TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #3930 Dátum: 2011. február 10. 18:12:47 pm » |
|
SAM ezek nem fix értékek eltérés belefér mindkét irányba bár pontosan mennyi azt nem tudom talán +-5
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #3931 Dátum: 2011. február 10. 18:24:21 pm » |
|
biztos hogy mind kettö hisz az 2 db-bol van! Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zelei
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
|
|
« Válasz #3932 Dátum: 2011. február 11. 16:21:42 pm » |
|
Sziasztok,
Tudnátok segíteni, hogy E21 6 vagy 7" nál R15 méretben mi az az ET szám ami még rámegy ?
Köszi
R
Helo, nekem ET13-as van rajta, az kényelmesen elfér, viszont a téli gumim az E30-as felnijén van(15x7" ET 24) oda előre kellett 1-1 db 5mm-es nyomtávszélesítő. Tehát 15x7"-os felnivel kb 17-18-as ET a maximum,ettől csak kisebb lehet.
|
|
|
Naplózva
|
aki a cápát szereti, rossz ember nem lehet.
|
|
|
zelei
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
|
|
« Válasz #3933 Dátum: 2011. február 11. 16:24:56 pm » |
|
3 eshetőség van: -nem ért hozzá -lehúzós -nem ért hozzá, és lehúzós Ezek közül válaszd ki melyik illik rá, de egyik se jó jel...Eleve kizárnám a vele való javittatást, még izzócserét is csak hálózati vagy ipari árammal, természetesen vizes kézzel és felkapcsolt állapotban: ) Helo, szerintem a 2. variáció lesz, mindenesetre rendesen megijesztett.Kösz a segítséget.
|
|
|
Naplózva
|
aki a cápát szereti, rossz ember nem lehet.
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3934 Dátum: 2011. február 12. 10:47:07 am » |
|
Helo, szerintem a 2. variáció lesz, mindenesetre rendesen megijesztett.Kösz a segítséget.
Igazán nincs mit!Többek közt erre is való ez a fórum....Sajnos vannak,akik rábeszélnének tudom,de azokat hagyjuk...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #3935 Dátum: 2011. február 12. 10:56:31 am » |
|
Későbbi, sűrű ricnis kormányoszlopról hogyan lehet levarázsolni a gyújtáskapcsolót?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3936 Dátum: 2011. február 12. 11:06:49 am » |
|
Van egy kicsike lyuk.
A kulcsot elfordítod rádió állásba, esetleg icipicit tovább, ekkor beledugsz egy 1,5-es imbuszkulcsot. Akkor vagy jó helyen a lukakkal, ha ezt a kulcsot úgy 15-20mm mélyre be tudod dugni. Ekkor megnyomod erőteljesebben befelé, (esetleg egy picit megkoccintod egy kisebb kalapáccsal érzéssel) esetleg picit még csavarsz rajta és kilökődik a zárbetét.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #3937 Dátum: 2011. február 12. 15:13:07 pm » |
|
Na valami nagyon nem stimmel. Mellékelek két injektor fotót, meg tudjátok mondani, hogy a kettő csereszabatos -e?
Az első kép a régi, beragadt injektora az autómnak, a száma: 0 280 150 208
A második kép a most vásárolt E30 320 injektor, a száma: 0 280 150 716
A táblázat szerint alig van eltérés a kettő között:
Bosch Number cc/min @3bar Resistance (ohm) 0280150208 155 16.2 0280150716 155 15.9
Valamiért mégis rengeteg benzin ömlik be... Az injektor miatt, vagy valami más lehet a baj?
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3938 Dátum: 2011. február 12. 16:22:24 pm » |
|
Hidegindító fúvóka van a tiédben? Mert ha van, akkor az is szokott ereszteni.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #3939 Dátum: 2011. február 12. 17:16:26 pm » |
|
Úgy láttam, hogy nincs. A mai napon igen alaposan átbogarásztam az üzemanyagrendszert, és nagyon úgy tűnik, az L-Jet-nél csak ezen a 6 db befecskendezőn keresztül juthat üzemanyag az égéstérbe.
(persze én nem vagyok autószerelő, lehet, hogy valamit nem vettem észre)
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3940 Dátum: 2011. február 12. 18:36:35 pm » |
|
Akkor fals levegő után keresgélj. Más nem jut eszembe, légtömegmérőt szándékosan nem írok. (L-Jetből volt olyan, amelyiken volt hidegindító szelep.)
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #3941 Dátum: 2011. február 12. 18:44:43 pm » |
|
Az l-jeten elvileg már nincs külön hidegindítófúvóka. motorhőmérőd jó? most nem az órát működtetőre gondolok, hanem a másikra... az injektorhíd nyomásszabályozója jó? elvileg ennek a nyomásszabályozának van valami vákuumos szabályzása is, az működik?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. február 12. 18:48:08 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #3943 Dátum: 2011. február 12. 20:00:31 pm » |
|
A tévedés jogát fenntartom magamnak Viszont akkor érdemes lehet átnézni minden jeladót, ami az ecu-ba megy.... Vigyázat, elméleti okoskodás következik! mivel ez egy analóg rendszer (szorzóáramkörös logika), így bármely jeladó által adott maximum jelzés elvileg előidézhet nagymenniyégű befecskendezést előidéző parancsot...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #3944 Dátum: 2011. február 12. 20:20:29 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #3945 Dátum: 2011. február 12. 20:25:49 pm » |
|
Az l-jeten elvileg már nincs külön hidegindítófúvóka. motorhőmérőd jó? most nem az órát működtetőre gondolok, hanem a másikra... az injektorhíd nyomásszabályozója jó? elvileg ennek a nyomásszabályozának van valami vákuumos szabályzása is, az működik?
Hétfőn megnézem a nyomásszabályzót nyomásmérővel, nem kizárt, hogy a második se jó. A hőmérőgombára nem is gondoltam. Viszont az üzemanyagmennyiség iszonyatosan sok, ha kombináltfogóval elszorítom a bejövő benzinvezetéket, akkor úgy-ahogy szépen jár.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #3946 Dátum: 2011. február 12. 21:06:34 pm » |
|
Sziasztok! Az mitöl lehet hogy 90-120 között 4.-ben gáztartással,vagy enyhe gyorsitásnál is néha érezhetöen rángat az auto?És csak ott.Visszahuzom 3.-ba és nem rángat................ Megint"még mindig"levegö gondok lehetnek? E24 83' automata
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3947 Dátum: 2011. február 13. 11:58:31 am » |
|
Ebben a tartományban nagyon sokat használod? Légtömegmérő pályakopására gondolok így első körben, de mindenképpen emisszió borulásra. Próbáld ki,h a 90-120 közötti fordulatszám tartományban mész vele az összes fokozatban hosszabb ideig, h vajon akkor is elő jön-e a rángatás? Elsőként innen induljunk.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #3948 Dátum: 2011. február 13. 13:18:45 pm » |
|
Ebben a tartományban nagyon sokat használod? Légtömegmérő pályakopására gondolok így első körben, de mindenképpen emisszió borulásra. Próbáld ki,h a 90-120 közötti fordulatszám tartományban mész vele az összes fokozatban hosszabb ideig, h vajon akkor is elő jön-e a rángatás? Elsőként innen induljunk. Hát 4.-ben tuti,és gyakran visszahuztam 3.-ba.ott már nem.2.-ban mikor kigyorsitok ott sem emlékszem.1.-ben meg hát 100 felett egyszer mentem csak........ Komolyra forditva 2-3 ban nem rángat.Elképzelhetö hogy a légtömegmérö miatt hidegen-és melegen is csak gázzal és hosszabb inditozás után indul?Ugyanis volt már illyen,de akkor rendre szétszedtem a levegö rendszert kitakaritottamés indult.Mostmár hiába tisztitom.Pár száz km.után a kis gumicsövek,amit a légszürö és légtömekmérö közötti gumicsöbe mennek rendre be olajsározodnak.Itt az ideje egy tömitéscserének?Vagy komolyabb?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3949 Dátum: 2011. február 13. 14:37:23 pm » |
|
És csak 4.-ben csinálja, vagy ugyanezen a fordulatszámtartományon másik fokozatban is?
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #3950 Dátum: 2011. február 13. 14:51:24 pm » |
|
És csak 4.-ben csinálja, vagy ugyanezen a fordulatszámtartományon másik fokozatban is?
Ahogy emlékszem csak 4.-ben. És van,hogy nem csinálja,de mostanában egyre többször.Néha nagyon zavaro,és gondolom nem tesz jót sem a váltonak sem az eröátvitelnek....... 130-140 felett már nem tapasztaltam
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #3951 Dátum: 2011. február 13. 15:06:22 pm » |
|
Bee! Nem értetted amit Miki kért. Tehát: kapcsolj fel negyedikbe és nézd meg a fordulatszámmérődet amikor érzed a rángatást aztán lassíts vissza és minden sebességben ugyanannál a fordulatnál (ahhol 4.ben rángatott) tartsd az autót egy egy ideig, hogy akkor is érzed-e a rángatást.
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #3952 Dátum: 2011. február 13. 15:42:37 pm » |
|
Bee! Nem értetted amit Miki kért. Tehát: kapcsolj fel negyedikbe és nézd meg a fordulatszámmérődet amikor érzed a rángatást aztán lassíts vissza és minden sebességben ugyanannál a fordulatnál (ahhol 4.ben rángatott) tartsd az autót egy egy ideig, hogy akkor is érzed-e a rángatást.
Értettem a kérdést,azért irtam,hogy csak 4.-ben csinálja. 1500-2000 fordulatszámtartományrol van szo.Többi fokozatban ennél a tartománynál nincs rángatás
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
|
« Válasz #3953 Dátum: 2011. február 13. 21:24:22 pm » |
|
Megnéztem.
Sima stabilizátor: elől 18mm hátul 12mm M5 stabi : 21mm 15.5mm Szerintetek le tudom gyártatni ezt vhol itthon? Versenyző tagtársak?
|
|
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #3954 Dátum: 2011. február 13. 22:01:20 pm » |
|
Passz.
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #3955 Dátum: 2011. február 13. 23:23:59 pm » |
|
Szerintem jobban jársz, ha keresel gyárit. Nem hiszem, hogy ilyet legyártanak itthon. Ha mégis kíváncsi vagyok mennyibe fájna.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csoribaba
Vendég
|
|
« Válasz #3956 Dátum: 2011. február 15. 18:03:29 pm » |
|
Üdv! E23, 732i. A hőmérő mindig -30°-ot mutat, lehetséges az, hogy emiatt a szivatót maximumra állítja, túldúsítja a keveréket és hidegen alapjáraton dadog, néha még leis áll?? Köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3957 Dátum: 2011. február 15. 20:18:16 pm » |
|
A hőmérő csak a külső hőt közvetíti a BC felé, más leágazása nincs. Ezt is azért teszi, mert vagy hiányzik, vagy a kábel szakad, vagy csak megfáradt.
A túldúsulásnak hibás jelet adó motorhőmérséklet érzékelő (termosztát házban a fehér, v. kék színű gomba) , lehet elkopott légtömegmérő, illetve megfáradt motorvezérlő.
Amikor jó az üzemanyagnyomás, megfelel az injektorok porlasztási képe és nem is csöppennek, légtömegmérő is jó, hőgomba is megfelel, gyertyák, kábelek, elosztó is megfelelő állapotú, akkor többnyire maga a motorvezérlő hibás.
Viszont 732-nél lehet még esetleg fölcserélt jeladópár is, de akkor inkább hülyén jár.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3958 Dátum: 2011. február 16. 08:52:43 am » |
|
A hőmérő csak a külső hőt közvetíti a BC felé, más leágazása nincs. Ezt is azért teszi, mert vagy hiányzik, vagy a kábel szakad, vagy csak megfáradt.
A túldúsulásnak hibás jelet adó motorhőmérséklet érzékelő (termosztát házban a fehér, v. kék színű gomba) , lehet elkopott légtömegmérő, illetve megfáradt motorvezérlő.
Amikor jó az üzemanyagnyomás, megfelel az injektorok porlasztási képe és nem is csöppennek, légtömegmérő is jó, hőgomba is megfelel, gyertyák, kábelek, elosztó is megfelelő állapotú, akkor többnyire maga a motorvezérlő hibás.
Viszont 732-nél lehet még esetleg fölcserélt jeladópár is, de akkor inkább hülyén jár.
asszem ezt a szösszenetet elmentem magamnak: )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
zelei
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
|
|
« Válasz #3959 Dátum: 2011. február 16. 13:16:11 pm » |
|
Heló mindenkinek,
lenne egy olyan gondom, hogy a motorom(m20 b25),hidegen és melegen csak gázadással,és hosszabb indítózás után hajlandó beindulni,mi lehet a baja? Légtömegmérő???
köszönöm
|
|
|
Naplózva
|
aki a cápát szereti, rossz ember nem lehet.
|
|
|
|