CápaBMW fórum
2018. november 19. 04:05:59 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 [156] 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 ... 202   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..  (Megtekintve 1102673 alkalommal)
rnie
Vendég
« Válasz #4650 Dátum: 2011. december 29. 15:38:22 pm »

Ez sajnos igaz! Szerintem ha valaki nálam 4-5 centivel magasabb, még kényelmesen elfér (nem érzi szűken magát), de aki szélesebb is, az már nem...
185cm/85 kg, és kényelmesen el vagyok az E90-ben, volt már több 2000+ km-es napom, vagy GrossGlockner oda-vissza egy nap+ feltekerni a hegyre:) Az E36 után táncterem. Az ötös után viszont nem tágas.. Sőt, a Mazda6 után sem volt az.
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6831


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4651 Dátum: 2011. december 29. 15:39:33 pm »

Szerintem az a méret a max. Annál nem sokkal vagyok alacsonyabb, csak keskenyebb, de 10 év múlva gyanítom, hogy inkább 5er párti leszek Roll Eyes
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
rnie
Vendég
« Válasz #4652 Dátum: 2011. december 29. 15:44:35 pm »

Én már most is az vagyok, de kismotorosat nem akarok venni, a nagymotorost, aminek lenne értelme az E36 után, meg nem tudok venni&fenntartani. Mert egy E39 540IA KOMBI vagy M5 azért tetszene, de ami szép, az drága, és még drágább fenntartani (az M3-ashoz képest is...)
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 29. 15:53:50 pm írta collins » Naplózva
gim_e12
Vendég
« Válasz #4653 Dátum: 2011. december 29. 16:07:05 pm »

sug hagyd, én egyszer ezen szegény gim kollégával jól összekülönböztem... azóta se tudom haragszik-e még Roll Eyes
persze, hogy haragszom.... mivel kapcsolatban is volt ez?  crazy2
Naplózva
gim_e12
Vendég
« Válasz #4654 Dátum: 2011. december 29. 16:11:01 pm »

Nem férnél el benne. Félévente rámjön, hogy 3-ast akarok, kipróbálok egyet és megállapítom, hogy csak mélynövésűeknek jó. Te még nálam is nagyobb vagy és már nekem is kicsi.
Azt meg kell valljam, hogy a vezető ülésben ülve csukott ajtónál tényleg közel volt az ajtó-könyöklő-minden, de attól féltem, hogy csak a heteshez szokott kényelmem miatt érzem így.
Egyébként a srác aki használja 190+ magas, inkább 2m felé tendál bár vékony, de nem panaszkodott (még)...

Valószínűleg egy 5er-ben már jobban kiadná.
De egyébként nem annyira kicsi mint gondoltam - ez a 3-as utolérte az e28-at - külméretre tuti.
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6831


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4655 Dátum: 2011. december 29. 16:29:50 pm »

még egy kis olaj Grin

http://totalcar.hu/magazin/technika/2011/12/29/az_autozas_vege_auotamata_fek_es_gazpedal/
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6831


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4656 Dátum: 2011. december 29. 16:31:48 pm »

persze, hogy haragszom.... mivel kapcsolatban is volt ez?  crazy2
Wink
a mai, és a régi autók formája közötti "alapvető" különbség tárgyalásánál
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
VA E21
Vendég
« Válasz #4657 Dátum: 2011. december 29. 17:07:16 pm »

Ennél talan,majd joggal mondhatja Púder : "a kormanymu és a fék eggyuttes hibája okozta a balesete".
Lehetőségem lenne kipróbálni ezt az új Fordot ezen felszereltséggel ,de valami olyan hihetetlenül nem izgat, hogy az leìrhatatlan. Lassan mar egy majom is élvezeti ezeket a szánalmas joghurtos dobozokat.
De éljen a világ népességének 90%-a, mert ilyen ipari hulladekra igény van!
Ezt meg meg is feje nem egy ilyennel:  kotz
Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #4658 Dátum: 2011. december 29. 17:44:22 pm »

De egyébként nem annyira kicsi mint gondoltam - ez a 3-as utolérte az e28-at - külméretre tuti.

Belül szerintem sokkal nagyobb az E90... Érzésre biztosan. Az E28 rövid, teljesen hátratolt üléssel sem volt elég hosszú, és akkor már mögém nem fért senki...
Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #4659 Dátum: 2011. december 29. 17:50:41 pm »

Wink
a mai, és a régi autók formája közötti "alapvető" különbség tárgyalásánál
Na ezzel kapcsolatban viszont 100% régiautó hívő vagyok. Egy szép cápa sem csúnya, na de egy Amazon, 544-es volvo, Typ3, de akár a bogár is messze szebbek, mint a mai megfelelőik. De az E28 vs F10 esetén is az E28 formája jobban bejön. Amiért mégis E36-om (meg Fiestám) van, és nem valamelyik az előbb említettek közül, az az, hogy nem értek az autószereléshez, és nem vagyok abban biztos, hogy akár az igen tartós Amazon is pöcc-röff lenne télen-nyáron, hóban fagyban, anélkül, hogy azon kéne aggódnom, hogy elrohad, ha sós lében használom, és szétesik egy padlógázas előzés vagy hosszabb driftelős-csúszás után. Sajnos az autót használni szeretem, így olyan kell, ami mindig, mindent kibír. Ha ugyanazt elbírná ugyanennyi odafigyeléssel az Amazon vagy egy Typ3 akkor beneveznék egyre:) vagy egy szép E12 hathengeres motorral, egy W123, csak hogy olajat öntsek a tűzre:)))
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6831


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4660 Dátum: 2011. december 29. 17:59:33 pm »

Akkor nem erről volt szó! hanem magáról a formáról.
Lacka tudna erről mesélni, én is tanultam, tapasztaltam is, hogy mennyivel "bonyolultabb" formája van egy mai autónak, mint egy réginek. De ebbe ne menjünk bele, mert aki érti, az ennyiből is érti, aki nem, az olvasson utána Wink.
Az, hogy kinek mi tetszik, más kérdés! (ez pusztán technológiai részemről, ha úgy tetszik)
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2309



« Válasz #4661 Dátum: 2011. december 29. 18:03:12 pm »

Na ezzel kapcsolatban viszont 100% régiautó hívő vagyok. Egy szép cápa sem csúnya, na de egy Amazon, 544-es volvo, Typ3, de akár a bogár is messze szebbek, mint a mai megfelelőik. De az E28 vs F10 esetén is az E28 formája jobban bejön. Amiért mégis E36-om (meg Fiestám) van, és nem valamelyik az előbb említettek közül, az az, hogy nem értek az autószereléshez, és nem vagyok abban biztos, hogy akár az igen tartós Amazon is pöcc-röff lenne télen-nyáron, hóban fagyban, anélkül, hogy azon kéne aggódnom, hogy elrohad, ha sós lében használom, és szétesik egy padlógázas előzés vagy hosszabb driftelős-csúszás után. Sajnos az autót használni szeretem, így olyan kell, ami mindig, mindent kibír. Ha ugyanazt elbírná ugyanennyi odafigyeléssel az Amazon vagy egy Typ3 akkor beneveznék egyre:) vagy egy szép E12 hathengeres motorral, egy W123, csak hogy olajat öntsek a tűzre:)))

miért ne bírná ki egy e28 ha néha elrúgod neki? ha nem félmegoldások zömével működőképes az autó,akkor nem kevésbé tartós ilyen téren mint az M3-mad...
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #4662 Dátum: 2011. december 29. 18:16:16 pm »

tartossagrol annyit,az en e24-em egyszer aem allt meg,telen nyaron +38 es -18 nem allt meg beindult.mi ez ha nem megbizhatosag?Iden volt 28 eves.A tartossag kifejezes is idepasszol?HuhHuh
Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #4663 Dátum: 2011. december 29. 18:21:16 pm »

És nem rozsdásodik? Bírja azt is, ha esőben minden második kanyarban driftelsz, meg autópályán bele-bele szaladsz a végsebesség közelébe?Smiley Illetve egy E24 még hagyján, de egy Amazon is bírja ezt?Smiley Nekem az E28-al az volt a tapasztalatom, hogy viszonylag egyben volt, amikor megvettem, de egy tél után több helyen elkezdődött a felszíni rozsda. Semmi komoly, de a 16 éves E36 sokkal többet kap, és semmi ilyesmi bajom nincs vele... Mondjuk ezen meg az elektronika viccelődik Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 29. 18:27:26 pm írta collins » Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #4664 Dátum: 2011. december 29. 18:23:47 pm »

miért ne bírná ki egy e28 ha néha elrúgod neki? ha nem félmegoldások zömével működőképes az autó,akkor nem kevésbé tartós ilyen téren mint az M3-mad...

Az E28-al kapcsolatban is főleg a rozsda izgat. Plusz van-e itthon olyan E28, ami leválthatná az M3-ast?Smiley Mondjuk már csak 480e a regadó rá, jan 1-tól.... Egy ilyennel ki tudnék békülni, gyáriasítás után:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=149177206&pageNumber=2&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=23&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&maxFirstRegistrationDate=1990-12-31&negativeFeatures=EXPORT&tabNumber=2
Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2309



« Válasz #4665 Dátum: 2011. december 29. 18:26:46 pm »

itthon? hogyne lenne,még fórumon is van pár,csak egyik sem eladó.

a hirdetésben szereplővel meg sokan kibékülnénk,bár azt a kormányt jó messzire dobnám belőle Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 29. 18:28:12 pm írta collins » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #4666 Dátum: 2011. december 29. 18:35:52 pm »

És nem rozsdásodik? Bírja azt is, ha esőben minden második kanyarban driftelsz, meg autópályán bele-bele szaladsz a végsebesség közelébe?Smiley Illetve egy E24 még hagyján, de egy Amazon is bírja ezt?Smiley Nekem az E28-al az volt a tapasztalatom, hogy viszonylag egyben volt, amikor megvettem, de egy tél után több helyen elkezdődött a felszíni rozsda. Semmi komoly, de a 16 éves E36 sokkal többet kap, és semmi ilyesmi bajom nincs vele... Mondjuk ezen meg az elektronika viccelődik Smiley
bizony 28 evesen harapdalta a rozsda leginkabb a nem konnyen hozzaferheto helyeken.gondolom kezivaltoval driftelhetnel vele kedvedre.viszont gyarilag asszem 225 a vege.lehuztam 3.-ba es vigan 210- et ment,meg nem szabalyzott de nagyon kozel volt:-).Szoval meg volt egy fokozatom hatra.szerintem birna a vegsebesseg kozelit sokaig..........
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 29. 18:39:13 pm írta Bee » Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #4667 Dátum: 2011. december 29. 18:47:24 pm »

Na igen, a rozsda a halálom:)
Marió: A régi E28-am sem volt rossz, de az is hamar rozsdásodott volna. És azt az egyet megtanultam, hogyha balfasz az ember, és nem tud szerelni, akkor rozsdásodásra hajlamos autót csak hobbicélra szabad venni, mert a javítás minden fázisához fizetős szakember kell: szétszedni, lakatolni, fényezni, összerakni... Ennyire nem vagyok vagyonos:)))
Pedig egy amazon vagy akár egy hathengeres E12 nagyon megfelelne hétköznapi autónak a tudását illetően angel
Naplózva
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #4668 Dátum: 2011. december 29. 18:55:28 pm »

rnie:

Szerintem ha annyit rászánsz egy E28-ra mint amenyiben az M3-ad van, akkor nem lesz kevésbé megbízható, és rozsdásabb sem lesz.

Egyébként már akartam kérdezni, hogy miért irtózol anyira a rozsdától, ha úgyis 1 télre veszel autót? Annak nem mindegy, hogy rozsdás vagy nem?
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
rnie
Vendég
« Válasz #4669 Dátum: 2011. december 29. 19:28:04 pm »

Az előző M3 is meg volt több évig, a cápa is, meg a mostani is már több, mint két éve boldogít. Csak a az unalmas autók mennek el hamar, a két focus, a mazda6 pár hónapot volt csak:) Az "új" Fiesta sem hiszem, h évekig marad Smiley
Az E28-ra nem szánnék ennyi pénzt, max, ha M5 lenne. Az meg nem ennyi Smiley Egy E12 535i sem jön ki az M3-as költségéből:) És valahogy nehezen hiszem, h sok évig bírná a zúzást, amit a mai (bpi) használat jelent:( Kivancsi vagyok, pl Bento hatosa mennyire bírta, és mennyit romlott vagy javult amíg normálisan használta:)
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 29. 19:40:41 pm írta collins » Naplózva
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #4670 Dátum: 2011. december 29. 19:56:41 pm »

Én nem nagyon látom okát, amiért ne bírná. Ha már cápával akarnék járni pesten, akkor valami egyszerű ütött kopott kasztnist rendbetennék műszakilag, aztán go.

Nemrég vett egy srác egy E28 520i-t amit úgy árultak, hogy a Mádl autója volt. az a kocsi pl kiválóan megfelelt volna napi használósnak, talán még egy gázszett belefért volna, és akkor tankolni sem anyira költséges. Mi baja lehet ezeknek? üzemanyagrendszer, gyujtás, futómű rendbetesz, aztán kész.. más nincs is benne Smiley Vagy Te miben látod a megbízhatatlanságát? Persze ez csak a komolyabb gányolásoktól mentes autókra igaz, egy összevissza átépítettel már én sem kinlódnék pl.
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #4671 Dátum: 2011. december 29. 20:09:43 pm »

sracok!
en 2005-ben adtam el az opel rekord c- met.napi hasznalatban volt nalam 2 evig.leginkabb pesten jartam vele.vizsgan atment,zoldkartyaja is volt.
nem volt premiumkategoria de abszolut megbizhato volt.ezt keves mai fogja tudni.a premiumkategoriaban is........
meg ket dolog:1.5 volt az omega elodjenek szamito nagy kaszniban,eredeti amivel megszuletett,es 1969- es evjarat.
ennyit a regi tragacsokrol,raadasul a nepauto kategoriaban.......,
Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #4672 Dátum: 2011. december 29. 20:11:40 pm »

Két projekt fut: a szépautó, meg a téli. Télinek nem vennék cápát, mert ha szép, sajnálnám, ha nem szép, akkor meg ciki.Smiley Szépautónak jöhetne szóba, annak kell igazán bírnia a kiképzést és persze mindemellett évekig jónak kell lennie:) De igazán nem is cápát, hacsak nem E12, hanem az Amazon, Typ3 korból valami...
Amúgy a fillérekből rendberakom nekem sosem sikerült, az E28-amra úgy ráment pár százezer forint, h alapvetően a magyar átlagot messze meghaladta, és nem volt komoly baja, majdnem rozsdamentes volt. És mégegyszer ennyi simán ráment volna még a karbira, meg a kezdődő kasztnibajokra, ha megtartom napi járkálósnak is... A fórumon van pár szebb autó, de azokra még többet költöttek. Olyanba meg nem ülök bele, mint a szépemlékű lángnyelves volt:)))
Naplózva
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2358



« Válasz #4673 Dátum: 2011. december 29. 20:16:39 pm »

Szerintem is megbízhatóak az új BMW-k, csak nem találod meg a Tesco parkolóban. Ezzel szemben ha valahol meglátok egy cápát a városban, akkor az esetek nagy hányadában felismerem az adott példányt, és sokszor azt is tudom, hogy kié az autó.
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4674 Dátum: 2011. december 29. 20:36:19 pm »

meg digitalis oszcilloszkop sem...nem olyan gaz az a CAN-bus amugy is elavult mar, most a flexray a trendi Smiley

a javitastechnologia is egyre elerhetobb lesz ahogy az idomulik

de azt gondolom hogy abban ketseg nelkul egyet erthetunk hogy az autozas azon letisztult nyers es kozvetlen elmenyet
amit a 70 es evektol a 80 as eveg vegeig gyartott autok nyujtnak azt nem tudja nyujtani semmilyen uj auto.

nyilvan ezert vagyok en is ezen a forumon regisztralva, nem pedig az E65 fanatic on:) de azert azok is tartos autok, ember rakta osze azt is!

THT please psszzt! Wink
  

Énkérekelnézést!  Cheesy
Sajnos saját tapasztalataim alapján az egyszerű, drót alapú villamossághoz is nagyon kevesen értenek...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
VA E21
Vendég
« Válasz #4675 Dátum: 2011. december 29. 20:44:40 pm »

Akkor tiszta vizet:

Szerintem kijelenthetjük, hogy a formai ízlésvilágban senki között sincs eltérés. Mindenkinek a régi cápa BMW vonalvilág teccik, különben nem ilyen autónk lenne, ill. nem ezen fórumon írogatnánk...  kivéve Collins, de ő más  Wink
Negyedik e21-emet "hajtom" (én csak ezen típusról tudok vélekedni bővebben..a többi cápa sem rossz, csak nem úgy fogott meg, de ez magán vélemény) már elég jól kiismertem a "hibáit". Tény ,hogy a technika bizonyos részei rém elavultak ,egyes esetben alul méretezettek is. Persze joggal lehet mondani, hogy nálam másak az igények.
Tény ,hogy napi szinten jóval többet kell vele foglalkozni (ezt értse ,aki ahogy akarja, de tény hogy 30 éves autók) ,mint egy mai hikomata elektronikai autóval. Bár nálam többet dob a latba a stílus, így inkább "szopok", de minden nap E21-ezhetek.
Bár itt is két nézetet vallok:

1. Van egy mászkálósod relatív gyári. Amivel elvagy ,mert kell az "érzés" és mellette építed a másikat (amit a 2. pontban fejtek ki).
Idézőjelben leszarod, mert úgy is tudod, hogy rozsdál, jönnek elő a 30 éves hibák, mert vannak, úgy is lesznek. Nem új ez tény. Minden veterános időközben úgy is szembesül azzal, hogy szétszedni darabokra, felújítani, mert így hosszútávon többen lesz a leves,mint a hús.
 Most:
-Ezt valaki megfizeti és felújíttatja szakszerűen ,mert belátja hogy nem ért mindenhez, majd élvezi.
-Nekiáll ,mert van önbizalom, majd rájön se műszaki háttere, tudása, helye, pénze, lehetősége...eladja és tele a töke
-Van aki tákolja ameddig ki nem rohad alóla ...nézőpont mennyire élvezi majd
-Van akinek hellyel-közzel megvan lehetősége, pénze, rátermettsége, hozzáértése.   Lassan, de élvezni majd idővel. Bár maga az odáig vezető út is öröm forrása lehet, ha nincs már felesleges tanulópénz.
Én sepc. eljutottam oda, hogy nem megy E21 nélkül ,ezért KELL! Szereti a francia eleganciát? NEM. A családjának kel? NEM Egyáltalán szüksége van erre az autóra? NEM DE KELL NEKEM!  Így vagyok ezzel én is, mint az ismert Renault vagy milyen reklám.
Egy van ami járkálós, kell rá költeni ,de a mértékletességet szemelőt tartva!!!!

2. A kedved szerint fogod megépíteni, ahogy neked tetszik, műszakilag... bla -bla
Nálam ez lenne a második opció. Azon belül is a 4. kategória. Egyszer elkészül tavaszra. Pénz az nincs mondjuk, de talán a hozzáértés, szerszámok, kapcsolatok megvannak.
A forma adott, de a kor szellemében és technikai megoldásaival. Szép dolog az M10, de tény ,hogy megeszik a miskolc -oda vissza 200-as (km és km/h-s) utak egyaránt. Manapság már mások az elvárások (amit kár tagadni), ezek a blokkok nem bírnak ki huzamosan. Én épp ezért tettem le a voksom az M52b28 és E36 futómű mellett (hogy - hogy fog kiviteleződni azt most ne itt beszéljük ki ..ott a topicom, ha valaki offolni akar Smiley ).
Ötvözve a régi forma az "új" technikával.
Ilyen téren pl. nagyon becsülöm az amerikai autógyártókat! Mertek lépni, bár csak szerényen , de visszanyúltak a gyökerekhez. lásd: Camaro, Challenger  ...a jelenlegi mustangot, Chargert hanyagolnám ,mert az kuka.
De bármikor inkább egy Camaro, mint egy új 6-os! Mert férfias, merít a múltból de még is a retró modern köntösébe bújtatva!  
Sajnálom, hogy a BMW ezeket nem meri meglépni és nem épít a régi cápa alapokra. Nyilván én ortodox cápa vonal párti vagyok, de milyen kurva jól nézne ki egy modernebb 6-os vagy E21, a  camaros gondolatmenet stílusában!
Számomra ezt az űrt hivatott betölteni az (leendő) építésem vagy a hozzám hasonlóan gondolkodók!  Régi alapok ,modernebb technika (még a sok elektronikai faszságtól mentes verzióban).
Nem tagadom ,hogy jobb egy új BMW bizonyos szinten, de nem érdekel, mert a formája nem teccik!  + ha lesz is, mert tervben van ,akkor is az E21 fog a garázsban állni.

3.  Kell valami tényleg ultra fos családi borzalom amit tényleg leszarsz, sárba, hóba, sóba...  Csak azzal meg nem lehet megjelenni. 22-es csapdája Smiley

4. Legyen kurva sok pénzed és nincs gond, bár mint tudjuk ez sem mindig boldogít.
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 29. 20:59:04 pm írta Indy » Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #4676 Dátum: 2011. december 29. 21:05:08 pm »

Ez így tökéletes
Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #4677 Dátum: 2011. december 29. 21:37:24 pm »

Röviden, kiegészítve azzal, amit én gondolok, van átfedés:)

1. Szir-szar, de a miénk - ez nem érdekel, elegem van a szopásból:)
2. Jó alap, átépítés: ez baromira tetszene, de nem értek hozzá. Örök életemre függenék attól az egy embertől, aki okosan belefaragott egy E34 3.8 M5 blokkot az E12-be:)
3. OT autó - ez akkor érdekelne, ha nem számítana anyagilag, hogy pár év alatt a szervízelés ellenére lelakom, és vennék egy másikat (lenne belőle 1-es, menthető kategória:))
4. OT sokadik autó: iszonyat gazdag vagyok, van egy V8 M3-asom játszani, egy Bangle 745i utazónak, és egy E12 525i napos hétvégékre, gyárias állapotban. Na ez tetszene, de kb annyi esélye van, mint hogy az Orbán kormány ebben a ciklusban POZITÍV európai példakép lesz a gazdasági döntéseiket illetően:)

Szóval nekem a 3-as a legesélyesebb, bár ezzel nem lennék túl népszerű általában veterános körökben, bár ha Beenek igaza van, és ugyanazt kibírja egy OT-s autó megfelelő karbantartással, mint egy 15 éves, akkor sok évig szolgálhat:)
Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #4678 Dátum: 2012. január 01. 10:20:49 am »

Kezdődjön így az új év - remélem, azért lesz vmi hangja is  Tongue

http://automenedzser.hu/auto_hirek/2012/1/1/Ilyen_lesz_az_uj_M3as_BMW__fotok_BJ31VG#rss

Naplózva
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1354


Alpina fan


« Válasz #4679 Dátum: 2012. január 01. 19:14:02 pm »

Uraim a helyzet változatlan,még mindig iszom szavaitokat,továbbra is bölcs és tapasztalt hozzászólásokat olvasok,így tovább.  Smiley sm_68
Naplózva

730ia
Oldalak: 1 ... 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 [156] 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 ... 202   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!