rnie
Vendég
|
|
« Válasz #1230 Dátum: 2010. július 18. 16:07:02 pm » |
|
nem érted...hiába tudja a kocsid a gyári/előirt értéket,mivel öreg, nem kap jó matricát,és esélyed sincs mondjuk a belvárosba, vagy a közelébe bejutni vele..az az én bajom, hogy egy utólagos katalizátorral tteljesithető lenne egy jobb kategória is, de mégse lehet ...
Én értem, de a matricákat leszarom, ellenben hamarabb döglök meg a korrupció okozta szmog miatt, mert olyan autók közlekednek az úton, amiknek bontóban a helye. Elsőzör ezt kéne rendbe tenni... A matrica rendszert meg lehet h eltörlik megint...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1231 Dátum: 2010. július 18. 16:11:23 pm » |
|
Volt ugye a hisztéria, hogy ha rossz a CO a műszaki elején, már akkor kivágják az autót és kivonják. Vittem a feketét műszakira, kérdeztem mi az az érték, ahol elhasalna az autó,ahol nem engednék tovább és kivonnák. Mivel nem katos, nem lambdás, 4,5% a határérték Tehát igazából a totál szar légtömegmérős, becsöppenő injektoros is röhögve átmegy....jó, a K-jet tud 8% fölött is produkálni Mind1. 0,64%-al ment a feka.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #1232 Dátum: 2010. július 18. 16:30:31 pm » |
|
Kíváncsi lennék ez milyen értékeket produkálna,ha vágnék neki egy szigorút......
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #1233 Dátum: 2010. július 18. 16:52:31 pm » |
|
lütyő, jól leszűrted a lényeget. természetesen csak a 2 ütemű wartburgokra gondoltam, ez volt a lényege. azt ugyan nem értem, hogy jött ide, de ha zavar, hogy én iskolába járok, iratkozz be te is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1234 Dátum: 2010. július 18. 18:15:00 pm » |
|
lütyő, jól leszűrted a lényeget. természetesen csak a 2 ütemű wartburgokra gondoltam, ez volt a lényege. azt ugyan nem értem, hogy jött ide, de ha zavar, hogy én iskolába járok, iratkozz be te is.
nem az zavar,hogy suliba jársz, jártam én is, idén 3 hónap alatt megtanultam, amit kellett,és mivel némi vezetési rutinom is van,nem kellett több.. az zavar,hogy általában baszakodni jössz ide,és amikor ezt valaki megemliti,te leszel a szegény sértett tanuló......
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1235 Dátum: 2010. július 18. 18:15:45 pm » |
|
Kíváncsi lennék ez milyen értékeket produkálna,ha vágnék neki egy szigorút......
tökmindegy,úgyse mersz.. )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #1236 Dátum: 2010. július 18. 19:37:50 pm » |
|
persze, hogy okosba zöld matricás, 2 ütemű munkáswartburgokkal legyen tele a város..
Nos. Itt Nyíregyen műszakiztattam a Wareszt, a kipuffnál jattoltam, hogy ne kelljen visszarakatnom a katalizátort, sajnálom vagdosni a gyári (!!!) kipuffrendszert. A forgalmi szerint 1-es környezetvédelmi besorolású, tehát szabályozatlan katalizátoros. Mivel mind a 0-ás (kat. nélküli), mind az 1-es besorolás fekete matricát kap, úgy érzem, nem sértettem vérig senkit, csak kíméltem a vasat. Ahhoz, hogy zöldet kapjon, nem is tudom mit kellett volna tenni. Nem akartam. Pest belvárosát meg eddig sem terrorizáltam. Az okosba dolgokhoz ajánlattevő is kell, nemcsak korrupt vizsgáztatóhely. Amíg mindkettőből van bőven, addig lesz csalás. Morál kérdése ugyanúgy, mint a közlekedés.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #1237 Dátum: 2010. július 18. 20:21:47 pm » |
|
nem az zavar,hogy suliba jársz, jártam én is, idén 3 hónap alatt megtanultam, amit kellett,és mivel némi vezetési rutinom is van,nem kellett több..
szuper, nekem meg több kell.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1238 Dátum: 2010. július 18. 21:15:47 pm » |
|
szuper, nekem meg több kell.
naja, kinek mik az igényei...nekem nincs,aki eltartson, igy nekem a munkához kellett még egy kis fejtágitó,és elég is ennyi nekem.persze neked még van pár éved,hogy elérj eddig...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #1239 Dátum: 2010. július 20. 21:50:22 pm » |
|
Kíváncsi lennék ez milyen értékeket produkálna,ha vágnék neki egy szigorút......
Érdekes, de valaki mesélte hogy nagyon sok amerikai V8 dízelnek NEM TUDNAK kiállítani zöldkártyát mert azt hiszik hogy elromlott a gép, mivel valamilyen érték annyira messze elmarad az európai motorok mocsokkibocsájtásától. Nem tudom mi az nem értek a dízelekhez.
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Apusch
Nem elérhető
Hozzászólások: 350
|
|
« Válasz #1240 Dátum: 2010. július 20. 22:07:41 pm » |
|
Olvastam valahol : "Ha nincs BMW-d, nem érted! Ha majd lesz, hát megérzed! Ha egyszer beleülsz, csak erre vágysz! Vegyél már, hát mire vársz?!"
|
|
|
Naplózva
|
Öreg autó szivatóval indul...
|
|
|
Apusch
Nem elérhető
Hozzászólások: 350
|
|
« Válasz #1241 Dátum: 2010. július 20. 22:13:20 pm » |
|
Collins boldog névnapot!
|
|
|
Naplózva
|
Öreg autó szivatóval indul...
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #1242 Dátum: 2010. július 20. 22:26:24 pm » |
|
köszi!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1243 Dátum: 2010. július 21. 11:39:58 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Sztavrosz
Nem elérhető
Hozzászólások: 832
|
|
« Válasz #1244 Dátum: 2010. július 21. 11:47:28 am » |
|
Ha megtehetném betolnám nekik a nejlonomat is
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1245 Dátum: 2010. július 21. 12:20:16 pm » |
|
Juhú! ez tudjátok mit jelent? Kénytelenek lesznek legyártani/gyártatni olyan régi cuccokat, amiket jelenleg nem rendelhetőek, de mégis elengedhetetlenek egy felújításhoz
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1246 Dátum: 2010. július 21. 12:32:11 pm » |
|
Juhú! ez tudjátok mit jelent? Kénytelenek lesznek legyártani/gyártatni olyan régi cuccokat, amiket jelenleg nem rendelhetőek, de mégis elengedhetetlenek egy felújításhoz Nem akarok ünneprontó lenni, de miért van egy olyan érzésem, hogy ez nem a mi pénztárcánknak való.... Nagyon jó ötletnek tartom és ha tehetném tuti én is a BMW-től kérném a régi-új BMW-met, de szerintem jojózna a szemünk ha dobtak volna egy közelítő árat...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 21. 21:29:03 pm írta Miki 24V »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1247 Dátum: 2010. július 21. 12:46:50 pm » |
|
Juhú! ez tudjátok mit jelent? Kénytelenek lesznek legyártani/gyártatni olyan régi cuccokat, amiket jelenleg nem rendelhetőek, de mégis elengedhetetlenek egy felújításhoz Pl. E12 műszerfalat?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1248 Dátum: 2010. július 21. 13:32:34 pm » |
|
Ez egy jó hír. Igazából igény volna rá. Én pl öreg koromra simán összerakatnék egy E12 535-öt, még ha egy F10 árában is lenne.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Roland635
Papír ami
Nem elérhető
Hozzászólások: 1213
|
|
« Válasz #1249 Dátum: 2010. július 21. 18:16:55 pm » |
|
Hát ez a mi pénztárcánknak ejsze megfizethetetlen... Állítom, erre a CS re is a gazdája otthagyott vagy 30 ezret és lehet keveset mondok, bár kérdés ugye, hogy milyen állapotú volt előtte, mert arról ugye nem szól a fáma. Ennél már csak az lenne keményebb, ha legyártanának egy pár darabot újonnan a régi szériákból.
|
|
|
Naplózva
|
E24 bedobozolva a szekrény mélyén +36 20 233 63 66 +43 68 8949 51 41 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1250 Dátum: 2010. július 21. 21:29:25 pm » |
|
Nem akarok ünneprontó lenni, de miért van egy olyan érzésem, hogy ez nem a mi pénztárcánknak való.... Nagyon jó ötletnek tartom és ha tehetném tuti én is a BMW-től kérném a régi-új BMW-met, de szerintem jojózna a szemünk ha dobtak volna egy közelítő árat...
Ki mondta,hogy olcsó? Elég baj lenne ,ha megfizethető lenne mindenki számára. Majd a gyárban ötvené kilakatojjjják' ? Ha valamit normálisan megcsinálsz, átváltod a belefektetett órádat pénzbe, megvásárolt új cuccokat.... nem fedi be 3 millió....
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1251 Dátum: 2010. július 21. 21:31:17 pm » |
|
Pl. E12 műszerfalat? Akár Vagy éppen marineblau kalaptartót, vagy hellgrau kárpit elemeket Vagy a kárpit színű el.tükör kapcsolókat... vagy klímásbox alkatrészek...de még sorolhatnám
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
|
« Válasz #1252 Dátum: 2010. július 21. 22:26:45 pm » |
|
Mondjuk egy új, első szériás E12 műszerfalra valóban nagy szükség volna
|
|
|
Naplózva
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1253 Dátum: 2010. július 21. 23:46:05 pm » |
|
Szólj és már rendelem is! Adok belőle szép kis kedvezményt Ugyanis első szériás még rendelhető! (Az ETK rosszul hozza a készletet, mert az újat írja ,hogy van, de valójában az első szériás van raktáron)
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
|
« Válasz #1254 Dátum: 2010. július 22. 06:01:57 am » |
|
ááááááááááááá micsoda jóhír írj rá egy árat, légyszi!
|
|
|
Naplózva
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1255 Dátum: 2010. július 22. 12:25:32 pm » |
|
Ki mondta,hogy olcsó? Elég baj lenne ,ha megfizethető lenne mindenki számára. Majd a gyárban ötvené kilakatojjjják' ? Ha valamit normálisan megcsinálsz, átváltod a belefektetett órádat pénzbe, megvásárolt új cuccokat.... nem fedi be 3 millió.... Nem erre gondoltam. Arra, hogy valószínűleg a BMW nem "normál" restaurálási áron számol. Tehát ami neked 3-ba van, az náluk lehet a duplája vagy több, mivel mégis csak benne van, hogy maga a BMW csinálja. Az más kérdés, hogy máshonnan, máshogy be nem szerezhető alkatrészek szempontjából mindenképpen jól jöhet.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
|
« Válasz #1256 Dátum: 2010. július 22. 14:54:14 pm » |
|
Gim: biztosan súlyos ára van, de hogy mit értünk "normál" restaurálás alatt.. ez kérdés. Volt a totalcaron a zöld E12, arra valami 450ezres fényezési költséget mondtak... egy egszerű akril szín... szerintem ez megvan 150-200 ból is úgy, hogy elfogadható legyen. Lakatolásról nem is beszélve. tudjuk, hogy lehet úgy is ahogy Dávid csinálja, meg máshogy is És akkor még ott van a gépészet. Ha mondjuk én az M10-emet fel akarnám újítani gyári új alkatrészekkel, mondjuk gyűrűzés, csapágyak, komplett HF, esetleg dugók stb akkor biztosan el tudnék rá költeni 2-3 kilót, de lehet keveset mondtam, még nem néztem utána. Vehetnék pl új világítótesteket, tükröket stb.. kapni csomó mindent újban. Vagy lehet azt is csinálni, hogy ami menthető, azt mentjük. Szerintem tobb millás különbségek lehetnek "normál" és "normál" restaurálás között is, még úgy is, hogy az olcsóbb végeredmény is szép lesz, és nemszar.
|
|
|
Naplózva
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1257 Dátum: 2010. július 22. 15:18:40 pm » |
|
A fényezésnek nem elfogadhatónak kell lennie, hanem TÖKÉLETESNEK. Na ehhez az eredményhez kell nem kevés munkaóra, amit épeszű ember nem vállal el 150-200-ért. Főleg,hogy csak az anyag kerül egy valamire való telifénynél 100-130ezr Ft-ba. A 150-200-as fényezések szoktak szemetesek lenni, nem olyan árnyalatúak, egy nyár alatt beszívódottak, 3-4 év múlva pedig lepörgő szarok. Többnyire. Igaz,láttam már 450-nél drágább fényezést is okádék minőségben. De 150-200 között nagyon jóba kell lennie a fényezővel.sőt, elmondom,hogy a 400 közeli fénnyel ami tökéletes és tartós, annyi munka van,hogy leosztva az órát, 400Ft-ra nem jössz ki. Te dolgoznál 400Ft/óráért úgy, hogy az elvárás a tökéletes? Nem. És ez nem csak fényezésre vonatkozik. Volt ,hogy megcsináltattak vele egy melót, de nagyon szépre és nagyon jóra, pénz nem akadály. mikor mondtam az árat,akkor hanyattesés... pedig már akkor nem érte el a 800Ft-ot a leosztott munkadíj... ilyenkor is megkérdezem, mikor mindent nagyon olcsón, nagyon ingyen, a szerelő fizessen,hogy ő dolgozna-e ennyiért? Nem. Akkor én, vagy bárki akitől aprólékos munkát várnak el, miért dolgozzon szinte ingyen? Hogy utána mondhassa a kedves kuncsaft röhögve a hátad mögött,hogy "jól lealkudtam" & "nekem megcsinálta ennyiért". Egyébként olvastam én is azt a zöld E12-t. Kicsit a ló túloldala. Fénye, futóműve, karosszériája tökéletes, de a többi nem szép. Az ülést meg egyenesen szégyellném, ahogyan áll az új szövet rajta, a szőnyegről és az első lökösről nem is beszélve.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #1258 Dátum: 2010. július 22. 15:19:01 pm » |
|
Gim: biztosan súlyos ára van, de hogy mit értünk "normál" restaurálás alatt.. ez kérdés. Volt a totalcaron a zöld E12, arra valami 450ezres fényezési költséget mondtak... egy egszerű akril szín... szerintem ez megvan 150-200 ból is úgy, hogy elfogadható legyen. Lakatolásról nem is beszélve. tudjuk, hogy lehet úgy is ahogy Dávid csinálja, meg máshogy is És akkor még ott van a gépészet. Ha mondjuk én az M10-emet fel akarnám újítani gyári új alkatrészekkel, mondjuk gyűrűzés, csapágyak, komplett HF, esetleg dugók stb akkor biztosan el tudnék rá költeni 2-3 kilót, de lehet keveset mondtam, még nem néztem utána. Vehetnék pl új világítótesteket, tükröket stb.. kapni csomó mindent újban. Vagy lehet azt is csinálni, hogy ami menthető, azt mentjük. Szerintem tobb millás különbségek lehetnek "normál" és "normál" restaurálás között is, még úgy is, hogy az olcsóbb végeredmény is szép lesz, és nemszar. A 2 kiló betakarná a 4 dugót..kicsit keveset számoltál,a gyári dolgokra...
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1259 Dátum: 2010. július 22. 15:23:52 pm » |
|
Most vagy tényleg ennyire érthetetlen vagyok, vagy nem tudom mi van, de nagyon elmegyünk egymás mellett. A "normál" ebben az esetben egy igényesen végrehajtott teljeskörű felújítást takar. Megpróbálom akkor képletben: (Komplett, igényes, minőségi felújítás / restaurálás különböző erre szakosodott műhelyekben) VS. (ugyanezen munkák elvégzése a BMW-nél). Ebben a felállásban tippelem azt, hogy az ár így is jóval drágább lehet a BMW-nél. Én értem azt is amit te mondasz, csak nem erre akartam kilyukadni. Remélem így már érthető amire próbálok rávilágítani. Aztán lehet hogy nem így van, én csak tippelek. Hívjuk fel őket kamura és kérdezzük meg...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|