Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3750 Dátum: 2011. január 12. 11:40:26 am » |
|
A magasságot és a záródást kétféleképpen tudod állítani, befolyásolni. Egyik az, amikor a géptetőn lévő rugós elemet állítod. Ezt úgy tudod, hogy a rugó tövében van egy anya, amit 13_as kulcs fog. Ezt lazítod. A kúpos részen, ami belecsukódik a zárba és ami egyáltalán működésbe hozza az egészet, azon van egy nut egy erős lapos csavarhúzó részére. Itt tudod változtatni a hosszát, a csukási mélységet, lehúzást, finomítást. Amikor jól csukódik,de nagyon lent van a tető a sárvédőhöz képest, akkor a homlokfal tetején találsz oldalanként 1-1 kitekerhető gumiütközőt és avval állíthatod be a szintet. Ez a gumiütközőpont olyan, mint ami a csomifedélben is van.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3751 Dátum: 2011. január 12. 12:46:54 pm » |
|
A magasságot és a záródást kétféleképpen tudod állítani, befolyásolni. Egyik az, amikor a géptetőn lévő rugós elemet állítod. Ezt úgy tudod, hogy a rugó tövében van egy anya, amit 13_as kulcs fog. Ezt lazítod. A kúpos részen, ami belecsukódik a zárba és ami egyáltalán működésbe hozza az egészet, azon van egy nut egy erős lapos csavarhúzó részére. Itt tudod változtatni a hosszát, a csukási mélységet, lehúzást, finomítást. Amikor jól csukódik,de nagyon lent van a tető a sárvédőhöz képest, akkor a homlokfal tetején találsz oldalanként 1-1 kitekerhető gumiütközőt és avval állíthatod be a szintet. Ez a gumiütközőpont olyan, mint ami a csomifedélben is van. annyit fűznék még hozzá, hogy először a szélvédő felöli oldalon állitsd be a tetőt a csavarokkal, hogy az ivek,és a hézagok fussanak, és a magassága jó legyen, utána elöl a zárnál.
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3752 Dátum: 2011. január 12. 19:05:00 pm » |
|
Hopp ,ezt kifelejtettem
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #3753 Dátum: 2011. január 12. 19:05:30 pm » |
|
Miki! Te vagy a király! Az eredmény megy a garázsba... Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3754 Dátum: 2011. január 12. 19:38:58 pm » |
|
Jaj, dehogy vagyok én király
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3755 Dátum: 2011. január 12. 19:54:05 pm » |
|
nem Király, Korom!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3756 Dátum: 2011. január 14. 09:20:39 am » |
|
Jaj, dehogy vagyok én király Naja, a Király a Sanyi: )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #3757 Dátum: 2011. január 15. 13:47:02 pm » |
|
L-jetes 520i hullámzó alapjáratát mi okozhatja?
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3758 Dátum: 2011. január 15. 13:53:38 pm » |
|
Vákuumcső repedés, benzinnyomásszabályzó, pótlevegőtolattyú. (Csekkold le a benzinnyomásszabályzó vákuumcsövét)
Egyébkétn attól függ mennyire hullámzik.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #3759 Dátum: 2011. január 15. 14:14:49 pm » |
|
minimálisan,talán olyan 50 fordulat/perc.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. január 15. 14:25:36 pm írta collins »
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #3760 Dátum: 2011. január 15. 14:20:32 pm » |
|
Nálam pl egy trafócsere megoldotta
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #3761 Dátum: 2011. január 15. 14:29:38 pm » |
|
köszi,utánajárunk
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. január 15. 14:30:59 pm írta collins »
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #3762 Dátum: 2011. január 15. 15:34:22 pm » |
|
Kérdezném hogy E28nál a csomagtartó gumi csak rá van húzva az élre vagy ragasztva is van, és ha igen akkor mivel ragasszam... jövő hétem megjön az új
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3763 Dátum: 2011. január 15. 22:30:09 pm » |
|
a féktárcsákra visszatérve, nehogy úgy járjatok , mint bugi hogy a végén egy nagy alátét maradt neki Ha valaki előbb esztergáltat, és utánna gondolkodik, akkor ez benne van a pakliban...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3764 Dátum: 2011. január 15. 22:30:47 pm » |
|
L-jetes 520i hullámzó alapjáratát mi okozhatja?
A gyertyák milyenek?Szinképük?
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #3765 Dátum: 2011. január 15. 22:53:30 pm » |
|
A gyertyák milyenek?Szinképük?
nemhinném hogy az lenne a gond,valami szar vákumcső lehet ténylegesen,jövőhéten átnézzük tüzetesebben.
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3766 Dátum: 2011. január 15. 23:11:19 pm » |
|
úgy legyen...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3767 Dátum: 2011. január 15. 23:22:38 pm » |
|
na most te vettél egy autót, amiről nem nyilatkozol, nem nyitsz garázst, pedig nem is td, nem kell szégyellni szép, mondhatom!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #3769 Dátum: 2011. január 15. 23:27:09 pm » |
|
Béla ne szopasd! Ez az anyag olyan mint a félig megkötött kátrány erre a célra nem lenne jó.
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3770 Dátum: 2011. január 16. 10:29:45 am » |
|
sztem egyszeű palmatex tökéletes erre a célra...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #3771 Dátum: 2011. január 16. 11:04:39 am » |
|
na most te vettél egy autót, amiről nem nyilatkozol, nem nyitsz garázst, pedig nem is td, nem kell szégyellni szép, mondhatom! uggyanmár,holvennék én BENZINEST ? édesdrága barátnőm akar a kevés e28-as cápáslányok babérjaira törni garázs nemlesz,mert Ő így akarta
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #3772 Dátum: 2011. január 16. 11:05:56 am » |
|
úgy legyen...
ráadásul amint bemelegszik,abbahagyja néha
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3773 Dátum: 2011. január 16. 11:08:19 am » |
|
ráadásul amint bemelegszik,abbahagyja néha stimmt, ez is ráillik a gyertyákra...de ahogy gondolod, csak később ha megoldódott mondd el mi volt a kaksis...Az injektorokat is figyelembe venném, de a benzinszűrő is szóba jöhet...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3774 Dátum: 2011. január 16. 11:09:26 am » |
|
uggyanmár,holvennék én BENZINEST ? édesdrága barátnőm akar a kevés e28-as cápáslányok babérjaira törni garázs nemlesz,mert Ő így akarta Különben se kell mindennek garázst nyitni... )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #3775 Dátum: 2011. január 16. 11:27:38 am » |
|
Különben se kell mindennek garázst nyitni... ) azmeg a másik,az e12-det se láttam még képen se,pedig már megvan egy ideje
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3776 Dátum: 2011. január 16. 11:38:49 am » |
|
azmeg a másik,az e12-det se láttam még képen se,pedig már megvan egy ideje Pedig volt már fenn róla kép, az volt az esküvői kocsink is: )Egyébként még csak 11 éve van nálunk: )Garázs egyelőre nincs tervben róla...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3777 Dátum: 2011. január 16. 14:21:25 pm » |
|
Pedig volt már fenn róla kép, az volt az esküvői kocsink is: )Egyébként még csak 11 éve van nálunk: )Garázs egyelőre nincs tervben róla... Attól még nem sértődnénk meg,pár képtől,infótól.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3778 Dátum: 2011. január 16. 14:23:58 pm » |
|
Attól még nem sértődnénk meg,pár képtől,infótól. Képek nem igazán vannak, jóideje C vágányon áll.1978-as sierrabeige, 518 fapados.Ja, és LPG-s: )Szinte ugyanolyan kivülről (eredetileg), mint Brotha kolléga E12-ese..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3779 Dátum: 2011. január 16. 14:32:20 pm » |
|
Képek nem igazán vannak, jóideje C vágányon áll.1978-as sierrabeige, 518 fapados.Ja, és LPG-s: )Szinte ugyanolyan kivülről (eredetileg), mint Brotha kolléga E12-ese.. Kár,hogy stagnál ,az 1.8 LPG-vel gazdaságos lenne pedig ,nem romlik az állapota?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
|