botsinkai
Nem elérhető
Hozzászólások: 40
|
|
« Válasz #4410 Dátum: 2011. június 22. 17:42:57 pm » |
|
És pont 162 lesz a végsebessége. 3,91 való hozzá.
100-nál többel sose megy.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #4411 Dátum: 2011. július 02. 16:54:11 pm » |
|
Amatőr kérdés, nem röhögni, én nyomdász vagyok, nem autószerelő... Kibeleztem az autót, kivettem a fűtésboxot is. A vizet kiengedtem belőle. Beindíthatom így az autót, vagy ömleni fog a hűtővíz? Mielőtt szétszedtem, a fűtés le volt véve, mert nem éreztem szükségét így nyáron
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4412 Dátum: 2011. július 02. 21:09:59 pm » |
|
kösd össze/dugózd le a fűtésre menő csonkokat a motoron, így már fel tudod tölteni a hűtőkört, ellenkező esetben gyorsan megfőzöd a motort, ha hűtővíz nélkül járatod.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4413 Dátum: 2011. július 02. 22:11:55 pm » |
|
Ömleni fog a víz, ha beindítod. A blokk menetirány szerinti jobb oldalán a kipuffcsonk alatt van egy leeresztő csavar, azt kell kitekerni, az leengedi a blokkból is a vizet. (Víz nélkül inkább ne indítsd be.)
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #4414 Dátum: 2011. július 02. 22:24:09 pm » |
|
Ahh, nem fogalmaztam pontosan... A fűtőradiátorból engedtem le a vizet, és arra lennék kíváncsi, hogy elvileg zárt fűtéscsap mellett is fog e vizet nyomni abba a körbe.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4415 Dátum: 2011. július 03. 05:15:30 am » |
|
A nyomóágon elvileg nem, de a "visszafolyó" ág így is nyitva marad, így ott ömleni fog a víz a nyomás miatt
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #4416 Dátum: 2011. július 03. 06:57:01 am » |
|
Köszi, akkor dugózok!
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Bubo E21
Nem elérhető
Hozzászólások: 1628
|
|
« Válasz #4417 Dátum: 2011. július 03. 09:00:22 am » |
|
Köszi, akkor dugózok!
Nem tudom e28-on hogy van megoldva, de e21-en kiszeded az Y elágazást és a megfelelő 2 csövet kell csak összekötnöd.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #4418 Dátum: 2011. július 14. 18:59:25 pm » |
|
Sziasztok! Egy kicsit furcsa problemem van. Automata valto 2.fokozatban kis gazadas utan,vagy gazelvetelkor vagyis utana kicsit felporog a motor.Nagyon zavaro jelenseg. Nem hiszem,hogy normalis de fogalmam sincs mi okozhatja.Van valakinek otlete? ?? Azt,hogy tudom ellenorizni,hogy leallitas utan van-e valami ami esetleg kajalja az akksit?Mert 3 nap alatt megdoglik az akksi..... Koszonom!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pajti0912
Vendég
|
|
« Válasz #4419 Dátum: 2011. július 15. 08:49:49 am » |
|
Sziasztok!
-Egy olyan kérdésem lenne hogy az e21 m10-es motornál a szívósorról kijövő vákuumcső az simán minden további nélkül bele megy a fékrásegítőbe? Nem megy onnan sehova tovább? nincs valami még a csőben (cső között)?
- Illetve megtaláltam a probléma forrását hogy miért nem megy az ac pumpa! Rossz a relé! Bevittem az autósboltba, és azt mondták hogy nincs ilyen! mivel tudm pótolni? hol lehet beszerezni? Cikkszám: SK 6460 (4 lába van abból egy picike)
köszi a válaszokat! Pajti
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 15. 09:47:10 am írta pajti0912 »
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4420 Dátum: 2011. július 15. 11:36:00 am » |
|
Relé problémához: Első körben egy darab dróttal megoldható a kocsi eleje felöli és a bal oldali láb rövidrezárásával.... Ez azt eredményezi hogy gyujtás melett fixen megy az ACd de amig lesz másik relé addig megoldás...
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
pajti0912
Vendég
|
|
« Válasz #4421 Dátum: 2011. július 15. 12:03:07 pm » |
|
Nagyon szépen köszönöm TraBence! Igen hasonló lesz a megoldás, mert a bárdi autónál van ilyesmi relé röpke 14ezer ért! Nekem meg már napig hétig kell ameddig el megy vizsgázni a gép...!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4422 Dátum: 2011. július 15. 14:07:32 pm » |
|
Sziasztok!
-Egy olyan kérdésem lenne hogy az e21 m10-es motornál a szívósorról kijövő vákuumcső az simán minden további nélkül bele megy a fékrásegítőbe? Nem megy onnan sehova tovább? nincs valami még a csőben (cső között)?
- Illetve megtaláltam a probléma forrását hogy miért nem megy az ac pumpa! Rossz a relé! Bevittem az autósboltba, és azt mondták hogy nincs ilyen! mivel tudm pótolni? hol lehet beszerezni? Cikkszám: SK 6460 (4 lába van abból egy picike)
köszi a válaszokat! Pajti
Egy visszacsapó szelepnek kell lennie valahol a rásegítőig... A relé akár javítható is, minimális elektronika van benne... általában elenged egy forrasztás, azonkívül örök élet...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lóránd
Nem elérhető
Hozzászólások: 233
e23 732i
|
|
« Válasz #4423 Dátum: 2011. július 15. 16:10:49 pm » |
|
Tisztelt urak!
A problémám a következő:
Több boltból próbáltam fékjavító készletet rendelni, de állandóan nagyobbat/rosszat küldenek, elvileg ez van a rendszerben! ( fékcsövekkel is ugyanez volt a gond, de az megoldódott ) Tud valaki egy értelmes helyet, ahol megfelelő fékjavító készletet kapok előre-hátra! ( e23,728i,84 )
Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szabi84
Nem elérhető
Hozzászólások: 67
|
|
« Válasz #4424 Dátum: 2011. július 15. 21:55:49 pm » |
|
Jo estet mindenkinek! E36 318is-em megadta magat,azaz hengerfejes! Tudja e valaki,hogy az M42-es motor kabelezessel beindul-e az M44-es vagy az M44 hengerfej talal az M42-es blokkal?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pajti0912
Vendég
|
|
« Válasz #4425 Dátum: 2011. július 15. 22:46:59 pm » |
|
Köszönnöm a válaszokat! Hogyan nézz ki a visszacsapó szelep?? van róla kép vagy cikk szám??? Előre is köszi a segítséget!
Pajti
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4426 Dátum: 2011. július 16. 06:53:19 am » |
|
Valami hasonlót kell keresned:
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fehércápa
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
320/6 1982/06
|
|
« Válasz #4427 Dátum: 2011. július 16. 09:35:29 am » |
|
Ezt a villanymotort nem gyártja Magyarországon véletlenül a Bosch?
|
|
|
Naplózva
|
20 521 44-82 Skype: timar.laszlo70
|
|
|
pajti0912
Vendég
|
|
« Válasz #4428 Dátum: 2011. július 16. 10:09:56 am » |
|
Hello! Újabb probléma...! Remélem tudtok benne segíteni mi lehet...! Sikerült beindítani a vasat, több éves állás után (köhög prüszköl, és utána kicsit kisimul a járása...) Felpörgettem egy kis járás után, és leállt! és hallom hogy nyöszörög az AC, de próbálok egyet indítani, és nem megy (nem bírta megforgatni az önindító...) és hallom hogy a négy kis csövecskén, a beömlőnél ami a hengerfejbe megy, az zúg mint a rohadt élet, kiszedtem a gyertyákat és egy liter benzint köpött ki majdnem! Miért nyomja tele benzinnel a hengereket??? Pajti
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4429 Dátum: 2011. július 16. 10:21:59 am » |
|
Ha K-Jetről van szó, akkor első sorban a mennyiségelosztó dugattyújára gyanakodnék, az ragadhat be a sok állástól. Nézd meg, hogy szabadon mozog-e a torlótárcsa. Ha nem mozog könnyedén, akkor csere, nem javítható...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
pajti0912
Vendég
|
|
« Válasz #4430 Dátum: 2011. július 17. 20:55:23 pm » |
|
Sziasztok! A relét sikerült megoldani, de még lenne egy-két problémám! Sorba jönnek ahogyan az autót csinálgatom! -Hogy kell leszedni az m10-esről a ventilátor lapátot? -Visszapillantóban hogyan kell kicserélni a tükörlapot? -Hol lehet állítani a k jet m10-en az alapjáratot? Illetve a nagy kérdés, hogy erre tud e valaki valamit mondani? ---> http://capabmwforum.hu/index.php?topic=1398.60utolsó sorok, a kuplung probléma...! Még biztosan lesz néhány ilyen hülye kérdésem! Köszönöm előre is a válaszokat! Üdv Pajti
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #4431 Dátum: 2011. július 17. 21:25:25 pm » |
|
Szia! -Az eredeti piros 5 ágú ventillátor lapátopt 4 10es csavar rögzíti elölről. -A visszapillantó alján van egy kis lyuk, oda kell benyúlni egy lapos végű eszközzel, pl egy csavarhúzóval. Ott elkezdesz kotorászni, és kitapogatsz a szerszám végével egy durván barázdált alkatrészt, amit a megfelelő irányba való mozdítással eltekersz. azt hiszem, talán óramutató járásával megegyezően kell tekerni, de ebben nem vagyok biztos. Ha érezted, hogy elfordult olyan 1 centit, akkor a tükörlapot ki lehet szedni a helyéről. -Alapjárat állításról nem akarok hülyeséget írni, de tudtommal a szívósort ha menetirány szerinti jobb oldalról közelíted meg egy nagy hosszú lapos csavarhúzóval, akkor a felső, szögletes rész -amin a BMW logó van- alatt van egy CO csavar, amit ha eltekersz, akkor változik az alapjárat. De a problémád biztosan összetettebb, úgfyhogy majd a hozzáértők kisegítenek. Kuplungnál gondolom arról megbizonyosodtál, hogy a fékfolyadék tartályban van megfelelő mennyiségű folyadék. Egyébként talán nem írok újdonságot, de a legegyszerűbben úgy lehet lelégteleníteni a kuplungot, ha egy fecskendőbe felszívsz fékfolyadékot, ráhúzod az alsó légtelenítőcsavarra, megnyitod a csavart, aztán felnyomod a dózist a rendszerbe. Legalábbis én így csináltam, amikor hasonló gondom adódott...
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
Bublas
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
|
|
« Válasz #4432 Dátum: 2011. július 18. 14:53:32 pm » |
|
Hello!
Első szériás ajtón, a króm tukör furatok elhelyezkedése érdekelne, ha meg tudnátok írni, vagy egy ábrán, képen.. A felső törésvonaltól hány cm-re, illetve a bal széltől hány cm-re van az első csavar furat! Köszi előreis, ha valaki leméri! Szép napot!
|
|
|
Naplózva
|
E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4433 Dátum: 2011. július 18. 17:54:44 pm » |
|
Ha valakinek van kéznél e21 323 hátsó lengőkar, akkor nagyon hálás lennék, ha le tudná mérni a rajzon bejelölt távolságot. Ha esetleg nem látszana jól, a csapagyház belső síkja és a féknyereg tartólapjának belső síkja közötti távolság lenne az érdekes. Illetve ha valaki tudja, hogy mely alkatrészek cseréjével idézték elő a gyáriak a 323i-k 24mm-rel nagyobb hátsó nyomtávját, az ne kíméljen, ossza meg velem... Csak a hátsó menesztő felfekvő felületét "vitték" kijjebb 12mm-rel vagy az egész csapágyház hosszabb 12mm-rel a tengellyel együtt? (jelenleg nincs módomban a tárcsás és dobos hátsó lengőkart összehasonlítani, amíg volt itthon, azidőalatt persze nem jutott eszembe megmérni ) Előre is köszönöm a segítséget!
|
|
|
|
pajti0912
Vendég
|
|
« Válasz #4434 Dátum: 2011. július 18. 19:35:14 pm » |
|
Szia Promega! Eső ellenére most mentem ki és mértem le...! 135-140mm attól függően hogy az ív szélét vagy a végét nézem! Ami fontos hogy nem a lemeztől hanem a lemez tartótól néztem! üdv pajti
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pajti0912
Vendég
|
|
« Válasz #4435 Dátum: 2011. július 18. 19:40:29 pm » |
|
Sziasztok, lenne egy kérdésem, kérésem! -ma neki álltam szétszedni a fékeimet, de a hátsó dobhoz kellene egy lehúzó, amivel a dobot le tudnám rántani... Nincs valakinek véletlenül egy ilyenje kölcsönbe??? -Meg egy másik kérdés, hogy nincs valakinek kölcsönbe 4 darab felni gumival amit vizsgára fel tudnék rakni?? sajátom nagyon szar és nagyon eltérő méretű, de még nem találtam rá gumit, illetve még a felniket meg kell csinálnom, ami nem kis idő! (4X100) pajti0912@freemail.huüdv Pajti
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4436 Dátum: 2011. július 18. 19:55:02 pm » |
|
Nem lehúzó kell oda, hanem visszább kell állítani a fékpofákat. Lehet, hogy a dobnak már nagy válla van és azért nem jön le. Hívj inkább segítséget, valaki aki csinált már ilyet biztosan segít neked, pár mozdulat az egész.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #4437 Dátum: 2011. július 18. 21:51:09 pm » |
|
Hívd samut ő segít!
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4438 Dátum: 2011. július 19. 05:34:31 am » |
|
Vagy Viktort.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #4439 Dátum: 2011. július 19. 18:23:45 pm » |
|
Üdvözlet!
Hátsó fix oldalablakok kivételében kérnék segítséget. Mi a menete, hogy kell kivenni a helyéről őket úgy, hogy, hogy a gumit se vagdaljam szarrá és az ablak is ép maradjon?
Köszi előre is, Tomi!
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
|