kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5520 Dátum: 2013. április 23. 21:43:42 pm » |
|
Sziasztok! Kis segítség kellene, egyik cimborám M50 strokert épít, pontos paramétereket nem tudom, de a lényeg, hogy M50 blokkba kellene olyan főtengely ami 84 mm-nél nagyobb lökettel bír, már ha létezik ilyen:D Előre is köszönöm!
S50B32:91 mm; S52B32:89,6mm; S54B32: 91mm
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
mbmx
Nem elérhető
Hozzászólások: 465
|
|
« Válasz #5521 Dátum: 2013. április 23. 21:55:25 pm » |
|
S50B32:91 mm; S52B32:89,6mm; S54B32: 91mm a könnyebb végén indultál el a dolognak:D
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #5522 Dátum: 2013. április 24. 07:44:11 am » |
|
Sziasztok! Kis segítség kellene, egyik cimborám M50 strokert épít, pontos paramétereket nem tudom, de a lényeg, hogy M50 blokkba kellene olyan főtengely ami 84 mm-nél nagyobb lökettel bír, már ha létezik ilyen:D Előre is köszönöm!
30i/30d
|
|
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #5523 Dátum: 2013. április 25. 15:12:48 pm » |
|
Helló! Tudna nekem valaki abban segíteni,hogy hogyan működik egy szintszabályzós rendszer a BMW-nél? Kellene nekem a rendszer komplett felépítése,mi vezérel mit,melyik részegységnek mi a feladata,van-e ezekben tartály,nyomásértékek,mikor kapcsol,mikor nem emel tovább ,mi alapján teszi ezt. Ha valaki nem rest ezt begépelni,esetleg egy linket adni ahol minden le van írva,nagyon hálás lennék érte,esetleg egy vázlatrajz a rendszer felépítéséről. Ez már megvan,kellhet e ehhez még valami (tartály,elektronika,stb) : http://racing-bazar.hu/alkatresz/fek-futomu/bmw_e39_legrugohoz_kompresszorKöszönöm.
|
|
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5524 Dátum: 2013. április 25. 18:35:19 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013. április 26. 08:46:56 am írta kzolee »
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #5525 Dátum: 2013. április 25. 21:00:56 pm » |
|
Hogyan tudok roncsolás nélkül kiműteni egy E23-ból ABS jeladót. 2 napja ázik csavarlazítóba, meg sem moccan. Már kívülről is hozzáférhető, krovával kocogtatásra sem mozdul. Van még esély?
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
ujjtibor
Nem elérhető
Hozzászólások: 378
|
|
« Válasz #5526 Dátum: 2013. április 26. 06:34:31 am » |
|
Adj neki fékfolyadékot, vagy gázolajat. Időnként ismételd az áztatást és ki fog jönni a helyéről. Ne a jeladót kocogtasd, hanem a körülötte lévő anyagot. A gázolaj csodákra képes.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013. április 26. 07:02:41 am írta ujjtibor »
|
Naplózva
|
06-30-499-20-10 E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #5527 Dátum: 2013. április 26. 07:30:14 am » |
|
Adj neki fékfolyadékot, vagy gázolajat. Időnként ismételd az áztatást és ki fog jönni a helyéről. Ne a jeladót kocogtasd, hanem a körülötte lévő anyagot. A gázolaj csodákra képes. Ha másra nem, erre jó a gázolaj
|
|
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #5528 Dátum: 2013. április 26. 08:29:35 am » |
|
Ha másra nem, erre jó a gázolaj Meg váltótisztításra.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ujjtibor
Nem elérhető
Hozzászólások: 378
|
|
« Válasz #5529 Dátum: 2013. április 26. 19:33:06 pm » |
|
De oda csak benzinnel keverve használom. Igy olcsóbb mint a Brigéciol. Valamint jobban tisztít.
|
|
|
Naplózva
|
06-30-499-20-10 E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #5530 Dátum: 2013. április 29. 17:48:28 pm » |
|
Hali! Adott egy kombie34530iv8autómata ha jól tudom 95 ös. Kérdésem az lenne mennyiért lehetne kéziváltóssá alakítani? váltó kábelköteg pedálok... gondolom kardán és motorvezérlő is kell...
Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #5531 Dátum: 2013. április 29. 18:12:15 pm » |
|
V8 kéziváltó 150-200 között szokott menni. És ez csak a váltó...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #5532 Dátum: 2013. április 29. 18:21:15 pm » |
|
Le kell ám lombozni az embert Viszont rendszeresen szervizelt, gyári alkatrészekkel... sokat beleölt a gazdája csak hát mata! :/
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #5533 Dátum: 2013. április 30. 08:56:10 am » |
|
V8 kéziváltó 150-200 között szokott menni. És ez csak a váltó...
ha éppen van eladó
|
|
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5534 Dátum: 2013. április 30. 20:09:20 pm » |
|
Le kell ám lombozni az embert Viszont rendszeresen szervizelt, gyári alkatrészekkel... sokat beleölt a gazdája csak hát mata! :/ Kár volt ennyi pénzt ölni a hycomatba.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Gisti
Moderátor
Elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #5535 Dátum: 2013. április 30. 20:28:15 pm » |
|
Zolikám.......
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5536 Dátum: 2013. április 30. 20:40:09 pm » |
|
Tudom, jön a pofonom...
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #5537 Dátum: 2013. április 30. 20:43:18 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
zelei
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
|
|
« Válasz #5538 Dátum: 2013. május 04. 12:22:23 pm » |
|
Üdvözlet urak, egy olyan emberkéhez intézemsoraim aki jártas td ill tds motorok felépítésében, ugyanis beszereztem egy 95-ös e36 325 tds jelzésű járgányt aminek az előző tulaja kitaposta a blokkját, de vett egy komplett autót osztrákból,ami sajna csak td, (95 325 td) annyi lenne a kérdésem hogy miben más a tds motorja mint a td-é, mert minden maradt az eredeti(cooler, motorvezérlő) csak a blokk lett kicserélve rajta a td adagolóval, mégsem érzem azt az erőt amit kellene.
|
|
|
Naplózva
|
aki a cápát szereti, rossz ember nem lehet.
|
|
|
Lóránd
Nem elérhető
Hozzászólások: 233
e23 732i
|
|
« Válasz #5539 Dátum: 2013. május 07. 13:14:32 pm » |
|
Sziasztok!
E23 krómtükreiről a tükör lapokat hogyan lehet leszedni?
Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gedzor
Nem elérhető
Hozzászólások: 193
|
|
« Válasz #5540 Dátum: 2013. május 07. 20:39:37 pm » |
|
Srácok tudja valaki, hogy van-e esetleg valami más (e28, e30 bármi) autóból kompatibilis féltengely e21 323i alá, vagy csak és kizárólag 323i passzol?
Update:
Közben megnéztem, e12 518, 518i, 520, 520i-t ír az etk. Vajon függ attól, hogy sperr van az autó alatt, vagy nincs?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013. május 07. 20:48:03 pm írta gedzor »
|
Naplózva
|
e-mail: nth.geza(kukac)gmail.com telsz.: t-mobile 52211ötven
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #5541 Dátum: 2013. május 08. 08:53:46 am » |
|
Srácok tudja valaki, hogy van-e esetleg valami más (e28, e30 bármi) autóból kompatibilis féltengely e21 323i alá, vagy csak és kizárólag 323i passzol?
Update:
Közben megnéztem, e12 518, 518i, 520, 520i-t ír az etk. Vajon függ attól, hogy sperr van az autó alatt, vagy nincs?
Az e30é úgy tudom,passzol,de a féltengelyhossz más(ebben nem vagyok 100ra biztos). Az e12é biztos nem jó ,legalább is amiket ideírtál biztos nem,mert ilyenem van és az átmérő nem egyezik a csuklóknál.
|
|
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #5542 Dátum: 2013. május 08. 10:50:31 am » |
|
Srácok tudja valaki, hogy van-e esetleg valami más (e28, e30 bármi) autóból kompatibilis féltengely e21 323i alá, vagy csak és kizárólag 323i passzol?
Update:
Közben megnéztem, e12 518, 518i, 520, 520i-t ír az etk. Vajon függ attól, hogy sperr van az autó alatt, vagy nincs?
Nem attól függ, hanem hogy nagymotor vagy kismotor. A kisebb motorral szerelt változatok, kis alapkörös(86mm), a nagymotorosok nagy alapkörös(94mm) féltengelyt kaptak. Neked a kis alapkörös jó, a hossza is passzol elméletileg. E21 -ben ugye mind kis alapkörös volt, még a 23i is. Viszont nekem 2 féle e21 féltengelyem volt, de emlékeim szerint csereszabatosak voltak, mert csak a csukló szélessége tért el, maga a féltengelyhossz illetve az alapkör megegyezett.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #5543 Dátum: 2013. május 08. 11:03:41 am » |
|
E21-ben 1. és 2. szériás féltengely volt, az első szériásnak sík a "véglapja", a 2. nak kiáll belőle egy csonkakúp.
Az e30 féltengely más rendszerű, ott a kerék oldalon egyben van a féltengelycsonkkal, bár sosem próbáltam, mi a helyzet, ha 2 db belső csuklóval szereljük fel...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gegE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 100
|
|
« Válasz #5544 Dátum: 2013. május 09. 16:15:15 pm » |
|
Sziasztok, olyan problémám lenne hogy elinduláskor és alacsony fordulaton gyorsításnál "valami mintha verné az autó alját" (kopog) és egyre rosszabb és hangosabb, magas sebességnél pedig rázza az autót, ez mi lehet? ez a kardán lehet gondolom, de ezt a kereszt okozza vagy esetleg a középcsapágy(ez tavaly lett cserélve)? vagy esetleg a motor, váltó tartók? mit nézzek meg esetleg? E28 2,4td Előre is köszönöm Gergő
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #5545 Dátum: 2013. május 09. 16:56:54 pm » |
|
Nézd meg nem lazult-e fel valami csavar a diffinél meg a hardynál.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #5546 Dátum: 2013. május 09. 17:48:26 pm » |
|
Illetve a kardánfelfüggesztő rögzítésénél.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #5547 Dátum: 2013. május 09. 18:09:00 pm » |
|
Szét van szakadva a kardánnál a csapágy gumiháza...
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #5548 Dátum: 2013. május 12. 01:59:42 am » |
|
Hali, egy olyan kérdésem lenne.Van egy motroncos m20 731 es hengerfejem. Erről honnan lehet kideríteni hogy 20as vagy 23as motorról való? cikkszám vagy valami más a hengerfejszámon kívül? Az hogy a b20 tudott 129 lovat a 23 meg 150 et az szerintem a löket különbségtől és talán motorvezérlőtől tudott többet, nem pedig a fejtől, jól sejtem? Előre is köszönöm! Sürgős lenne a válasz!
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5549 Dátum: 2013. május 12. 07:24:56 am » |
|
Csak a löket más, vezérlő is ugyanaz.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
|