Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #3990 Dátum: 2011. február 27. 21:21:27 pm » |
|
Lehet az pl..laza kormányösszekötő is segédirányítókar akár laza kerékcsapágy is stabilizátor gumi. stb.
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #3991 Dátum: 2011. február 27. 21:29:59 pm » |
|
Elvileg az elsö futömü vadi uj.Kormányösszekütük stabpálcák,lengökarok A kerékcsapágyat nem néztem.Az csere,ha laza?Gondban leszek akkor mert holnap indulok reggel...............
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #3992 Dátum: 2011. február 27. 21:43:21 pm » |
|
Azt csak felemelve tudod megnézni. Alul és felül megfogod a kereket és megmozgatod nem szabad lötyögnie egy nagyon kicsi hézag érezhető lehet. Búgást, morgást nem hallottál rajta akkor nem lesz vele semmi baj.Féktárcsa milyen típus van rajta?Gumik s okozhatnak rázást fékezéskor.
Esetleg még ötleteket kérhetsz Viktortól
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. február 27. 21:46:37 pm írta Gisti »
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #3993 Dátum: 2011. február 27. 21:56:14 pm » |
|
bugni nem bug a tárcsát ebayon vettem.nem tudom a tipusát.Nem prémiumkategória az biztos.A gumik jók,és hát a nyári kerökkel is csinálta. Akkor izárásos alapon tárcsa a legvaloszinübb........
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #3994 Dátum: 2011. február 27. 22:00:17 pm » |
|
bugni nem bug a tárcsát ebayon vettem.nem tudom a tipusát.Nem prémiumkategória az biztos.A gumik jók,és hát a nyári kerökkel is csinálta. Akkor izárásos alapon tárcsa a legvaloszinübb........
nemfeltétlen, a futóműved is lehet a ludas,ahogy gisti is írta... másfelől ha a futóműved ráz,azért is érdemes megcsinálni,mert egy idő után a tárcsát is hullámosra eszi,és akkor hiába lesz jó futóműved,fékezésnél újfent rázni fog...
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3995 Dátum: 2011. február 27. 22:03:54 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #3996 Dátum: 2011. február 27. 22:33:14 pm » |
|
Azthiszem otthon csinálok vele valamit.. Majd nem fékezek,hogy e rázzon............ Köszönöm a segitséget és a tippeket! A szigetet meggondolom.............melyik is?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3997 Dátum: 2011. február 27. 22:43:56 pm » |
|
Bee!
Ha tanácsolhatok valamit, minél előbb vidd el egy hozzáértőhöz. Egyre gyakrabban vannak ilyen paráid, és nagy távokat mész vele. Hagyd ott egy jó szerelőnél pár hétre, rázza gatyába, mert ha egyszer ott maradsz valahol, irtó drága lesz eljuttatni több száz km-ről!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
BMW Józsi
Nem elérhető
Hozzászólások: 480
BMW Mániás
|
|
« Válasz #3998 Dátum: 2011. február 27. 22:51:50 pm » |
|
Első tárcsát ,ha már beráz nem szabályzunk ,felesleges /5-600 km/, sajnos a noném ,olcsó tárcsa ilyen . A minőségnek sajnos ára van ./legalábbis hűtött nagy átmérő esetén /
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #3999 Dátum: 2011. február 27. 23:05:06 pm » |
|
65 angol font volt az ára.Bár attol még lehet szar az igaz. Viszont nem tudok normális helyet otthon ahol biztos lehetek benne,hogy nem huznak le és szarnak az egészre. Két éve cseréltettm elöször kormányösszekötöt,majd félévre rá futomüáltaásnál egy másik helyen kitalálták,hogy szar a kormányösszekötö.Mondom nem hiszem el a huszon sokezres alkatrész 5000 km.-ert bír? Szoval az a helyzet,hoy sok olyan helyet ismerek ahova nem megyek mégegyszer.Olyat pedig nem ahová szivesen vinném a cápát... Ha esetleg ezzel kapcsolatosan tud valaki segíteni,annak nagyon örülnék..............
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4000 Dátum: 2011. február 27. 23:16:59 pm » |
|
Igen.Egy gumicsö........... Kicsit baljós,ahogy irtad hogy nem segit a tömitéscsere........ Mit lehet tenni akkor?Azért még hazaindulhatok vele,vagy nem kell meki még 1800 km?inkább nem? Olajat sűrűn ellenőrizd. Az enyém (E21 320/6) is füstölt, kizárólag magas fordulaton, de simán bírta a strapát, pedig azért kapta az ívet. Mindenesetre ha hazajössz szerintem támaszd le Mikinél az autót egy időre.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #4001 Dátum: 2011. február 27. 23:31:22 pm » |
|
Csak elméleti szinten: Adott egy m10b16 ami jó egészségnek örvend És adott egy m10b18 l-jet amit megfőztek és gázos a 4ik henger Kérdés: Az l-jetet mindenestől hfstől át tudom tenni a 16ra gond nélkül?(nyilván sikoltatom tömitéscsere etc..) Vélemény?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4002 Dátum: 2011. február 27. 23:36:35 pm » |
|
Gyarolatilag egyszerűbb ha eljössz a M10B18 K-jetért... még rád vár és már én is itthon vagyok...
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #4003 Dátum: 2011. február 27. 23:38:18 pm » |
|
Ment priv
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #4004 Dátum: 2011. február 27. 23:42:39 pm » |
|
Olajat sűrűn ellenőrizd. Az enyém (E21 320/6) is füstölt, kizárólag magas fordulaton, de simán bírta a strapát, pedig azért kapta az ívet. Mindenesetre ha hazajössz szerintem támaszd le Mikinél az autót egy időre. Köszi a tippet! Amugy nekem alacsony ford.-on füstöl.Magasabban nem annyira..................
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4005 Dátum: 2011. február 27. 23:53:14 pm » |
|
Az valószínűleg szelepszárszimmering. Ha magas fordulaton füstöl, akkor van gyűrűkopás.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4006 Dátum: 2011. február 28. 07:32:55 am » |
|
Csak elméleti szinten: Adott egy m10b16 ami jó egészségnek örvend És adott egy m10b18 l-jet amit megfőztek és gázos a 4ik henger Kérdés: Az l-jetet mindenestől hfstől át tudom tenni a 16ra gond nélkül?(nyilván sikoltatom tömitéscsere etc..) Vélemény?
mikori a b16? Attól függ, hogy 84, vagy 89-es furatú. Értelemszerűen csak a 89-es furatú motorral tudod érdemes összerakni., de elvileg a hf szintjén már klappolnia kell. off ha neked úgyis l-jet lesz, akkor elbizniszelhetnénk Bence motorjáról a k-jetet ON
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #4007 Dátum: 2011. február 28. 18:02:31 pm » |
|
ha valaki tudna segíteni: m20b20 L-jet, nem működik se a vízhőfokmérő,se a sebbességmérő. a műszercsoportokat már cserélgettem,ezek egyikbe se voltak jók,pedig előtte más kocsiban mértek,tehát nem itt a gond, ill. diffi jeladót is többet próbáltam,szintén működő vasakból áttéve,mégse mér semmi sebességet... tehát merre keresgéljek tovább,valami lecsúszott vezeték,csatlakozót hol kell keresnem? stb. előre is köszi
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #4008 Dátum: 2011. február 28. 18:09:23 pm » |
|
mikori a b16? Attól függ, hogy 84, vagy 89-es furatú. Értelemszerűen csak a 89-es furatú motorral tudod érdemes összerakni., de elvileg a hf szintjén már klappolnia kell. off ha neked úgyis l-jet lesz, akkor elbizniszelhetnénk Bence motorjáról a k-jetet ONHehe 1978as
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4009 Dátum: 2011. február 28. 19:43:28 pm » |
|
Hehe 1978as akkor nagy valószínűséggel nem tudod összerakni... komolyan mondtam
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4010 Dátum: 2011. február 28. 19:45:41 pm » |
|
ha valaki tudna segíteni: m20b20 L-jet, nem működik se a vízhőfokmérő,se a sebbességmérő. a műszercsoportokat már cserélgettem,ezek egyikbe se voltak jók,pedig előtte más kocsiban mértek,tehát nem itt a gond, ill. diffi jeladót is többet próbáltam,szintén működő vasakból áttéve,mégse mér semmi sebességet... tehát merre keresgéljek tovább,valami lecsúszott vezeték,csatlakozót hol kell keresnem? stb. előre is köszi testelést kellene ellenőrizni, próbaképpen a sima barna vezetékeket kellene "átkötni" egy biztosan jól érintkező testre
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #4011 Dátum: 2011. február 28. 19:54:19 pm » |
|
akkor nagy valószínűséggel nem tudod összerakni... komolyan mondtam
mert akkor még a régi furatos ugye?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #4012 Dátum: 2011. február 28. 21:57:39 pm » |
|
mégegy kérdés, szintén m20 l-jet, hidegen indítás után az alapjárat széplassan felszökik 1500-1700ra,aztán míg be nem melegszik addig ott is marad. melegen 1100 . hol tudom lejjebb venni?
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4013 Dátum: 2011. február 28. 22:28:05 pm » |
|
Itt. A kartergázcső feletti bizbasznál a szívósor végén. A tűzfal felé eső részébe kell benyúlni egy rövidke csavarhúzóval és ott lehet állítani. Ha csutkára be van tekerve, akkor a pótlevegő szeleppel lesz a gond.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. február 28. 22:34:05 pm írta Sam8888 »
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #4014 Dátum: 2011. március 01. 18:28:46 pm » |
|
Itt. A kartergázcső feletti bizbasznál a szívósor végén. A tűzfal felé eső részébe kell benyúlni egy rövidke csavarhúzóval és ott lehet állítani. Ha csutkára be van tekerve, akkor a pótlevegő szeleppel lesz a gond. köszi a km-óra úgynézki egyébként megoldódott,most a vízhőfokmérő lesz még érdekes
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4015 Dátum: 2011. március 01. 18:49:22 pm » |
|
A hőmérőnél először a gombánál csekkold a csatlakozást. A termosztátházba van becsavarva, 1db csúszósaru megy rá, az el szokott korrodálódni, vagy a vezetéke megtörik.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #4016 Dátum: 2011. március 01. 19:15:21 pm » |
|
ott elméletileg minden jó, a biztosítéktábláig OK, ott majd szétszedjük és meglátjuk mi van elvezetékelve (sajnos átment már jómunkásembör kezén a kocsi villamosság ügyileg )
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. március 01. 19:22:31 pm írta collins »
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Riggs
Vendég
|
|
« Válasz #4017 Dátum: 2011. március 03. 20:41:14 pm » |
|
Nem cápa kérdés, de hátha van lövés hozzá. E34 TDS kézi váltós. A váltó nyeles végeén lévő és egyben a főtengelybe illeszkedő csapágy mérete kéne nekem, ha tud valaki ebben segíteni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #4018 Dátum: 2011. március 03. 21:08:26 pm » |
|
A hőmérőnél először a gombánál csekkold a csatlakozást. A termosztátházba van becsavarva, 1db csúszósaru megy rá, az el szokott korrodálódni, vagy a vezetéke megtörik.
nahh azis megoldódott végülis,darabokra szedtük az órát,kontaktspray ,és működik viszont a hullámzó alapjárat,és a pörgő hidegindítás megszűnik,ha a gyújtáselosztóról lehúzzuk a vákumcsövet és kivesszük azt a szelepet ami ott van...
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4019 Dátum: 2011. március 03. 21:28:39 pm » |
|
Akkor ott valami vákuum probléma lesz.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
|