CápaBMW fórum
2024. április 28. 06:19:28 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 ... 206   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..  (Megtekintve 3100334 alkalommal)
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #1470 Dátum: 2009. november 15. 22:02:40 pm »

Nagyon korrekt  Wink de talán ez a felni sok nem ?

Ja ja,túlzás szerintem is.Biztos valami 20 colos nagy dög,a gumi meg /30-as.
Naplózva

750ia
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #1471 Dátum: 2009. november 15. 23:07:16 pm »

"Jó karosszériás E28 524td-t" Grin Grin Grin Cheesy Cheesy Cheesy
Csak most látom mit is ajánlottál,ez a modell már leszerepelt nálam,egy életre,hozzáteszem sajnos,mert óriási reményekkel teli vettem anno 295 408 eusa_clap,alig 5éves volt 253,egy fél panelt lehetett volna venni az árán icon_swoon,Dabason,meg egy negyed panel árát ráköltöttem,és mégsem volt jó,majd egy negyed panel áráért eladtam sir sir,azon vettem egy 528i-t coolsmiley szemuveg burnrubber smitten,azért vagyok még mindig BMW b@zi icon_razz icon_razz 25,mert az BMW volt,mai napi rosszat álmodom tuer 847,ha szóba jön(mármint a td).
Otthon nem tökölnék dízellel,csak amíg még itt leszünk,mert nincs benyás,vagy csak a régi modellek amik fenntarthatatlanok,biztosítás/útadó vonatkozásában.
Vagy marad az audi,legfelljebb steril leszek a végére. crazy2
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1472 Dátum: 2009. november 15. 23:28:46 pm »

"Jó karosszériás E28 524td-t" Grin Grin Grin Cheesy Cheesy Cheesy
Csak most látom mit is ajánlottál,ez a modell már leszerepelt nálam,egy életre,hozzáteszem sajnos,mert óriási reményekkel teli vettem anno 295 408 eusa_clap,alig 5éves volt 253,egy fél panelt lehetett volna venni az árán icon_swoon,Dabason,meg egy negyed panel árát ráköltöttem,és mégsem volt jó,majd egy negyed panel áráért eladtam sir sir,azon vettem egy 528i-t coolsmiley szemuveg burnrubber smitten,azért vagyok még mindig BMW b@zi icon_razz icon_razz 25,mert az BMW volt,mai napi rosszat álmodom tuer 847,ha szóba jön(mármint a td).
Otthon nem tökölnék dízellel,csak amíg még itt leszünk,mert nincs benyás,vagy csak a régi modellek amik fenntarthatatlanok,biztosítás/útadó vonatkozásában.
Vagy marad az audi,legfelljebb steril leszek a végére. crazy2

Miért nem nézel kint egy 20d-t? Itthon meg elbontod és már 0-n is vagy.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #1473 Dátum: 2009. november 15. 23:33:33 pm »

Miért nem nézel kint egy 20d-t? Itthon meg elbontod és már 0-n is vagy.

Az mivel jobb,mint a 30d?
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
VA E21
Vendég
« Válasz #1474 Dátum: 2009. november 16. 12:31:17 pm »

Ja ja,túlzás szerintem is.Biztos valami 20 colos nagy dög,a gumi meg /30-as.
365/15  Cheesy

http://totalcar.hu/magazin/hirek/2009/11/16/tuning-gumi_oldalfal_nelkul/

Gimnek az E32-re!  Evil
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1475 Dátum: 2009. november 16. 12:46:35 pm »

Az mivel jobb,mint a 30d?

sokkal. szerintem az M47 rendesen karbantartva 600 fölötti élettartamot gond nélkül bír.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
gim_e12
Vendég
« Válasz #1476 Dátum: 2009. november 16. 12:54:08 pm »


Az a baj, hogy nagy lenne a rés a sárvédő ív meg a 24" kerék között. Kicsit hozzá kellene ültetni. Cheesy
Naplózva
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #1477 Dátum: 2009. november 16. 13:42:12 pm »

sokkal. szerintem az M47 rendesen karbantartva 600 fölötti élettartamot gond nélkül bír.

Ezt mint tulajdonos állítod,feltételezed,vagy mint autószerelő,vagy mint autós szaklap olvasó???
Naplózva

750ia
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1478 Dátum: 2009. november 16. 13:53:12 pm »

sokkal. szerintem az M47 rendesen karbantartva 600 fölötti élettartamot gond nélkül bír.

A hír igaz, csak nem Moszkvában, hanem Vlagyivosztokban, nem Ladákat, hanem Volgákat és nem osztogatnak, hanem fosztogatnak. Cheesy

Fogalmazzunk inkább úgy, hogy rendesen karbantartva, megkímélve 90%-ban Német autópályán használva max 150-nel, akár ki is bírhat 600ezret csak cserélni kell rajta 2 turbót, 1 garnitúra porlasztócsúcsot, 1 szivattyút, 4db szíjtárcsát. De ez ugyanúgy érvényes a 25 és 30d-re. is.
Naplózva

Főmordor.
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1479 Dátum: 2009. november 16. 14:49:44 pm »

az, hogy turbo-t kell cserélni rajta nem biztos.
porlasztócsúcs szerintem itt már vehető kopóalkatrésznek, ahogy a szíjtárcsa is.
eddigre tény, hogy üa. szivattyú csere, de magán a motoron sokkal kevesebb kopást fogsz utána mérni, mint egy 24 td-n.

nehogy már megint megmagyarázzuk, hogy a 24td az übergecijó, és egy 20 évvel fiatalabb konstrukció pedig biztosan, minden elemében szar.


Májki? mennyi is van a kombiban? valami 400-ra emlékszem? motorbajról még nem meséltél...
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1480 Dátum: 2009. november 16. 16:06:59 pm »

az, hogy turbo-t kell cserélni rajta nem biztos.
porlasztócsúcs szerintem itt már vehető kopóalkatrésznek, ahogy a szíjtárcsa is.
eddigre tény, hogy üa. szivattyú csere, de magán a motoron sokkal kevesebb kopást fogsz utána mérni, mint egy 24 td-n.

nehogy már megint megmagyarázzuk, hogy a 24td az übergecijó, és egy 20 évvel fiatalabb konstrukció pedig biztosan, minden elemében szar.


Májki? mennyi is van a kombiban? valami 400-ra emlékszem? motorbajról még nem meséltél...

Igen és nem fog elmenni 600ezret. Ugyanúgy, ahogy 20d-k sem. Egy-egy példány talán, de az, hogy "gond nélkül kibírnak" az enyhén szólva is baromság. A legyártottak 10%-a talán, ha nem rögtön Magyarországon helyezték forgalomba.
Naplózva

Főmordor.
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #1481 Dátum: 2009. november 16. 19:46:36 pm »

Mike-nak lesz igaza,méghozzá azért nem megy el 600ezret,mert-relatíve-jól megy,a 25,meg a 30-as is,és ezért tójj'ák neki ész nélkül,és a fogyasztása sem figyelmezteti a tulajt,hogy nem rendeltetésszerűen használja az adott koromgyárat,és ettől boldogok a dízelesek. Cheesy
Persze akkor zokognak mikor a benzinesben nem megtalálható-pl. Mike által említett-alkatrészekért otthagynak fél millkót,vagy többet,rögvest utolérve a hasonló kategóriájú/teljesítményű benzinest,nemritkán meg is előzve,ami az egységnyi kilóméterre vetített fizetőeszközök számát illeti.
Továbbra is meggyőződésem,hogy ugyanannyi kilómétert megtéve,mondjuk 300ezret,pl. egy 530i-vel,és egy 530d-vel,kúton tankolva mindkettőt NEM lesz olcsóbb a dízel. Cool
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
pic
Vendég
« Válasz #1482 Dátum: 2009. november 16. 19:54:34 pm »

Ez arra vonatkozik ha te vezeted mindkettőt? Mert akkor még a 30i-re sem tenném fel a pénzem, hogy kibír 300ezret. Evil
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #1483 Dátum: 2009. november 16. 20:34:42 pm »

Ez arra vonatkozik ha te vezeted mindkettőt? Mert akkor még a 30i-re sem tenném fel a pénzem, hogy kibír 300ezret. Evil

A blokk az bírná szerintem,a hengerfejre én sem fogadnék smiley,főleg a legutolsó 30i-re,amibe már van minden buziság. Tongue Embarrassed
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #1484 Dátum: 2009. november 18. 20:08:00 pm »

A blokk az bírná szerintem,a hengerfejre én sem fogadnék smiley,főleg a legutolsó 30i-re,amibe már van minden buziság. Tongue Embarrassed

Az sem rossz kérdés,mennyit megy el,de amíg eléri a 300 ezret,megnézném ki a tulaj,milyen fordulattartományban használja,Város v. vidék,milyen üzemanyaggal,milyen szerviz intervallummal.
Szerintem ezeknél a dolgoknál kezdődik minden.
Naplózva

750ia
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1485 Dátum: 2009. november 18. 20:42:15 pm »

Az sem rossz kérdés,mennyit megy el,de amíg eléri a 300 ezret,megnézném ki a tulaj,milyen fordulattartományban használja,Város v. vidék,milyen üzemanyaggal,milyen szerviz intervallummal.
Szerintem ezeknél a dolgoknál kezdődik minden.

De eddig el kell jutni.Sokkal egyszerűbb lefikázni a többit..Aztán mire odáig eljut a másikkal,addigra rég megbánta...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1486 Dátum: 2009. november 20. 12:59:57 pm »

E38 730d-t át lehet alakítani kéziváltósra?

Érveket és ellenérveket kérek, nem azt, hogy az milyen má' meg a 7-es csak hycomattal jó!
Naplózva

Főmordor.
Sztavrosz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 830



« Válasz #1487 Dátum: 2009. november 20. 16:24:26 pm »

Szerintem kinyírnák a kuplungot ,hajtásláncot a vásárlók.
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1488 Dátum: 2009. november 20. 18:25:20 pm »

E38 730d-t át lehet alakítani kéziváltósra?

Érveket és ellenérveket kérek, nem azt, hogy az milyen má' meg a 7-es csak hycomattal jó!

Mi miatt kellene átalakítani? Mert sajnos nem olcsó mulatság (kéttömegű lendkerék, kuplungszerkezet, váltó, pedálok, motorvezérlő,hűtő,kardán, középbox,kulissza,bakok, tartók és még amik nem jutottak eszembe)
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1489 Dátum: 2009. november 20. 19:07:26 pm »

Mi miatt kellene átalakítani? Mert sajnos nem olcsó mulatság (kéttömegű lendkerék, kuplungszerkezet, váltó, pedálok, motorvezérlő,hűtő,kardán, középbox,kulissza,bakok, tartók és még amik nem jutottak eszembe)

Belegondolva ez egy E28-asnál se olcsó dolog...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #1490 Dátum: 2009. november 21. 21:55:43 pm »

Nem egy szépségdijjas az E65,nálam legalábbis,a hátulja szar lett,a műszerfalát személyes sértésnek veszem,mármint,hogy nem fordul a sofőr felé,túl sok a kütyü,nincs váltókar,és még sorolhatnám,de ebben a színben,árnyékvonallal,ezzel a tengelytávval-duzzogva bár-de lehet hagynám magam meggyőzni,főleg látva a gépházat 54,úgyhogy ha a jézuska még gondban lenne a karácsonyi meglepivel akkor segítek!


* 760.JPG (45.02 KB, 640x480 - megtekintve 558 alkalommal.)

* 760 1.JPG (55.97 KB, 640x480 - megtekintve 729 alkalommal.)

* 760 2.JPG (54.18 KB, 640x480 - megtekintve 722 alkalommal.)

* 760 3.JPG (42.18 KB, 640x480 - megtekintve 723 alkalommal.)
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #1491 Dátum: 2009. november 22. 07:53:31 am »

E30 kasztni és corvette motor házasítása  shocked

elég részletesen le van vezetve...

http://jennings-jones.com/bmvette.htm

Itt  Cheesy
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #1492 Dátum: 2009. november 22. 15:25:46 pm »

E30 kasztni és corvette motor házasítása  shocked

elég részletesen le van vezetve...

http://jennings-jones.com/bmvette.htm

Itt  Cheesy

Igényes.  Főleg az agyonkalapált tűzfal, hogy elférjen!  Evil
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1493 Dátum: 2009. november 23. 08:45:28 am »

Mi miatt kellene átalakítani? Mert sajnos nem olcsó mulatság (kéttömegű lendkerék, kuplungszerkezet, váltó, pedálok, motorvezérlő,hűtő,kardán, középbox,kulissza,bakok, tartók és még amik nem jutottak eszembe)

Mert nem gyártottak 30d-t kéziváltóval, de nem akarok automatát. Valami bontott E39 30d váltót gondoltam. A mechanikát megoldjuk, a computertől fosok.
Naplózva

Főmordor.
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1494 Dátum: 2009. november 23. 09:13:43 am »

Mert nem gyártottak 30d-t kéziváltóval, de nem akarok automatát. Valami bontott E39 30d váltót gondoltam. A mechanikát megoldjuk, a computertől fosok.

...én meg attól,hogy a mechanikát megoldjátok  Evil Evil Evil . Viccet félre, én is E39-ére gondoltam. Elméletileg ha E39-ből van kézis cucc,akkor ott kézis vezérlő is van,ami jó az E38-ba.Csak kérdés,hogy az E38 felszereltsége /műszeregysége mit fog ehhez szólni...ja, meg az EWS...
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1495 Dátum: 2009. november 23. 09:16:20 am »

...én meg attól,hogy a mechanikát megoldjátok  Evil Evil Evil . Viccet félre, én is E39-ére gondoltam. Elméletileg ha E39-ből van kézis cucc,akkor ott kézis vezérlő is van,ami jó az E38-ba.Csak kérdés,hogy az E38 felszereltsége /műszeregysége mit fog ehhez szólni...ja, meg az EWS...

Hát ez az. EWS.

Rohadtul nem értem a BMW-t. 728-ba rak kézit, 30d-be meg nem. Nem hiszem el, hogy nem lett volna rá igény.
Naplózva

Főmordor.
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1496 Dátum: 2009. november 23. 09:18:45 am »

Még a 40i-be is rakott kézit!
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1497 Dátum: 2009. november 23. 09:35:06 am »

Még a 40i-be is rakott kézit!

Melyik évben? Nem találtam az ETK-ban.
Naplózva

Főmordor.
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1498 Dátum: 2009. november 23. 10:18:18 am »

Melyik évben? Nem találtam az ETK-ban.

A gyártás elejétől a végéig, de iL-ben nem lehetett kapni. Amúgy ugyanaz ,mint E34 kézis 540 és 840
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1499 Dátum: 2009. november 23. 10:23:20 am »

A gyártás elejétől a végéig, de iL-ben nem lehetett kapni. Amúgy ugyanaz ,mint E34 kézis 540 és 840

Ja bammeg az 40i az igen. Én 40dénesre gondoltam.

Sajnos szóba sem jöhet a benyás.
Naplózva

Főmordor.
Oldalak: 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 ... 206   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!