CápaBMW fórum
2024. november 23. 20:21:18 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 [181] 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3032509 alkalommal)
mbmx

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 465



« Válasz #5400 Dátum: 2013. január 16. 17:07:22 pm »

M10 szeleprugó méreteit nem tudja valaki véletlen?
Előre is köszönöm!
Naplózva
kardhal

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 171



« Válasz #5401 Dátum: 2013. január 16. 18:27:07 pm »

M10 szeleprugó méreteit nem tudja valaki véletlen?
Előre is köszönöm!

a haynes manual szerint:
 
a rugó anyag átmérő : 4.25 mm
külső átmérő: 31.9 +- 0.2 mm
szabad hossz:   1:   43.5 mm
                      2:   46 mm
Naplózva

pillanatnyilag lecápátlanodva.. Sad
​1990/5 E34 535i
1998/7 E46 328i --eladva
1989/3 E34 535i --eladva Sad
1996/3 E39 528i --eladva Smiley
1980/5 E23 728i --eladva Sad
1981/6 E21 318i --eladva
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 728



« Válasz #5402 Dátum: 2013. január 17. 08:43:10 am »

Hátha kellhet:

E30:

http://www.bmwtechinfo.com/repair/main/561en/images/5610761.jpg

E21:

http://www.bmwtechinfo.com/repair/main/027en/images/375.jpg
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5403 Dátum: 2013. január 17. 09:50:13 am »

Sziasztok,
elméletileg e36 16/18 speer dióját belehet tuszkolni e21 difiházba.
e36 25 tds speert is belehet?

köszi
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #5404 Dátum: 2013. január 17. 12:20:52 pm »

*sperr
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #5405 Dátum: 2013. január 17. 12:35:08 pm »

Sziasztok,
elméletileg e36 16/18 speer dióját belehet tuszkolni e21 difiházba.
e36 25 tds speert is belehet?

köszi


Sajnos nem, mert az nagyházas.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
mikóE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863



« Válasz #5406 Dátum: 2013. január 17. 15:03:06 pm »

Sziasztok!

Szeretném lecserélni a hűtővízemet és átmosni a rendszert.
Mire figyeljek?
Naplózva
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #5407 Dátum: 2013. január 17. 15:35:38 pm »


Sajnos nem, mert az nagyházas.

Meg eltolt.
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5408 Dátum: 2013. január 17. 19:04:04 pm »

*sperr

iszonyúúú  Cheesy bocsánat Smiley
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #5409 Dátum: 2013. január 17. 19:39:40 pm »

Collinsnak heppje a sperr Tongue  Cheesy Evil
Naplózva

70/627-5355
BaltusE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



« Válasz #5410 Dátum: 2013. január 17. 22:23:28 pm »

Sziasztok!

Szeretném lecserélni a hűtővízemet és átmosni a rendszert.
Mire figyeljek?

Mehet bele trisó. Érdemes többször átmosni,rengeteg kosz,olaj kijön belőle. Aztán a hűtőt egy éjszakára kiszerelve ecettel feltölteni. Alapos öblítés és fagyállót neki. Én mindig így csinálom. Wink
Naplózva

Zottya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 479



« Válasz #5411 Dátum: 2013. január 18. 09:00:05 am »

Hosszú pihenő után beindítottam a gépet. Minden működik rendben, csak az olajnyomás jelzőlámpa világít. Álltában elromlott az olajpumpa?! Nem hiszem. Szerintetek, mi lehet a gond?



  Pár órával később...:
 A probléma megoldódott, nyomásgomba cserével. Smiley   Összetettebb hibára gondoltam, de így még jobb. Köszi a segítséget Promega !
« Utoljára szerkesztve: 2013. január 18. 14:08:59 pm írta Zottya » Naplózva

Zoli


 "A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem
annyira, mint a tolószék."

 47°20'20.57"N  18°58'4.30"E

tel:+36 20 4468504
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #5412 Dátum: 2013. január 18. 09:32:27 am »

A gomba biztosan jó? az hamarabb elromlik... esetleg a túlnyomásszelep akadt fenn valamin...
Naplózva
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5413 Dátum: 2013. január 18. 20:50:01 pm »

E21 kormányműnél legalább is 23inél láttam egy kis teleszkópot, 18i-ében viszont nem láttam.Ez gondolom amolyan kormány stabilizátor, mint motoroknál?
tehát 18i ében nem láttam, ezt kispórolta az előző versenyző? vagy csak simán nincs benne gyárilag?
Kell ez bele?
Mert ha igen akkor kénytelen vagyok 23i ét is rendbe tenni Cheesy

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=1731&mospid=47168&hg=32&fg=25
sem hoz rá semmit.

Köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2013. január 18. 21:04:56 pm írta RaddiR » Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #5414 Dátum: 2013. január 18. 22:03:54 pm »

E21 kormányműnél legalább is 23inél láttam egy kis teleszkópot, 18i-ében viszont nem láttam.Ez gondolom amolyan kormány stabilizátor, mint motoroknál?
tehát 18i ében nem láttam, ezt kispórolta az előző versenyző? vagy csak simán nincs benne gyárilag?
Kell ez bele?
Mert ha igen akkor kénytelen vagyok 23i ét is rendbe tenni Cheesy

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=1731&mospid=47168&hg=32&fg=25
sem hoz rá semmit.

Köszi!

Kormánylengéscsillapító. Nem csak 23i -n fordult elő, de valóban nem mindegyikre rakták. Szerintem nyugodtan elhagyhatod, nem sok haszna van.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5415 Dátum: 2013. január 19. 03:15:19 am »

Kormánylengéscsillapító. Nem csak 23i -n fordult elő, de valóban nem mindegyikre rakták. Szerintem nyugodtan elhagyhatod, nem sok haszna van.


Köszönöm! Smiley
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 728



« Válasz #5416 Dátum: 2013. január 19. 12:11:18 pm »


Köszönöm! Smiley


Az én 23i-ben nem volt.Nem is hiányzik.Láttam viszont 316 alatt is már.
Nem kell az oda,csak hibaforrás.  Evil Grin Grin Cheesy
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #5417 Dátum: 2013. január 19. 12:25:40 pm »

Sziasztok. Arra gondoltam hogy mivel a fűtésem befolyik a fűtéssap előtt kiiktatnám a belső részt amíg nem lesz időm átnézni a rendszert. Nem lehet ebből baj?
Naplózva

Bence
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #5418 Dátum: 2013. január 19. 14:38:37 pm »

Párásodni fogsz, mint a barom Cheesy A pára meg majd ráfagy az ablakra belülről Cheesy Ennyi lehet belőle Cheesy
Naplózva

70/627-5355
fura

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305678912


« Válasz #5419 Dátum: 2013. január 19. 15:56:45 pm »

E21 kormányműnél legalább is 23inél láttam egy kis teleszkópot, 18i-ében viszont nem láttam.Ez gondolom amolyan kormány stabilizátor, mint motoroknál?
tehát 18i ében nem láttam, ezt kispórolta az előző versenyző? vagy csak simán nincs benne gyárilag?
Kell ez bele?
Mert ha igen akkor kénytelen vagyok 23i ét is rendbe tenni Cheesy

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=1731&mospid=47168&hg=32&fg=25
sem hoz rá semmit.

Köszi!
nekem a 318 i alatt volt,aztán cseréltem komplett kormánymüvet telo nélkülire,és semmi különbséget nem vettem észre
Naplózva

06305678912
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #5420 Dátum: 2013. január 19. 17:07:25 pm »

Párásodni fogsz, mint a barom Cheesy A pára meg majd ráfagy az ablakra belülről Cheesy Ennyi lehet belőle Cheesy
erre nem gondoltam...

Mondjuk ugyis csak akkor veszem elõ ha a merci rossz vagy csapatni akarok a havon vagy érdeklődő nézi meg...
Merci helyett adott csereautot a szerelõm csapatni  iden 2x 10 percet tudtam érdeklődő eddig 1 volt csak.... Cheesy
Naplózva

Bence
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #5421 Dátum: 2013. január 19. 19:56:21 pm »

Ha kiiktatod a radiátort, a fűtéscsapra menő két csövet összekötöd, csak ez a "baj" történhet.
Naplózva

70/627-5355
gegE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100



« Válasz #5422 Dátum: 2013. január 27. 17:52:59 pm »

Ha nemtalálok ugyan olyan turbot mint az enyémen van esetleg melyik lenne még jó a motorhoz? E34 525 turboja?  Enyémnek sajnos már nagyon kivan a lelke :S  elöre is köszi a segítséget!
Naplózva
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5423 Dátum: 2013. február 07. 21:51:14 pm »

Mi a különbség a két balos e21 első ablak között?  Cheesy
Nem csak formailag Cheesy hanem évjárat sötöbö.
(balos 82 18i,jobbos 79 23i)


Köszí:)


* IMG_2242.JPG (66.22 KB, 640x480 - megtekintve 877 alkalommal.)
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #5424 Dátum: 2013. február 07. 22:27:36 pm »

A balos első, a jobbos a  második szériás, valamint elvileg az első szériás pár mm-rel hosszabb, így nem komatibilisek egymással, bár valahogy nálam is beletették az első szériás üveget a 2. szériás ajtóba...
Naplózva
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5425 Dátum: 2013. február 07. 22:31:20 pm »

A balos első, a jobbos a  második szériás, valamint elvileg az első szériás pár mm-rel hosszabb, így nem komatibilisek egymással, bár valahogy nálam is beletették az első szériás üveget a 2. szériás ajtóba...


Köszönöm a választ, nálam is hasonló dolgot műveltek Cheesy
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5426 Dátum: 2013. február 11. 23:02:50 pm »

poweren hirdet egy tag már egy ideje 304fokos sckrick veztengelyt m20-ba.
van értelme utcai autóba, utcai  használatra beleinvesztálni? Smiley
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #5427 Dátum: 2013. február 11. 23:13:45 pm »

poweren hirdet egy tag már egy ideje 304fokos sckrick veztengelyt m20-ba.
van értelme utcai autóba, utcai  használatra beleinvesztálni? Smiley

Én egyszer a Havasival (vezérműtengelyeket készít) beszélgettem és azt mondta, hogy önmagában egy tengely nem sokat számít. Ha nem nyúlsz hozzá az üzemanyagrendszerhez, hengerfejhez, kipufogóhoz, lehet, hogy semmit sem fogsz észrevenni.
Ezt az írást még Ladás koromban olvastam és megtetszett.Smiley
"Ha egyszer belekezdesz a tuningba, nincs megállás.
Ismerem ezt, mint öreg hobbit a Gyűrűt. Nem szabadulsz. Először csak a hengerfej. Egy kis vezérműtengelyecske-cserécske. Ahhoz, igaz, a kompresszión is emelni kell, meg polírozni a beömlőket, szívócsonkot... Mire észreveszed, már fenn üvölt a dupla-Weber. Az erős motor azonnal kinyírja a diffit. Aztán a váltót. A fordulat a generátort, a vízpumpát. Átszakad a motortartó bak, elgörbülnek a lengőkarok, szétnyílik a bölcső. A kompresszió miatt folyamatosan cseréled az önindítókat. De ezt ráadásul még élvezed is!!!
Azután a végén összeszámolod, és rájössz, hogy mennyit költöttél az Autóra - és az még mindig egy Lada maradt. Ha most úgy érzed, hogy megéri, csak akkor vágj bele. Egyébként nem érdemes."
Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #5428 Dátum: 2013. február 12. 11:34:51 am »

Én egyszer a Havasival (vezérműtengelyeket készít) beszélgettem és azt mondta, hogy önmagában egy tengely nem sokat számít. Ha nem nyúlsz hozzá az üzemanyagrendszerhez, hengerfejhez, kipufogóhoz, lehet, hogy semmit sem fogsz észrevenni.
Ezt az írást még Ladás koromban olvastam és megtetszett.Smiley
"Ha egyszer belekezdesz a tuningba, nincs megállás.
Ismerem ezt, mint öreg hobbit a Gyűrűt. Nem szabadulsz. Először csak a hengerfej. Egy kis vezérműtengelyecske-cserécske. Ahhoz, igaz, a kompresszión is emelni kell, meg polírozni a beömlőket, szívócsonkot... Mire észreveszed, már fenn üvölt a dupla-Weber. Az erős motor azonnal kinyírja a diffit. Aztán a váltót. A fordulat a generátort, a vízpumpát. Átszakad a motortartó bak, elgörbülnek a lengőkarok, szétnyílik a bölcső. A kompresszió miatt folyamatosan cseréled az önindítókat. De ezt ráadásul még élvezed is!!!
Azután a végén összeszámolod, és rájössz, hogy mennyit költöttél az Autóra - és az még mindig egy Lada maradt. Ha most úgy érzed, hogy megéri, csak akkor vágj bele. Egyébként nem érdemes."



Nagyon sok igazsag van benne...!!

eccer regen enis beleestem ebbbe ,e21 M10  1.8i K-jet .ugy kezdodott hogy motorfeken fustol...

-kompresszio keves
-hengerfej le+sikolas minusz kb 0.7 tized+polir+szelep alakitas+new befecsi fejek+4 polusu bosch
-hengerek felfur new KS dugok +osszerakas
-az Y-tol 50-es cso+atmeno hatsodob /tomve /
amikor ez mind megvolt ,akkor volt igazan jo az auto,de nekem nem volt eleg...

-lett egy 292 shrick tengely+ 4-1 leomlo+hatsodobcsere /3kamras /+60-as cso vegig
kovetkezmeny :
alul keves nyomatek
sok fogyasztas
magas alapjarat
szetrazta a valtot

gyonyoruen forgott-gyonyoru hangja volt....ennyi.

konkluzio:
-utcara egy dadogos akkor jo ,ha van eleg penzed a tovabbi javitasokra illetve a kovetkezmenyekre..
-legjobb egy nagyon igenyesen+optimalizaltan osszerakott alap motor
-ha megis tobb erot akarsz akor kell a nagyobb cm3,....alapmotorbol vagy atepitve.
- tovabbi lehetosegek a LE novelesre /turbo kit v. kompresszor kit v. nitro kit /..majdnem kimaradt a masik veztengely /gyari alap/ teljesseg igenye nelkul !!! van sok tovabbi valtozat az epitett motorok vilagaban.....

remelem tudtam segiteni.
« Utoljára szerkesztve: 2013. február 12. 12:40:14 pm írta Gisti » Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Picur84

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17



« Válasz #5429 Dátum: 2013. február 12. 11:50:10 am »

Sziasztok!

De az is igaz ha BMW-t tuningolsz az BMW marad és nem lada Smiley
Nekem a kocsimba egy M50B20 no vanos van.
Hogy menyire viseli a tuningot? Kipufogó átépítve,program átírva, a turbó teszi a dolgát Smiley
Hogy vezetni is élvezet legyen sperr alatta. kb 220le.
Sokan írják hogy milyen jó hóba vezetni. De mégjobb aszfalton Cheesy
Hiba lista: elvisel mindent egyedül a kipúfogóval gyült meg a bajom.
Mert az előző gazdája építette és fixre rakta a rendszert emiatt és eltörte a leömlőt, ami most cserés.
De a motornak futóműnek semmi baja.
És végül akkor is csak BMW marad Smiley
Úgyhogy hajrá!

« Utoljára szerkesztve: 2013. február 12. 12:41:20 pm írta Gisti » Naplózva

BMW e36 320i turbó
Oldalak: 1 ... 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 [181] 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!