reléje, hanem teljesen különálló vezérlője van.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
BMW Józsi
Nem elérhető
Hozzászólások: 480
BMW Mániás
|
|
« Válasz #3642 Dátum: 2010. december 21. 22:36:10 pm » |
|
Köszönöm a segítséget !!! Ez a relé a h.ablakfűtés reléje elött van a menetirányban. Amúgy a hideg érkeztével kezdte zabálni az ampert sunyi módon. Az a fura ,hogy 7-lábú és nagyobb a normál relékhez képest . /olyan "főrelé" féleség /
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
markus.norbi
Vendég
|
|
« Válasz #3643 Dátum: 2010. december 22. 00:04:10 am » |
|
Van egy e28 524td és a vezérlést szeretném beállítani de nem tudom hogy kell :s és ragaszkodom ahhoz hogy saját kezűleg újítom fel! Ha valaki tudna segíteni elmagyarázni vagy esetleg képekkel! Mert biztos vagyok benne hogy jól el van dugva mert a főtengely jelét tudom hol van az adagolóét is de a vezérmű jelét nem tudom!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMW Józsi
Nem elérhető
Hozzászólások: 480
BMW Mániás
|
|
« Válasz #3644 Dátum: 2010. december 22. 18:56:54 pm » |
|
Van egy e28 524td és a vezérlést szeretném beállítani de nem tudom hogy kell :s és ragaszkodom ahhoz hogy saját kezűleg újítom fel! Ha valaki tudna segíteni elmagyarázni vagy esetleg képekkel! Mert biztos vagyok benne hogy jól el van dugva mert a főtengely jelét tudom hol van az adagolóét is de a vezérmű jelét nem tudom! Szia ! Abban az esetben ,ha még nem húztad le a bordásszíjat a helyéről ,és jól forgattad jelre a Főtengelyt ,akkor adnia kell magát a Vez.kerék + álló jeleknek. Egybevágóság ! /Nézz alaposan körül ! / Egyébként a vezértengely bütykeit nézd, himba 6.h.szelepváltáson legyen ! Ekkor meg kell látnod az összes egybevágó jelet Ft,Vt,Adagoló stb.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #3645 Dátum: 2010. december 22. 19:48:37 pm » |
|
Jajaj, látom össze lett kötve ez a szerencsétlen ADV relé a szintezővel ... Ha csendben maradtam volna, bölcsebb lettem volna. (bár csak tippeltem, mint ahogy írtam is...)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
FoX
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
|
|
« Válasz #3646 Dátum: 2010. december 25. 11:37:15 am » |
|
Van valakinek elképzelése hol ázhat be egy e28 csomagtartója? (gumikédert már cseréltem)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3647 Dátum: 2010. december 25. 11:52:08 am » |
|
Bár E28-at még csak messziről láttam, de nekem E21-nél a hátsó lámpánál ázik be! Lehet, hogy E28-nak is ugyanez a gyenge pontja!
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3648 Dátum: 2010. december 25. 12:13:52 pm » |
|
Így van. Hátsó lámpa+csomikédert be kell ragasztanai a vájatba (lehetőleg ne sziloplaszttal )
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
FoX
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
|
|
« Válasz #3649 Dátum: 2010. december 25. 15:18:59 pm » |
|
Köszi, a csomikédert már beragasztottam szélvészragasztóval, lámpakéderre ránézek. Úgyis most bent áll az e12 új helyén.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
FoX
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
|
|
« Válasz #3650 Dátum: 2010. december 25. 19:04:31 pm » |
|
Megnéztem a lámpákat, köszi a tippet valószínű, hogy ott ázik be, látni a nyomait úgyhogy tömítés csere. Miki: Ha tudsz teszel fel képeket az e12ről a garázsába? Már olyan rég láttam, hogy hiányzik.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hofoglu
Nem elérhető
Hozzászólások: 556
|
|
« Válasz #3651 Dátum: 2010. december 25. 20:05:47 pm » |
|
Ha lehet, ne szélvédőragasztóval ragaszd be a lámpát, mert többé nem fogod kiszedni.Lehet kapni olyan tömítőanyagot ( olyan tubusban van mint a sziloplaszt, vagy a szélvédőragasztó) ami nem szárad meg és folyamatosan puha marad ( kb. mint a rágógumi). Szélvédőket (kédereseket) szoktak vele tömíteni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
FoX
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
|
|
« Válasz #3652 Dátum: 2010. december 25. 20:19:14 pm » |
|
A lámpa tömítést nem szeretném ragasztani, remélem nem muszály. Inkább rendelek egy újjat talán megoldódik.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3653 Dátum: 2010. december 25. 21:16:46 pm » |
|
Megnéztem a lámpákat, köszi a tippet valószínű, hogy ott ázik be, látni a nyomait úgyhogy tömítés csere. Miki: Ha tudsz teszel fel képeket az e12ről a garázsába? Már olyan rég láttam, hogy hiányzik. Mindenképpen kell hozzá valami ragacs. (én újszerű, de használt tömítéseket raktam bele, de beázik) Én ezt javaslom: http://www.oldtimerperfekt.hu/bolt/product_info.php?cPath=44&products_id=228Ez jó szélvédőkéderhez is, valami ilyesmi a gyári is.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3654 Dátum: 2010. december 25. 21:28:49 pm » |
|
Megnéztem a lámpákat, köszi a tippet valószínű, hogy ott ázik be, látni a nyomait úgyhogy tömítés csere. Miki: Ha tudsz teszel fel képeket az e12ről a garázsába? Már olyan rég láttam, hogy hiányzik. Igen, teszek! Bár akkora látvány még nincs vele. Egyelőre annyi a dolog ,hogy szedtem össze még hozzá jópár motyót, meg képes beindulni az a szerencsétlen ) Szervója viszont halott
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
FoX
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
|
|
« Válasz #3655 Dátum: 2010. december 25. 21:31:21 pm » |
|
Kössz a tippet, kipróbálom majd. Igazábol a gumikéderem nem látszik hibásnak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
botsinkai
Nem elérhető
Hozzászólások: 40
|
|
« Válasz #3656 Dátum: 2010. december 27. 16:26:18 pm » |
|
Üdv Urak!
E21-re van valami opció hátsó kerékagy 5x120-esre alakítására? ET11-es felni miatt a nyomtávszélesítő/osztókörmódosító nem működő megoldás. Köszönettel: b.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #3657 Dátum: 2010. december 27. 18:42:21 pm » |
|
Sziasztok! Nos minden gond nélkül hazaértem. Viszont igy tél alkalmával a latyakban,nagyobb szükség van az ablaktörlöre mint bármikor máskor. Valahogy szét lehet választani az ablaktörlömoso motor müküdését az ablaktörlökartol? Az a tünet,hogy egyszercsak elindul az ablaktörlömoso motor,persze nem nyom folyadékot mert valamiért nem tud,majd beindul az ablaktörlökar is,és nem áll meg sehogyansem.lehuztam a mosomotorrol a sarut,az bekussolt de a kar tovább ment.Mérgemben kikaptam a biztijét deház igy semmi sem megy sem a motor sem az ablaktörlökar....................... Ha valamikor,hát most lenne jo ha menne........................E24......................... Mit lehet tenni szerintetek? ? Köszönöm
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #3658 Dátum: 2010. december 27. 19:15:03 pm » |
|
Hali.
Rohadtul nem értek hozzá, csak kérdezem:
lehet valamihez kötni a mosó+ablaktörlő elindulását? bármihez. pl. kormány korrigálás vagy akármi. volt szétszedve a kormányburkolat mostanság?
lehet hogy tök hülyeség, de én arra gondolok hogy esetleg rossz pozícióban van az ablakmosó kar és bizonyos mozgásra, rezgésre, akármire kontaktál - mint ha meghúznád és ezért csinálja. Vagy bármi szakadás, testelés ezen a vonalon - de ahhoz meg műszer kellhet megnézni.
Na majd mondják mások mi a frankó, én csak ötletelek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
FoX
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
|
|
« Válasz #3659 Dátum: 2010. december 27. 20:10:43 pm » |
|
Pet: Vagy befagyott, de nem ez volt a kérdés sztem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|