CápaBMW fórum
2018. szeptember 18. 22:29:51 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 [149] 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 ... 202   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..  (Megtekintve 1030377 alkalommal)
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #4440 Dátum: 2011. december 02. 00:36:16 am »

Ez is csak egy autó. Az, hogy egy viszonylag ritka, kivételesen jó konstrukciójú, megbízható, jó állapotban levő, kihagyhatatlan árú darabról van szó, most mellékes. Dumb és Dumbert idézném: "majd valami szerencsés fickóknak jut ez is"  430
Naplózva
gim_e12
Vendég
« Válasz #4441 Dátum: 2011. december 02. 09:22:49 am »

Ez BBS RC és 2 részes. A BBS RS meg 3 részes.
Szívesen megnézném ezt az autót élőben.
Naplózva
dani08152
Vendég
« Válasz #4442 Dátum: 2011. december 02. 16:37:07 pm »

Apukád? 632
Igen Smiley Bele akar nagyon okoskodni a kocsivételbe de nekem ez a széria a best. Roll Eyes Legfeljebb haza nem viszem:)
Naplózva
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #4443 Dátum: 2011. december 02. 17:05:47 pm »

Mi is egész délelőtt ezen filoztunk egy haverommal.

Meg is néztük, hogy jelenleg a vagyonszerzési illeték kb 95 ezer HUF rá, de januártól kb 150 ezer lesz. Biztosítás már évi 60-70 körül lehet rá kötni.

 A lényeg az, hogy ha le is lehetne alkudni belőle egy 100ast, akkor sem mernék belevágni ha nincs minimum 8-900K a zsebemben.... utána meg havi 60 tankolni..
 És akkor feltételeztük, hogy a hirdetés minden szava igaz, és nem kell mondjuk azonnal olajat cserélni az automatában, gyertyákat venni, neadj isten féket stb...
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 02. 17:10:25 pm írta THT » Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
dani08152
Vendég
« Válasz #4444 Dátum: 2011. december 02. 17:19:33 pm »

Jól felemelik....:S Majd kialakul az anyagi helyzetem akkor fogok jobban elgondolkodni ezen de mindenképp e32 kell:). milyen sűrűn kell cserélni a váltóban olajat?
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 02. 17:40:50 pm írta collins » Naplózva
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #4445 Dátum: 2011. december 02. 17:39:01 pm »

Én inkább az évente összeboruló futómű miatt aggódnék, nem a váltóolajcserén  Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 02. 17:40:59 pm írta collins » Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
dani08152
Vendég
« Válasz #4446 Dátum: 2011. december 02. 17:41:45 pm »

Én inkább az évente összeboruló futómű miatt aggódnék, nem a váltóolajcserén  Cheesy
Annyira rossz a futómű az e32 ben? Cry
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6818


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4447 Dátum: 2011. december 02. 17:44:06 pm »

Igen, E32 futóműre k.rv. sok pénzt el lehet költeni.
Ezeken az utakon folyton elkezd kopogni, remegni benne valami... egyszerűen agyrém.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
dani08152
Vendég
« Válasz #4448 Dátum: 2011. december 02. 17:47:30 pm »

Hát akkor elkel kezdenem kitervelni egy bankrablást....Smiley vagy lottózni kellene..... Shocked
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 02. 17:57:46 pm írta collins » Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6818


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4449 Dátum: 2011. december 02. 17:58:24 pm »

vagy dolgozni, és mindig a lehető legjobb áron megvenni a legjobb minőségű cuccot, kerülni a nagyfelni-peres gumi kombinációt Wink
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
dani08152
Vendég
« Válasz #4450 Dátum: 2011. december 02. 18:04:36 pm »

Hát egy 2 Részes BBS t képzelnék rá el mint a 625K-s gépen van.  De csak nem olyan rossz a helyzet mint egy Ladán hogy az ember egy csigaházra rámegy és elállítódik a futómű... Shocked?
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 02. 19:43:47 pm írta collins » Naplózva
Bubo E21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1628



« Válasz #4451 Dátum: 2011. december 02. 19:31:02 pm »

Én inkább az évente összeboruló futómű miatt aggódnék, nem a váltóolajcserén  Cheesy
Gim-et kérjük a mikrofonhoz.  Cheesy
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4068



« Válasz #4452 Dátum: 2011. december 02. 21:35:16 pm »

És mi a bajod az automatával?
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
Volvo 740GL
Triumph Herald 13/60
Yamaha XJ900F
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #4453 Dátum: 2011. december 02. 21:36:04 pm »

Jajj ne. Ez vitaindító lesz  Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 02. 21:41:47 pm írta collins » Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4068



« Válasz #4454 Dátum: 2011. december 02. 21:36:43 pm »

Nem kell ezen vitázni. Dani mennyi idős vagy?
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
Volvo 740GL
Triumph Herald 13/60
Yamaha XJ900F
dani08152
Vendég
« Válasz #4455 Dátum: 2011. december 02. 21:38:02 pm »

92-es 8. havi kiadás vagyok.
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 02. 21:41:59 pm írta collins » Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4068



« Válasz #4456 Dátum: 2011. december 02. 21:39:18 pm »

Na látod még kb.10 év és nagyon fogsz örülni az automatának.....
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
Volvo 740GL
Triumph Herald 13/60
Yamaha XJ900F
dani08152
Vendég
« Válasz #4457 Dátum: 2011. december 02. 21:41:21 pm »

Miért?  shocked
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 02. 21:42:10 pm írta collins » Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4068



« Válasz #4458 Dátum: 2011. december 02. 21:43:15 pm »

Mert lenyugszol.
Egyébként  az automatával is lehet majdnem ugyanúgy autózni mint a manuállal.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
Volvo 740GL
Triumph Herald 13/60
Yamaha XJ900F
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #4459 Dátum: 2011. december 02. 21:43:36 pm »

öregkorára elkényelmesedik az ember  Cheesy
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6818


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4460 Dátum: 2011. december 02. 21:44:37 pm »

akkor én már öreg vagyok? Cheesy
csak örülök, minél kevesebb a dolgom. A-ból B-be akarok az utazásaim 99 %-ában eljutni, semmi egyebet.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
dani08152
Vendég
« Válasz #4461 Dátum: 2011. december 02. 21:47:12 pm »

Mert lenyugszol.
Egyébként  az automatával is lehet majdnem ugyanúgy autózni mint a manuállal.

Hála istennek most sem érzem magam nagyon idegbetegnek:) Néha elszalad a ló de nem arra szeretnék venni ilyen autót hogy össze vissza "sodratni" meg piroslámpásrepülőrajtokat. Szimplán élvezni hogy egy e32-est birtoklok:) angel
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4979



« Válasz #4462 Dátum: 2011. december 02. 21:48:55 pm »

akkor én már öreg vagyok? Cheesy
csak örülök, minél kevesebb a dolgom. A-ból B-be akarok az utazásaim 99 %-ában eljutni, semmi egyebet.

Akkor neked egy automata, dízel Toyota corolla a megoldás  Evil
Naplózva

1985 E28 530i
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6818


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4463 Dátum: 2011. december 02. 21:50:01 pm »

ez tévhit Tongue


mielőtt jönne Indy, leszögezem, hogy az E21 MÁS. az nem erről szól.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4979



« Válasz #4464 Dátum: 2011. december 02. 21:52:13 pm »

Az az 1% ?
Naplózva

1985 E28 530i
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6818


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4465 Dátum: 2011. december 02. 21:57:33 pm »

szerencsére azzal "hétköznap" nem kell mennem. most amúgy sem tudok Smiley.
mentem évi 10 ezret (eddigi átlag) a cápával, de azok javarészt "hobbi" km-ek.
és megyek mondjuk 40 ezret más autókkal.
ez nem 1 % - 99 %, viszont számomra ez így érződik...
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4068



« Válasz #4466 Dátum: 2011. december 02. 21:59:04 pm »

Kinek mennyi gondja van-volt a kuplungjával? Mert ha egy automata megkapja a megfelelő olajat időben akkor az örökkévalóság és két napig jó.
Régen én is azt mondtam, hogy automata semmi pénzért. Aztán úgy hozta a sors, hogy lett egy W123/280E automata és igaz nem az első pillanatban de nagyon megszerettem az automata váltót.
Egyébként Dani nyugodtan kérdezz meg bárkit aki ült a kocsimban, hogy érezték e a gyorsuláson a hátrányát az automatának. (Valóban nem olyan egyszerű vele kilincselni mint egy manuálissal de ha akarod még azt is lehet.)
Ha pedig érezni szeretnéd az E32-t akkor inkább az automata.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
Volvo 740GL
Triumph Herald 13/60
Yamaha XJ900F
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5131



« Válasz #4467 Dátum: 2011. december 02. 22:00:50 pm »

Idézet
(Valóban nem olyan egyszerű vele kilincselni mint egy manuálissal de ha akarod még azt is lehet.)

Pont ez a lényeg a kéziváltóban.  Wink A hetes az legyen automata, az nem erre való. A többi meg legyen kuplungos-kézis.  Evil Azn
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4068



« Válasz #4468 Dátum: 2011. december 02. 22:02:41 pm »

Látod Béla tudsz te értelmesen is beszélni  68
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
Volvo 740GL
Triumph Herald 13/60
Yamaha XJ900F
dani08152
Vendég
« Válasz #4469 Dátum: 2011. december 02. 22:07:25 pm »

Kinek mennyi gondja van-volt a kuplungjával? Mert ha egy automata megkapja a megfelelő olajat időben akkor az örökkévalóság és két napig jó.
Régen én is azt mondtam, hogy automata semmi pénzért. Aztán úgy hozta a sors, hogy lett egy W123/280E automata és igaz nem az első pillanatban de nagyon megszerettem az automata váltót.
Egyébként Dani nyugodtan kérdezz meg bárkit aki ült a kocsimban, hogy érezték e a gyorsuláson a hátrányát az automatának. (Valóban nem olyan egyszerű vele kilincselni mint egy manuálissal de ha akarod még azt is lehet.)
Ha pedig érezni szeretnéd az E32-t akkor inkább az automata.
Hmm w123 Smiley Ők sem csúnyák de inkább egy "ótómata" 740iL Roll Eyes
Naplózva
Oldalak: 1 ... 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 [149] 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 ... 202   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!