Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #5010 Dátum: 2012. április 04. 07:13:49 am » |
|
Vagy csak simán laposabb a gumid....
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #5011 Dátum: 2012. április 04. 20:31:49 pm » |
|
Perszehogyegybe még gyárilag....
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
ilegmester
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
|
|
« Válasz #5012 Dátum: 2012. április 08. 17:36:47 pm » |
|
Sziasztok!
szeretném megkérdezni,hogy honnan tudhatom egy diffiről hogy milyen típusról lett levéve konkrétan 323i-n volt -e? másik kérdés: a piros rugó és lengéscsillapító az ültetett vagy csak sport? ugyan ez a kékre is,az milyen lehet.
segítségeteket megköszönve
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #5013 Dátum: 2012. április 08. 17:40:03 pm » |
|
Le kell forgatni.
323i áttétele 3,45 ha jól emlékeszem. 3,64 320-é 3,91 318i-é 4,x pedig 318inél kisebb motorú verdák
Rugó ügyben nem tudok seegíteni
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #5014 Dátum: 2012. április 08. 18:29:43 pm » |
|
Az e21 difáttételek kicsit pontosabban: Tipus | 1979 előtt: | 1979 után: | 315 | - | 4.1 | 316 | 4.1 | 3.91 | 318 | 3.91 | - | 318i | - | 3.91 | 320/4 | 3.91 | - | 320i(m10) | 3.64 | - | 320/6 | - | 3.64 | 323 | 3.45 | 3.45 |
Forrás a bmwe21.net De a teljes bizonyossághoz tényleg le kell forgatni. vagy leolvasni az adattábláját, ha rajta van, de ez huszonharminc év távlatából már kétesélyes módszer.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #5015 Dátum: 2012. április 08. 18:47:06 pm » |
|
szerintem a fedelet leveszi az erdeklodo es megszamolja mindketto erintett fogaskerek fogszamat , + egy kis matek es mar meg is van...
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #5016 Dátum: 2012. április 11. 10:57:53 am » |
|
Turbo Dénes és a hozzáértők!
Hátra Bridgestone Potenza (árban kedvező), előre Dunlop SportMaxx mennyire megfelelő? A kérdés az, hogy az eltérő mintázat gondot jelent-e.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #5017 Dátum: 2012. április 11. 15:35:11 pm » |
|
Sportmaxx. Nem megy négy db?
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #5018 Dátum: 2012. április 11. 15:38:39 pm » |
|
Különböző az első és a hátsó méret. A hátsókból jóval olcsóbb lenne a Bridgestone Potenza. Ha nincs más, jön 4 SportMaxx.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5019 Dátum: 2012. április 11. 17:45:06 pm » |
|
A potenza RE050A nagyon jó napsütésben, meleg időben, esőben viszont nem annyira. Nekem RFT-sben volt, úgy viszont ráadásul bazi kemény is.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
LL323i
Nem elérhető
Hozzászólások: 839
|
|
« Válasz #5020 Dátum: 2012. április 15. 19:39:14 pm » |
|
Sziasztok! Tudtok olyan megbízható klímaszerelőt ajánlani, aki akár régi kompresszort is hajlandó tisztességesen felújítani, és nem kéri el a csillagos eget is? Priviben, telefonon vagy itt jöhetnek az ötletek. Előre is köszönöm. (titkon Gistiben bízok... )
|
|
|
Naplózva
|
Kész lett!?
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #5021 Dátum: 2012. április 15. 19:50:44 pm » |
|
Bocs, de én max. villamossággal foglakozok de utánakérdezek a klímás cimbinél.....
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
LL323i
Nem elérhető
Hozzászólások: 839
|
|
« Válasz #5022 Dátum: 2012. április 15. 20:43:32 pm » |
|
Mármint úgy gondoltam,hogy te ismersz valakit.
|
|
|
Naplózva
|
Kész lett!?
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #5023 Dátum: 2012. április 18. 21:50:50 pm » |
|
Szükségem lenne a lambdaszonda menetes részének a paramétereire. Menetemelkedés stb... A kipufogórendszerbe szeretnék venni egy csavart, hogy ledugózhassam a lambda helyét, ameddig nem szerzek/készül el...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #5024 Dátum: 2012. április 19. 05:42:33 am » |
|
M18x1,5
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #5025 Dátum: 2012. április 19. 07:32:19 am » |
|
Az E23-as kardánnál tudja valaki biztosan, hogy van eredetileg összefűzve? A csúszkás rész villája a difi villájával párhuzamos, vagy 90 fokkal el van fordítva?
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
tatu
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
|
|
« Válasz #5026 Dátum: 2012. április 19. 12:41:27 pm » |
|
Sziasztok! A kérdésem a követkető lenne E21 gyári rugón sárga jelölés, az milyen keménységü? ill. Hátsó Koni-n/adjustable/ hogyan lehet a keménységet állitani?
|
|
|
Naplózva
|
az asszony már megtudta!
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #5027 Dátum: 2012. április 19. 13:01:46 pm » |
|
A Konin a szárat koppra benyomod,majd a kívánt irányba forgatod.Hogy megbizonyosodj ,állítottad-e,néha kihúzod és megfigyeled nehezebben jön-e vagy sem. Igazából teljesen be kell tolni a szárat,majd elkezded forgatni,akkor még ha jól emlékszem lejjebb ugrik nem egészen 1 mm körül ,akkor tudsz adjustablizálódni . Ja,mindez kiszerelt állapotban,de gondolom ez 1értelmű.
|
|
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #5028 Dátum: 2012. április 19. 16:39:28 pm » |
|
M18x1,5
Honnan nézted ki? (Komolyan érdekelne ) Köszöntem!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #5029 Dátum: 2012. április 19. 17:18:09 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #5030 Dátum: 2012. április 19. 19:02:04 pm » |
|
Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #5031 Dátum: 2012. április 21. 14:41:24 pm » |
|
E21 szervója 100 baros?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #5032 Dátum: 2012. április 21. 15:57:00 pm » |
|
Igen.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. április 21. 17:13:34 pm írta collins »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #5033 Dátum: 2012. április 21. 16:28:12 pm » |
|
Én még csak 1 100bárost láttam, az összes többi 75 baros volt.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #5034 Dátum: 2012. április 21. 17:04:20 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. április 21. 17:38:39 pm írta Sam8888 »
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #5035 Dátum: 2012. április 21. 20:39:49 pm » |
|
Nem mondtam, hogy nincs, csak, hogy több a 75 baros.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #5036 Dátum: 2012. április 21. 21:47:10 pm » |
|
Akkor mégegyszer!
Mazda 1.3 16v karbi tünet:
Hidegen nincs alapjárat,gázadásra fullad,le is áll ha útközben kinyomom üresbe...
tünet 2:
kb. olyan 2250-es fordulatnál hörög a kipufogó,előtte utána nem,csak ekkor..motorféknél geci hangos..gyorsitásnál annyira nem szembetűnő,de ha 5.ben megyek és pont ott kell tartanom a fordulatot elég idegesítő...
megoldás??
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #5037 Dátum: 2012. április 21. 21:54:21 pm » |
|
SZERINTEM...// NEM KAP ELEGENDO BENZINT /+ //SZEET EEGETT A KIPUFOGOD //+INJEKTOROS ATALAKITAS JAVASOLT,VAGY EGY TUTI PORLASZO CSERE
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #5038 Dátum: 2012. április 21. 21:56:12 pm » |
|
Ha bemelegszik akkor nem produkálja a leállást...
A kipuf rendszer elejétől a végéig új....
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #5039 Dátum: 2012. április 21. 21:58:21 pm » |
|
kipuff ha utangyari vagy kisipari akkkor is lehet xar....
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
|