Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
 |
« Válasz #6120 Dátum: 2015. január 11. 22:27:02 pm » |
|
Így van, ez rövidebb váltó, mint a "toldatos" 5 gang. Pl. Collinsnak is ilyenje van.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
 |
« Válasz #6121 Dátum: 2015. január 11. 22:57:11 pm » |
|
Bob!
Ha a harangon lévő számokat és adatokat elküldöd a getragnak akkor megírják pontosan,hogy milyen váltó ez!
mi is Trabencével jártunk már így, hogy nem tudtuk milyen...leírta nekik Bence és elég hamar jött a válasz is!! Szerintem ennyit megér...
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
nortem
Nem elérhető
Hozzászólások: 429
|
 |
« Válasz #6122 Dátum: 2015. január 12. 20:49:44 pm » |
|
Sziasztok. Valaki tudja, hogy 1980-as E12 520/6 kormányműjébe ( manuális ) mennyi olajat kell önteni? 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
 |
« Válasz #6123 Dátum: 2015. január 12. 21:24:09 pm » |
|
Sziasztok!
Adott egy VDO olajnyomás óra, nincsen meg a jeladója. Kérdésem csak a saját jeladójával kelthető életre vagy bármely pl. Lada jeladóval is működne? Ugyanez hőfokmutatóra is.
Köszi:)
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... 
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
 |
« Válasz #6124 Dátum: 2015. január 13. 06:22:37 am » |
|
Az olajnyomásóra csak a sajátjával... a lada jeladó pont fordítva működik, a hőfokmérőt nem tudom
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
lowlygentleman
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
|
 |
« Válasz #6125 Dátum: 2015. január 19. 11:23:16 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hofoglu
Nem elérhető
Hozzászólások: 556
|
 |
« Válasz #6126 Dátum: 2015. január 21. 11:16:41 am » |
|
Sziasztok! Van arra ötletetek, hogy az E23 motorháztető kitámasztó teleszkópot mivel lehetne helyettesíteni? A gyári, nem olcsó....  Köszi, Árpi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Niki
Vendég
|
 |
« Válasz #6127 Dátum: 2015. január 21. 13:01:26 pm » |
|
Sziasztok! Van arra ötletetek, hogy az E23 motorháztető kitámasztó teleszkópot mivel lehetne helyettesíteni? A gyári, nem olcsó....  Köszi, Árpi Sajnos az off hátsó teleszkópjai rosszak... nekem azt mondták, hogy ahol felújítják a lengéscsillapítókat a legtöbbel tudnak mit kezdeni, még ha préseltek is. Nem tudom, mennyire megoldható tényleg... 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szamitogepandris
Nem elérhető
Hozzászólások: 524
|
 |
« Válasz #6128 Dátum: 2015. január 21. 13:24:49 pm » |
|
itt próbáld meg! http://www.rpvtechnik.hu/e30 sportülés teleszkópoknál felét mondták mint a bmw! Sziasztok! Van arra ötletetek, hogy az E23 motorháztető kitámasztó teleszkópot mivel lehetne helyettesíteni? A gyári, nem olcsó....  Köszi, Árpi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
 |
« Válasz #6129 Dátum: 2015. január 21. 17:06:28 pm » |
|
Sajnos az off hátsó teleszkópjai rosszak... nekem azt mondták, hogy ahol felújítják a lengéscsillapítókat a legtöbbel tudnak mit kezdeni, még ha préseltek is. Nem tudom, mennyire megoldható tényleg...  Semennyire. A gáztöltetet nem tudják visszapótolni bele. Ugyanezen okból nem tudják a gázos lengéscsillapítókat sem felújítani, illetve max sima olajosra.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4240
|
 |
« Válasz #6130 Dátum: 2015. január 21. 17:54:29 pm » |
|
Golf I csomi teleszkóp. Csak a leggyengébb töltetűt válaszd mert egyébként csapódni fog kifelé:)
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
 |
« Válasz #6131 Dátum: 2015. január 21. 17:57:16 pm » |
|
Semennyire. A gáztöltetet nem tudják visszapótolni bele. Ugyanezen okból nem tudják a gázos lengéscsillapítókat sem felújítani, illetve max sima olajosra.
Miért, Katonáék Dömsödön mi a frászt csinálnak, ha nem gázost? Ráadásul legtöbbször jobb lesz mint a gyári.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4240
|
 |
« Válasz #6132 Dátum: 2015. január 21. 17:59:52 pm » |
|
5400 Ft az Unixnál minden kedvezmény nélkül...
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
 |
« Válasz #6134 Dátum: 2015. január 21. 19:41:52 pm » |
|
Miért, Katonáék Dömsödön mi a frászt csinálnak, ha nem gázost? Ráadásul legtöbbször jobb lesz mint a gyári.
A Katona megvette a gépet, amivel fel lehet tölteni gázzal a gátlót, de az összes többi lengéscsillapítósnál nem tudják megcsinálni. Egyébként a Katona meg nem hiszem hogy foglalkozik géptető és hasonló gázteleszkópokkal.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Niki
Vendég
|
 |
« Válasz #6135 Dátum: 2015. január 21. 20:10:48 pm » |
|
Ha tudok unix kedvezménnyel szólj 
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2015. január 21. 20:45:15 pm írta Niki »
|
Naplózva
|
|
|
|
hofoglu
Nem elérhető
Hozzászólások: 556
|
 |
« Válasz #6136 Dátum: 2015. január 21. 20:37:36 pm » |
|
5400 Ft az Unixnál minden kedvezmény nélkül...
Köszönöm, kirendelek egyet !
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
 |
« Válasz #6137 Dátum: 2015. január 21. 20:52:50 pm » |
|
Ezek szerint, akkor senki nem tudja a választ, hogy 1980-as E12 520/6 manuális kormányműjébe mennyi és milyen olajat kell önteni!!!!!!?  Én még nem láttam szervómentes kormányművet, de gyanítom, hogy hasonló módon működik, mint egy kéziváltó vagy egy difi. Van egy leeresztőcsavarja alul, illetve egy betöltőcsavarja, ami egyben a felső szintjelzője.  A megfelelő olaj kiválasztása pedig a gépkönyv vagy az internet segítségével hamar megvan. Gondolom az E12-nél korábbi BMW-knél nem volt szervó (02 és társai) így egy olajválasztóban rákeresve releváns találat lesz... Ezek a tippjeim.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
hofoglu
Nem elérhető
Hozzászólások: 556
|
 |
« Válasz #6138 Dátum: 2015. január 21. 21:28:33 pm » |
|
Én még nem láttam szervómentes kormányművet, de gyanítom, hogy hasonló módon működik, mint egy kéziváltó vagy egy difi. Van egy leeresztőcsavarja alul, illetve egy betöltőcsavarja, ami egyben a felső szintjelzője.  A megfelelő olaj kiválasztása pedig a gépkönyv vagy az internet segítségével hamar megvan. Gondolom az E12-nél korábbi BMW-knél nem volt szervó (02 és társai) így egy olajválasztóban rákeresve releváns találat lesz... Ezek a tippjeim. A Motul katalógus ezt írja: Feltöltési mennyiség : Kenőanyag-kapacitás 0,375 liter Használat : Normál igénybevétel Termékek : 90 PA (éves)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fura
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305678912
|
 |
« Válasz #6139 Dátum: 2015. január 22. 13:01:12 pm » |
|
sziasztok e46 m4319b.váltohiba.a gond az hogy ha áll az auto nem tudok 1-est rakni.pl piros lámánál,vadászok valamilyen sebességet amit bevesz,utána már tudok 1 et rakni,ha vissza engedem a kuplungot és ujra benyomom megint nem tudom egybe rakni.2 tömegü is van bent.a kuplung kiemel rendesen.hátha valaki tudja a megoldást.elöre is thx
|
|
|
Naplózva
|
06305678912
|
|
|
ujjtibor
Nem elérhető
Hozzászólások: 378
|
 |
« Válasz #6140 Dátum: 2015. január 22. 13:58:16 pm » |
|
A nem megfelelő olajminőség is okoz ilyen gondot. Én először ott kereskednék.
|
|
|
Naplózva
|
06-30-499-20-10 E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
|
|
|
ujjtibor
Nem elérhető
Hozzászólások: 378
|
 |
« Válasz #6141 Dátum: 2015. január 22. 14:03:08 pm » |
|
Ezek szerint, akkor senki nem tudja a választ, hogy 1980-as E12 520/6 manuális kormányműjébe mennyi és milyen olajat kell önteni!!!!!!?  A kormánymü tetején az állító csavar mellett található egy piros vagy narancs szímü műanyag dugó. Azt kivéve kell feltölteni. Amint színel az olaj a betöltő nyílás aljával akkor biztos, hogy megfelelő a szint. Én legalább is így szoktam feltölteni.  Pontos mennyiséget én nem tudok mondani.  Én a Shell Spirax 80, váltóba való olaját szoktam használni.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2015. január 22. 14:13:47 pm írta ujjtibor »
|
Naplózva
|
06-30-499-20-10 E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
|
|
|
fura
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305678912
|
 |
« Válasz #6142 Dátum: 2015. január 22. 17:05:07 pm » |
|
a váltoba az olajat is lecseréltük,elötte is ez volt a baja+szerkezet tárcsa csapágyat is
|
|
|
Naplózva
|
06305678912
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
 |
« Válasz #6143 Dátum: 2015. január 22. 19:29:03 pm » |
|
A nem megfelelő olajminőség is okoz ilyen gondot. Én először ott kereskednék.
Nekem amíg lógott a váltókissza az E28-on, csinált ilyeneket...
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
nortem
Nem elérhető
Hozzászólások: 429
|
 |
« Válasz #6144 Dátum: 2015. január 23. 09:00:24 am » |
|
sziasztok e46 m4319b.váltohiba.a gond az hogy ha áll az auto nem tudok 1-est rakni.pl piros lámánál,vadászok valamilyen sebességet amit bevesz,utána már tudok 1 et rakni,ha vissza engedem a kuplungot és ujra benyomom megint nem tudom egybe rakni.2 tömegü is van bent.a kuplung kiemel rendesen.hátha valaki tudja a megoldást.elöre is thx
Nekem az olajpótlás nem oldotta meg a problémát. Az enyém mivel az előző tulaja sokat erőltette 1-be szinkrongyűrűs lett. Ezt úgy tudod legegyszerűbben megnézni, hogy leereszted a váltóból az olajat egy tiszta edénybe. Normál 75W90 váltó olajnál ha szinkrongyűrűs, akkor gyönyörű szépen láthatod majd benne az elkopott gyűrű darabjait rézpor formájában.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
nortem
Nem elérhető
Hozzászólások: 429
|
 |
« Válasz #6145 Dátum: 2015. január 23. 09:03:37 am » |
|
A Motul katalógus ezt írja: Feltöltési mennyiség : Kenőanyag-kapacitás 0,375 liter Használat : Normál igénybevétel Termékek : 90 PA (éves)
Az olajtípust gépkönyvbe megtaláltam, csak sajna a mennyiséget nem ( nem akartam túltölteni, nehogy baja legyen ). Köszi az infót 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fura
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305678912
|
 |
« Válasz #6146 Dátum: 2015. január 23. 09:12:03 am » |
|
Nekem az olajpótlás nem oldotta meg a problémát. Az enyém mivel az előző tulaja sokat erőltette 1-be szinkrongyűrűs lett. Ezt úgy tudod legegyszerűbben megnézni, hogy leereszted a váltóból az olajat egy tiszta edénybe. Normál 75W90 váltó olajnál ha szinkrongyűrűs, akkor gyönyörű szépen láthatod majd benne az elkopott gyűrű darabjait rézpor formájában. ott a pont...volt a dugoban rézpor... a kulissza rendben van még a hátso szilentet is kicseréltük
|
|
|
Naplózva
|
06305678912
|
|
|
petrasdani
Nem elérhető
Hozzászólások: 201
|
 |
« Válasz #6147 Dátum: 2015. január 23. 17:11:10 pm » |
|
Sziasztok! E28 M5 toldatból kiszakadt tőcsavart vissza lehet valamivel ragasztani úgy, hogy az első meghúzásnál ne szakadjon ki? 
|
|
|
Naplózva
|
1986 BMW E28 518i
|
|
|
|
Niki
Vendég
|
 |
« Válasz #6149 Dátum: 2015. január 24. 21:37:46 pm » |
|
Loctitenak van olyan ragasztója, amivel az autószerelő barátom, a 6-os váltókat javítja... melyeknek az egyik gyűrűt vagy miét kilövi ha kopik, és a harang belseje olyan vékony hogy kitörik.... azzal ragasztja vissza a darabot. Az első felújított váltóban, már van 250 ezer, és 5 év... szerintem jól hangzik!? Nekem a frissen összerakott motor kilőtte a gyertyát, az új gazdinál az új gyertyával ez a ragasztás teljesít már 3 éve... pedig a hf-nek van hője 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|