mbmx
Nem elérhető
Hozzászólások: 465
|
|
« Válasz #5400 Dátum: 2013. január 16. 17:07:22 pm » |
|
M10 szeleprugó méreteit nem tudja valaki véletlen? Előre is köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kardhal
Nem elérhető
Hozzászólások: 171
|
|
« Válasz #5401 Dátum: 2013. január 16. 18:27:07 pm » |
|
M10 szeleprugó méreteit nem tudja valaki véletlen? Előre is köszönöm!
a haynes manual szerint: a rugó anyag átmérő : 4.25 mm külső átmérő: 31.9 +- 0.2 mm szabad hossz: 1: 43.5 mm 2: 46 mm
|
|
|
Naplózva
|
pillanatnyilag lecápátlanodva.. 1990/5 E34 535i 1998/7 E46 328i --eladva 1989/3 E34 535i --eladva 1996/3 E39 528i --eladva 1980/5 E23 728i --eladva 1981/6 E21 318i --eladva
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #5402 Dátum: 2013. január 17. 08:43:10 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #5403 Dátum: 2013. január 17. 09:50:13 am » |
|
Sziasztok, elméletileg e36 16/18 speer dióját belehet tuszkolni e21 difiházba. e36 25 tds speert is belehet?
köszi
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #5404 Dátum: 2013. január 17. 12:20:52 pm » |
|
*sperr
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #5405 Dátum: 2013. január 17. 12:35:08 pm » |
|
Sziasztok, elméletileg e36 16/18 speer dióját belehet tuszkolni e21 difiházba. e36 25 tds speert is belehet?
köszi
Sajnos nem, mert az nagyházas.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
mikóE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
|
|
« Válasz #5406 Dátum: 2013. január 17. 15:03:06 pm » |
|
Sziasztok!
Szeretném lecserélni a hűtővízemet és átmosni a rendszert. Mire figyeljek?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #5407 Dátum: 2013. január 17. 15:35:38 pm » |
|
Sajnos nem, mert az nagyházas.
Meg eltolt.
|
|
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #5408 Dátum: 2013. január 17. 19:04:04 pm » |
|
*sperr
iszonyúúú bocsánat
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #5409 Dátum: 2013. január 17. 19:39:40 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BaltusE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
|
|
« Válasz #5410 Dátum: 2013. január 17. 22:23:28 pm » |
|
Sziasztok!
Szeretném lecserélni a hűtővízemet és átmosni a rendszert. Mire figyeljek?
Mehet bele trisó. Érdemes többször átmosni,rengeteg kosz,olaj kijön belőle. Aztán a hűtőt egy éjszakára kiszerelve ecettel feltölteni. Alapos öblítés és fagyállót neki. Én mindig így csinálom.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zottya
Nem elérhető
Hozzászólások: 479
|
|
« Válasz #5411 Dátum: 2013. január 18. 09:00:05 am » |
|
Hosszú pihenő után beindítottam a gépet. Minden működik rendben, csak az olajnyomás jelzőlámpa világít. Álltában elromlott az olajpumpa?! Nem hiszem. Szerintetek, mi lehet a gond? Pár órával később...: A probléma megoldódott, nyomásgomba cserével. Összetettebb hibára gondoltam, de így még jobb. Köszi a segítséget Promega !
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013. január 18. 14:08:59 pm írta Zottya »
|
Naplózva
|
Zoli
"A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék."
47°20'20.57"N 18°58'4.30"E
tel:+36 20 4468504
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #5412 Dátum: 2013. január 18. 09:32:27 am » |
|
A gomba biztosan jó? az hamarabb elromlik... esetleg a túlnyomásszelep akadt fenn valamin...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #5413 Dátum: 2013. január 18. 20:50:01 pm » |
|
E21 kormányműnél legalább is 23inél láttam egy kis teleszkópot, 18i-ében viszont nem láttam.Ez gondolom amolyan kormány stabilizátor, mint motoroknál? tehát 18i ében nem láttam, ezt kispórolta az előző versenyző? vagy csak simán nincs benne gyárilag? Kell ez bele? Mert ha igen akkor kénytelen vagyok 23i ét is rendbe tenni http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=1731&mospid=47168&hg=32&fg=25sem hoz rá semmit. Köszi!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013. január 18. 21:04:56 pm írta RaddiR »
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #5414 Dátum: 2013. január 18. 22:03:54 pm » |
|
E21 kormányműnél legalább is 23inél láttam egy kis teleszkópot, 18i-ében viszont nem láttam.Ez gondolom amolyan kormány stabilizátor, mint motoroknál? tehát 18i ében nem láttam, ezt kispórolta az előző versenyző? vagy csak simán nincs benne gyárilag? Kell ez bele? Mert ha igen akkor kénytelen vagyok 23i ét is rendbe tenni http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=1731&mospid=47168&hg=32&fg=25sem hoz rá semmit. Köszi! Kormánylengéscsillapító. Nem csak 23i -n fordult elő, de valóban nem mindegyikre rakták. Szerintem nyugodtan elhagyhatod, nem sok haszna van.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #5415 Dátum: 2013. január 19. 03:15:19 am » |
|
Kormánylengéscsillapító. Nem csak 23i -n fordult elő, de valóban nem mindegyikre rakták. Szerintem nyugodtan elhagyhatod, nem sok haszna van.
Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #5416 Dátum: 2013. január 19. 12:11:18 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #5417 Dátum: 2013. január 19. 12:25:40 pm » |
|
Sziasztok. Arra gondoltam hogy mivel a fűtésem befolyik a fűtéssap előtt kiiktatnám a belső részt amíg nem lesz időm átnézni a rendszert. Nem lehet ebből baj?
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #5418 Dátum: 2013. január 19. 14:38:37 pm » |
|
Párásodni fogsz, mint a barom A pára meg majd ráfagy az ablakra belülről Ennyi lehet belőle
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fura
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305678912
|
|
« Válasz #5419 Dátum: 2013. január 19. 15:56:45 pm » |
|
E21 kormányműnél legalább is 23inél láttam egy kis teleszkópot, 18i-ében viszont nem láttam.Ez gondolom amolyan kormány stabilizátor, mint motoroknál? tehát 18i ében nem láttam, ezt kispórolta az előző versenyző? vagy csak simán nincs benne gyárilag? Kell ez bele? Mert ha igen akkor kénytelen vagyok 23i ét is rendbe tenni http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=1731&mospid=47168&hg=32&fg=25sem hoz rá semmit. Köszi! nekem a 318 i alatt volt,aztán cseréltem komplett kormánymüvet telo nélkülire,és semmi különbséget nem vettem észre
|
|
|
Naplózva
|
06305678912
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #5420 Dátum: 2013. január 19. 17:07:25 pm » |
|
Párásodni fogsz, mint a barom A pára meg majd ráfagy az ablakra belülről Ennyi lehet belőle erre nem gondoltam... Mondjuk ugyis csak akkor veszem elõ ha a merci rossz vagy csapatni akarok a havon vagy érdeklődő nézi meg... Merci helyett adott csereautot a szerelõm csapatni iden 2x 10 percet tudtam érdeklődő eddig 1 volt csak....
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #5421 Dátum: 2013. január 19. 19:56:21 pm » |
|
Ha kiiktatod a radiátort, a fűtéscsapra menő két csövet összekötöd, csak ez a "baj" történhet.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gegE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 100
|
|
« Válasz #5422 Dátum: 2013. január 27. 17:52:59 pm » |
|
Ha nemtalálok ugyan olyan turbot mint az enyémen van esetleg melyik lenne még jó a motorhoz? E34 525 turboja? Enyémnek sajnos már nagyon kivan a lelke :S elöre is köszi a segítséget!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #5423 Dátum: 2013. február 07. 21:51:14 pm » |
|
Mi a különbség a két balos e21 első ablak között? Nem csak formailag hanem évjárat sötöbö. (balos 82 18i,jobbos 79 23i) Köszí:)
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #5424 Dátum: 2013. február 07. 22:27:36 pm » |
|
A balos első, a jobbos a második szériás, valamint elvileg az első szériás pár mm-rel hosszabb, így nem komatibilisek egymással, bár valahogy nálam is beletették az első szériás üveget a 2. szériás ajtóba...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #5425 Dátum: 2013. február 07. 22:31:20 pm » |
|
A balos első, a jobbos a második szériás, valamint elvileg az első szériás pár mm-rel hosszabb, így nem komatibilisek egymással, bár valahogy nálam is beletették az első szériás üveget a 2. szériás ajtóba...
Köszönöm a választ, nálam is hasonló dolgot műveltek
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #5426 Dátum: 2013. február 11. 23:02:50 pm » |
|
poweren hirdet egy tag már egy ideje 304fokos sckrick veztengelyt m20-ba. van értelme utcai autóba, utcai használatra beleinvesztálni?
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
hofoglu
Nem elérhető
Hozzászólások: 556
|
|
« Válasz #5427 Dátum: 2013. február 11. 23:13:45 pm » |
|
poweren hirdet egy tag már egy ideje 304fokos sckrick veztengelyt m20-ba. van értelme utcai autóba, utcai használatra beleinvesztálni? Én egyszer a Havasival (vezérműtengelyeket készít) beszélgettem és azt mondta, hogy önmagában egy tengely nem sokat számít. Ha nem nyúlsz hozzá az üzemanyagrendszerhez, hengerfejhez, kipufogóhoz, lehet, hogy semmit sem fogsz észrevenni. Ezt az írást még Ladás koromban olvastam és megtetszett. "Ha egyszer belekezdesz a tuningba, nincs megállás. Ismerem ezt, mint öreg hobbit a Gyűrűt. Nem szabadulsz. Először csak a hengerfej. Egy kis vezérműtengelyecske-cserécske. Ahhoz, igaz, a kompresszión is emelni kell, meg polírozni a beömlőket, szívócsonkot... Mire észreveszed, már fenn üvölt a dupla-Weber. Az erős motor azonnal kinyírja a diffit. Aztán a váltót. A fordulat a generátort, a vízpumpát. Átszakad a motortartó bak, elgörbülnek a lengőkarok, szétnyílik a bölcső. A kompresszió miatt folyamatosan cseréled az önindítókat. De ezt ráadásul még élvezed is!!! Azután a végén összeszámolod, és rájössz, hogy mennyit költöttél az Autóra - és az még mindig egy Lada maradt. Ha most úgy érzed, hogy megéri, csak akkor vágj bele. Egyébként nem érdemes."
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #5428 Dátum: 2013. február 12. 11:34:51 am » |
|
Én egyszer a Havasival (vezérműtengelyeket készít) beszélgettem és azt mondta, hogy önmagában egy tengely nem sokat számít. Ha nem nyúlsz hozzá az üzemanyagrendszerhez, hengerfejhez, kipufogóhoz, lehet, hogy semmit sem fogsz észrevenni. Ezt az írást még Ladás koromban olvastam és megtetszett. "Ha egyszer belekezdesz a tuningba, nincs megállás. Ismerem ezt, mint öreg hobbit a Gyűrűt. Nem szabadulsz. Először csak a hengerfej. Egy kis vezérműtengelyecske-cserécske. Ahhoz, igaz, a kompresszión is emelni kell, meg polírozni a beömlőket, szívócsonkot... Mire észreveszed, már fenn üvölt a dupla-Weber. Az erős motor azonnal kinyírja a diffit. Aztán a váltót. A fordulat a generátort, a vízpumpát. Átszakad a motortartó bak, elgörbülnek a lengőkarok, szétnyílik a bölcső. A kompresszió miatt folyamatosan cseréled az önindítókat. De ezt ráadásul még élvezed is!!! Azután a végén összeszámolod, és rájössz, hogy mennyit költöttél az Autóra - és az még mindig egy Lada maradt. Ha most úgy érzed, hogy megéri, csak akkor vágj bele. Egyébként nem érdemes." Nagyon sok igazsag van benne...!! eccer regen enis beleestem ebbbe ,e21 M10 1.8i K-jet .ugy kezdodott h ogy motorfeke tén fustol... -kompresszio keves -hengerfe j le+sikolas minusz kb 0.7 tized+polir+szelep alakitas+new befecsi fe jek+4 polusu bosch -hengerek felfur new KS dugok +osszerakas -az Y-tol 50-es cso+atmeno hatsodob /tomve / amikor ez mind megvolt ,akkor volt igazan jo az auto,de nekem nem volt eleg... -lett egy 292 shrick tengely+ 4-1 leomlo+hatsodobcsere /3kamras /+60-as cso vegig kovetkezmeny : alul keves nyomatek sok fogyasztas magas alapjarat szetrazta a valtot gyonyoruen forgott-gyonyoru hangja volt....ennyi. konkluzio: -utcara egy dadogos akkor jo ,ha van eleg penzed a tovabbi javitasokra illetve a kovetkezmenyekre.. -legjobb egy nagyon igenyesen+optimalizaltan osszerakott alap motor -ha megis tobb erot akarsz akor kell a nagyobb cm3,....alapmotorbol vagy atepitve. - tovabbi lehetosegek a LE novelesre /turbo kit v. kompresszor kit v. nitro kit /..majdnem kimaradt a masik veztengely /gyari alap/ teljesseg igenye nelkul !!! van sok tovabbi valtozat az epitett motorok vilagaban..... remelem tudtam segiteni.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013. február 12. 12:40:14 pm írta Gisti »
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Picur84
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
|
|
« Válasz #5429 Dátum: 2013. február 12. 11:50:10 am » |
|
Sziasztok! De az is igaz ha BMW-t tuningolsz az BMW marad és nem lada Nekem a kocsimba egy M50B20 no vanos van. Hogy menyire viseli a tuningot? Kipufogó átépítve,program átírva, a turbó teszi a dolgát Hogy vezetni is élvezet legyen sperr alatta. kb 220le. Sokan írják hogy milyen jó hóba vezetni. De mégjobb aszfalton Hiba lista: elvisel mindent egyedül a kipúfogóval gyült meg a bajom. Mert az előző gazdája építette és fixre rakta a rendszert emiatt és eltörte a leömlőt, ami most cserés. De a motornak futóműnek semmi baja. És végül akkor is csak BMW marad Úgyhogy hajrá!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013. február 12. 12:41:20 pm írta Gisti »
|
Naplózva
|
BMW e36 320i turbó
|
|
|
|