| 
			| 
					
						| Sixpack 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1821
								
								 | 
								|  | « Válasz #5700 Dátum: 2013. augusztus 19. 14:30:10 pm » |  | 
 
 Utángyártott viszkónál hallottam hasonlóról. Szerintem ha csak egy picit tér ki akkor ne foglalkozz vele...
 Hááááát....... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 e34 525iA, e28 V8, e32 750i |  |  | 
	| 
			| 
					
						| mbmx 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 465
								
								 | 
								|  | « Válasz #5701 Dátum: 2013. augusztus 19. 15:52:01 pm » |  | 
 
 
 Hááááát.......
 
 Ha lesz fejlemény megosztom veletek, egyébként febi bilstein visco, én inkább a termosztátra gyanakszom, skodánál a 4. Wahler lett csak jó, ebbe is Wahler van:D Holnap kirepül belőle, meglátjuk, mit mutat, de sok jót nem sejtek... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Kox 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1361
								
								 
								Powered by rozsda
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #5702 Dátum: 2013. augusztus 19. 18:59:20 pm » |  | 
 
 Ha lesz fejlemény megosztom veletek, egyébként febi bilstein visco, én inkább a termosztátra gyanakszom, skodánál a 4. Wahler lett csak jó, ebbe is Wahler van:D Holnap kirepül belőle, meglátjuk, mit mutat, de sok jót nem sejtek...
 Forrald fel egy fazék vízben és akkor látod kinyit-e rendesen. Egyébként olcsó hozzá a termosztát, én 2500ft körül vettem hozzá febit, ami tökéletesen működött. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Turi Csaba 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 67
								
								 
								Csabcser
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #5703 Dátum: 2013. augusztus 20. 08:07:28 am » |  | 
 
 SEGÍTSÉG!!!!!!!           Van egy e28-asom és tegnap a garázsban lecsuktam a csomagtartót és azóta beállt nem tudom kinynitni,a zár forog kattog benyomom a gombot  semmi.Olyan a csomagtartó mintha lehegesztették volna,központi zár nincs benne azt már régebben kivettem mert lehúzta az akksit,de ettől függetlenül működött az csomi zár rendesen egészen a tegnapi szent napig.Hogy lehet ezt kinyitni?Nem akarom szétfúrni. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Csabcser |  |  | 
	| 
			| 
					
						| kzolee 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5192
								
								 | 
								|  | « Válasz #5704 Dátum: 2013. augusztus 20. 18:31:04 pm » |  | 
 
 SEGÍTSÉG!!!!!!!           Van egy e28-asom és tegnap a garázsban lecsuktam a csomagtartót és azóta beállt nem tudom kinynitni,a zár forog kattog benyomom a gombot  semmi.Olyan a csomagtartó mintha lehegesztették volna,központi zár nincs benne azt már régebben kivettem mert lehúzta az akksit,de ettől függetlenül működött az csomi zár rendesen egészen a tegnapi szent napig.Hogy lehet ezt kinyitni?Nem akarom szétfúrni.Próbálkozz vele, ha sikerül, azonnal hagyd nyitva. Általában az van, hogy meghajlik a hátfal, és a csomagtértetőn maximumra hátra van tolva a beakadó, és elég egy kicsi kopás a zárnak, már nem is nyit ki...    |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 1985 E28 530i |  |  | 
	| 
			| 
					
						| gegE28 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 100
								
								 | 
								|  | « Válasz #5705 Dátum: 2013. augusztus 22. 11:31:32 am » |  | 
 
 régebben láttam valakinél 2.4 td sportlégszűrő elhelyezéséről képet, most nem találom, valaki esetleg emlékszik rá? (2kép volt egymás alatt a másik képen IC is volt) a légszűrő elhelyezése és felfogatása érdekelne    szeretném nem gányul felrakni.  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| bandy81 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 47
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #5706 Dátum: 2013. augusztus 22. 19:48:46 pm » |  | 
 
 Üdv Mindenkinek!abban kérem segítségetek, hogy 2B4 karbis 518 csodám amíg az automata szívató működik addig van alapjárat, ahogy melegszik nincs alapjárat.
 CO és alapjárat állító csavarra nincs reakció. Szétszedtem kitakarítottam, összeraktam vákum csövek a helyükön de semmi javulás. Szívesen fogadok minden tanácsot.
 
 Üdv
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Promega 
								Administrator    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3726
								
								 | 
								|  | « Válasz #5707 Dátum: 2013. augusztus 22. 20:38:00 pm » |  | 
 
 A leírás alapján úgy tűnik, hogy az alapjárati rendszerben lesz a hiba... működik a mágnesszelep? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| fura 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 453
								
								 
								06305678912
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #5708 Dátum: 2013. augusztus 22. 20:44:09 pm » |  | 
 
 Sokkal jobb a Bahco 8224, nekem van, egyszerűbb a méretváltás, nem akadozik,mint a másik.  el kell felejteni ezeket a fogokat... én ezt ajánlom roti vizpumpafogo: |  
						| 
 06305678912 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| bandy81 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 47
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #5709 Dátum: 2013. augusztus 24. 08:10:11 am » |  | 
 
 A leírás alapján úgy tűnik, hogy az alapjárati rendszerben lesz a hiba... működik a mágnesszelep?
 Szervusz! Köszi a tippet! hiába adtam neki 12V-ot csak zúgott. Meg kellett mozgatni a, be volt ragadva most már csak gyújtás állítás kell.   A motor üzem meleg (most reggel volt az első járatás üzem meleg állapotig) de nincs fűtés. Lehet a fűtéscsap "gatya" vagy a radiátor dugulhatott el?  Nagyon sokat állt a kocsi nálam lassan évet. Korábban Ausztriában ca 9 évet. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| fehércápa 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 421
								
								 
								320/6 1982/06
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #5710 Dátum: 2013. augusztus 30. 09:24:51 am » |  | 
 
 Lincos szerszámokkal van valakinek tapasztalata? Vennem kellene 2 racsnis hajtószárat mert tönkrementek. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 20 521 44-82Skype: timar.laszlo70
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| hofoglu 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 556
								
								 | 
								|  | « Válasz #5711 Dátum: 2013. augusztus 30. 18:44:21 pm » |  | 
 
 Ha csak barkács célra használod, akkor nincs vele gond. Nem egy ipari minőség.(persze az ára is ennek megfelelő) |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| kzolee 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5192
								
								 | 
								|  | « Válasz #5712 Dátum: 2013. augusztus 30. 19:00:05 pm » |  | 
 
 Ár/érték arányban én a Proxxon-t ajánlanám.  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 1985 E28 530i |  |  | 
	| 
			| 
					
						| fehércápa 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 421
								
								 
								320/6 1982/06
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #5713 Dátum: 2013. augusztus 30. 22:30:12 pm » |  | 
 
 Én eddig el voltam a Unior/Genius/KingTony minőségű szerszámokkal. Ezeknek a minőségét megüti vagy olcsó gagyi? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 20 521 44-82Skype: timar.laszlo70
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| RaddiR 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 666
								
								 | 
								|  | « Válasz #5714 Dátum: 2013. augusztus 30. 23:18:08 pm » |  | 
 
 kérdés e34 3.0v8 fogyasztás mérő össze vissza mutogat, mi okozhatja? hol lehet dugulás mi lehet rossz? 60km-t mutat akkor már nem akar elindulni vagy csak dadog mintha kevés benzint kapna... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...   |  |  | 
	| 
			| 
					
						| MR.V12 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 6108
								
								 
								Dízeltocsevics
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #5715 Dátum: 2013. augusztus 30. 23:59:09 pm » |  | 
 
 Én eddig el voltam a Unior/Genius/KingTony minőségű szerszámokkal. Ezeknek a minőségét megüti vagy olcsó gagyi?
 A Kingtony szerintem már nem gagyi,a Mannesman-t,meg a Tengtools-t minden körülmények között csak ajánlani tudom,a bányában,az én kezeim között       ,is bizonyít,a Tengtools nagy tételben szerintem kimondottan olcsó,volt tavasszal olyan akció,hogy életem végéig bánni fogom,hogy spúreltam ~ 2300€-t rá,a tcmm1001n tipusú mega master tool kit 1001db-os  :'( 5999-ről be volt akciózva 2999-re(mínusz áfa),elsőre talán soknak tűnik,nekem is annak tűnt vagy 7kiló szerszámra    ,de csak a 3/4-es szett ami benne van,magában bő 100 ropi,de majd jövő tavasszal!       http://www.teng.co.uk/tcmm1001n-tengtools-1001-piece-mega-master-tool-kit_1324_pd.asp          |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 "...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető...""...fuss Forrest,fuss..."
 "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
 Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen...
 G11 740DX M Sport
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| fearlesske 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 29
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #5716 Dátum: 2013. szeptember 10. 18:10:32 pm » |  | 
 
 Sziasztok !!! Nagy örömömre sikerült vennem egy kiscápát ! a baj ott van hogy a motor egyenetlenül jár és műszakin a környezetvédelmi mérésen a műszer kiakadt akkora CO értéke van a kocsinak. mellesleg nagyon sokat is fogyaszt 12 liter körül városon kívül . Van e valaki aki profin vágja ezeket a motorokat? Tudna nekem valaki segíteni a probléma megoldásában? Esteleg Budapesten valaki aki be tudná lőne faszára a kocsit? Köszönöm Szépen !!! |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| B.Csaba 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 65
								
								 | 
								|  | « Válasz #5717 Dátum: 2013. szeptember 10. 19:45:07 pm » |  | 
 
 Sziasztok!
 Van valakinek tapasztalata, hogy mekkora gumi-felni megy fel e21-re úgy, hogy ne érjen bele sehol. Persze átalakítás nélkül. Van egy 8x15-ös pókhálós garnitúrám, azt szeretném felújítani és felrakni. 195/50 15 gumik vannak rajta, ezek is robbantva. A gumik cserések és egy is kicsit nagyobbat szeretnék rá, csak nem tudom, hogy mi hogy férne el.
 
 Üdv:
 Csabi
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #5718 Dátum: 2013. szeptember 11. 09:11:44 am » |  | 
 
 Ha jól tudom, akkor a 205/50 R15 még elfér. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| fehércápa 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 421
								
								 
								320/6 1982/06
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #5719 Dátum: 2013. szeptember 13. 10:13:11 am » |  | 
 
 E21 szervós kormányműben ha kotyog a fogasléc jobboldalt, után lehet állítani valahol? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 20 521 44-82Skype: timar.laszlo70
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Tykka72 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 37
								
								 | 
								|  | « Válasz #5720 Dátum: 2013. szeptember 16. 08:06:42 am » |  | 
 
 Sziasztok. Egy kis segitsegre lenne szuksegem. E12 M20 as automban, a huto ventilator elkezdett zorogni, kerregni. Kotyog a tengelyen, viszokt kell csereljek, vagy javithato valahogy? Elore is koszonom a segiseget. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| ujjtibor 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 378
								
								 | 
								|  | « Válasz #5721 Dátum: 2013. szeptember 16. 13:38:58 pm » |  | 
 
 Ha a viszkó elkezdett lógni, akkor az nagy valószínűséggel csereérett.Ideiglenesen meg lehet gyártani fixre, de csak végszükség esetére, mert hosszútávon szétveri a vízpumpa csapágyát.( ha már igy üt a viszkó akkor én megvizuálnám a vízpumpatengely lógását is, nehogy a hideg idő beálltával megvicceljen és elkezdjen folyni)
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 06-30-499-20-10E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Tykka72 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 37
								
								 | 
								|  | « Válasz #5722 Dátum: 2013. szeptember 17. 06:57:22 am » |  | 
 
 Ha a viszkó elkezdett lógni, akkor az nagy valószínűséggel csereérett.Ideiglenesen meg lehet gyártani fixre, de csak végszükség esetére, mert hosszútávon szétveri a vízpumpa csapágyát.( ha már igy üt a viszkó akkor én megvizuálnám a vízpumpatengely lógását is, nehogy a hideg idő beálltával megvicceljen és elkezdjen folyni)
 
 Koszonom szepen a gyors segitseget. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| fearlesske 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 29
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #5723 Dátum: 2013. szeptember 17. 19:54:10 pm » |  | 
 
 Sziasztok !!! Nagy örömömre sikerült vennem egy kiscápát ! a baj ott van hogy a motor egyenetlenül jár és műszakin a környezetvédelmi mérésen a műszer kiakadt akkora CO értéke van a kocsinak. mellesleg nagyon sokat is fogyaszt 12 liter körül városon kívül . Van e valaki aki profin vágja ezeket a motorokat? Tudna nekem valaki segíteni a probléma megoldásában? Esteleg Budapesten valaki aki be tudná lőne faszára a kocsit? Köszönöm Szépen !!!
 Senki nemtud ez ügyben segíteni a fogyasztás inkább 15 mint 12   !!! |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Panda 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 8
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #5724 Dátum: 2013. szeptember 18. 20:49:59 pm » |  | 
 
 Hello! 
 Azért fordulok hozzátok mert a kis e21-s cápám nem rég esett át egy motor cserén már az előző motor is m40b18 volt de nagyon szét volt már kopva, ezért kapott egy jobb állapotú m40b18-at. Van egy engem zavaró idegesitő probléma h gáz adásnál sokszor először visszafulladással reagál, azt hittem hogy ez a régi motor sajátossága hogy már nem az igazi de a mostani jó állapotú is ugyanúgy vissza vissza fullad néha hirtelenebb vagy kisebb gáz adásnál. Egy másik dolog hogy meg kellett bontanom a vezérmű tengely és a vezérműtengelyen lévő tárcsát le kellett bombáznom viszont visszarakásnál 'fokolható' a bmw egy spéci szerszámot ír elő amit a vezérmű kerék visszarakásánál a vezérműtengelyre kell tenni és megmutatja a helyes beállítást de ien szerszámot nem találtam ugyh csak szemre lett beállítva.
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| ujjtibor 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 378
								
								 | 
								|  | « Válasz #5725 Dátum: 2013. szeptember 19. 08:12:22 am » |  | 
 
 Valószínüleg nem jó helyre került vissza a vetérlés a szíjtárcsa miatt. Ez okozza a fulladást. De ha fals levegőt kap akkor is előjöhet ez a tünet.Be lehet a vezérlést állítani a spec. szerszám nélkül is, csak nagyobb odafigyelést és egy kis gyakorlatot igényel.
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 06-30-499-20-10E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| ujjtibor 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 378
								
								 | 
								|  | « Válasz #5726 Dátum: 2013. szeptember 19. 08:17:45 am » |  | 
 
 Senki nemtud ez ügyben segíteni a fogyasztás inkább 15 mint 12   !!!Először azt kellene tisztázni, hogy milyen karbi van rajta. Ugyanis lehet rajta 3 féle gyártmány. Hacsak nem hekkeltek rá tipusidegent. Akkor eszik ilyen szinten, ha nagyon el van tekergetve a karbi a gyújtással együtt. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 06-30-499-20-10E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
 |  |  | 
	|  | 
	| 
			| 
					
						| Karell Gott 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 728
								
								 | 
								|  | « Válasz #5728 Dátum: 2013. szeptember 20. 08:06:55 am » |  | 
 
 Magyarul is így hívják:Plastigauge-szál,hézagmérő szál.Igen,úgy működik,ahogy mondtad,csak nem szabad forgatni a főtengelyt közben.Én 2 tasakkal vettem,6000ft a 2 szett,az bőven elég egy sorhathoz de egyenlőre még nem használtam.Itt tudod megrendelni:http://www.mforce.hu/termek_plastigauge.html  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E21 323iE32 750iL
 E36 323iT
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| RaddiR 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 666
								
								 | 
								|  | « Válasz #5729 Dátum: 2013. szeptember 20. 20:20:00 pm » |  | 
 
 Hali!Mi a különbség getrag 260.0.1044.90 és 260.1346.90 között?
 (nekem az előbbi van fent és nagyon rövid.)
 
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...   |  |  | 
	|  |