| 
			| 
					
						| collins 
								+8 év az autóm javára. 
								Administrator
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 7154
								
								 
								18i 82/11 B6 81/11
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4440 Dátum: 2011. július 19. 19:06:54 pm » |  | 
 
 megkérsz valakit álljon oda kintről. befekszel a hátsó ülésre, és a két lábaddal lassan kinyomod. ő meg lehetőleg már támassza finoman, engem eléggé orrba vágott annak idején   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 "It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever." |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Miki 24V 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4171
								
								 
								30/ 402 20 24
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4441 Dátum: 2011. július 19. 21:36:52 pm » |  | 
 
 Épp tegnap tettem ezt    egyedül voltam, ezért a szélvédőknél megszokott módszert választottam. Patentkiszedőmmel (ha nincs, akkor nagyon széles, lapos csavarhúzó) belülről a gumit elemeled és beakasztod a lemezperembe. Így belül körbeszaladsz, majd leheletnyi erővel kibillented és ennyi. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12 520/6 -1978E12 520/6 -1979
 E12 520/6 -1980
 E28 525e
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Thommy 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 737
								
								 | 
								|  | « Válasz #4442 Dátum: 2011. július 20. 08:18:24 am » |  | 
 
 köszi szépen a válaszokat. Ez a csavarhúzós sztori működik a hátsó szélvédőnél is? Az elsőnél kipróbáltam, igaz nem így, de 800 felé tört      A hátsót nem mertem megkockáztatni, azt szeretném egyben kivenni, az még jó lesz. Elsőn úgyis volt 1 kavics azt nem sajnálom annyira. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Thommy |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Promega 
								Administrator    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3726
								
								 | 
								|  | « Válasz #4443 Dátum: 2011. július 20. 15:38:21 pm » |  | 
 
 Az első szélvédő sokkal érzékenyebb a többinél, a hátsónál is működik a módszer. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| LL323i 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 839
								
								 | 
								|  | « Válasz #4444 Dátum: 2011. július 22. 13:45:09 pm » |  | 
 
 Épp tegnap tettem ezt    egyedül voltam, ezért a szélvédőknél megszokott módszert választottam. Patentkiszedőmmel (ha nincs, akkor nagyon széles, lapos csavarhúzó) belülről a gumit elemeled és beakasztod a lemezperembe. Így belül körbeszaladsz, majd leheletnyi erővel kibillented és ennyi.Bocs Miki, ezt nem tudtam kihagyni   http://www.youtube.com/watch?v=fHqCqvOIDhw# |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Kész lett!? |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Himizoli1 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1252
								
								 | 
								|  | « Válasz #4445 Dátum: 2011. július 22. 19:29:50 pm » |  | 
 
 A kerék leszedő szerszám nem egyszerű     |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #4446 Dátum: 2011. július 22. 19:35:22 pm » |  | 
 
 Ja azon én is csak pislogtam!     Azért az autóemelő se semmi!    |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Miki 24V 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4171
								
								 
								30/ 402 20 24
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4447 Dátum: 2011. július 22. 20:20:01 pm » |  | 
 
 Ennyire azért nem egyszerű az ablakot kikapni (gumi oldása), de nagyon jó az egész     |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12 520/6 -1978E12 520/6 -1979
 E12 520/6 -1980
 E28 525e
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| MR.V12 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 6108
								
								 
								Dízeltocsevics
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4448 Dátum: 2011. július 23. 14:41:51 pm » |  | 
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 "...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető...""...fuss Forrest,fuss..."
 "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
 Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen...
 G11 740DX M Sport
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Gábor 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1416
								
								 | 
								|  | « Válasz #4449 Dátum: 2011. július 24. 13:34:46 pm » |  | 
 
 Sziasztok! Van egy "kis" probléma a motorral, leginkább csapágyra gyanakszom, de hátha van valakinek kevésbé "robbantott ábrás" ötlete. A fura az, hogy a hang nem szabályos, hanem mintha valami fémdarab összevissza,"klattyogna" a blokkban, nem sima csapágyhang.  A történethez, hozzá tartozik, hogy voltam vele Pesten, majd vissza Veszprémbe, kb 250-300km-alatt eltűnt belőle az olaj. Indulás előtt ellenőriztem akkor még majdnem teljesen a felső jelnél volt, majd mire hazaértem olyan fura hangja volt, de csak fordulaton jött elő, kicsit ilyen éles hang, de az teljesen szabályos volt és csak 3000körül jött elő. Néztem az olajszintet, és több mint 2liter belement, mire a felső jelszintig volt ismét az olaj. Tócsa nincs alatta, kicsit füstöl kéken, de nem mindig és nem vészes, 2liter olajat biztos nem kajált meg    Azóta ahogy próbáltunk rájönni a hangra, 3000 alatt egyébként nem lehetett hallani ma még tettünk vele egy kört, 3000fölött jött elő megint, aztán azóta már alapjáraton is hallani, plusz erősödött és bejött egy plussz szabálytalan klattyogás is. Csapágyra gyanakszunk, de hátha van valakinek más ötlete. Ja, és Dani voltam(Danaskull)http://www.youtube.com/watch?v=h6QsFeSjiHk&feature=player_embedded# |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Kox 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1361
								
								 
								Powered by rozsda
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4450 Dátum: 2011. július 24. 17:22:43 pm » |  | 
 
 Sziasztok! Van egy "kis" probléma a motorral, leginkább csapágyra gyanakszom, de hátha van valakinek kevésbé "robbantott ábrás" ötlete. A fura az, hogy a hang nem szabályos, hanem mintha valami fémdarab összevissza,"klattyogna" a blokkban, nem sima csapágyhang.  A történethez, hozzá tartozik, hogy voltam vele Pesten, majd vissza Veszprémbe, kb 250-300km-alatt eltűnt belőle az olaj. Indulás előtt ellenőriztem akkor még majdnem teljesen a felső jelnél volt, majd mire hazaértem olyan fura hangja volt, de csak fordulaton jött elő, kicsit ilyen éles hang, de az teljesen szabályos volt és csak 3000körül jött elő. Néztem az olajszintet, és több mint 2liter belement, mire a felső jelszintig volt ismét az olaj. Tócsa nincs alatta, kicsit füstöl kéken, de nem mindig és nem vészes, 2liter olajat biztos nem kajált meg    Azóta ahogy próbáltunk rájönni a hangra, 3000 alatt egyébként nem lehetett hallani ma még tettünk vele egy kört, 3000fölött jött elő megint, aztán azóta már alapjáraton is hallani, plusz erősödött és bejött egy plussz szabálytalan klattyogás is. Csapágyra gyanakszunk, de hátha van valakinek más ötlete. Ja, és Dani voltam(Danaskull)http://www.youtube.com/watch?v=h6QsFeSjiHk&feature=player_embedded#Csapágy + csapszeg.  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Gábor 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1416
								
								 | 
								|  | « Válasz #4451 Dátum: 2011. július 24. 17:37:45 pm » |  | 
 
 Csapágy + csapszeg. 
 Szóval ha az anyagi részét is nézzük akkor kezdjünk el vadászni bele egy másikat? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #4452 Dátum: 2011. július 24. 19:13:10 pm » |  | 
 
 Vagy építsétek át b23-ra.      |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Zsombor 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 264
								
								 | 
								|  | « Válasz #4453 Dátum: 2011. július 24. 20:13:16 pm » |  | 
 
 Sziasztok! Van egy "kis" probléma a motorral, leginkább csapágyra gyanakszom, de hátha van valakinek kevésbé "robbantott ábrás" ötlete. A fura az, hogy a hang nem szabályos, hanem mintha valami fémdarab összevissza,"klattyogna" a blokkban, nem sima csapágyhang.  A történethez, hozzá tartozik, hogy voltam vele Pesten, majd vissza Veszprémbe, kb 250-300km-alatt eltűnt belőle az olaj. Indulás előtt ellenőriztem akkor még majdnem teljesen a felső jelnél volt, majd mire hazaértem olyan fura hangja volt, de csak fordulaton jött elő, kicsit ilyen éles hang, de az teljesen szabályos volt és csak 3000körül jött elő. Néztem az olajszintet, és több mint 2liter belement, mire a felső jelszintig volt ismét az olaj. Tócsa nincs alatta, kicsit füstöl kéken, de nem mindig és nem vészes, 2liter olajat biztos nem kajált meg    Azóta ahogy próbáltunk rájönni a hangra, 3000 alatt egyébként nem lehetett hallani ma még tettünk vele egy kört, 3000fölött jött elő megint, aztán azóta már alapjáraton is hallani, plusz erősödött és bejött egy plussz szabálytalan klattyogás is. Csapágyra gyanakszunk, de hátha van valakinek más ötlete. Ja, és Dani voltam(Danaskull)http://www.youtube.com/watch?v=h6QsFeSjiHk&feature=player_embedded#Máskor ne az üzemanyagon spórolj... Inkább a Shellnél vedd a gázolajat, ne a leszívottat tankold bele...   Viccet félretéve, szerezz egy motronicos mocit, azt beemeljük. Talán eljutsz vele idáig.... Ez kuka.... :'( |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Danaskull 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 591
								
								 
								Müncheni toronyőr
								
								
								
								
								
								   | 
								|  | « Válasz #4454 Dátum: 2011. július 24. 20:37:47 pm » |  | 
 
 Azt hittem jó lesz bele a lukoilos felesbe vízzel hígítva..mert azért fogyaszt ez, így kétszer annyit tudtam menni   De viccet félretéve nagyon gáz összeg ezt felújítani? Mert mi a garancia, hogy a leendő motronicos motor nem csattan le ugyanígy két hét alatt? :S |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 '83 E30 coupe M20B20 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Kox 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1361
								
								 
								Powered by rozsda
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4455 Dátum: 2011. július 24. 21:01:56 pm » |  | 
 
 Azt hittem jó lesz bele a lukoilos felesbe vízzel hígítva..mert azért fogyaszt ez, így kétszer annyit tudtam menni   De viccet félretéve nagyon gáz összeg ezt felújítani? Mert mi a garancia, hogy a leendő motronicos motor nem csattan le ugyanígy két hét alatt? :SEz nagyon betegnek tűnik, nagy valószínűséggel a főtengely is kuka benne meg egyáltalán minden, szóval egy sima csapágycsere az nem valószinű hogy segít. Olcsóbb megoldás venni egy komplett motronicosat, vagy esetleg ezt átfűzni 23 -ra, ha találsz értelmes állapotú 23-as belsőséget. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse |  |  | 
	| 
			| 
					
						| csmario 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2317
								
								 | 
								|  | « Válasz #4456 Dátum: 2011. július 24. 21:10:37 pm » |  | 
 
 Azt hittem jó lesz bele a lukoilos felesbe vízzel hígítva..mert azért fogyaszt ez, így kétszer annyit tudtam menni   De viccet félretéve nagyon gáz összeg ezt felújítani? Mert mi a garancia, hogy a leendő motronicos motor nem csattan le ugyanígy két hét alatt? :Srendes felújítás többe lesz,mint amennyiért a kocsit vetted    találni bontott motort,kis pénzért már,az m20b20 nem mozog vészes árban,és persze érdemes kipróbálhatókat keresni   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 BMW e21 323i,BMW e30 325ix |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TraBence 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4521
								
								 
								+36 30 370 85 77
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4457 Dátum: 2011. július 24. 21:12:54 pm » |  | 
 
 Ha hosszútávra tervez a kocsival akkor érdemes lehet felújítani...    |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Bence |  |  | 
	| 
			| 
					
						| csmario 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2317
								
								 | 
								|  | « Válasz #4458 Dátum: 2011. július 24. 21:18:00 pm » |  | 
 
 Ha hosszútávra tervez a kocsival akkor érdemes lehet felújítani...   akkor mindenképp,hisz onnantól lényegébe túléli a kasztnit  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 BMW e21 323i,BMW e30 325ix |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Miki 24V 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4171
								
								 
								30/ 402 20 24
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4459 Dátum: 2011. július 24. 21:36:03 pm » |  | 
 
 Az senkinek nem tűnik fel,h egy csepp olaj nem csapódik ki, annak ellenére,h a ....(inkább nem írom le) ... szelepfedél nélkül pörgeti?
 Főtengelycsapágy és úgy az összes akkora húgy,h elvész az olajnyomás, gondolom a dugattyúk SEM lógnak, mint a szar...szóval szépen elégeti azt a 2 liter olajat. 2 liter olajat, ha elszórsz 200km alatt, akkor a jóisten is olajos.
 
 Ugyanez volt az E12-m saját motorjával anno 18 éve...
 
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12 520/6 -1978E12 520/6 -1979
 E12 520/6 -1980
 E28 525e
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Danaskull 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 591
								
								 
								Müncheni toronyőr
								
								
								
								
								
								   | 
								|  | « Válasz #4460 Dátum: 2011. július 24. 21:56:07 pm » |  | 
 
 Ok. De ha elégette az olajat, akkor a kipufogógázban nagymértékben fellelhetőnek kéne lennie. Márpedig onnan nem okádja a kékes füstöt, ez a furcsa.
 Másrészről pedig nagyjából már lényegtelen. Én is a motorcserét preferálnám, csak félek, hogy belefutok valami hasonlóan megkímélt keveset futott motorba, ami mondjuk 3-4 hónap múlva mondja be az unalmast.
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 '83 E30 coupe M20B20 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| collins 
								+8 év az autóm javára. 
								Administrator
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 7154
								
								 
								18i 82/11 B6 81/11
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4461 Dátum: 2011. július 24. 22:01:33 pm » |  | 
 
 Hát Danifiú Neked nincs szerencséd a motorokkal...   Egyébként fos cuccokból ne újítsd fel, egyszerűbb lesz tényleg találni egy kielégítő állapotút. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 "It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever." |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Promega 
								Administrator    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3726
								
								 | 
								|  | « Válasz #4462 Dátum: 2011. július 27. 17:44:45 pm » |  | 
 
 Újabb motoros kérdésem lenne...Egy kellően rozsdás/sómart motorblokkot mivel lehet festhető állapotba hozni? Elsőre a drótkorong  jut eszembe, de gondolom van gyorsabb/hatékonyabb módja is a ficakok letisztításának... esetleg valami kémiai módszer?
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sztavrosz 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 832
								
								 | 
								|  | « Válasz #4463 Dátum: 2011. július 27. 19:01:52 pm » |  | 
 
 RO-55   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| richiem 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 414
								
								 | 
								|  | « Válasz #4464 Dátum: 2011. július 27. 21:12:06 pm » |  | 
 
 Szintén lehet, hogy buta kérdés, de letezhet, hogy az régi golf 1es ( mk1) 1 lámpás fényszórója ugyanaz a hella méretét és egyebeket tekintve, mint az egylámpás e21?? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| pic 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #4465 Dátum: 2011. július 27. 22:29:40 pm » |  | 
 
 Újabb motoros kérdésem lenne...Egy kellően rozsdás/sómart motorblokkot mivel lehet festhető állapotba hozni? Elsőre a drótkorong  jut eszembe, de gondolom van gyorsabb/hatékonyabb módja is a ficakok letisztításának... esetleg valami kémiai módszer?
 
 Nekem a Korant jött be. A lepergő rozsdát lepucolod, lekened vele, befeketedik, aztán mehet rá a festés. Már 2 db blokkot kezeltem le így, az egyik kint hever lassan két éve az udvaron, de meg se kottyant neki.    |  
						|  |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Danaskull 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 591
								
								 
								Müncheni toronyőr
								
								
								
								
								
								   | 
								|  | « Válasz #4466 Dátum: 2011. július 30. 14:41:31 pm » |  | 
 
 Üdv. Az előző kérdésemhez csatolnám, hogy az a beteg hang, minden bizonnyal az 5ös hajtókarcsapágy volt, amely a tér minden irányában 1-1,5 mm-t mozog...vagyis lényegében nem volt benne csapágy   És ahogy az lenni szokott, szétszedéskor jönnek elő a cserélendő dolgok. Ilyen például a kardán felfüggesztés. Konkrétan ki van esve a gumibakból, szóval azt muszáj cserélni. Kérdésem, hogy annak mi a menete?még nem tudtam jól megnézni, mert még hátul fent van a hardy-n ellenben épp csepereg így addig én meg talán okosodom. Előre is köszi! |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 '83 E30 coupe M20B20 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Promega 
								Administrator    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3726
								
								 | 
								|  | « Válasz #4467 Dátum: 2011. július 30. 17:00:54 pm » |  | 
 
 Köszönöm a motortisztítós és a tárcsáslengőkaros válaszokat! Amennyiben érdekel valakit, a keresett távolság a dobos lengőkarnál 90mm:  |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. augusztus 04. 17:18:05 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Bublas 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 284
								
								 | 
								|  | « Válasz #4468 Dátum: 2011. július 31. 11:36:44 am » |  | 
 
 Hello, meg tudná nekem vki mondani , h mi a különbség az első ill a második szériás vese között? wallothtól szeretnék rendelni, de nem tudom h melyiket írjam be!Köszi.L
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| pic 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #4469 Dátum: 2011. július 31. 12:21:35 pm » |  | 
 
 Máshol vannak a rögzítési pontok a homlokfalon. Első, vagy második szériás-e a homlokfalad, ez a kérdés. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	|  |