Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #5550 Dátum: 2013. május 12. 07:53:29 am » |
|
Geg: Szerintem is kardáncsapágy lesz az, nekem is akkor csinálta ugyanezt, amikor kiaszakadt a gumiágya.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #5551 Dátum: 2013. május 12. 11:06:10 am » |
|
Csak a löket más, vezérlő is ugyanaz.
Köszönöm! Akkor a fej és veztengely is ugyanaz?!?!
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #5552 Dátum: 2013. május 12. 12:15:17 pm » |
|
A motronicosnak más a vezérműtengelye, b23-ból meg csak l-jetes vagy k-jetes létezett.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Kókusz
Nem elérhető
Hozzászólások: 87
|
|
« Válasz #5553 Dátum: 2013. május 14. 16:20:42 pm » |
|
Sziasztok! E21-nél második szériás ajtóból lehet elsőt gyártani? Tudom, hogy az üveg és az emelőszerkezet más, de a tükör helyére a műanyag háromszögeket be lehet pattintani? A króm tükör helyét pedig gondolom ki lehet fúrni. Köszi a segítséget
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013. május 14. 16:31:03 pm írta Kókusz »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #5554 Dátum: 2013. május 15. 08:00:36 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #5555 Dátum: 2013. május 15. 08:13:31 am » |
|
Az mért jó hogy nem forr fel? Éppúgy megkapja a HF a hősokkot és behal/reped ha nem veszed érsze hogy melegszik... Vagy csak ha kijön a víz attól hal be és a HF kibírja a 180at ?
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #5556 Dátum: 2013. május 15. 08:18:41 am » |
|
Az árából meg kb veszel még egy is mocit.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #5557 Dátum: 2013. május 15. 08:33:30 am » |
|
Nyílván nem 180 fokig akarom melegíteni. A tanyán lévő E30-ak motorját többször buggyantottuk meg, az ellen gondoltam.
A HF a 200-at is kibírja, de ha 105-nél elpárolog a víz, akkor átég a tömítés.
Tudom, hogy drága és egy M44 kijön az árából.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #5558 Dátum: 2013. május 15. 09:05:06 am » |
|
A hf bírja a hőt, azt nem bírja, hogy a forrás során keletkező buborékok helyén nem kap hűtést. azt lehet tudni "miből van"? mert amit eddig találtam róla, az csak ugyanazt szajkózza... mert az oké, hogy vízmentes és nem is mérgező, de pl milyen fajhője/tágulási együtthatója, stb van? Ill néztem, hogy nincs "lejárati ideje", innentől kezdve le kell dugózni a túlfolyót, nehogy egy csepp is kárba menjen... ( a leírás szerint úgy sem generál túlnyomást a rendszerben)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #5559 Dátum: 2013. május 15. 09:39:46 am » |
|
A hf bírja a hőt, azt nem bírja, hogy a forrás során keletkező buborékok helyén nem kap hűtést. azt lehet tudni "miből van"? mert amit eddig találtam róla, az csak ugyanazt szajkózza... mert az oké, hogy vízmentes és nem is mérgező, de pl milyen fajhője/tágulási együtthatója, stb van? Ill néztem, hogy nincs "lejárati ideje", innentől kezdve le kell dugózni a túlfolyót, nehogy egy csepp is kárba menjen... ( a leírás szerint úgy sem generál túlnyomást a rendszerben) Nem tudom. Én sem találtam róla semmit. Valami szintetikus cucc lehet. Elméletileg nincs vagy minimális a hőtágulása.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #5560 Dátum: 2013. május 15. 13:35:53 pm » |
|
Kérdés, hogy egy zárt, nyomásra tervezett hűtőrendszer hogy viselkedik nyomás nélkül.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
ujjtibor
Nem elérhető
Hozzászólások: 378
|
|
« Válasz #5561 Dátum: 2013. május 16. 06:22:05 am » |
|
Egyszer láttam a tv-ben erről egy filmet. Akkor müködik rendesen ez a hűtőközeg, ha előtte a hozzávaló mosófolyadékkal kitisztítjuk az egész rendszert, hogy ne maradjon benne víz és egyéb szennyeződés. Gondolom ezt külön kell megvenni. A mosófolyadék szürés után többször felhasználható. Maga a lé biztos jó csak igen költséges.
|
|
|
Naplózva
|
06-30-499-20-10 E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #5562 Dátum: 2013. május 19. 10:49:17 am » |
|
Profi motorsportban mit használnak?
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #5563 Dátum: 2013. május 21. 19:21:36 pm » |
|
Egy olyan gondom támadt fék ügyben hogy,fel van töltve ki van légtelenítve de mégsem keményedik fel rendesen a pedál menet közben flaszterig taposom akkor lassit. Körbe a 4 féknyeregben új karmantyúk vannak... egyedül a főfékhengerhez nem nyúltam... Átereszthet a főfékhenger? szorulnak a dugattyúk a nyergekben?
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #5564 Dátum: 2013. május 22. 19:19:47 pm » |
|
Kérdés, Motor felfúrással kapcsolatban mik a tapasztalatok? m20-ról lenne konkrétan szó.Fúrás utáni élettartam? Fúrás b20->b25re...
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
hofoglu
Nem elérhető
Hozzászólások: 556
|
|
« Válasz #5565 Dátum: 2013. május 22. 20:00:30 pm » |
|
Nem a fúrás a gond, hanem az, hogy milyen alkatrészekkel (dugattyú, gyűrűk, csapágyak) rakjátok össze. Persze, a gyári futásteljesítményt nehéz elérni, de 2-300000km elérhető Kolbenschmidt, Mahle vagy Goetze alkatrészekkel.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
totyy528
Nem elérhető
Hozzászólások: 320
Sámán
|
|
« Válasz #5566 Dátum: 2013. május 26. 18:12:47 pm » |
|
Csaó Lengéscsillapító felújitással kapcsolatban van vkinek tapasztalata? Érdemes-nem,megéri-e?
|
|
|
Naplózva
|
E21 320 M10,E30 318I,E21 320 M20,<E12 528I>,E34 520I 24V,E12 520,E36 325I COUPE,E39 523I TOURING,E46 318Ci< E87 116d> szabibmw.s5.com
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5567 Dátum: 2013. május 26. 18:41:46 pm » |
|
Nekem a cápáét itt csinálták, eddig elégedett vagyok. http://www.lindor.hu/
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
mbmx
Nem elérhető
Hozzászólások: 465
|
|
« Válasz #5568 Dátum: 2013. május 29. 19:07:43 pm » |
|
M30 Motronic 1.0 CO érték beállításnak van valami fortélya? A légtömegmérőn úgy tudom van egy állító csavar, azon kívül mással lehet még korrigálni?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gegE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 100
|
|
« Válasz #5569 Dátum: 2013. május 31. 10:16:11 am » |
|
Geg: Szerintem is kardáncsapágy lesz az, nekem is akkor csinálta ugyanezt, amikor kiaszakadt a gumiágya.
Holnap lesz időm és aláfekszek leveszem a kardánt. (tavaly nyáron cseréltem csapágyat, valami 5600 ft volt, lehet ez lehet a gond hogy "gagyi? vagy ilyen hamar tönkremennek? esetleg milyen márkát ajánlotok?) elkezdett menet közben csiszolódó hangot adni a váltó felöl, ha benyomom kuplungot akkor elmúlik, úgyhogy a váltót is le kell szednem, valami ötlet ezt mi csinálhatja? ( eddig olyan volt ha üresben felengedtem kuplungot csörgött nagyon, de most már menet közben is van ez a csiszolódó hangja.)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #5570 Dátum: 2013. május 31. 11:24:53 am » |
|
kinyomócsapágy
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #5571 Dátum: 2013. május 31. 12:37:16 pm » |
|
Csaó Lengéscsillapító felújitással kapcsolatban van vkinek tapasztalata? Érdemes-nem,megéri-e?
Én meg itt: http://karaszy.hu/hu/Ez sem lett szar.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #5572 Dátum: 2013. május 31. 20:19:02 pm » |
|
kinyomócsapágy
A fehéren ugyanez van és új kinyomó van benne, ez nyelestengely csapágyas, szerencsére váltófelrakás után derült ki, hogy szar A tiéd is lehet az! Csörög rendesen? Gyorsításnál is erősödik? Az enyém 4-ben halálos
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gegE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 100
|
|
« Válasz #5573 Dátum: 2013. június 02. 07:53:26 am » |
|
Csak üresben csörög ha nincs benyomva a kuplung, de akkor nagyon. menetközben inkább csiszolodó hangja van.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gegE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 100
|
|
« Válasz #5574 Dátum: 2013. június 04. 11:09:14 am » |
|
ez milyen turbó lehet? az enyémen nem ilyen van és neten sem találtam képet ami m21 és ilyen lett volna.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013. június 04. 14:08:12 pm írta gegE28 »
|
Naplózva
|
|
|
|
gegE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 100
|
|
« Válasz #5575 Dátum: 2013. június 04. 19:58:10 pm » |
|
senki nemtudja? :-S nem a pontos tipus kéne hanem hogy min lehetett ez vagy m21re gyárilag raktak ilyet?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #5576 Dátum: 2013. június 05. 18:01:23 pm » |
|
Még nem láttam ilyet egy M21-en sem, szerintem nem volt ilyen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gegE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 100
|
|
« Válasz #5577 Dátum: 2013. június 06. 07:14:11 am » |
|
na majd ha itthon lesz megvizsgálom milyen is pontosan, ahogy gyors átnéztem a turbó felfogatás egy az egyben ugyan olyan.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013. június 06. 09:12:55 am írta gegE28 »
|
Naplózva
|
|
|
|
Andi & Laci
Andi és Laci
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
|
|
« Válasz #5578 Dátum: 2013. június 08. 12:52:17 pm » |
|
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni a következőkhöz:
E28 525i-be (M30B25) szeretnék E34 535i (M30B35, 1989-es) motort építeni. Az E28 kézi váltós, és az is maradna, az E34 automata volt.
Miket kellene még beszereznem az E34-ből hozzá? A lendkerék, váltó, kardán, diffi és a kipuff rendszer, valamint az üzemanyag szivattyú maradhat-e az 525i-jé? Az első-hátsó futóműből mi az, ami átalakítás nélkül beszerelhető lenne, ill. a kormányoszlop egyezik-e?
Köszi, Üdv!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #5579 Dátum: 2013. június 08. 15:34:42 pm » |
|
Mivel M30 volt benne, így valamennyivel egyszerűbb dolgod van, de pár dolog így is sántít.
A lendkerék és kuplung maradhat a cápáé (kérdés, hogy a kuplung bírni fogja-e), váltó + kardán + difi is maradhat viszont a kipufogórendszer nem. Egycsöves rendszer van a 25i alatt, nem? Azt növelni kéne. A 35i motor gyári kipufogóleömlője maradjon és az ahhoz tartozó első csőtag (kicsit alakítani kell majd a tűzfalnál). Onnan dupla 50-es csővel csináljatok egy kipufogórendszert. Üzemanyag szivattyú és a rendszer is maradhat. Hátsó futóműnél a két lengőkar bemegy és a teleszkóp a rugókkal, elsőnél is vannak egyezések, de én a gólyalábat nem bántanám, maradhat a cápáé. Kormányoszlopot miért kérded? Mikori évjárat az E28? Ha bekerül a 35i növeld a fékeket is, pl az E34 535i fékei passzolnak.
A 25i motorról jó lesz a baloldali motortartóbak (alu és gumi is) viszont jobbos bakot csinálnod kell hozzá. A cápa vízcsövei és a HF végén lévő vízkönyök jó lesz a 35i-re. A 25i vízhűtője és viszkója is maradhat.
Az E34-ből a komplett motor kell neked mindenével és a kipufogó rendszerének egy darabja. Az első dob utánig pl...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|