RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #2250 Dátum: 2014. június 30. 19:13:21 pm » |
|
e21be bekötöttem az m20 3 soros motronicot..alapjárat 1500 ha rádugom az alapjárati motort akkor 2000 2100 hideg motornál is! 152-es és 173-as vezérlővel is. injektorokat egyelőre a b35iket hagytam bent,de elkezdtem a cserét, gyanítom hogy azért csinálhatja, remélem a sajátjaival beáll. Jól sejtem vagy sem? vagy esetleg valami más lehet a gebasz? Alapjárati motor a másik motronicnál jó volt!!! ezért ennek a hibáját kizárom.
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #2251 Dátum: 2014. június 30. 19:24:31 pm » |
|
Sziasztok! Ez egy 3soros motronic köteg kérdésem a csatik lennének... 1-2 ről van elképzelésem, de ha valaki letudná írni azt megköszönném! Segítségül beszámoztam... Köszi előre is! 8-asra tudjuk a megfejtést? Samm annó korrekten leírta csak ez kimaradt, a folytószelep potméterére 7-es mehet??
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #2252 Dátum: 2014. augusztus 05. 19:12:11 pm » |
|
A jelenség nagyon fura és szeszélyes; Járó motornál a légtömegmérő mintha leállna- jár a motor egy pillanatra mintha lefulladna hallom hogy a klapnis ltm csattan egyet és jár tovább a motor. Másik hiba- menet közben a gyújtás kihagy egy- egy pillanatra, fordulatszám mutató is lehasal. A gyújtás kihagyás először 2500 és 3500as fordulaton tartva jelentkezett, most már random csinálja.
Az összes csatit, testet leellenőriztem minden okés.
(e21 m20 3 soros motronic)
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2253 Dátum: 2014. augusztus 06. 08:07:52 am » |
|
A gyújtás kihagyás lehet gyújtáskapcsoló is. Nekem is ezt csinálta, míg egyszer végleg el nem halálozott. Vagy a motor testkábel... Nekem egyben volt, nem látszott rajta semmi, míg járó motornál megrángattam és összevissza szikrázott.
Ha jól tudom M30b35 spricceket használsz, a az alapjárat ingadozás valószínűleg attól lesz, én is inkább visszaraktam az M50 spricceket.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #2254 Dátum: 2014. augusztus 08. 22:48:56 pm » |
|
A gyújtás kihagyás lehet gyújtáskapcsoló is. Nekem is ezt csinálta, míg egyszer végleg el nem halálozott. Vagy a motor testkábel... Nekem egyben volt, nem látszott rajta semmi, míg járó motornál megrángattam és összevissza szikrázott.
Ha jól tudom M30b35 spricceket használsz, a az alapjárat ingadozás valószínűleg attól lesz, én is inkább visszaraktam az M50 spricceket.
A testeket csatikat átnéztem azokban hiba elvileg nincsen. Max kontakt sprével befújok. Az injektorok nekem is most m50-é de m30b35 el jobb volt, és jobban is ment. Alapjárat az m50 el szebb de amióta ez van benne míg be nem melegszik a légtömegmérő mintha kihagyna... azt csinálja amit írtam. Gyújtás kapcsolóbetét kopása is produkálhat ilyet? Egyszer már volt betéttel problémán a régi autóban, de az máshol jelentkezett.
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #2255 Dátum: 2014. szeptember 28. 19:32:02 pm » |
|
Sziasztok. Kis segítséget kérnék, e21be tennék e30/36... "difi km jeladót" és e30km órát. (((nem spirálos a váltóm...))) Kérdésem, órába mi megy a jeladóról és melyik madzag hova. Konkrét leírást nem találtam. Jeladón 2 "saru" az órán pedig 4"saru" van.
Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #2257 Dátum: 2014. szeptember 29. 12:06:06 pm » |
|
Vhhháááá Örökhálám! megnézem, köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
horvath1980
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
|
|
« Válasz #2258 Dátum: 2014. október 12. 19:58:28 pm » |
|
Sziasztok
Van egy m635csim amerikai modell.17 ève nem ment. Minden indítàshoz szükséges dolgot cserèltünk, gyertya olaj, benzin,stb Nem volt meg s kulcsa sem. Vettem hozà egy màsik gyújtáskapcsolót! Szerintem nem imós! Szerintetek? Nem indul, de teker!! Villog a check felirat a műszerfalon! De màr indítàs előtt hiàba veszem le a sarut, villog újra!A trafó kap àramot de szikra nincs! Trafó jó! Benzin szivattyú se megy !!! Hibakódot holnap olvasunk ki, ha viszi a gyàri műszer!! Mi a vèlemènyetek ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #2259 Dátum: 2014. október 13. 05:18:08 am » |
|
Ac relé vagy a főrelé adta fel a harcot. Próbáld meg kimérni, melyik nem ad áramot.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2260 Dátum: 2014. október 13. 19:51:22 pm » |
|
Egyértelmű, hogy nincs impulzus jel, ami kell a gyújtásnak és az üzemanyag szivattyúnak, tehát a 2db jeladó lehet a hibás, vagy maga a motorvezérlő, esetleg a motorvezérlő főreléje.
De 17 év állás után érdemes minden csatlakozót, testpontot, pozitív pont osztókat széthúzni, ellenőrizni a kontaktokat.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
horvath1980
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
|
|
« Válasz #2261 Dátum: 2014. október 13. 20:58:19 pm » |
|
Hi
A Benzin szivattyú behalt az tuti, de áramot nem kap !A jeladó csatlakozási pontok jók Kaliforniai kocsi minden rozsdamentes !!Holnap ki olvassuk gyári műszerrel hátha segít !! Imót nem találtunk bent ! Egyenlőre ennyi megyünk tovább.....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fura
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305678912
|
|
« Válasz #2262 Dátum: 2014. november 19. 17:12:47 pm » |
|
tanácstalan vagyok.e46 kombi,gyári xenon.a gond a következö.felkapcsolom a világitást,pár percig jol müködik,de eutána elhalványul az ereje,aztán villant egyet és ujra rendesen világit. alkalmanként csinálja,de mostanában egyre sürübben,mi lehet a baja?
|
|
|
Naplózva
|
06305678912
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #2263 Dátum: 2014. november 19. 20:24:54 pm » |
|
Döglődő trafó, izzó... Mindkettő csinálja, vagy csak az egyik?
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #2264 Dátum: 2014. november 19. 21:54:32 pm » |
|
Bármelyik lehet. Cseréld át a trafót ha a másik kezdi akkor trafó ha marad az oldal akkor izzó
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
fura
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305678912
|
|
« Válasz #2265 Dátum: 2014. november 20. 17:31:41 pm » |
|
ma rajtakaptam,az egyik biztos hogy csinálja,reggel majd csak a másikat fogom figyelni
|
|
|
Naplózva
|
06305678912
|
|
|
richiem
Nem elérhető
Hozzászólások: 414
|
|
« Válasz #2266 Dátum: 2014. december 12. 22:01:20 pm » |
|
Sziasztok, vki tudna abban segiteni, hogy a szivargyujtoba milyen izzo kell? A helyzetjelzo/kesztyutarto izzo tul nagy, de tuti hogy bajonettes
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #2267 Dátum: 2014. december 13. 09:00:55 am » |
|
Ez a foglalat leginkább a trabant-wartburg km óra izzófoglalatára emlékeztet... szerintem az is... Azt viszont hirtelen nem találom, hogy mi való oda gyárilag...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sztavrosz
Nem elérhető
Hozzászólások: 832
|
|
« Válasz #2268 Dátum: 2014. december 13. 11:54:55 am » |
|
Én vettem egy marékkal a 1,5 és a 3-wattosból is. Opel bmw honda ugyanaz. Bajonettzáras műanyagfoglalattal T5 és T10 izzó.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014. december 13. 11:59:01 am írta Sztavrosz »
|
Naplózva
|
|
|
|
richiem
Nem elérhető
Hozzászólások: 414
|
|
« Válasz #2269 Dátum: 2014. december 13. 13:08:26 pm » |
|
Közben kiderítettem, BA7s foglalat. Sajnos a T5 és T10 nem jó bele, mert azok BA9s fogalatok....tehát nekem 7mm kell, az nem 9mm.
2 helyre kell csak ilyen az E21be, a fűtéskonzol világítás és a szivargyújtó világítás..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bikalakat
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
|
|
« Válasz #2270 Dátum: 2014. december 31. 18:56:41 pm » |
|
A következő lenne a problémám, vettem egy e21-est, amibe belepakoltak egy m42-es motort, ami elvileg e30-ban volt, ha jól sejtem. Még nem mélyedtem el nagyon a témában, de valami olyasmit mondott a tulaj, hogy ezekhez már elektronyos sebimérő volt, és nincs is kihajítás spirálnak, ezért nem mér sebességet az autó. A kérdés a következő: be tudom-e varázsolni csak a sebességmérő órát az eredeti műszercsoportba, vagy van-e valamilyen más megoldás? Köszi, ha tudtok segíteni!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #2271 Dátum: 2015. január 01. 00:29:08 am » |
|
nézz be a garázsomba, ott le van írva a menete
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
thomas
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
|
|
« Válasz #2272 Dátum: 2015. augusztus 12. 21:50:26 pm » |
|
Valaki meg tudna mondani hogy az elso kodlampakat hova kell kotni?(1981 E21) A radiator jobb oldalan talaltam egy csatit,de ha oda kotom,meggyulladnak a helyzetjelzovel egyutt.A gombok a muszerfalban megvannak,mogottuk a drotok is,de nem tudom mi hova jon. <a href=" http://www.imagebam.com/image/d946e3428681432" target="_blank"> [/url]
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #2273 Dátum: 2015. augusztus 13. 05:52:24 am » |
|
HA megvan az előkészítés, akkor a bal első lámpa körül kellene lennie egy szabad csúszósarunak. (ha jól emlékszem)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
thomas
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
|
|
« Válasz #2274 Dátum: 2015. augusztus 13. 09:02:44 am » |
|
HA megvan az előkészítés, akkor a bal első lámpa körül kellene lennie egy szabad csúszósarunak. (ha jól emlékszem)
Akkor az a jobb oldalt valami mas lessz.Megnezem e bal oldalon is,hatha ott is talalok valamit.Koszi a segitseget.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2275 Dátum: 2015. augusztus 17. 19:17:10 pm » |
|
Off,de talán BMW-be is olvad meg akku pólus. Olyan kérdésem lenne,hogy első körben mi okozza,hogy egy masinánál folyton elolvadnak az akksi pólusok,rá való az önindító,gyári kábelek,relék vannak mindenhol,az akku is megfelelő AH-s,ötlet? A második,hogy még jó régen,de láttam villanyásznál olyan készséget,amivel újra lehet gyártani a pólust,hálózati dzsúdóról működött,volt forma a negatívhoz,meg a pozitívhoz is,akkor még voltak olyan jó vastag ceruza méretű ólom rudak,rátette a szaki,bekapcs,bele némi ólom,másodpercek alatt megolvasztotta,a formában,egy pohár víz,és már üzemelt is újra az akksi.Szóval lehet ilyet kapni még,hol,milyen név alatt keressem,vagy akármi?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #2276 Dátum: 2015. augusztus 17. 21:37:34 pm » |
|
Off,de talán BMW-be is olvad meg akku pólus. Olyan kérdésem lenne,hogy első körben mi okozza,hogy egy masinánál folyton elolvadnak az akksi pólusok,rá való az önindító,gyári kábelek,relék vannak mindenhol,az akku is megfelelő AH-s,ötlet? A második,hogy még jó régen,de láttam villanyásznál olyan készséget,amivel újra lehet gyártani a pólust,hálózati dzsúdóról működött,volt forma a negatívhoz,meg a pozitívhoz is,akkor még voltak olyan jó vastag ceruza méretű ólom rudak,rátette a szaki,bekapcs,bele némi ólom,másodpercek alatt megolvasztotta,a formában,egy pohár víz,és már üzemelt is újra az akksi.Szóval lehet ilyet kapni még,hol,milyen név alatt keressem,vagy akármi?
Ez a kérdés engem is érinthet szintén OFF témakörben, nekem ezt a jelenséget egy Man produkálja, 24V-tal... mindig csak az egyik aksi +pólusa olvad el...gondoltam ki babrálok vele és felcserélem a két aksit.. ő babrált ki velem, mert most mindkét aksi +ja megolvadt. Itt is minden gyári, sőt a vezetékek jóval nagyobb keresztmetszetűek... Én szereztem vékony réz lemezt, abból hasítottam csíkokat és a pólusra tekertem... ez gány de jelenleg nincsen jobb megoldásom. És ami még fura bár ezt valami kontakt hibának saccolom, hetente vastag oxid réteg ül ki minden sarura(4db), Lehet kontakt hiba?
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #2277 Dátum: 2015. augusztus 18. 22:08:08 pm » |
|
szerintem is kontakt hiba,...
lecserelnem a sarukat,...
meg rezpasztaval is boven bekennem...
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
|
tom
Nem elérhető
Hozzászólások: 1266
|
|
« Válasz #2279 Dátum: 2015. október 15. 06:55:33 am » |
|
Sziasztok! Van valakinek tapasztalata, hogy honnan lehetne szerezni e28, e30 elektromos ablak kapcsolóba izzókat? Esetleg e28-ba a műszerfal alatti, belső nagy fehér elosztóba a lábak kiosztásáról ( mi micsoda ) valami kép vagy kapcsolási rajz.
Előre is köszi.
|
|
|
Naplózva
|
Tom
|
|
|
|