ujjtibor
Nem elérhető
Hozzászólások: 378
|
|
« Válasz #4860 Dátum: 2012. február 04. 11:11:55 am » |
|
De mivel fémszálas a szűrő, szerintem elég ha kimosod benzinnel és száradás után visszatehető. Az régi E23-as gépem nél és is igy csináltam és kiválóan üzemelt. ( feltéve ha valaki már szét nem barmolta a szűrőt)
|
|
|
Naplózva
|
06-30-499-20-10 E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
|
|
|
Tamas
Vendég
|
|
« Válasz #4861 Dátum: 2012. február 04. 16:54:42 pm » |
|
Egy kis segitség kellene mivel most ismerkedek a BMW motorokkal mélyrehatobban . Adott egy M20 B20. Ebböl szeretnék M20 B27-et.A kérdés: miket kell kicserélni. Főtengely, dugó,hajtókar,hengerfej,szivósor, stb,és miböl melyik tipusét belerakni(átalakitani).Mert ehhez nem nagyon értek(sajnos) és ezért fordulok HOZZÁTOK.Még valami: kb mennyi az anyagi vonzata az átalakitásnak?Elöre is köszi a válaszokat és remélem tanulok Töletek valamit
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #4862 Dátum: 2012. február 04. 16:56:24 pm » |
|
Etát akarsz, vagy 527i-t?
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Tamas
Vendég
|
|
« Válasz #4863 Dátum: 2012. február 04. 17:03:08 pm » |
|
Etát akarsz, vagy 527i-t?
mint mondtam nem értek hozzá ,melyik a jobb? Amugy E34 be lenne
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zelei
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
|
|
« Válasz #4864 Dátum: 2012. február 04. 17:26:19 pm » |
|
ez melyik típus hátlapja és dfije? e21-be befaragható? valaki csinált már hasonlót?
|
|
|
Naplózva
|
aki a cápát szereti, rossz ember nem lehet.
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #4865 Dátum: 2012. február 04. 17:38:41 pm » |
|
Egy kis segitség kellene mivel most ismerkedek a BMW motorokkal mélyrehatobban . Adott egy M20 B20. Ebböl szeretnék M20 B27-et.A kérdés: miket kell kicserélni. Főtengely, dugó,hajtókar,hengerfej,szivósor, stb,és miböl melyik tipusét belerakni(átalakitani).Mert ehhez nem nagyon értek(sajnos) és ezért fordulok HOZZÁTOK.Még valami: kb mennyi az anyagi vonzata az átalakitásnak?Elöre is köszi a válaszokat és remélem tanulok Töletek valamit Szerintem sokkal olcsóbban/egyszerűbben jössz ki ha dobsz bele valami nagyobbat, mint farigcsálni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #4866 Dátum: 2012. február 04. 17:45:55 pm » |
|
mint mondtam nem értek hozzá ,melyik a jobb? Amugy E34 be lenne Ha nem értesz hozzá, szerintem akkor egyszerűbb, ha veszel egy M20B25-öt. Nagyon nem egyszerű átépítés, én is inkább letettem róla...
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #4867 Dátum: 2012. február 04. 18:24:13 pm » |
|
mint mondtam nem értek hozzá ,melyik a jobb? Amugy E34 be lenne m50-et bele.
|
|
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #4868 Dátum: 2012. február 04. 18:37:02 pm » |
|
Egy kis segitség kellene mivel most ismerkedek a BMW motorokkal mélyrehatobban . Adott egy M20 B20. Ebböl szeretnék M20 B27-et.A kérdés: miket kell kicserélni. Főtengely, dugó,hajtókar,hengerfej,szivósor, stb,és miböl melyik tipusét belerakni(átalakitani).Mert ehhez nem nagyon értek(sajnos) és ezért fordulok HOZZÁTOK.Még valami: kb mennyi az anyagi vonzata az átalakitásnak?Elöre is köszi a válaszokat és remélem tanulok Töletek valamit Volt gyárilag 325e és 525e nevű M20 B27 motor 124-129 Le és 260 Nm nyomatékkal. Alacsony fordulatúak (max 4250rpm), céljuk a nagy nyomaték mérsékelt fogyasztás mellett, ezért az alacsony fordulat. A hengerfej és a szívórész méretezésben szinte ugyanaz, mint a tiéd, csak a blokk 2700 ccm-es. Ezért azt mondanánk, hogy egy 20-as motor nagy nyomatékkal. Ami venned kell hozzá: komplett b27 blokk + elektronika (lehet, h a 20-as computer is tudná kezelni, de injektorból nagyobb kell). Eredmény: 125 Le, 260 Nm, B20-hoz hasonló fogyasztás. A 27i motorokat a német tuningműhelyek kezdték el az e30 325i/325ix-ből átalakítani. Itt minden a nagyobb méretű 25-ős motorból való, nagyobb szelepes a hengerfej, nagyobb a légtömegmérő, a szívósor, minden. Az alap M20 B25 motorhoz képest B27 főtengelyt a rövidebb B20 hajtókarokkal tudták beépíteni. Amit venned kell hozzá: komplett 25-ös motor + b27 főtengely (a hajtókarod ugye adott a mostani 20-as motorból. Eredmény: ~190 Le, 260 Nm, 14-18 l fogyasztás (a Powerfanaticson lévő Shamandog leírása alapján)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #4869 Dátum: 2012. február 04. 18:46:23 pm » |
|
Vagy kérdezd meg Addorjánt itt a fórumon.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #4870 Dátum: 2012. február 04. 18:47:45 pm » |
|
(lehet, h a 20-as computer is tudná kezelni, de injektorból nagyobb kell).
Injektor ugyanaz, azt nem kell venni, ha Eta lesz.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #4871 Dátum: 2012. február 04. 19:14:02 pm » |
|
Injektor ugyanaz, azt nem kell venni, ha Eta lesz.
A b20-nak 208-as, b27-nek 211 a bosch száma. Tuti, a 20-asé itt van a kezemben (asztali dísz)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #4872 Dátum: 2012. február 04. 19:19:09 pm » |
|
Ez is évjáratfüggő.... A B20-nak volt L-jet, LE-jet illetve Motronic verziója is, mindnek más a száma. (A k-jet most nem játszik ) E34-ben motronicos a B20, az Eta meg mind motronicos volt.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
ujjtibor
Nem elérhető
Hozzászólások: 378
|
|
« Válasz #4873 Dátum: 2012. február 05. 11:40:46 am » |
|
ez melyik típus hátlapja és dfije? e21-be befaragható? valaki csinált már hasonlót?
Úgy nézem E36 difi ( talán a nagyházas ). Nem tudom rakott-e valaki E21-be, de mintha láttam volna már, hogy E21 difibe blerakták az E36 kisházas difijének a sperrjét. Egy minimális alakítás kellett hozzá.
|
|
|
Naplózva
|
06-30-499-20-10 E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
|
|
|
|
Lóránd
Nem elérhető
Hozzászólások: 233
e23 732i
|
|
« Válasz #4875 Dátum: 2012. február 08. 16:48:18 pm » |
|
Sziasztok! Fűthető ablakmosó spricniket akarok beszerelni, elő van készítve a kábelezése? Vagy azt honnan szedjek?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #4876 Dátum: 2012. február 08. 17:24:02 pm » |
|
Ablakmosómotorról tudsz "szedni" áramot, hozzákötegelőzöd az ablakmosóvezetékhez és kész. E38/E39 spricni jó az E28-hoz, nem tudom E23-nál mi a helyzet.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
mikóE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
|
|
« Válasz #4877 Dátum: 2012. február 09. 14:55:11 pm » |
|
A E38/E39 permetezve szórja az ablakmosó folyadékot? Az mitől lehet hogy az enyém csak gyengén (pisil) a vizet?a motor gyengélkedik?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #4878 Dátum: 2012. február 09. 15:11:45 pm » |
|
Vagy eldugult a cső, vagy a motorháztető teleszkópja alá beszorult a cső (nálam ez volt ), vagy egyszerűen elöregedett a spricni.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #4879 Dátum: 2012. február 09. 15:19:51 pm » |
|
Vagy nem elég hidegálló a téli szélvédőmosó folyadékod
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mikóE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
|
|
« Válasz #4880 Dátum: 2012. február 09. 15:25:27 pm » |
|
Permetezve szór a E39/38 spricni? Köszi Zoli az infókat.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #4881 Dátum: 2012. február 09. 19:55:27 pm » |
|
Amúgy nem. Priccol mint Günther . Nem permetez, nem tsz tag.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4882 Dátum: 2012. február 10. 06:03:13 am » |
|
Akkor melyek szórnak permetezve?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #4883 Dátum: 2012. február 10. 06:10:16 am » |
|
Azt nem tudom, de az én E38-an nem permetezett. Ennyi biztos.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #4884 Dátum: 2012. február 10. 19:11:49 pm » |
|
kérdés: ez miféle diffi?
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4885 Dátum: 2012. február 10. 19:29:03 pm » |
|
Szerintem e21
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #4886 Dátum: 2012. február 10. 19:36:25 pm » |
|
Szerintem e21
de hányféle diffi volt e21ben? mert már sokfélét találtam,de pont ilyen kinézetűt még nem...
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4887 Dátum: 2012. február 10. 19:38:58 pm » |
|
Itt van 3 e21 ..
nézd meg...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #4888 Dátum: 2012. február 10. 19:39:47 pm » |
|
Itt van 3 e21 ..
nézd meg...
lehet hogy a csaj hamarabb megfejtené,mint én
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4889 Dátum: 2012. február 10. 19:44:05 pm » |
|
lehet hogy a csaj hamarabb megfejtené,mint én Hát én is inkább őt támogatnám a döntésben, mint téged... bár még kitudja a mai világban
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|