CápaBMW fórum
2024. március 28. 15:12:48 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 81   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autovillamosság  (Megtekintve 1334685 alkalommal)
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #30 Dátum: 2006. december 12. 23:07:25 pm »



ŐŐŐŐ,ha jól tudom ,más a difiáttétel és ezért nem jó(nem pontos,csalni fog),de nem biztos!!!

Hali!Nem a műszeregységet akarom cserélni csak az órarészt.Azt próbáltam és úgy csal. Néztem rajta a számokat,minden stimelt!
[/quote]

Na ehhez már nem értek!!! smiley
Naplózva

steffe
tasi.misi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 255


Ezüstnyíl!


« Válasz #31 Dátum: 2006. december 12. 23:13:23 pm »



ŐŐŐŐ,ha jól tudom ,más a difiáttétel és ezért nem jó(nem pontos,csalni fog),de nem biztos!!!

Hali!Nem a műszeregységet akarom cserélni csak az órarészt.Azt próbáltam és úgy csal. Néztem rajta a számokat,minden stimelt!

Na ehhez már nem értek!!! smiley
[/quote]
Nemgond!Azért kösz!Majd beszerelem, ha nem jó akkor kap egy belevalót!
Naplózva

Tasi 20-492-0318
Imik-e-28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



« Válasz #32 Dátum: 2006. december 13. 17:20:51 pm »



ŐŐŐŐ,ha jól tudom ,más a difiáttétel és ezért nem jó(nem pontos,csalni fog),de nem biztos!!!

Hali!Nem a műszeregységet akarom cserélni csak az órarészt.Azt próbáltam és úgy csal. Néztem rajta a számokat,minden stimelt!

Na ehhez már nem értek!!! smiley
Nemgond!Azért kösz!Majd beszerelem, ha nem jó akkor kap egy belevalót!
[/quote]

Szia!
Ha csak az km. óra részét akarod átrakni, akkor az stimmelni fog bele, ha csal az nem baj, ha jól emlékszem, van az oldalán egy potméter, ezzel lehet behitelesíteni!
Naplózva
tasi.misi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 255


Ezüstnyíl!


« Válasz #33 Dátum: 2006. december 13. 20:16:38 pm »



ŐŐŐŐ,ha jól tudom ,más a difiáttétel és ezért nem jó(nem pontos,csalni fog),de nem biztos!!!

Hali!Nem a műszeregységet akarom cserélni csak az órarészt.Azt próbáltam és úgy csal. Néztem rajta a számokat,minden stimelt!

Na ehhez már nem értek!!! smiley
Nemgond!Azért kösz!Majd beszerelem, ha nem jó akkor kap egy belevalót!

Szia!
Ha csak az km. óra részét akarod átrakni, akkor az stimmelni fog bele, ha csal az nem baj, ha jól emlékszem, van az oldalán egy potméter, ezzel lehet behitelesíteni!
[/quote]

Hali!Holnap beszerelem és meglátjuk mi a helyzet!köszi a segítséget!Majd megírom hogy mit reagál!

« Utoljára szerkesztve: 2006. december 13. 20:21:12 pm írta tasi.misi » Naplózva

Tasi 20-492-0318
tasi.misi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 255


Ezüstnyíl!


« Válasz #34 Dátum: 2006. december 18. 21:59:55 pm »

Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy nem világít az üzemanyag lámpám!Az égő jó!
Hol keressem a hibát?
Segítséget előre is köszönöm!
Naplózva

Tasi 20-492-0318
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #35 Dátum: 2006. december 18. 22:02:44 pm »

Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy nem világít az üzemanyag lámpám!Az égő jó!
Hol keressem a hibát?
Segítséget előre is köszönöm!

Hátul a csomitartóban van egy kör alakú fekete lemez,3 csavar fogja,azt leveszed,alatta az stekker azt lehuzod megpucolod,befujod WD 40-el,kicsit megkapargatod(hátha oxidos),visszadug kiprobál!!Ha még mindig nem jó akkor biztit nézd meg,vagy kábelhiba szerintem!!!
Sok sikert!!!
Naplózva

steffe
tasi.misi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 255


Ezüstnyíl!


« Válasz #36 Dátum: 2006. december 18. 22:07:40 pm »

Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy nem világít az üzemanyag lámpám!Az égő jó!
Hol keressem a hibát?
Segítséget előre is köszönöm!

Hátul a csomitartóban van egy kör alakú fekete lemez,3 csavar fogja,azt leveszed,alatta az stekker azt lehuzod megpucolod,befujod WD 40-el,kicsit megkapargatod(hátha oxidos),visszadug kiprobál!!Ha még mindig nem jó akkor biztit nézd meg,vagy kábelhiba szerintem!!!
Sok sikert!!!
Holnap regel első dolgom lessz,hogy megnézem!Köszi!
Naplózva

Tasi 20-492-0318
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #37 Dátum: 2006. december 18. 22:08:59 pm »

Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy nem világít az üzemanyag lámpám!Az égő jó!
Hol keressem a hibát?
Segítséget előre is köszönöm!

Hátul a csomitartóban van egy kör alakú fekete lemez,3 csavar fogja,azt leveszed,alatta az stekker azt lehuzod megpucolod,befujod WD 40-el,kicsit megkapargatod(hátha oxidos),visszadug kiprobál!!Ha még mindig nem jó akkor biztit nézd meg,vagy kábelhiba szerintem!!!
Sok sikert!!!

azutan johet ki a komplett szintjelzo mert ott is van erintkezo /a benzinben/ott is szokobb bibis lenni...  
/szerintem/
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
tasi.misi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 255


Ezüstnyíl!


« Válasz #38 Dátum: 2006. december 18. 22:11:54 pm »



azutan johet ki a komplett szintjelzo mert ott is van erintkezo /a benzinben/ott is szokobb bibis lenni... 
/szerintem/
[/quote]

Remélem nem!köszi!
Naplózva

Tasi 20-492-0318
tasi.misi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 255


Ezüstnyíl!


« Válasz #39 Dátum: 2006. december 20. 20:27:53 pm »

Sziasztok!
Tudja valaki,hogy az e28 td-nek mikor kell kigyulladni az üzemanyagjelző lámpának???

Naplózva

Tasi 20-492-0318
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #40 Dátum: 2006. december 20. 20:40:22 pm »

Sziasztok!
Tudja valaki,hogy az e28 td-nek mikor kell kigyulladni az üzemanyagjelző lámpának???



Szia!!

Elvileg a td-nek 70 literes tankja van!!
Én egyszer kipróbáltam,hogy mikor először felvillant(Pont utba esett egy benzinkút),telitankoltam,de annyira,hogy majdnem kicsordult a tanksapkánál!!
Ki is guvvadt a szemem,mert  belement 60,7 liter nafta!!Na ez kábé azt jelenti,hogy ha felgyullad a lámpa akkor van benne 10 liter,kb 100-130km-re való!!!
Naplózva

steffe
tasi.misi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 255


Ezüstnyíl!


« Válasz #41 Dátum: 2006. december 20. 20:58:58 pm »

Sziasztok!
Tudja valaki,hogy az e28 td-nek mikor kell kigyulladni az üzemanyagjelző lámpának???



Szia!!

Elvileg a td-nek 70 literes tankja van!!
Én egyszer kipróbáltam,hogy mikor először felvillant(Pont utba esett egy benzinkút),telitankoltam,de annyira,hogy majdnem kicsordult a tanksapkánál!!
Ki is guvvadt a szemem,mert  belement 60,7 liter nafta!!Na ez kábé azt jelenti,hogy ha felgyullad a lámpa akkor van benne 10 liter,kb 100-130km-re való!!!
Köszi!A mutatóm már 100km-óta pirosban van de a lámpa még nem világít!
Azt hiszem a fenti érintkezőknél mehetek lejjebb,amit nem akartam!
Naplózva

Tasi 20-492-0318
AYT E21
cápi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 614



« Válasz #42 Dátum: 2006. december 20. 21:37:00 pm »

Sziasztok!
Tudja valaki,hogy az e28 td-nek mikor kell kigyulladni az üzemanyagjelző lámpának???



Szia!!

Elvileg a td-nek 70 literes tankja van!!
Én egyszer kipróbáltam,hogy mikor először felvillant(Pont utba esett egy benzinkút),telitankoltam,de annyira,hogy majdnem kicsordult a tanksapkánál!!
Ki is guvvadt a szemem,mert  belement 60,7 liter nafta!!Na ez kábé azt jelenti,hogy ha felgyullad a lámpa akkor van benne 10 liter,kb 100-130km-re való!!!
Köszi!A mutatóm már 100km-óta pirosban van de a lámpa még nem világít!
Azt hiszem a fenti érintkezőknél mehetek lejjebb,amit nem akartam!

Ezek a régi üzemanyagszint-jelzők elég megbízhatatlanok. Vigyél magaddal egy kanna üzemanyagot, és ha megáll a kocsid, de nem gyulladt ki a led, akkor tudod, hogy gond van.
Naplózva

m10b20 L-jet
tasi.misi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 255


Ezüstnyíl!


« Válasz #43 Dátum: 2006. december 20. 21:44:27 pm »

AYT E21!
Már folyamatban van a javítása,csak tesztelgetem.
Megpucoltam az érintkezőket,lepróbáltam úgy hogy összekötöttem az érintkezőt,így működött!
Úghogy a tankban lévő érintkezővel lessz a baj!
Van nálam 10l üzemanyag!
Hali!
Naplózva

Tasi 20-492-0318
Bon
Vendég
« Válasz #44 Dátum: 2006. december 20. 21:44:46 pm »

Sziasztok!
Tudja valaki,hogy az e28 td-nek mikor kell kigyulladni az üzemanyagjelző lámpának???



Szia!!

Elvileg a td-nek 70 literes tankja van!!
Én egyszer kipróbáltam,hogy mikor először felvillant(Pont utba esett egy benzinkút),telitankoltam,de annyira,hogy majdnem kicsordult a tanksapkánál!!
Ki is guvvadt a szemem,mert  belement 60,7 liter nafta!!Na ez kábé azt jelenti,hogy ha felgyullad a lámpa akkor van benne 10 liter,kb 100-130km-re való!!!
Köszi!A mutatóm már 100km-óta pirosban van de a lámpa még nem világít!
Azt hiszem a fenti érintkezőknél mehetek lejjebb,amit nem akartam!

Ezek a régi üzemanyagszint-jelzők elég megbízhatatlanok. Vigyél magaddal egy kanna üzemanyagot, és ha megáll a kocsid, de nem gyulladt ki a led, akkor tudod, hogy gond van.


na igen csak a dizelnél ez nem teljesen igy müködik. ha kifogy utána légteleniteni kell az ü.a.rendszert.
Naplózva
AYT E21
cápi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 614



« Válasz #45 Dátum: 2006. december 20. 21:49:37 pm »

Sziasztok!
Tudja valaki,hogy az e28 td-nek mikor kell kigyulladni az üzemanyagjelző lámpának???



Szia!!

Elvileg a td-nek 70 literes tankja van!!
Én egyszer kipróbáltam,hogy mikor először felvillant(Pont utba esett egy benzinkút),telitankoltam,de annyira,hogy majdnem kicsordult a tanksapkánál!!
Ki is guvvadt a szemem,mert  belement 60,7 liter nafta!!Na ez kábé azt jelenti,hogy ha felgyullad a lámpa akkor van benne 10 liter,kb 100-130km-re való!!!
Köszi!A mutatóm már 100km-óta pirosban van de a lámpa még nem világít!
Azt hiszem a fenti érintkezőknél mehetek lejjebb,amit nem akartam!

Ezek a régi üzemanyagszint-jelzők elég megbízhatatlanok. Vigyél magaddal egy kanna üzemanyagot, és ha megáll a kocsid, de nem gyulladt ki a led, akkor tudod, hogy gond van.


na igen csak a dizelnél ez nem teljesen igy müködik. ha kifogy utána légteleniteni kell az ü.a.rendszert.

Bocs, igazad van. Erre nem is gondoltam. Látszik, hogy még sohasem volt dízelem.
Naplózva

m10b20 L-jet
Bon
Vendég
« Válasz #46 Dátum: 2006. december 20. 21:54:58 pm »

Sziasztok!
Tudja valaki,hogy az e28 td-nek mikor kell kigyulladni az üzemanyagjelző lámpának???



Szia!!

Elvileg a td-nek 70 literes tankja van!!
Én egyszer kipróbáltam,hogy mikor először felvillant(Pont utba esett egy benzinkút),telitankoltam,de annyira,hogy majdnem kicsordult a tanksapkánál!!
Ki is guvvadt a szemem,mert  belement 60,7 liter nafta!!Na ez kábé azt jelenti,hogy ha felgyullad a lámpa akkor van benne 10 liter,kb 100-130km-re való!!!
Köszi!A mutatóm már 100km-óta pirosban van de a lámpa még nem világít!
Azt hiszem a fenti érintkezőknél mehetek lejjebb,amit nem akartam!

Ezek a régi üzemanyagszint-jelzők elég megbízhatatlanok. Vigyél magaddal egy kanna üzemanyagot, és ha megáll a kocsid, de nem gyulladt ki a led, akkor tudod, hogy gond van.


na igen csak a dizelnél ez nem teljesen igy müködik. ha kifogy utána légteleniteni kell az ü.a.rendszert.

Bocs, igazad van. Erre nem is gondoltam. Látszik, hogy még sohasem volt dízelem.

nekem se csak ezt pont tudtam. Smiley
Naplózva
tasi.misi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 255


Ezüstnyíl!


« Válasz #47 Dátum: 2006. december 20. 22:02:59 pm »

Sziasztok!
Tudja valaki,hogy az e28 td-nek mikor kell kigyulladni az üzemanyagjelző lámpának???



Szia!!

Elvileg a td-nek 70 literes tankja van!!
Én egyszer kipróbáltam,hogy mikor először felvillant(Pont utba esett egy benzinkút),telitankoltam,de annyira,hogy majdnem kicsordult a tanksapkánál!!
Ki is guvvadt a szemem,mert  belement 60,7 liter nafta!!Na ez kábé azt jelenti,hogy ha felgyullad a lámpa akkor van benne 10 liter,kb 100-130km-re való!!!
Köszi!A mutatóm már 100km-óta pirosban van de a lámpa még nem világít!
Azt hiszem a fenti érintkezőknél mehetek lejjebb,amit nem akartam!

Ezek a régi üzemanyagszint-jelzők elég megbízhatatlanok. Vigyél magaddal egy kanna üzemanyagot, és ha megáll a kocsid, de nem gyulladt ki a led, akkor tudod, hogy gond van.


na igen csak a dizelnél ez nem teljesen igy müködik. ha kifogy utána légteleniteni kell az ü.a.rendszert.

Bocs, igazad van. Erre nem is gondoltam. Látszik, hogy még sohasem volt dízelem.

nekem se csak ezt pont tudtam. Smiley

Az enyémnek mindegy mert mindig levegős!Tavasszal tervben van egy nagyobb felújítás és majd ez is meglessz!
Naplózva

Tasi 20-492-0318
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #48 Dátum: 2006. december 25. 15:17:33 pm »

Nem egészen autóvillamosság,de valamelyest fűződik hozzá.

Fényszóróállítás

Van-e valakinek erről adata,rajza,stb? Arra gondolok,hogy ha nincs erre szolgáló műszerem,de itthon szeretném beállítani a fényszórókat,akkor Pl. a garázsban a faltól milyen messzire álljak és a falra milyen magasra kell viágítania a tompítottnak,ködlámpának,refinek.

Várom az ötleteket,adatokat.

Köszönöm.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #49 Dátum: 2006. december 25. 16:24:05 pm »

Nem egészen autóvillamosság,de valamelyest fűződik hozzá.

Fényszóróállítás

Van-e valakinek erről adata,rajza,stb? Arra gondolok,hogy ha nincs erre szolgáló műszerem,de itthon szeretném beállítani a fényszórókat,akkor Pl. a garázsban a faltól milyen messzire álljak és a falra milyen magasra kell viágítania a tompítottnak,ködlámpának,refinek.

Várom az ötleteket,adatokat.

Köszönöm.

hy
szerintem ha egyenes /vizszintes/talajon,kb 3meterre allsz,egy olyan felulettol amelyen jol lathato a fenyszoro altal vetitett kep akkor afenyszoro kozepenek a magassaga kb,3cm-el legyen magasabb a falra vetitett kep vizszintes vonalatol...

egyeni beallitas:keresel sotetben egy egyenes utszakaszt,elotte megkeresed,bejaratod a csavarokat,majd az egyik lampat letakarod vmivel hogy csak egy fenycsovat lass,majdpedig izles szerint oda allitod ahol neked megfelel.../ez az utobbbi nekem bevallt/

hy  SmileySmiley
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Imik-e-28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



« Válasz #50 Dátum: 2006. december 25. 17:18:50 pm »

Nem egészen autóvillamosság,de valamelyest fűződik hozzá.

Fényszóróállítás

Van-e valakinek erről adata,rajza,stb? Arra gondolok,hogy ha nincs erre szolgáló műszerem,de itthon szeretném beállítani a fényszórókat,akkor Pl. a garázsban a faltól milyen messzire álljak és a falra milyen magasra kell viágítania a tompítottnak,ködlámpának,refinek.

Várom az ötleteket,adatokat.

Köszönöm.

Szia!
Én a következő képen szoktam beállítani:
Állj oda egy falhoz, és jelöld be a falon a fényszóró középpontját (tompított!!!), ha ez megvan akkor a vonal alá húzz 5 centivel egy másikat.
Tolass hátra pontosan 5 métert és most az alsó vonalon kell legyen a fényszóród fénye!
A középvonaltól balra-jobbra ne térjen el a fénypont közepe.
A távolságinál szintén odaállsz a falhoz, bejelölöd és szintén 5 méter hátra és ennek viszont ugyan oda kell essen a fénye, mint ahova jelölted! (jobbra-balra természetesen ez se térjen el)
Remélem érthető volt... Smiley
Jó munkát.
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #51 Dátum: 2006. december 25. 17:42:15 pm »

Köszi szépen a tanácsokat!
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
mifu
Vendég
« Válasz #52 Dátum: 2007. január 03. 18:20:14 pm »

Üdv!

Lécci segítsetek, ideje lenne mozdítanom a kasznistól az autót, de 1x csak szeszélyessé vált a gyújtásom (pl. kirakjuk a négy gyertyát a szelepfedélre, önindítóval pörget, álomszép szikrák, marhajó sorrendben -> gyertyák vissza, nem indul -> egy gyertya kivesz, pörget, szikra nuku) Olyan is volt, hogy a kiszedett gyertya csak füstölt de nem szikrázott.
M10B18 moci 79 tájékáról, de a gyújtás az 81 körüli 315-ösé (elektronikus) (elosztó: Bosch 0 237 005 005; gyújtásmodul: Bosch 0 227 100 111; gyertyák újak, szépek, stb.)

Ami megvolt:
Trafót, trafókábelt turiztam, nincs érzékelhető különbség.
A voltmérő ugrál párszáz mV-ot a modulnál mérve, ha forgatom az elosztót.

A jeladóban a légrések elég összevisszák voltak, azon állítottam, még próbálva nem volt...
Mennyi esélye, hogy a gyújtásmodul szarakodik? uis. az elég drága móka huh(
Hogy lehetne kimérni, hogy "szaggat" e a gyújtásmodul?

Ami ötletet eddig kaptam:
Az elosztón lévő test érintkező eddig nem volt bekötve. Ez tényleg számíthat? (merugye az elosztó fogaskerekes meg egyébként is fémesen érintkezik a hengerfejjel, stb.)

Köszi!
Naplózva
szöszi
Vendég
« Válasz #53 Dátum: 2007. január 08. 22:53:11 pm »

Halli
e-28 hoz szeretnék villamosági rajzot tud valaki segiteni?
Naplózva
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 725



« Válasz #54 Dátum: 2007. január 10. 09:12:53 am »

Tegnap kicseréltem a műszeregységet a kocsiban.
Több dolgot is tapasztaltam.
Eddig a vízhőm a fél fölött állt meg egy féllel,a fordulatszám óra szerint 5500-nál forgott le,rotorcsere után is.
Az egység cseréjével láss csodát ezek a hibák eltűntek,a víz beáll a félre,a termo nyitása után még elmozdul lefele.A leszab.fordulat az 5500 helyett a 6600-7000-es tartományt nyallintja.
Szóval van öröm és boldogság.Persze közben a hibás izzókat is cseréltem,így világít minden mint a karácsonyfa.
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
AYT E21
cápi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 614



« Válasz #55 Dátum: 2007. január 10. 18:14:18 pm »

Tegnap kicseréltem a műszeregységet a kocsiban.
Több dolgot is tapasztaltam.
Eddig a vízhőm a fél fölött állt meg egy féllel,a fordulatszám óra szerint 5500-nál forgott le,rotorcsere után is.
Az egység cseréjével láss csodát ezek a hibák eltűntek,a víz beáll a félre,a termo nyitása után még elmozdul lefele.A leszab.fordulat az 5500 helyett a 6600-7000-es tartományt nyallintja.
Szóval van öröm és boldogság.Persze közben a hibás izzókat is cseréltem,így világít minden mint a karácsonyfa.

Örülök, hogy örülsz. Most már nyugodtan hajthatod álomra a fejedet.
Naplózva

m10b20 L-jet
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 725



« Válasz #56 Dátum: 2007. január 11. 06:40:32 am »

Tegnap kicseréltem a műszeregységet a kocsiban.
Több dolgot is tapasztaltam.
Eddig a vízhőm a fél fölött állt meg egy féllel,a fordulatszám óra szerint 5500-nál forgott le,rotorcsere után is.
Az egység cseréjével láss csodát ezek a hibák eltűntek,a víz beáll a félre,a termo nyitása után még elmozdul lefele.A leszab.fordulat az 5500 helyett a 6600-7000-es tartományt nyallintja.
Szóval van öröm és boldogság.Persze közben a hibás izzókat is cseréltem,így világít minden mint a karácsonyfa.

Örülök, hogy örülsz. Most már nyugodtan hajthatod álomra a fejedet.

Köszönöm együttérzésedet!!! grin
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
AYT E21
cápi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 614



« Válasz #57 Dátum: 2007. január 11. 09:49:42 am »

Tegnap kicseréltem a műszeregységet a kocsiban.
Több dolgot is tapasztaltam.
Eddig a vízhőm a fél fölött állt meg egy féllel,a fordulatszám óra szerint 5500-nál forgott le,rotorcsere után is.
Az egység cseréjével láss csodát ezek a hibák eltűntek,a víz beáll a félre,a termo nyitása után még elmozdul lefele.A leszab.fordulat az 5500 helyett a 6600-7000-es tartományt nyallintja.
Szóval van öröm és boldogság.Persze közben a hibás izzókat is cseréltem,így világít minden mint a karácsonyfa.

Örülök, hogy örülsz. Most már nyugodtan hajthatod álomra a fejedet.

Köszönöm együttérzésedet!!! grin

Komolyan gondoltam azt, amit írtam, mert tudom, hogy egy ilyen jellegű hiba megoldása milyen megkönnyebbüléssel jár. smiley
Naplózva

m10b20 L-jet
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #58 Dátum: 2007. január 21. 15:34:04 pm »

Szeva!
Abban kérném a segítségeteket,hogy e21-esembe egy l-jetes motor van,és nem megy a fordulatszámmérő.A motorhoz ugye már megszakító nélküli gyújtás tartozik,nem tudom,hogy kellene összehozni,hogy működjön.Előre is köszönöm.
Naplózva
Imik-e-28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



« Válasz #59 Dátum: 2007. január 22. 00:08:03 am »

Szeva!
Abban kérném a segítségeteket,hogy e21-esembe egy l-jetes motor van,és nem megy a fordulatszámmérő.A motorhoz ugye már megszakító nélküli gyújtás tartozik,nem tudom,hogy kellene összehozni,hogy működjön.Előre is köszönöm.

Szia!
A motor vezérlőegységnél a kábelkötegen van egy 3-as csatlakozó, ebből a fekete színüt kell rákötnöd a müszergységre.
A müszernél pedigvan 3 saru, ezeket értelemszerüen ahogy a hátuljára rá van írva a - negatív, a + gyújtás pozitív és az 1-es a fordszám jel!
Sok sikert!
Naplózva
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 81   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!