| 
			| 
					
						| Bublas 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 284
								
								 | 
								|  | « Válasz #5820 Dátum: 2013. december 12. 09:56:37 am » |  | 
 
 E21 négy henger 1.8 karbis..Az egyik henger mintha néha kihagyna.
 Gyújtókábelek, gyertyák rendben!
 Mi lehet a baj?
 Vezérlő elektronika tönkre tud menni? Milyen egyéb dologtól függhet még, /motort tavaly Miki újította, s azóta nem sokat mentem vele/?
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Gisti 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4241
								
								 | 
								|  | « Válasz #5821 Dátum: 2013. december 12. 16:08:04 pm » |  | 
 
 Pl.:elosztófedél; megszakító; kondi; trafó; gyertyapipa nem kell rögtön a nagyobb bajt keresni. Miért vagy biztos abban, hogy a kábelek és a gyertyák rendben vannak? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 +36/70/77-97-815E23 745i
 E39 525d touring
 E46 320 Ci
 Triumph Herald 13/60
 Yamaha Fj 1200
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Bublas 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 284
								
								 | 
								|  | « Válasz #5822 Dátum: 2013. december 13. 17:30:35 pm » |  | 
 
 gyertyákat újra cseréltem, a kábelekben meg mind megnéztem, hogy van szikra, épp amikor vizsgálódtam nem észleltem semmi prblémát, de menet közben néha mintha kihagyna még mindig.Az elosztófedélen nincsen látszólag semmi sérülési nyom vagy ilyesmi, s az is pár éve lett cserélve újra.
 A trafót nem tudom, h okozhatja e , azt hogyan tudom leellenőrizni?
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| RaddiR 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 666
								
								 | 
								|  | « Válasz #5823 Dátum: 2013. december 15. 22:42:21 pm » |  | 
 
 Sziasztok! m20b25i-t 2 fajta dugattyúval gyárthatták? rövid és hosszú szoknyás dugók? szoknyát leszámítva, égésterük, megegyezik?  sürgős lenne a válasz   Köszi előre! |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...   |  |  | 
	| 
			| 
					
						| c_sonty 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 228
								
								 | 
								|  | « Válasz #5824 Dátum: 2013. december 15. 22:54:34 pm » |  | 
 
 Sziasztok! m20b25i-t 2 fajta dugattyúval gyárthatták? rövid és hosszú szoknyás dugók? szoknyát leszámítva, égésterük, megegyezik?  sürgős lenne a válasz   Köszi előre!Más a sűrítése a két dugónak, a rövid szoknyásé nagyobb, még ha szemre meg is egyeznek!  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sixpack 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1821
								
								 | 
								|  | « Válasz #5825 Dátum: 2013. december 16. 10:33:18 am » |  | 
 
 Sziasztok! m20b25i-t 2 fajta dugattyúval gyárthatták? rövid és hosszú szoknyás dugók? szoknyát leszámítva, égésterük, megegyezik?  sürgős lenne a válasz   Köszi előre!Bezony. Más a katos- nem katos dugó. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 e34 525iA, e28 V8, e32 750i |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #5826 Dátum: 2013. december 16. 11:35:01 am » |  | 
 
 Más a sűrítése a két dugónak, a rövid szoknyásé nagyobb, még ha szemre meg is egyeznek! 
 Nekem van rövidszoknyás dugóm, aminek a katalógus szerint alacsonyabb a CR-je. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| RaddiR 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 666
								
								 | 
								|  | « Válasz #5827 Dátum: 2013. december 16. 15:27:38 pm » |  | 
 
 Nekem van rövidszoknyás dugóm, aminek a katalógus szerint alacsonyabb a CR-je.
 
 Nekem meg összevissza vannak dugóim és kéne egy motorra való     nem sérült nem aftermarketes dugó   Nincsen egy táblázat hogy feketén fehéren le van írva melyiknek mi a cr-je melyik a katos melyik a nem...  Amúgy szemre a rövid szoknyásé nem olyan mély mint a hosszú. super eta dugója is hasonlít 25iéhez, azzal mi a helyzet? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...   |  |  | 
	| 
			| 
					
						| c_sonty 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 228
								
								 | 
								|  | « Válasz #5828 Dátum: 2013. december 16. 21:55:49 pm » |  | 
 
 M20B25   2494 cc/152 in³   120 kW (160 hp) at 5,800   215 N·m (159 lb·ft) at 4,000   6,700   9.7:1   Motronic[8]                                         126 kW (169 hp) at 5,800                                                           (without cat)   226 N·m (167 lb·ft) at 4,000   6,700   9.7:1   Motronic                                         125 kW (168 hp) at 5,800   222 N·m (164 lb·ft) at 4,300   6,700   8.8:1   Motronic[8] wikipédiából ollózva    |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #5829 Dátum: 2013. december 16. 22:24:10 pm » |  | 
 
 84V137+ Ez az enyémnek az öntvényszáma, Mahle katalógus alapján le lehet csekkolni cr-t: 8.8:1 Az öntvényszám a dugattyúpalást belsején található. Ezt az infot még anno Zsosz mesélte, nélküle a mai napig én is azt hinném, hogy 9-7:1-es dugattyúim vannak.      |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| RaddiR 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 666
								
								 | 
								|  | « Válasz #5830 Dátum: 2013. december 17. 16:47:56 pm » |  | 
 
 Köszi! meglesem a két dugómat öntvényszámát, most már van min elindulnom   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...   |  |  | 
	| 
			| 
					
						| c_sonty 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 228
								
								 | 
								|  | « Válasz #5831 Dátum: 2013. december 17. 22:19:30 pm » |  | 
 
 A kolbenschmidt adja a nagyobb cr-t, szerintem. Mondjuk nem tudom, hogy mahle is volt e olyan.  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| RaddiR 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 666
								
								 | 
								|  | « Válasz #5832 Dátum: 2013. december 21. 18:34:47 pm » |  | 
 
 Difihez nyomaték értékek kellenének, tányérkerék lehúzáshoz és kúpkerék lehúzáshoz. Köszönöm előre!    |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...   |  |  | 
	| 
			| 
					
						| tucsok54 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 8
								
								 | 
								|  | « Válasz #5833 Dátum: 2014. január 04. 22:45:02 pm » |  | 
 
 Sziasztok E28 ba valószínűleg kéne egy új motor vagy felújítás, szerintetek mi legyen? Később amúgy is raktam volna egy nagyobb motort viszont papíroztatni is szeretném 30i vagy 35i 12v be mi mennyi hogy? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Feco01 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 157
								
								 | 
								|  | « Válasz #5834 Dátum: 2014. január 06. 22:18:04 pm » |  | 
 
 Sziasztok!
 E28 első tornyok környékén kellene némi lemezmunkát csinálni, de az alv@zsz@m miatt kicsit aggódok.
 Már a legutóbbi vizsgán sem dicsérték agyon az olvashatóságát.
 
 Mit lehet csinálni hivatalosan, hogy ne kelljen újrapapírozni új alv@zsz@m miatt?
 Pl.: javítás előtt vmi igazolás kérni, hogy ez tényleg az ami. Aztán javítás után újra bemutatni.
 
 Köszi:
 F.
 |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2014. január 07. 22:05:27 pm írta Feco01 » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| krivikri 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 701
								
								 | 
								|  | « Válasz #5835 Dátum: 2014. január 11. 10:39:26 am » |  | 
 
 Sziasztok!Szolnok környékén valaki tud esetleg normális szerelőt aki ért is a kocsikhoz?
 Köszi
 Krisz
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| V8 Szisandor 
								e21 v8 4.0  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1125
								
								 | 
								|  | « Válasz #5836 Dátum: 2014. január 11. 11:58:12 am » |  | 
 
 Sziasztok!Szolnok környékén valaki tud esetleg normális szerelőt aki ért is a kocsikhoz?
 Köszi
 Krisz
 
 sajnos nemtudok ,de egy kis tapasztalatot atadnek... a joo szerelo ismervei.: -nincs ra panasz -pontos -nem lehuuzos -nem varialos -szakszeru,preciz -lelkes -nemvalogat -nemkaromkodik -nem szidja a telefont -munkalapot vezet -nemfelejt el dolgokat -turelmes -preciz -talalekony -van humorerzeke -tud banni az ugyfelekkel -talalekony biztos van maas is....persze az sem mindegy mi fontos az ugyfelnek.. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
 20-260-22-26
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Mike 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4841
								
								 
								Csokihabanero :D
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #5837 Dátum: 2014. január 11. 15:15:45 pm » |  | 
 
 Duplán találékony?    És káromkodik. Ha nem káromkodik, akkor nem éli bele magát a szerelésbe. Élje bele magát!   |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2014. január 11. 20:02:40 pm írta collins » |  Naplózva | 
 
 Főmordor. |  |  | 
	| 
			| 
					
						| kzolee 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5192
								
								 | 
								|  | « Válasz #5838 Dátum: 2014. január 11. 18:34:16 pm » |  | 
 
 Ja igen, és fillérekért is dolgozik...    Ilyen szerelő nincs, vagy magad javítod az autódat, vagy megfizeted az álomszerelőt, de az minimum 25 ezres óradíj.  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 1985 E28 530i |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #5839 Dátum: 2014. január 11. 18:43:46 pm » |  | 
 
 Olcsón, jót, gyorsan. A 3-ból válassz kettőt.      |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| MR.V12 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 6108
								
								 
								Dízeltocsevics
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #5840 Dátum: 2014. január 11. 23:00:37 pm » |  | 
 
 sajnos nemtudok ,de egy kis tapasztalatot atadnek...Ha már így rámismertél....  a joo szerelo ismervei.: -nincs ra panaszmég senki sem mert panaszkodni,nyilván mert jól dolgozom  -pontosés tudja,és tudja,és tudja!valóban,sosem ütök mellé a tízkilással...  -nem lehuuzosNa,ne személyeskedjünk,egy M52 szelphézag állítás komoly meló,800€ nem volt sok érte  -nem varialosNem bizony,fél évet vártam a megfelelő szűrőfedél letekerő cuccra,nem variáltam szét a fejem -szakszeru,precizNincs is mit ragozni,plusz még pedáns,rendmániás      -lelkesIgen,főleg 1 családi pizza után,csak úgy dübörög bennem a munkakedv,jobb ha nem is kön senki a közelembe,mert elsodrom a menetszéllel    -nemvalogatDe nem ám,az M30-ból,M70-ből,meg a még sor6-os S-ekből bármit meg lehet építeni,a többi kit érdekel,nem? -nemkaromkodikNéha keltául,az is számít?  -nem szidja a telefontMi az a telefon?    -munkalapot vezetAz üres pizzás dobozokra írt angol nyelvű "bad language"-k Borsodban simán elmennek munkalapként.    -nemfelejt el dolgokatMilyen dolgokat?  -turelmesJa,mindig megvárom mire összeszereli Johny Boo Boo a reduktor a palackkal,sosem vágtam még szét semmit e művelet előtt.    -precizAz nem kifejezés,lásd a vízlehúzó gumik mellől ki gőzborotvázott moha,és az ezt(is) túlélő,tükörlakó pók esetét.    -talalekonyNa ugye,olyan nincs,hogy a ládába ne találnék egy mégegy uccsó 6-os alátétet!  -van humorerzekeEzt döntsétek el ti.     -tud banni az ugyfelekkelHja,valami rejtéjes okból kifolyólag,nekem sosem szólnak pl. a repcsin,amíg beszálláskor szépen nekivetkőzök a sorok között,majd már éppen leülve a fejemhez kapok,hogy az újság fent maradt a szatyorban,azt is kiveszem,majd a vizet,másik újságot,stb,80-100 utas türelmesen várakozik mögöttem,valószínűleg a sármom miatt.      -talalekonyEz már volt,de ugyanúgy megy a 8-as anyákkal is,kifogyhatatlan az "utolsó 8-as anya" készletem. biztos van maas is....persze az sem mindegy mi fontos az ugyfelnek..Igen,még mindezek mellet,egy élmény velem találkozni,kommunikálni,sőt,még szép is vagyok!          |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 "...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető...""...fuss Forrest,fuss..."
 "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
 Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen...
 G11 740DX M Sport
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Promega 
								Administrator    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3726
								
								 | 
								|  | « Válasz #5841 Dátum: 2014. január 12. 06:51:12 am » |  | 
 
 Kezdünk erősen elkanyarodni a topic eredeti témájától...     |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Zsombor 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 264
								
								 | 
								|  | « Válasz #5842 Dátum: 2014. január 13. 12:19:17 pm » |  | 
 
 Üdv!
 Megbízható információra lenne szükségem a következőhöz. Egy m30b35öt szeretnék értelmes árkategórián belül felhúzni. Ezzel kapcsolatban kérdezném, hogy milyen dugattyúval  lehet a ccm-t növelni, mennyire lehet a hengerfejet bántani nagyobb sűrítés céljából, stb... Köszönöm!
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| M5swap 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1051
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #5843 Dátum: 2014. január 13. 20:20:36 pm » |  | 
 
 Szerintem "kívülről" kezd, bár nálam fognak mások sokkal okosabbat mondani. Pl. egy hengerenkénti leömlővel, és egy hozzávaló, megfelelő kipufogó rendszerrel. esetleg direktszűrő - van aki favorizálja, van aki nem, szerintem motor típustól is függ, hogy szereti-e; nem tudom, hogy az M30 "mit szól hozzá". Ha a motorba jobban belenyúlnál, érdemesebb (kevésbé költségesebb) egy komplett nagyobb motort venni... Szerintem. Üdv!
 Megbízható információra lenne szükségem a következőhöz. Egy m30b35öt szeretnék értelmes árkategórián belül felhúzni. Ezzel kapcsolatban kérdezném, hogy milyen dugattyúval  lehet a ccm-t növelni, mennyire lehet a hengerfejet bántani nagyobb sűrítés céljából, stb... Köszönöm!
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| V8 Szisandor 
								e21 v8 4.0  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1125
								
								 | 
								|  | « Válasz #5844 Dátum: 2014. január 14. 22:17:36 pm » |  | 
 
 Üdv!
 Megbízható információra lenne szükségem a következőhöz. Egy m30b35öt szeretnék értelmes árkategórián belül felhúzni. Ezzel kapcsolatban kérdezném, hogy milyen dugattyúval  lehet a ccm-t növelni, mennyire lehet a hengerfejet bántani nagyobb sűrítés céljából, stb... Köszönöm!
 
 azt is erdemes volna tudni hogy mire is akarod pontosan hasznalni,mert nem mindeggy hogy mit miert mennyibol kell-lehet megcsinalni... kerdesedre ,:cm3 novelo tenyezok -nagyobb atmero -hosszabb loket a hengerfelyet ecceruen le kell siikolni amiiig engedi a szelep...DE utanna nagyon nem mindegy mijen dugot raksz bele..  tovabbi +LE  -turbo -kompresszor -preciz motorbelso -preciz kipufogo   egyebbkent legolcsobb tunning a nagyobb cm3...vagy rovidebb attetel....jjja a konnyites sem elhanyagolhato |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
 20-260-22-26
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| richiem 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 414
								
								 | 
								|  | « Válasz #5845 Dátum: 2014. január 15. 20:52:09 pm » |  | 
 
 Sziasztok 
 Tudna abban segiteni vki, hogy mekkora az e21 agymerete....szelesito pogi miatt kene
 
 Koszi
 
 R
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| RaddiR 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 666
								
								 | 
								|  | « Válasz #5846 Dátum: 2014. január 15. 21:22:37 pm » |  | 
 
 Sziasztok, E21 Sofica és Behr fűtésbox radiátora megegyezik?
 Köszi előre!
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...   |  |  | 
	| 
			| 
					
						| krivikri 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 701
								
								 | 
								|  | « Válasz #5847 Dátum: 2014. január 18. 18:06:08 pm » |  | 
 
 Sziasztok!E12-be be lehet építeni e28 komplett motort váltót?
 Köszi
 Krisz
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| kzolee 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5192
								
								 | 
								|  | « Válasz #5848 Dátum: 2014. január 18. 20:14:58 pm » |  | 
 
 Igen. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 1985 E28 530i |  |  | 
	| 
			| 
					
						| szamitogepandris 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 524
								
								 | 
								|  | « Válasz #5849 Dátum: 2014. január 21. 10:39:11 am » |  | 
 
 Üdv Urak!
 Némi segítség kellene illetve tapasztalati tanácsok.
 
 Adott egy e46 330cd coupe 2003/11. havi
 Szívósorban lévő pillangó probléma a kérdés?
 177ekm volt cserélve most 277ekm van benne lassan csere érett lenne de elég húzós az ára...
 Az volna a kérdés hogy kibír e még 15-20ekm et vagy 100ekm illik cserélni?(nekem 150ekm mondtak hogy addig bírja )A másik lehetőség amit a totalcaron is írtak hogy eltávolítjuk.
 Kérdés hogy így okozunk e károsodás bármiben is? Olvasgattam utána de nem egyértelmű! (emisszió,motorfék???,fogysztás)
 Valaki szedte ezt már ki a sajátjából?
 
 köszi
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	|  |