CápaBMW fórum
2024. november 24. 04:08:58 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 [176] 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3034304 alkalommal)
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #5250 Dátum: 2012. szeptember 25. 12:02:18 pm »

A hűtő tud aljasan elrepedni. Járasd a motort üzemmelegre, töltsd tele, nézd alaposan és hátha látod -mint annak idején Imike szólt nekem-, hogy végig ketté volt repedve a hűtő. Pillanatok alatt össze húzódott annyit, hogy máskor nem lehetett látni.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
tatu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120


« Válasz #5251 Dátum: 2012. szeptember 25. 12:16:32 pm »

Sziasztok!
Megtudná mondani valaki, hogy M10-re milyen karburátort lehet /kell/ feltenni?
Gondolok itt Yamaha v. Kawasaki-ra
Naplózva

az asszony már megtudta!
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #5252 Dátum: 2012. szeptember 25. 12:38:08 pm »

Következő a problémám. Edyna eszi a vizet.
100kmen elfogy min 1 l víz. Olaj nem habzik, viz sem.
Help!!!!

Inkább az fogyjon, mint a benzin Cheesy Evil
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #5253 Dátum: 2012. szeptember 25. 14:30:38 pm »

Sziasztok!
Megtudná mondani valaki, hogy M10-re milyen karburátort lehet /kell/ feltenni?
Gondolok itt Yamaha v. Kawasaki-ra
Gondolom most motorkarbi-sorra gondolsz...
Feltenni bármit fel lehet 28-45mm-es pillangószelep átmérő között (vérmérséklettől függően), azt, hogy hogyan állítod a motorhoz, az már más kérdés. Érdemes figyelembe venni az alkatrész ellátottságot is...

Hasznosabb infót majd a motoros szakosztály tud adni.
Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #5254 Dátum: 2012. szeptember 25. 20:12:54 pm »

Következő a problémám. Edyna eszi a vizet.
100kmen elfogy min 1 l víz. Olaj nem habzik, viz sem.
Help!!!!
 akkor kimegy a kipufogon,...reggel mikor elegge huvos van es paras az ido inditsd be es ha nagyon gozolog akkor tuti hogy ott megy el,  ami a hengerfej  vagy a tomites rosszasagara utal.....de inkabb hivd fel a szerelodet ugyis megmondja a tutit ,hiszen o ismeri a leg kozelebrol az autodat .....jobbulast udv.


jjja az is lehet hogy valahol elparologtatja valameik vizcso,  vagy egyebb nyilason keresztul..
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #5255 Dátum: 2012. szeptember 25. 20:30:43 pm »

Következő a problémám. Edyna eszi a vizet.
100kmen elfogy min 1 l víz. Olaj nem habzik, viz sem.
Help!!!!
Szedd ki a gyertyákat, ha hengerfej probléma van (és nem az olajjal folyik össze a víz vagy kifelé enged a tömítés) akkor a gyertyákon látni fogod.
Amelyik hengerbe bemegy a víz, ott a gyertya teljesen letisztul, nem lesz rajta semmi korom vagy lerakódás.
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #5256 Dátum: 2012. szeptember 25. 20:50:40 pm »

Következő a problémám. Edyna eszi a vizet.
100kmen elfogy min 1 l víz. Olaj nem habzik, viz sem.
Help!!!!

Mikor felhívtál és átbeszéltük ezt a problémát, mondtam, h ennyi víz nyom nélkül nem távozik. Vagy olajban, vagy a kipufogóban gőz formájában -ahogyan Szisanyi is írja- távozik.
Javasoltam, nézd meg a vízcsöveket, hűtőt, valamint a kérdésemre, ami arra irányult, nincs-e az utastérben pára/nedvesség/hűtőfolyadék szag, azt mondtad : " most,hogy mondod, csupa víz a szőnyegem és emlékszem, télen nagyon párásodtam" ...

Egyébként mikor elkezdtem a régi motorod kiszedni, teljesen porszáraz volt a kiegyenlítőd és a kb. 11 literes folyadéktöltetnek jelentős része hiányzott. Tehát az is "ette" a vizet.

Jelenlegi motorod egy igen alaposan lepróbált, jó karban lévő, érintetlen motor. Amiből jött, ott nem "ette" a vizet.

Amikor 100km-en a motor elfogyaszt 1 liter vizet, akkor egy eléggé nagy gőzfelhőt húzol magad után. Észrevennéd.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #5257 Dátum: 2012. szeptember 26. 07:09:46 am »

Szerintem a fűtóradiátorod lesz mert az tud ilyen aljasan vizet párologtatni, hogy semmi nyoma nincs. Fagyálló szag nincs az utastérben? Húzd végig az ujjadat a szélvédő belső felén és nyald meg. Ha édes akkor biztosan a fűtőradiáror hibás.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #5258 Dátum: 2012. szeptember 26. 08:09:37 am »

A kipuffon nem csak gőz de szinte füst sem távozik, pedig rengeteget eszik tehát sokat kap a motor mióta bekerült a másik LMM.

fagyálló nemigen van már benne mert ahogy rátöltögettem desztvizet elhígult. Salgótali után szét lesz robbantva a komplett fűtésrendszer, úgyis van itthon egy szebb műszerfalhéj.

Biztonság kedvéért keresek fűtőradiátort, először a garázsban  smiley aztán ha lem lesz akkor más garázsában  afro
Naplózva

Bence
c_sonty

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Válasz #5259 Dátum: 2012. szeptember 26. 09:50:20 am »

E34-nél nekünk hasonló volt a probléma, kopott a víz, párásodott, két O gyűrűt cseréltünk és jó lett, mondjuk ettől függetlenül még hengerfejes volt. Cheesy
Naplózva
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5260 Dátum: 2012. szeptember 27. 20:12:40 pm »

Mások a szilentek méretei.Az egyik kúpos (23i),a másik,a 18i az pedig hengeres,bele van sajtolva a lengőkarba.
Gondolom a "nagy lik" alatt a stab becsatlakozását érted  Smiley  .


Összevegyíteni nem lehet?
teszem azt 23i lengnőkarok helyett 16-18i lengőkarja, 23i szilentekkel vagy poliu. szilentekkel?
Passzolna?
(23i egyik karja hajlott csak ezért a nagy aggodalom Smiley )

Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 728



« Válasz #5261 Dátum: 2012. szeptember 28. 12:13:46 pm »


Összevegyíteni nem lehet?
teszem azt 23i lengnőkarok helyett 16-18i lengőkarja, 23i szilentekkel vagy poliu. szilentekkel?
Passzolna?
(23i egyik karja hajlott csak ezért a nagy aggodalom Smiley )



Ennyire nem jártam körbe a témát,de én nem raknék be bontott lengőkart,mert az újak sem bírnak 3 évnél többet ezeken a magyar utakon,nemhogy a bontottak.Tudom,hogy nem olcsó,de lehet kibír vagy 2 hetet,aztán csere.Annyit meg nem ér a szívás,és akkor veheted meg az újat.Abba már érdemesebb belerakni a poliuretánt szvsz.
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #5262 Dátum: 2012. szeptember 28. 13:02:03 pm »

A kipuffon nem csak gőz de szinte füst sem távozik, pedig rengeteget eszik tehát sokat kap a motor mióta bekerült a másik LMM.

fagyálló nemigen van már benne mert ahogy rátöltögettem desztvizet elhígult. Salgótali után szét lesz robbantva a komplett fűtésrendszer, úgyis van itthon egy szebb műszerfalhéj.

Biztonság kedvéért keresek fűtőradiátort, először a garázsban  smiley aztán ha lem lesz akkor más garázsában  afro

Úgy néz ki megvan a hunyó nem a fűtőradiátor. A Hengerfejből hátul kijövő csőnél megy el a víz.
Majd ha ki lesz cserélve a műszerfalhéj akkor azért arra is ránézünk de a komoly vízveszteség a csőnél van. A "vízszag" alapján befelé is jön valamennyi de minimális...

A probléma az hogy ezen cső szinte megközelíthetetlen Sad
Naplózva

Bence
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #5263 Dátum: 2012. szeptember 28. 13:33:28 pm »

Úgy néz ki megvan a hunyó nem a fűtőradiátor. A Hengerfejből hátul kijövő csőnél megy el a víz.
Majd ha ki lesz cserélve a műszerfalhéj akkor azért arra is ránézünk de a komoly vízveszteség a csőnél van. A "vízszag" alapján befelé is jön valamennyi de minimális...

A probléma az hogy ezen cső szinte megközelíthetetlen Sad

Gyere kicsit kotorászni a v8 motorterében, utána átgondolod a megközelíthetetlen fogalmát Cheesy
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #5264 Dátum: 2012. szeptember 28. 13:42:41 pm »

Jogos de azért is írtam hogy szinte  Wink Roll Eyes  Cheesy

De azért neked gondolom van fogalmad melyik csőről beszélek Smiley
Naplózva

Bence
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5265 Dátum: 2012. szeptember 28. 20:37:34 pm »

e21 kábelköteget hogyan lehet nem barbár módon kiszedni a kaszniból?
nézegettem de sehogy nem jöttem még rá Smiley
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #5266 Dátum: 2012. szeptember 28. 21:12:07 pm »

szeva.előre felé is kifér és hátra felé is...előre felé kicsit nehezebb,de ovatosan megoldható a bal oldalon a szélvédő alatt megy ki a köteg.ezt kicsit erősebben meghúzod a motortér felé,és utána az egészet átbújtatod...
hátra felé szerintem egyszerűbb.
a motorcsatit lehúzod,majd kiszeded a biztitáblát,megfordítod majd leveszed az aljárol a műanyaglapot.
itt a megnézed a kaszniból jövő kábeleket melyik foglalatra megy ezeket kihuzod a biztitáblából,egy műanyag csatival együtt fog kijönni,és ezeket visszabújtatod a kaszniba..
én csinálktam mindkettőt,de gyorsabb és egyszerűbb volt hátrafelé kiszedni..csak óvatosan,semmi para és sikerülni fog... Smiley
Naplózva

steffe
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5267 Dátum: 2012. szeptember 28. 22:09:01 pm »

Bizti táblát forgattam nézegettem de sok a tyúkbél és félek Smiley
De muszáj kiszednem szóval veszek egy mélyebb levegőt:)

Köszönöm! Smiley


szeva.előre felé is kifér és hátra felé is...előre felé kicsit nehezebb,de ovatosan megoldható a bal oldalon a szélvédő alatt megy ki a köteg.ezt kicsit erősebben meghúzod a motortér felé,és utána az egészet átbújtatod...
hátra felé szerintem egyszerűbb.
a motorcsatit lehúzod,majd kiszeded a biztitáblát,megfordítod majd leveszed az aljárol a műanyaglapot.
itt a megnézed a kaszniból jövő kábeleket melyik foglalatra megy ezeket kihuzod a biztitáblából,egy műanyag csatival együtt fog kijönni,és ezeket visszabújtatod a kaszniba..
én csinálktam mindkettőt,de gyorsabb és egyszerűbb volt hátrafelé kiszedni..csak óvatosan,semmi para és sikerülni fog... Smiley
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #5268 Dátum: 2012. szeptember 29. 20:56:22 pm »

Bizti táblát forgattam nézegettem de sok a tyúkbél és félek Smiley
De muszáj kiszednem szóval veszek egy mélyebb levegőt:)

Köszönöm! Smiley



Nem kell félni..minden adja magát..szinte el sem tudod rontani a visszarakásnál..de egy tipp...fotózz sokat...
Én az e21 csinálása közben kb.3000db képet csináltam.. smiley
Naplózva

steffe
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5269 Dátum: 2012. szeptember 30. 10:24:56 am »

Nem kell félni..minden adja magát..szinte el sem tudod rontani a visszarakásnál..de egy tipp...fotózz sokat...
Én az e21 csinálása közben kb.3000db képet csináltam.. smiley



Meg van csinálva már Smiley
Én egy gagyi kapcsolási rajzot rajzoltam Cheesy de tényleg adta magát! csak 1-2 saru volt a többi fura alakú csati...

Viszont ami még nem tiszta az a kábelkötegrész ami a csomiba megy a lámpákhoz... az elvan vezetve egy "csatornába" a lámpák fölött.
Arra gondoltam ott csak 1 csatiból kéne kipattintani a sarukat?
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #5270 Dátum: 2012. szeptember 30. 12:09:10 pm »

Ha nincs megnyomorgatva a csatorna, a megfelelő irányba forgatva átcsúszik a csatlakozó a csatornán. A kihúzás előtt érdemes valami vékony huzalt-madzagot-vezetéket rákötni a csatlakozóra, majd azzal együtt kihúzni a kábelt/csatit... ez a behúzószál a visszaszerelést nagyban meg fogja könnyíteni
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #5271 Dátum: 2012. október 03. 11:08:50 am »

Urak!
Tud valaki olyan embert aki gyártana fogaskereket (km órához kellene kis mütyürök) ?
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5272 Dátum: 2012. október 03. 11:22:28 am »

Itt Kaposváron van egy fogaskeréküzem (ha még nem zárt be), bár azt nem tudom, hogy egyedi megrendelésekkel is foglalkoznak-e. (Esetleg egy órásboltban nézz körbe  Smiley )
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
p

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Válasz #5273 Dátum: 2012. október 03. 11:33:35 am »

Urak!
Tud valaki olyan embert aki gyártana fogaskereket (km órához kellene kis mütyürök) ?


Ugyan nincs magyar forgalmazójuk, de elég széles a választék.
http://www.odometergears.com/index.php
Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #5274 Dátum: 2012. október 03. 13:59:05 pm »

szia..pesten tudok de nagyon messze van neked...
 http://www.fogaskerekgyarto.hu/index.php

nezz korul a vasut vagy egyebb modellezok csoprotjaban ahol elegge elvetemult emberek lehetnek,akik gyartanak pl mozdonyokhoz mindent..!! vagy a szervomotorok atteteleihez is ,mert van hogy abban is cseres lessz egy pici muanyag fogaskerek ,...
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #5275 Dátum: 2012. október 03. 18:26:11 pm »

Gisti!

Nekem nem esik ki nagyon a Vörösmarty utca, ha lebeszélsz vele mindent, elmegyek érte és elpostázom Neked!
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5276 Dátum: 2012. október 07. 21:31:45 pm »

Sziasztok!
e21 taposó lemezén a takarító kerek nyílások vagy minek hívják őket.Azoknak a betekerős "kupakja".
3ból 3 rohadt
Érdemes esetleg keresnem hozzá jobb állapotút, lesz-e ezek funkciójára szükségem?
vagy csipkedjek be lemezt?
 
Köszönöm.
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
gegE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100



« Válasz #5277 Dátum: 2012. október 09. 11:00:59 am »

Sziasztok!
Régi, kopott motort meglehet gyűrűzni felfúrás nélkül? vagy beszorulhat a hengerbe az új gyűrű?
és érdemes-e egyáltalán?
Naplózva
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5278 Dátum: 2012. október 09. 11:51:15 am »

Sziasztok!
Régi, kopott motort meglehet gyűrűzni felfúrás nélkül? vagy beszorulhat a hengerbe az új gyűrű?
és érdemes-e egyáltalán?

Szerintem csak akkor érdemes felújítani ha törekedsz az eredetiségre.
Aszem neked td-d van abból is viszonylag sok van a piacon olcsóbb jobb állapotúhoz is hozzájuthatsz.

Mikor utána érdeklődtem m20 felújításának autósbolti ismerősnél,akkor mondtak 1 gyűrű szettre Lemförderre cirka5000Huf-ott ebből kell 6db.
Fúrásra meg megint egy olyan 25-35 ezer körüli összeget mondtak (nem a szaki).
A gyűrű "oválisra" koptatja a hengerfalat ha egy új "szabályos kerek" gyűrűt teszel be kevesebb kompressziód lehet a végére, tehát esélyes a fúrás is.

én laikus vagyok a dologban Smiley  azért várj egy témában jártasabb emberke válaszára Smiley
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
LL323i

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 839



« Válasz #5279 Dátum: 2012. október 09. 15:22:23 pm »

Sziasztok!

Az alábbi lenne a kérdésem. E21 sibeda:

A tömítés az egyben a 2-es, vagy két darabból áll és 3+4, vagy pedig az összes együtt 2+3+4?

köszi srácok


* 11.png (11.04 KB, 592x419 - megtekintve 1038 alkalommal.)
Naplózva

Kész lett!?
Oldalak: 1 ... 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 [176] 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!