CápaBMW fórum
2024. november 24. 00:24:27 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 ... 215   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Szeretem, mert cápa. 3. - CápaBMW témájú beszélgetés  (Megtekintve 3276083 alkalommal)
rnie
Vendég
« Válasz #1230 Dátum: 2010. július 18. 16:07:02 pm »

nem érted...hiába tudja a kocsid a gyári/előirt értéket,mivel öreg, nem kap jó matricát,és esélyed sincs mondjuk a belvárosba, vagy  a közelébe bejutni vele..az az én bajom, hogy egy utólagos katalizátorral tteljesithető lenne egy jobb kategória is, de mégse lehet ...

Én értem, de a matricákat leszarom, ellenben hamarabb döglök meg a korrupció okozta szmog miatt, mert olyan autók közlekednek az úton, amiknek bontóban a helye. Elsőzör ezt kéne rendbe tenni... A matrica rendszert meg lehet h eltörlik megint...
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1231 Dátum: 2010. július 18. 16:11:23 pm »

Volt ugye a hisztéria, hogy ha rossz a CO a műszaki elején, már akkor kivágják az autót és kivonják. Vittem a feketét műszakira, kérdeztem mi az az érték, ahol elhasalna az autó,ahol nem engednék tovább és kivonnák.
Mivel nem katos, nem lambdás, 4,5% a határérték Cheesy Tehát igazából a totál szar légtömegmérős, becsöppenő injektoros is röhögve átmegy....jó, a K-jet tud 8% fölött is produkálni Cheesy
Mind1. 0,64%-al ment a feka.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #1232 Dátum: 2010. július 18. 16:30:31 pm »

Kíváncsi lennék ez milyen értékeket produkálna,ha vágnék neki egy szigorút......


* 434-pro-street.jpg (88.42 KB, 403x389 - megtekintve 789 alkalommal.)
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #1233 Dátum: 2010. július 18. 16:52:31 pm »

lütyő, jól leszűrted a lényeget. természetesen csak a 2 ütemű wartburgokra gondoltam, ez volt a lényege.
azt ugyan nem értem, hogy jött ide, de ha zavar, hogy én iskolába járok, iratkozz be te is.
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1234 Dátum: 2010. július 18. 18:15:00 pm »

lütyő, jól leszűrted a lényeget. természetesen csak a 2 ütemű wartburgokra gondoltam, ez volt a lényege.
azt ugyan nem értem, hogy jött ide, de ha zavar, hogy én iskolába járok, iratkozz be te is.


nem az zavar,hogy suliba jársz, jártam én is, idén 3 hónap alatt megtanultam, amit kellett,és mivel némi vezetési rutinom is van,nem kellett több..
az zavar,hogy általában baszakodni jössz ide,és amikor ezt valaki megemliti,te leszel a szegény sértett tanuló......
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1235 Dátum: 2010. július 18. 18:15:45 pm »

Kíváncsi lennék ez milyen értékeket produkálna,ha vágnék neki egy szigorút......

tökmindegy,úgyse mersz..Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #1236 Dátum: 2010. július 18. 19:37:50 pm »

persze, hogy okosba zöld matricás, 2 ütemű munkáswartburgokkal legyen tele a város..

Nos. Itt Nyíregyen műszakiztattam a Wareszt, a kipuffnál jattoltam, hogy ne kelljen visszarakatnom a katalizátort, sajnálom vagdosni a gyári (!!!) kipuffrendszert. A forgalmi szerint 1-es környezetvédelmi besorolású, tehát szabályozatlan katalizátoros. Mivel mind a 0-ás (kat. nélküli), mind az 1-es besorolás fekete matricát kap, úgy érzem, nem sértettem vérig senkit, csak kíméltem a vasat.

Ahhoz, hogy zöldet kapjon, nem is tudom mit kellett volna tenni. Nem akartam. Pest belvárosát meg eddig sem terrorizáltam.

Az okosba dolgokhoz ajánlattevő is kell, nemcsak korrupt vizsgáztatóhely. Amíg mindkettőből van bőven, addig lesz csalás. Morál kérdése ugyanúgy, mint a közlekedés.
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #1237 Dátum: 2010. július 18. 20:21:47 pm »

nem az zavar,hogy suliba jársz, jártam én is, idén 3 hónap alatt megtanultam, amit kellett,és mivel némi vezetési rutinom is van,nem kellett több..
szuper, nekem meg több kell.
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1238 Dátum: 2010. július 18. 21:15:47 pm »

szuper, nekem meg több kell.

naja, kinek mik az igényei...nekem nincs,aki eltartson, igy nekem a munkához kellett még egy kis fejtágitó,és elég is ennyi nekem.persze neked még van pár éved,hogy elérj eddig...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #1239 Dátum: 2010. július 20. 21:50:22 pm »

Kíváncsi lennék ez milyen értékeket produkálna,ha vágnék neki egy szigorút......

Érdekes, de valaki mesélte hogy nagyon sok amerikai V8 dízelnek NEM TUDNAK kiállítani zöldkártyát mert azt hiszik hogy elromlott a gép, mivel valamilyen érték annyira messze elmarad az európai motorok mocsokkibocsájtásától. Nem tudom mi az nem értek a dízelekhez. shocked
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Apusch

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 350



WWW
« Válasz #1240 Dátum: 2010. július 20. 22:07:41 pm »

Olvastam valahol  sm62:
"Ha nincs BMW-d, nem érted!
 Ha majd lesz, hát megérzed!
 Ha egyszer beleülsz, csak erre vágysz!
 Vegyél már, hát mire vársz?!"
 afro_ coolsmiley szemuveg afro_ coolsmiley szemuveg
Naplózva

Öreg autó szivatóval indul...
Apusch

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 350



WWW
« Válasz #1241 Dátum: 2010. július 20. 22:13:20 pm »

Collins boldog névnapot!
 553
Naplózva

Öreg autó szivatóval indul...
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1242 Dátum: 2010. július 20. 22:26:24 pm »

köszi! Wink
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1243 Dátum: 2010. július 21. 11:39:58 am »

Na a BMW ezen részlegén szívesen dolgoznék...

http://totalcar.hu/magazin/hirek/2010/07/21/idoutazas_a_bmw-nel/
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Sztavrosz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 832



« Válasz #1244 Dátum: 2010. július 21. 11:47:28 am »

Ha megtehetném betolnám nekik a nejlonomat is Smiley
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1245 Dátum: 2010. július 21. 12:20:16 pm »

Na a BMW ezen részlegén szívesen dolgoznék...

http://totalcar.hu/magazin/hirek/2010/07/21/idoutazas_a_bmw-nel/

Juhú! ez tudjátok mit jelent? Kénytelenek lesznek legyártani/gyártatni olyan régi cuccokat, amiket jelenleg nem rendelhetőek, de mégis elengedhetetlenek egy felújításhoz Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
gim_e12
Vendég
« Válasz #1246 Dátum: 2010. július 21. 12:32:11 pm »

Juhú! ez tudjátok mit jelent? Kénytelenek lesznek legyártani/gyártatni olyan régi cuccokat, amiket jelenleg nem rendelhetőek, de mégis elengedhetetlenek egy felújításhoz Smiley

Nem akarok ünneprontó lenni, de miért van egy olyan érzésem, hogy ez nem a mi pénztárcánknak való....
Nagyon jó ötletnek tartom és ha tehetném tuti én is a BMW-től kérném a régi-új BMW-met, de szerintem jojózna a szemünk ha dobtak volna egy közelítő árat...

« Utoljára szerkesztve: 2010. július 21. 21:29:03 pm írta Miki 24V » Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1247 Dátum: 2010. július 21. 12:46:50 pm »

Juhú! ez tudjátok mit jelent? Kénytelenek lesznek legyártani/gyártatni olyan régi cuccokat, amiket jelenleg nem rendelhetőek, de mégis elengedhetetlenek egy felújításhoz Smiley

Pl. E12 műszerfalat?  Evil Azn
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1248 Dátum: 2010. július 21. 13:32:34 pm »

Ez egy jó hír. Igazából igény volna rá. Én pl öreg koromra simán összerakatnék egy E12 535-öt, még ha egy F10 árában is lenne.
Naplózva

Főmordor.
Roland635
Papír ami

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1213



« Válasz #1249 Dátum: 2010. július 21. 18:16:55 pm »

Hát ez a mi pénztárcánknak ejsze megfizethetetlen...
Állítom, erre a CS re is a gazdája otthagyott vagy 30 ezret és lehet keveset mondok, bár kérdés ugye, hogy milyen állapotú volt előtte, mert arról ugye nem szól a fáma.

Ennél már csak az lenne keményebb, ha legyártanának egy pár darabot újonnan a régi szériákból.
 80
Naplózva

E24 bedobozolva a szekrény mélyén
+36 20 233 63 66
+43 68 8949 51 41
Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1250 Dátum: 2010. július 21. 21:29:25 pm »

Nem akarok ünneprontó lenni, de miért van egy olyan érzésem, hogy ez nem a mi pénztárcánknak való....
Nagyon jó ötletnek tartom és ha tehetném tuti én is a BMW-től kérném a régi-új BMW-met, de szerintem jojózna a szemünk ha dobtak volna egy közelítő árat...



Ki mondta,hogy olcsó? Elég baj lenne ,ha megfizethető lenne mindenki számára.  Majd a gyárban ötvené kilakatojjjják' ? Cheesy Ha valamit normálisan megcsinálsz, átváltod a belefektetett órádat pénzbe, megvásárolt új cuccokat.... nem fedi be 3 millió....
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1251 Dátum: 2010. július 21. 21:31:17 pm »

Pl. E12 műszerfalat?  Evil Azn

Akár Smiley Vagy éppen marineblau kalaptartót, vagy hellgrau kárpit elemeket Smiley Vagy a kárpit színű el.tükör kapcsolókat... vagy klímásbox alkatrészek...de még sorolhatnám Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #1252 Dátum: 2010. július 21. 22:26:45 pm »

Mondjuk egy új, első szériás E12 műszerfalra valóban nagy szükség volna  smiley
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1253 Dátum: 2010. július 21. 23:46:05 pm »



Szólj és már rendelem is! Adok belőle szép kis kedvezményt Smiley Ugyanis első szériás még rendelhető! (Az ETK rosszul hozza a készletet, mert az újat írja ,hogy van, de valójában az első szériás van raktáron)
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #1254 Dátum: 2010. július 22. 06:01:57 am »

ááááááááááááá
micsoda jóhír Smiley írj rá egy árat, légyszi!
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
gim_e12
Vendég
« Válasz #1255 Dátum: 2010. július 22. 12:25:32 pm »

Ki mondta,hogy olcsó? Elég baj lenne ,ha megfizethető lenne mindenki számára.  Majd a gyárban ötvené kilakatojjjják' ? Cheesy Ha valamit normálisan megcsinálsz, átváltod a belefektetett órádat pénzbe, megvásárolt új cuccokat.... nem fedi be 3 millió....
Nem erre gondoltam.
Arra, hogy valószínűleg a BMW nem "normál" restaurálási áron számol.
Tehát ami neked 3-ba van, az náluk lehet a duplája vagy több, mivel mégis csak benne van, hogy maga a BMW csinálja.
Az más kérdés, hogy máshonnan, máshogy be nem szerezhető alkatrészek szempontjából mindenképpen jól jöhet.
Naplózva
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #1256 Dátum: 2010. július 22. 14:54:14 pm »

Gim:  biztosan súlyos ára van, de hogy mit értünk "normál" restaurálás alatt..  ez kérdés.
Volt a totalcaron a zöld E12, arra valami 450ezres fényezési költséget mondtak... egy egszerű akril szín...  szerintem ez megvan 150-200 ból is úgy, hogy elfogadható legyen.
Lakatolásról nem is beszélve. tudjuk, hogy lehet úgy is ahogy Dávid csinálja, meg máshogy is  Roll Eyes
És akkor még ott van a gépészet.
Ha mondjuk én az M10-emet fel akarnám újítani gyári új alkatrészekkel, mondjuk gyűrűzés, csapágyak, komplett HF, esetleg dugók stb akkor biztosan el tudnék rá költeni 2-3 kilót, de lehet keveset mondtam, még nem néztem utána.
Vehetnék pl új világítótesteket, tükröket stb.. kapni csomó mindent újban. Vagy lehet azt is csinálni, hogy ami menthető, azt mentjük.
Szerintem tobb millás különbségek lehetnek "normál" és  "normál" restaurálás között is, még úgy is, hogy az olcsóbb végeredmény is szép lesz, és nemszar.
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1257 Dátum: 2010. július 22. 15:18:40 pm »

A fényezésnek nem elfogadhatónak kell lennie, hanem TÖKÉLETESNEK. Na ehhez az eredményhez kell nem kevés munkaóra, amit épeszű ember nem vállal el 150-200-ért. Főleg,hogy csak az anyag kerül egy valamire való telifénynél 100-130ezr Ft-ba.

A 150-200-as fényezések szoktak szemetesek lenni, nem olyan árnyalatúak, egy nyár alatt beszívódottak, 3-4 év múlva pedig lepörgő szarok. Többnyire. Igaz,láttam már 450-nél drágább fényezést is okádék minőségben.

De 150-200 között nagyon jóba kell lennie a fényezővel.sőt, elmondom,hogy a 400 közeli fénnyel ami tökéletes és tartós, annyi munka van,hogy leosztva az órát, 400Ft-ra nem jössz ki. Te dolgoznál 400Ft/óráért úgy, hogy az elvárás a tökéletes? Nem. Wink

És ez nem csak fényezésre vonatkozik. Volt ,hogy megcsináltattak vele egy melót, de nagyon szépre és nagyon jóra, pénz nem akadály. mikor mondtam az árat,akkor hanyattesés... pedig már akkor nem érte el a 800Ft-ot a leosztott munkadíj... ilyenkor is megkérdezem, mikor mindent nagyon olcsón, nagyon ingyen, a szerelő fizessen,hogy ő dolgozna-e ennyiért? Nem. Akkor én, vagy bárki akitől aprólékos munkát várnak el, miért dolgozzon szinte ingyen? Hogy utána mondhassa a kedves kuncsaft röhögve a hátad mögött,hogy "jól lealkudtam" & "nekem megcsinálta ennyiért".


Egyébként olvastam én is azt a zöld E12-t. Kicsit a ló túloldala. Fénye, futóműve, karosszériája tökéletes, de a többi nem szép. Az ülést meg egyenesen szégyellném, ahogyan áll az új szövet rajta, a szőnyegről és az első lökösről nem is beszélve.

Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #1258 Dátum: 2010. július 22. 15:19:01 pm »

Gim:  biztosan súlyos ára van, de hogy mit értünk "normál" restaurálás alatt..  ez kérdés.
Volt a totalcaron a zöld E12, arra valami 450ezres fényezési költséget mondtak... egy egszerű akril szín...  szerintem ez megvan 150-200 ból is úgy, hogy elfogadható legyen.
Lakatolásról nem is beszélve. tudjuk, hogy lehet úgy is ahogy Dávid csinálja, meg máshogy is  Roll Eyes
És akkor még ott van a gépészet.
Ha mondjuk én az M10-emet fel akarnám újítani gyári új alkatrészekkel, mondjuk gyűrűzés, csapágyak, komplett HF, esetleg dugók stb akkor biztosan el tudnék rá költeni 2-3 kilót, de lehet keveset mondtam, még nem néztem utána.
Vehetnék pl új világítótesteket, tükröket stb.. kapni csomó mindent újban. Vagy lehet azt is csinálni, hogy ami menthető, azt mentjük.
Szerintem tobb millás különbségek lehetnek "normál" és  "normál" restaurálás között is, még úgy is, hogy az olcsóbb végeredmény is szép lesz, és nemszar.
A 2 kiló betakarná a 4 dugót..kicsit keveset számoltál,a gyári dolgokra...
Naplózva

steffe
gim_e12
Vendég
« Válasz #1259 Dátum: 2010. július 22. 15:23:52 pm »

Most vagy tényleg ennyire érthetetlen vagyok, vagy nem tudom mi van, de nagyon elmegyünk egymás mellett.
A "normál" ebben az esetben egy igényesen végrehajtott teljeskörű felújítást takar.

Megpróbálom akkor képletben:

(Komplett, igényes, minőségi felújítás / restaurálás különböző erre szakosodott műhelyekben) VS. (ugyanezen munkák elvégzése a BMW-nél).
Ebben a felállásban tippelem azt, hogy az ár így is jóval drágább lehet a BMW-nél.

Én értem azt is amit te mondasz, csak nem erre akartam kilyukadni. Remélem így már érthető amire próbálok rávilágítani.
Aztán lehet hogy nem így van, én csak tippelek.
Hívjuk fel őket kamura és kérdezzük meg... Cheesy
Naplózva
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 ... 215   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!