CápaBMW fórum
2024. április 27. 18:42:02 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 ... 215   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Szeretem, mert cápa. 3. - CápaBMW témájú beszélgetés  (Megtekintve 2922021 alkalommal)
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1590 Dátum: 2010. szeptember 04. 18:30:28 pm »

Én nem vagyok fényező, és nem is értek hozzá. De úgy tudom, hogy egy gitt réteg csiszolás előtti száradására kb annyit kéne várni, hogy soha ne essen össze, mint amennyi idő alatt ők autót építenek...

Ott az igazság!

Lütyő! Nem érted. Attól,hogy csiszolhatod 30 perc után, az még nem áthúzott. Na az fog összeesni,mint a fos kis idő múltán.
Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Roland635
Papír ami

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1213



« Válasz #1591 Dátum: 2010. szeptember 04. 20:07:32 pm »


Ez jó!
Nagyon jó.
Naplózva

E24 bedobozolva a szekrény mélyén
+36 20 233 63 66
+43 68 8949 51 41
Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1592 Dátum: 2010. szeptember 04. 20:12:19 pm »

Amúgy nekem is tetszenek ezek a szerelgetős műsorok. Ok, nem nagy cucc, nagy a büdzsé meg minden, de mint show, nagyon jól össze van komponálva. Én a végére már alig várom mindig, hogy mi sül ki a járgányból. Persze a polcról szedik le a motort készen, meg karosszériaügyileg sincsenek általában szar állapotban a gépek, általában csak festés-csavarozás a feladatuk. (És még mindig jobb, mint bármelyik másik csatorna...)
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
gim_e12
Vendég
« Válasz #1593 Dátum: 2010. szeptember 04. 20:16:44 pm »

Azt kell mondjam, hogy az átlagos tévéműsorokhoz képest (főleg a magyar, de a külföldieket is beleértve) akkor is inkább egy ilyen autóépítőset nézek meg - még ha sok is benne a faszság - mint mást.
Én úgy vagyok vele, hogy szűröm ami nekem tetszik a többit leszarom. Akkor is piszok jó verdák, néhány érdekes egyedi megoldás, a körítés meg olyan amilyen.
Aki egy kicsit is tudja mi munka/idő egy minőségi karosszériázás, festés, bontás-építés az úgy sem hiszi el az 1-2 hetes időintervallumot, más meg szerintem nem nézi.
Naplózva
totyy528

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 320


Sámán


« Válasz #1594 Dátum: 2010. szeptember 04. 21:30:05 pm »

Én még nem újítattam fel komolyabban gépet( nem az  aformám, hogy megveszek egy autót, aztán 3 évig nem látom, csak beszélek róla... Wink ) de ha jól belegondolunk, hogy kb 6-7 ember elkezd dolgozni egy autón, mondjuk 3 hétig, esetenként hosszított műszakban, az testvérek között is 1050munkaóra. Számoljuk hozzá, hogy a szakik nem is elöször csinálnak ilyet, tehát tudják mikor hova nyúljanak, mit hol bontsanak. Azért ennyi idő alatt, egy közepesen rohadt bódét is megtudnak csinálni, futóművel, motorbeépítéssel együtt.Itthon is vannak ilyen cégek, Nekem volt egy autóm, amit az elöző tulaj bevitt a H&h design nevű céghez, majd közölte mit szeretne, és mint egy kulcsrakész házat, X idő után megkapta a kocsit.
Naplózva

E21 320 M10,E30 318I,E21 320 M20,<E12 528I>,E34 520I 24V,E12 520,E36 325I COUPE,E39 523I TOURING,E46 318Ci< E87 116d>
szabibmw.s5.com
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #1595 Dátum: 2010. szeptember 04. 23:30:55 pm »

Jól megy a srácnak  Cheesy  Wink



* assszép.jpg (137.07 KB, 1024x768 - megtekintve 625 alkalommal.)
Naplózva

70/627-5355
pic
Vendég
« Válasz #1596 Dátum: 2010. szeptember 04. 23:34:11 pm »

De e21-re persze már nem volt pénze! Cheesy
Naplózva
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #1597 Dátum: 2010. szeptember 05. 07:42:46 am »

Erre lenne egy nagyon magas labdám  Tongue  Roll Eyes  Cheesy  Evil
Naplózva

70/627-5355
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1598 Dátum: 2010. szeptember 05. 07:49:36 am »

De e21-re persze már nem volt pénze! Cheesy

biztos lett volna, de használta az eszét:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1599 Dátum: 2010. szeptember 05. 08:12:48 am »

Igaz is! Minek vegyen egy autót, ha az árából két másikat vehet!  Cheesy Grin
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1600 Dátum: 2010. szeptember 05. 08:20:15 am »

Igaz is! Minek vegyen egy autót, ha az árából két másikat vehet!  Cheesy Grin

ja.vett két autót egy e21 helyett:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #1601 Dátum: 2010. szeptember 05. 08:33:45 am »

...Itthon is vannak ilyen cégek, Nekem volt egy autóm, amit az elöző tulaj bevitt a H&h design nevű céghez, majd közölte mit szeretne, és mint egy kulcsrakész házat, X idő után megkapta a kocsit.
Lehet tudni, hogy milyen nagyságrendű lóvét kellett ehhez letenni az asztalra?
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1602 Dátum: 2010. szeptember 05. 10:32:07 am »

Én még nem újítattam fel komolyabban gépet( nem az  aformám, hogy megveszek egy autót, aztán 3 évig nem látom, csak beszélek róla... Wink ) de ha jól belegondolunk, hogy kb 6-7 ember elkezd dolgozni egy autón, mondjuk 3 hétig, esetenként hosszított műszakban, az testvérek között is 1050munkaóra. Számoljuk hozzá, hogy a szakik nem is elöször csinálnak ilyet, tehát tudják mikor hova nyúljanak, mit hol bontsanak. Azért ennyi idő alatt, egy közepesen rohadt bódét is megtudnak csinálni, futóművel, motorbeépítéssel együtt.Itthon is vannak ilyen cégek, Nekem volt egy autóm, amit az elöző tulaj bevitt a H&h design nevű céghez, majd közölte mit szeretne, és mint egy kulcsrakész házat, X idő után megkapta a kocsit.

Azért egy design céget ne említsünk már egy lapon egy újáépítéssel.

De részben igazad van. Tegyük fel, 2 ember dolgozik a lakatoláson, bár vannak olyan részek, amiket nem szabad egyszerre lebombázni. mindegy. Ezt most figyelmen kívül hagyjuk. Példának egy szétfeslett E12-t, ha van pénzed mindenből újat venni, akkor 1 hónap alatt lazán meg lehet csinálni. Persze ettől itthon nem kell tartani,hogy tolongani fognak az olyan kuncsaftok, akik megveszik az új elemeket. Ekkor szépen neki kell állni és megcsinálni az adott részt lemezből. Itt már 99%-ban bukik az esztétika, meg minden, mert mi a jóvanazúgyócsólegyendetegnapra országa vagyunk. Persze miután kész és jelzed,hogy az öcsi, az nem éppen szép,akkor pukkadozás van...

Tegyük fel, amíg folyik a lakatolás, még egy ember a futóművel, fékekkel foglalkozik. Az idő alatt mindent szépen le lehet homokszórni, festeni, horganyozni, felújítani.

Akkor jöjjön a motor és hajtás felújítása. Ide 2, esetleg 3 ember. Egyik intézi a gépműhelyt, mindent, csinálja a szakmelót, a másik ganézza az olajsaras, rozsdás cuccokat, folyamatosan csak szépít, épít, a harmadik pedig atomjaira szedi a váltót, difit és megcsapágyazza, hézagolja, újítja. Megsúgom, ezeket még ennyi emberrel sem csinálod meg 2 nap alatt.

Kárpitozás, belső. Ez relatív. Lehet, hogy csak rendbe kell tenni mindent, de lehet,hogy újakat készíteni. Erre elég 1 ember és a lakatolás ideje alatt végez vele.

Eddig ez 7 ember.

Jöjjön a fényezés. Ez a nagy vízválasztó. Az átlag mit mond? kéz 1 hét alatt. Az igazán profi és aki foglalkozik is evvel mit mond? min. 4 hónap.
Aki hamarabb megcsinálja többnyire olcsóbb, de cserébe okádék (ha nem is azonnal, de a bemattulás és a napsütéstől hamar azzá válik), a másik drágább, kb a duplája, de 10 év múlva is szép, sőt utána is. És itt ost okoskodást nem fogadok el, mert konkréten erre több példát láttam már,sőt, napi szinten látom, hogy miből mi válik, mi a tartós, mi nem.
De akkor a fényezésre is számoljunk 2 embert, hogy haladjon az előkészület az áthúzási idők között.

Ez 9 ember és kb fél év. (a fényezés kitolja az időt, avval nem érdemes szarozni)

Véleményed szerint ki fog itthon autónként 9 embert foglalkoztatni, ha foglalkoztat is, szerinted ki fogja megfizetni? Senki. Megmondjam miért? Mert ebben az országban, ha már el merészeled kérni a tudásodhoz passzoló munkadíjat, akkor lehúzós köcsög szemét vagy. Esetleg -kisarkosítva- ,ha nem adod oda az alkatrészt ingyen, vagy annál olcsóbban ,esetleg nem cserélsz be valami használhatatlan fost, akkor is egy alja geci vagy.

Természetesen tisztelet a kivételnek, nem minden vevő ilyen, de a legtöbb igen. És evvel most tolmácsoltam a lakatos, a fényező és még 3-4 ismerős szerelőműhely vezetőjének véleményét, én nem kimondottan panaszkodhatom ebben a témában.
« Utoljára szerkesztve: 2010. szeptember 05. 11:08:13 am írta Miki 24V » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1603 Dátum: 2010. szeptember 05. 15:17:05 pm »

.....................inkább töröltem...................
« Utoljára szerkesztve: 2010. szeptember 05. 15:22:52 pm írta collins » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
VA E21
Vendég
« Válasz #1604 Dátum: 2010. szeptember 05. 15:29:47 pm »

Otthon is lehet szépet építeni!

Fogalmatok nincs az igazi tuningról!

http://www.youtube.com/watch?v=L-_GhCDvoQU&feature=related#
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1605 Dátum: 2010. szeptember 05. 15:38:44 pm »

Otthon is lehet szépet építeni!

Fogalmatok nincs az igazi tuningról!

http://www.youtube.com/watch?v=L-_GhCDvoQU&feature=related#

Bazzeg, legalább ne ebéd után:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #1606 Dátum: 2010. szeptember 05. 17:24:41 pm »

Lütyő! Kétség kívül megszárad a gitt fél óra alatt, és csiszolni is lehet. Viszont ennél sokkal több idő kell neki, hogy egy stabil állapotba kerüljön, amikor már nem zsugorodik tovább. A legjobb példa az én autóm csoda fényezése, amit már majdnem teljesen levakartam. Minden telibe gittelve, aztán durván megcsiszolva, és erre a füller, amit szépen simára csiszoltak. Biztos vagyok benne, hogy az első 3 napban gyönyörű volt a fénye, de két hét után már úgy nézett ki, mint amikor hozzám került. A festésen át látszódott minden csiszolás és egyéb simító munka...
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
thepunisher

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 224


'87 e28 520i


« Válasz #1607 Dátum: 2010. szeptember 05. 17:32:15 pm »

http://www.youtube.com/watch?v=xzUXvNaki90#
 2014 2014 2014 2014 2014 2014 2014
Naplózva

OO==[][]==OO

Soha ne hajts gyorsabban, mint amilyen gyorsan az őrangyalod repülni tud!!!!
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #1608 Dátum: 2010. szeptember 06. 22:43:36 pm »

Bemásoltam a börzéből,mert ottan nem illik idézgetni. smiley
"Ma megérkezett a régóta áhított és 3 hónapja megrendelt tempomat kar, amit az E12-be szántam.

Kibontottam a pakkot izgatottan és nem a korai E23féle tempomat kart találtam benne, ami 83-ig volt megtalálható, hanem azt, amiből van itthon 5db, az újabbat  angry

Így ha valaki vágyat érez egy új, német feliratos , még lezárt fóliában lévő tempomat karra a cápájához, az keressen meg. Az ára riasztó, 22ezr Ft-ot dobtam ki érte az ablakon, a teli ára ennél egy leheletnyit több  Evil Ennyiért is adnám tovább...hátha  Embarrassed

Esetleg egy régi típusú tempomat kart beszámolok jelentős kedvezményt adva evvel az új karból. Persze ami nem halálra gyalázott...olyat."

Miki az a kérdésem,hogy a karbis 520-hoz volt tempomat??E12-be?? shocked huh
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1609 Dátum: 2010. szeptember 06. 23:26:26 pm »

Ez egy bonyolult dolog.

E12-höz konkrétan nem volt, de az automataváltós 628-hoz és 633-hoz igen.

Első szériáról beszélünk, tehát E12-vel azonos konstrukciós, technikai és elektronikus megoldások.

Mind2 típus ugye spirálos, teljesen analóg km órával rendelkezett, amihez létezik gyárilag egy olyan kis közdarab, amit a kettő félből álló km spirál közé kell beszerelni. Ez gyakorlatilag formál egy elektromos jelet, ami egyezik az E23 (és más) difije által kiadott jellel, az óra számára. Ehhez volt egy egyedülálló vezérlő, ami abban különbözött az átlagtól,hogy nem az órából kapta a kész jelet, hanem a kis impulzusokból "saccolta" ,hogy te ost feltehetően legalább városi tempóval haladsz, lassulsz, stb stb... Ez kiegészült egy kinti, vákuumos rásegítésű, elktromos húzómotorral.

Na most ezek cafatjai nekem megtalálhatóak voltak az autómban és gondoltam, egyszer feltámasztom,de legalább a néhai helyére bekerülhetne első lépés ként a vezérlő kar.

De sajnos be kellett látnom, hogy ami már ezen típusok új korában is a ritkábbnál is ritkább volt, 31 év után mégannyira sem fogom tudni ezt reprodukálni.

Emiatt kedvem lenne egenként kirángatni a BMW-nél dolgozó, régebbi típusok alkatrészeivel foglalkozó embereket a székükből és elmagyarázni neki,hogy attól bazmeg, hogy az ETK-t egyszerűsíted, mert úgyis régi már a típus és a régi cikkszámhoz bebaszod az új kart, vagy nem említed, hogy bazmeg elfogyott, nincs, attól még az a kretén magyar barom meg fogja rendelni és kidob az ablakon 22ezr Ft-t, mert a világon senki sem képes megválaszolni, hogy valójában mi a retkes, véreres, hónaljmankós, kettébaszott,büdös faszt rejt a cikkszám.

Mindegy. Most már van 5 bontott és 1 új kar itthon. Tök jó.

Ja és persze itthon, de úgy ánblokk kelet európában nem visszáruznak semmit. Töröld ki vele a segged,ha már megvetted.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1610 Dátum: 2010. szeptember 07. 07:33:42 am »

Tudom hogy neked nem egyszerű mert még egy darabig szándékozol üzleti kapcsoltban maradni velük a kedvezményed miatt, de én cseréltettem már vissza cuccot (formont kecskemét) igaz csak egy 10e Ft-os szimmering volt. 5 sebességes M10váltó első nagyszimmering helyett a 4sebességesét kaptam...

Visszbattyogtam és hivattam a főnököt mikor mondta a srác hogy nem vesznek vissze semmit... Előadtam neki hogy nekem ez filléres tétel és leszarom hogy mennyibe került de az elvről van szó... Én mást rendeltem és nem azt kaptam! Azonnal cseréljék ki! $ vissza és ha majd megjön a jó akkor szóljanak jövök fizetem és viszem.... Először óckodott de aztán mikor előkerült a 2 bűvös szó hogy fogyasztóvédelmi főfelügyelet meg hogy ügyvéd (mondom neki az ügyvéd haverom úgyis szereti az ilyen piti ügyeket /persze ez is kamu volt mint a az eleje hogy nem számít a lé de ő ezt nem tudhatja Smiley /)... azonnal ment minden...

Előtte pár hónappal megrendeltem (kb 2 éve volt) még az E21hez elsőablakra vízlehúzógumikat 5e /db-ért... Teltek a hónapok hivogattam őket havonta többször aztán meguntam és az utolsó telefonbeszélgetásünk annyi volt hogy mobilszámom megadtam és szólnak ha itt lesz... Ezt is szóvátettem a szimeringes esetnél, és akkor is csak szabadkozott... Azóta nagyívben elkerülöm a Fromontot... Mellesleg nem tom mi van Brájennel mert el van tünve egy ideje, de ha jól emlékszem neki is vannak "kellemes" tapasztalatai a formonttal... Azóta inkább Kecskmeét Bem utcai autósbolt, Miki24V Smiley , Ebay.de vagy WallothNesch....

Azt nem értem ha nem tudnak rendes embert felvenni aki a régi kocsik cuccait rendesen intézi akkor ne foglalkozzanak inkább ilyennel... akkor mondja azt hogy nincs.... Sad
Naplózva

Bence
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1611 Dátum: 2010. szeptember 07. 07:34:53 am »

Annak a közdarabnak szabad tudni a cikkszámát?
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1612 Dátum: 2010. szeptember 07. 07:38:46 am »

Annak a közdarabnak szabad tudni a cikkszámát?

nincs:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1613 Dátum: 2010. szeptember 07. 07:44:19 am »

Tudom hogy neked nem egyszerű mert még egy darabig szándékozol üzleti kapcsoltban maradni velük a kedvezményed miatt, de én cseréltettem már vissza cuccot (formont kecskemét) igaz csak egy 10e Ft-os szimmering volt. 5 sebességes M10váltó első nagyszimmering helyett a 4sebességesét kaptam...

Visszbattyogtam és hivattam a főnököt mikor mondta a srác hogy nem vesznek vissze semmit... Előadtam neki hogy nekem ez filléres tétel és leszarom hogy mennyibe került de az elvről van szó... Én mást rendeltem és nem azt kaptam! Azonnal cseréljék ki! $ vissza és ha majd megjön a jó akkor szóljanak jövök fizetem és viszem.... Először óckodott de aztán mikor előkerült a 2 bűvös szó hogy fogyasztóvédelmi főfelügyelet meg hogy ügyvéd (mondom neki az ügyvéd haverom úgyis szereti az ilyen piti ügyeket /persze ez is kamu volt mint a az eleje hogy nem számít a lé de ő ezt nem tudhatja Smiley /)... azonnal ment minden...

Előtte pár hónappal megrendeltem (kb 2 éve volt) még az E21hez elsőablakra vízlehúzógumikat 5e /db-ért... Teltek a hónapok hivogattam őket havonta többször aztán meguntam és az utolsó telefonbeszélgetásünk annyi volt hogy mobilszámom megadtam és szólnak ha itt lesz... Ezt is szóvátettem a szimeringes esetnél, és akkor is csak szabadkozott... Azóta nagyívben elkerülöm a Fromontot... Mellesleg nem tom mi van Brájennel mert el van tünve egy ideje, de ha jól emlékszem neki is vannak "kellemes" tapasztalatai a formonttal... Azóta inkább Kecskmeét Bem utcai autósbolt, Miki24V Smiley , Ebay.de vagy WallothNesch....

Azt nem értem ha nem tudnak rendes embert felvenni aki a régi kocsik cuccait rendesen intézi akkor ne foglalkozzanak inkább ilyennel... akkor mondja azt hogy nincs.... Sad


autósboltos, meg munkafelvevő egyenlő alagút, de még az elején..persze vannak kivételek, kb négyet ismerek..Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1614 Dátum: 2010. szeptember 07. 07:49:13 am »

Annak a közdarabnak szabad tudni a cikkszámát?

Persze.

65 71 1 363 257

20on párezer.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1615 Dátum: 2010. szeptember 07. 07:57:53 am »

Tudom hogy neked nem egyszerű mert még egy darabig szándékozol üzleti kapcsoltban maradni velük a kedvezményed miatt, de én cseréltettem már vissza cuccot (formont kecskemét) igaz csak egy 10e Ft-os szimmering volt. 5 sebességes M10váltó első nagyszimmering helyett a 4sebességesét kaptam...

Visszbattyogtam és hivattam a főnököt mikor mondta a srác hogy nem vesznek vissze semmit... Előadtam neki hogy nekem ez filléres tétel és leszarom hogy mennyibe került de az elvről van szó... Én mást rendeltem és nem azt kaptam! Azonnal cseréljék ki! $ vissza és ha majd megjön a jó akkor szóljanak jövök fizetem és viszem.... Először óckodott de aztán mikor előkerült a 2 bűvös szó hogy fogyasztóvédelmi főfelügyelet meg hogy ügyvéd (mondom neki az ügyvéd haverom úgyis szereti az ilyen piti ügyeket /persze ez is kamu volt mint a az eleje hogy nem számít a lé de ő ezt nem tudhatja Smiley /)... azonnal ment minden...

Előtte pár hónappal megrendeltem (kb 2 éve volt) még az E21hez elsőablakra vízlehúzógumikat 5e /db-ért... Teltek a hónapok hivogattam őket havonta többször aztán meguntam és az utolsó telefonbeszélgetásünk annyi volt hogy mobilszámom megadtam és szólnak ha itt lesz... Ezt is szóvátettem a szimeringes esetnél, és akkor is csak szabadkozott... Azóta nagyívben elkerülöm a Fromontot... Mellesleg nem tom mi van Brájennel mert el van tünve egy ideje, de ha jól emlékszem neki is vannak "kellemes" tapasztalatai a formonttal... Azóta inkább Kecskmeét Bem utcai autósbolt, Miki24V Smiley , Ebay.de vagy WallothNesch....

Azt nem értem ha nem tudnak rendes embert felvenni aki a régi kocsik cuccait rendesen intézi akkor ne foglalkozzanak inkább ilyennel... akkor mondja azt hogy nincs.... Sad


Alapvetően teljesen jó és jogos a felvetés, de annyira nem ficánkolhatok,ahogyan azt mondtad is. Még Cool

Valószínűleg, sőt egészen biztosan -mert volt már szó ilyesmiről náluk- avval az alkatrészessel csesznék ki, akivel én közvetlen kapcsolatban állok, aki egy személyben a kiszállítója is és ügyintézője 4 megyének. Ugyanis ilyenkor mosolyogva visszavennék a szalonban, majd szépen az intéző fizetéséből levonva átadnák neki és hazavihetné a karácsonyfa alá.
Na ezt nem szeretném, mert abszolút nem érdemli meg, nem tehet róla, hogy az egyébként jó cikkszámhoz nem az jött, amire gondoltunk.

...de majd mesélek személyesen...
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #1616 Dátum: 2010. szeptember 08. 19:34:47 pm »

Na,úgy néz ki Fortuna isten asszony reám mosolygott 94 :sm28:még nem kiabálom el,van némi vitánk az árban 760 139,utána nézek pontosan mennyi lenne a regadó rá,meg a biztosítás,bár itt már találtam rést a pajzson,be kell lépnem az itteni veterán klubba,és akkor előminősítéssel,köthetek rá veterán biztosítást.
A srác igazi sérült az M535i mellett van egy E12 520a-ja,E34 520i a napi málhás traktor,de sajnos nincs öröm üröm nélkül,egy legenda is itt hullik a porba Embarrassed Cry,egy igazi e12 M535i itt végzi be hamarosan,a motort kivéve vas árban el lehetne hozni,ha nem lenne ilyen messze bele alkudnám az M-be Cool Roll Eyes,mondtam neki,hogy hívjon ha bontja,az Mfutómű,kormánymű,kárpitok,apróságok kellenek nekem(bízok benne,hogy tele szalad a mellékheréje az egésszel,és pár százasért elhozhatom az egészet,napfénytetős 987 jawdrop icon_slyuni)
Szóval a célcápa:M535i,86-os,klímás,pár apró rozsda a szélvédő bal alsó sarkában,meg a bal hátsó ajtónál,a küszöbnél,ahol a műanyag találkozik a vassal,apró kárpit hibák,a középső visszapillantó tükörnél,a tövénél a kárpit szét van nyílva,valaki már barmolta a boardot angry,nem is műkszik,hiányzik a box elején a klímás rács,szerintem utólag lett árnyékvonalasítva,de semmi komoly.
A Salgótalin hallottam utoljára big sixet felmordulni,ám most kiderült valójában tök hajlékony vagyok,akár a petting is megy,a saját sérelmemre....... Azn
Test drive is volt......... Evil szemuveg 409 408 burnrubber icon_razz
Jöjjenek a képek!


* M535i 001.jpg (188.11 KB, 1280x960 - megtekintve 613 alkalommal.)

* M535i 002.jpg (141.19 KB, 1280x960 - megtekintve 629 alkalommal.)

* M535i 003.jpg (247.34 KB, 1280x960 - megtekintve 610 alkalommal.)

* M535i 004.jpg (199.54 KB, 1280x960 - megtekintve 621 alkalommal.)

* M535i 005.jpg (171.02 KB, 1280x960 - megtekintve 686 alkalommal.)

* M535i 006.jpg (219.36 KB, 1536x1152 - megtekintve 610 alkalommal.)

* M535i 007.jpg (246.58 KB, 1280x960 - megtekintve 561 alkalommal.)

* M535i 008.jpg (158.13 KB, 1280x960 - megtekintve 601 alkalommal.)

* M535i 009.jpg (158.31 KB, 1280x960 - megtekintve 595 alkalommal.)

* M535i 010.jpg (232.15 KB, 1536x1152 - megtekintve 594 alkalommal.)

* M535i 011.jpg (205.58 KB, 1536x1152 - megtekintve 607 alkalommal.)

* M535i 012.jpg (259.82 KB, 1280x960 - megtekintve 497 alkalommal.)

* M535i 013.jpg (190.67 KB, 1792x1344 - megtekintve 607 alkalommal.)

* M535i 014.jpg (170.14 KB, 1280x960 - megtekintve 633 alkalommal.)

* M535i 015.jpg (138.31 KB, 1280x960 - megtekintve 578 alkalommal.)

* M535i 016.jpg (268.06 KB, 1792x1344 - megtekintve 600 alkalommal.)

* M535i 017.jpg (144.58 KB, 1280x960 - megtekintve 577 alkalommal.)

* M535i 018.jpg (179.25 KB, 1280x960 - megtekintve 703 alkalommal.)

* M535i 019.jpg (263.03 KB, 1280x960 - megtekintve 603 alkalommal.)

* M535i 020.jpg (200.3 KB, 1280x960 - megtekintve 595 alkalommal.)

* M535i 021.jpg (246 KB, 1280x960 - megtekintve 585 alkalommal.)

* M535i 022.jpg (266.45 KB, 1280x960 - megtekintve 606 alkalommal.)

* M535i 023.jpg (185.74 KB, 1280x960 - megtekintve 587 alkalommal.)

* M535i 025.jpg (192.36 KB, 1280x960 - megtekintve 588 alkalommal.)

* M535i 026.jpg (209.43 KB, 1536x1152 - megtekintve 577 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2010. szeptember 08. 19:41:25 pm írta MR.V12 » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #1617 Dátum: 2010. szeptember 08. 19:42:44 pm »

 eusa_clap eusa_clap jawdrop 2014 icon_slyuni burnrubber 574 poundit sm_68

Amúgy jól áll neked a piros szín?  Evil

Honda füzetet is alkudd bele!  Tongue Wink
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1618 Dátum: 2010. szeptember 08. 20:03:07 pm »

 icon_slyuni icon_swoon

Hát ilyen nincs, hogy egyszerre 3 2db e12-t is találj!  Evil

Mostakkor melyikre is alkudozol? A járóképes M535i-re?  laugh

Ja most látom, hogy az egy E28, a többi meg e12.  crazy2

(Érdekesség: az 520a-n L-Jetes hfej van!)
« Utoljára szerkesztve: 2010. szeptember 08. 20:09:42 pm írta Sam8888 » Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #1619 Dátum: 2010. szeptember 08. 20:15:09 pm »

"hiányzik a box elején a klímás rács"

Mert ez nem gyári klímás box! Ez a normál.


ui: Eddig se értettem, hogy miért nem csapsz le egy cápára... Kint nagyon sok M535i van, főleg "apróért"... Ugyancsak rengeteg 528i...
Naplózva

70/627-5355
Oldalak: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 ... 215   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!