CápaBMW fórum
2024. november 30. 20:58:32 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 [154] 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 ... 206   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..  (Megtekintve 3479781 alkalommal)
totyy528

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 320


Sámán


« Válasz #4590 Dátum: 2011. december 27. 19:32:55 pm »

Itt vannak a cápaorrú BMW-k...  Cool
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2011/12/27/bmw_6_grancoupe_eloben/
Naplózva

E21 320 M10,E30 318I,E21 320 M20,<E12 528I>,E34 520I 24V,E12 520,E36 325I COUPE,E39 523I TOURING,E46 318Ci< E87 116d>
szabibmw.s5.com
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #4591 Dátum: 2011. december 27. 19:43:25 pm »

Már látom, ahogy valaki ikeás cuccokat szállít vele haza  Cheesy
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4592 Dátum: 2011. december 27. 19:53:43 pm »

ha azt nem is, de mondjuk a sícuccait bedobálja Wink
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #4593 Dátum: 2011. december 27. 20:09:38 pm »

Ja bocs, én mindig Alföldben gondolkodom  Cheesy
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #4594 Dátum: 2011. december 27. 21:40:30 pm »



Na,alig 6évet kellet várni a BMW cls-re? Cheesy Grin A b@znyákok,mire vártak eddig,biztos a r@tyi dízel fejlesztések elvitték a zsét Evil.
Végre van valami formája egy BMW-nek,bár a sajtófotón lévő barna színért már önmagában felpofoznám az egész sztájliszt bagázst! angry
Feketében,sötétebb szürkében már egész emberi Cheesy Wink,az első BMW,az utóbbi évtizedből,ami helyett a kategóriájában nem a benzt választanék,bár tartok tőle,hogy tökös,szívó V8 még mindig csak stuttgartban van,de egye-b@ssza Roll Eyes,a kishatos tőtiben látok fantáziát. Azn Evil
Suttogva,de meg kell említenem,hogy a napokban,de lehet már egy hete is, huh,a karácsonyi bevásárlást egy nagyobb cityben ejtettük meg(Limmerik),és visszafelé sétálva percekig mellettünk jött egy legújabb 740D,ahogy pöccintgette a gáz potit,rendesen tökös hangja volt,hallani véltem,hogy szigorú lehet,ha elkenné a paraszt a száját,kellemes volt a színkombinációja is,kerekek,minden,kapott egy lájkot. Lips Sealed Cheesy
Öregszem?!. crazy2 angel sm_68
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Bubo E21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1628



« Válasz #4595 Dátum: 2011. december 27. 21:41:56 pm »

Sértés a cápa BMW k-re, hogy hozzájuk hasonlítják.  Sad
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4596 Dátum: 2011. december 27. 21:43:47 pm »

már vártam mikor jön egy ortodox cápás Cheesy
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Bubo E21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1628



« Válasz #4597 Dátum: 2011. december 27. 21:43:49 pm »


Na,alig 6évet kellet várni a BMW cls-re? Cheesy Grin A b@znyákok,mire vártak eddig,biztos a r@tyi dízel fejlesztések elvitték a zsét Evil.
Végre van valami formája egy BMW-nek,bár a sajtófotón lévő barna színért már önmagában felpofoznám az egész sztájliszt bagázst! angry
Feketében,sötétebb szürkében már egész emberi Cheesy Wink,az első BMW,az utóbbi évtizedből,ami helyett a kategóriájában nem a benzt választanék,bár tartok tőle,hogy tökös,szívó V8 még mindig csak stuttgartban van,de egye-b@ssza Roll Eyes,a kishatos tőtiben látok fantáziát. Azn Evil
Suttogva,de meg kell említenem,hogy a napokban,de lehet már egy hete is, huh,a karácsonyi bevásárlást egy nagyobb cityben ejtettük meg(Limmerik),és visszafelé sétálva percekig mellettünk jött egy legújabb 740D,ahogy pöccintgette a gáz potit,rendesen tökös hangja volt,hallani véltem,hogy szigorú lehet,ha elkenné a paraszt a száját,kellemes volt a színkombinációja is,kerekek,minden,kapott egy lájkot. Lips Sealed Cheesy
Öregszem?!. crazy2 angel sm_68
Ne legyél illúzió romboló kérlek!  Cheesy
Naplózva
Bubo E21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1628



« Válasz #4598 Dátum: 2011. december 27. 21:44:38 pm »

már vártam mikor jön egy ortodox cápás Cheesy
Smiley
Nem izgat, hogy mit gyártanak mostanában, de ne gyalázzák a méltán híres cápákat. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 27. 21:49:14 pm írta Bubo E21 » Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #4599 Dátum: 2011. december 27. 21:51:01 pm »

Szerintem nem sértés,valójában a cápák az akkori kor technikai csúcsát képezték,ezek meg a mostanit,igazából a mostani BMW-k is ugyanolyan "menő" gépek,a világ változott meg,nem kicsit.Akkoriban még hanzi flexelte össze  prototipust,meg számolta ki,a golyós számoló gépen,és ezért addig kellett csiszolgatni,amíg jó nem lett,volt presztízse,és technikai tartalma,és nem volt a fontossági lista végén a megbízhatóság. Sad Cheesy
Ma már ugyanazok a programok tervezik-nagyjából-mind három germán prémium gyártó modelljeit,ugynazoknál a beszállítóknál készülnek az alkatrészek,ugyanazon valamelyik Ázsiai országban,12éves gyerekek által,5centes órabérért...... angry huh
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4600 Dátum: 2011. december 27. 21:55:44 pm »

Smiley
Nem izgat, hogy mit gyártanak mostanában, de ne gyalázzák a méltán híres cápákat. Smiley
Nem bonyolódok vitába, de ez gyalázás? Számomra mást jelent ez a szó Smiley.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Bubo E21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1628



« Válasz #4601 Dátum: 2011. december 27. 21:59:59 pm »

Nem bonyolódok vitába, de ez gyalázás? Számomra mást jelent ez a szó Smiley.
Nem tudhatom mit jelent számodra. Smiley
Teljesen feleslege ezeket a metroszexuális műanyagokat a cápákhoz hasonlítani, mert annyi közük van hozzájuk, hogy hátul hajtanak. Kérdés, hogy meddig.
Naplózva
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #4602 Dátum: 2011. december 27. 22:00:25 pm »

Nekem tetszik. Különösen az a két ellapolt végű vascső a gépházban  Shocked
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #4603 Dátum: 2011. december 28. 08:27:59 am »

èg ès föld.szèpek az ujak,de sehol sem lesznek 20 èvesen,mert nem arra kèszültek.A megbízhatóság már nem szempont.Sajnos manapság dögös hangja van egy annakidejèn közèpkategoriás,manapság is az müanyag taligának is.Elveszett az egyènisèg,minden gyártô le akar hengerelni a formáival,ès teljesítmènnyel,ami szèp ès jô,csak 5-8 èv múlva add el.........
Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #4604 Dátum: 2011. december 28. 10:36:59 am »

Nem tudhatom mit jelent számodra. Smiley
Teljesen feleslege ezeket a metroszexuális műanyagokat a cápákhoz hasonlítani, mert annyi közük van hozzájuk, hogy hátul hajtanak. Kérdés, hogy meddig.

Összesen hány olyan jó állapotú, nagyobb felújítás nélküli cápa van a fórumban, ami mondjuk 5-600.000km-t lefutott? mert ezek a mai szarok annyit kényelmesen elmennek megfelelő karbantartás esetén. És nem a cápánál megszokott 7500km-enkénti szervízzel:) Egy egyszerűbb felszereltségű, nem turbós benzines szerintem fényévekkel tartósabb a cápánál, de mike 525d-je is elég tartósnak tűnt:) Ettől függetlenül többszázmilliós vagyonom kéne, h legyen, h gondolkodjak új bmw-ben... A cápám viszont 500.000-ért visszavásárolnám, de nm adják oda:) 850 még mindig, szeretik árulgatni Smiley
Naplózva
Bubo E21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1628



« Válasz #4605 Dátum: 2011. december 28. 10:53:47 am »

A "kérdés, hogy meddig" arra írtam, hogy meddig marad meg az a hasonlóság, hogy hátul hajtanak.
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 28. 11:14:14 am írta collins » Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4606 Dátum: 2011. december 28. 11:19:33 am »

már 46 modell elérhető X-Drive-val. ha nem 1-est, hanem annál "nagyobb" új BMW-t vennék (ha nem coupé, és cab lenne), biztos, hogy összkerekes lenne smiley
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
LL323i

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 839



« Válasz #4607 Dátum: 2011. december 28. 11:24:53 am »

Mert mindig csak a síelés... Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 28. 11:39:48 am írta collins » Naplózva

Kész lett!?
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4608 Dátum: 2011. december 28. 11:41:29 am »

Az is Smiley
Meg a biztonság. Nem mindegy ám, hogy szélsőséges útviszonyok mellett, hogy hajt a gép. Felénk továbbra sem kotornak semmit, és oké, jó téli gumival lehet közlekedni, de a jég az már izgalmasabb.

Bár mostanában a Defender a sláger mifelénk Cool
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
LL323i

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 839



« Válasz #4609 Dátum: 2011. december 28. 11:49:49 am »

Na meg a budai hegyek...  Wink Grin Grin
Viccet félretéve, folyamatosan álmodozom egy "új" BMW-ről (1-2 éves), és egyre inkább hajlanék az összkerék irányába, illetve korábban dieselt tartottam volna megfelelőnek, ma már kicsit változott ez(benzin kontra diesel ár, én amúgy se sokat szaladgálok vele->egyre kevesebbet városban), viszont mondjuk egy 325ix-et (jah szigorúan 6hengerest, ez az újfajta trendi 4 henger feltöltő dolgot elkerülném ha lehet) el tudnék fogadni családi szigorúan OFF/Nejlon autónak. (természetesen az 1 db garázshely, ami jelenleg rendelkezésemre áll az a cápáé maradna)
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 28. 11:52:50 am írta LL323i » Naplózva

Kész lett!?
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #4610 Dátum: 2011. december 28. 12:05:37 pm »

Összesen hány olyan jó állapotú, nagyobb felújítás nélküli cápa van a fórumban, ami mondjuk 5-600.000km-t lefutott? mert ezek a mai szarok annyit kényelmesen elmennek megfelelő karbantartás esetén. És nem a cápánál megszokott 7500km-enkénti szervízzel:) Egy egyszerűbb felszereltségű, nem turbós benzines szerintem fényévekkel tartósabb a cápánál, de mike 525d-je is elég tartósnak tűnt:) Ettől függetlenül többszázmilliós vagyonom kéne, h legyen, h gondolkodjak új bmw-ben... A cápám viszont 500.000-ért visszavásárolnám, de nm adják oda:) 850 még mindig, szeretik árulgatni Smiley

az a 7500 jo lesz 10000 nek is.ebben semmivel sem jobbak a mai csucstechnikai gepek.a te alltalad emlitett megfelelo karbantartassal a regiek semmivel sem szarabbak a maiaknal.kerdezem akkor,hogy mivel jobbak a mai szarok a regi szaroknal?semmivel.tehat 20 ev fejlodes szart sem er,mert ugyanugy kell az olaj bele mint regen.a baj az,hogy 20 ev mulva ezek a mai autok sehol sem lesznek.a mai fogyasztoi tarsadalomban nem beszelhetunk tartos dolgokrol,es ez a 20 millas autokra is igaz.
Naplózva
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #4611 Dátum: 2011. december 28. 12:36:28 pm »

ajjaj.. mindíg ez a borúlátás.....  Miért kell mindíg mindent szarozni ami most van? Ha most  a 70es években lennénk és Kovács Zoltán autószerelővel állnánk a műhely előtt és odafordulna egy E23, vagy egy fullos E24, gyakorlatilag ugyanezeket a mondatokat mormogná.

Felnőtt értelmes, sikeres emberek vagytok legtöbben, mégis mit gondoltok? Létezne még a BMW gyár, ha leragadtt volna a Kugelfischer-nél meg a ledes szervizintrevallumjelzőnél?

Ha nem lesz 20 év múlva E60, az nem azért nem lesz, mert az E60 szar, hanem azért, amiért mondjuk értelmes E28 ból sincs épp eladó... Most akkor az E28 szar? Nem szar.

Ezekben az autókban borzasztó mennyiségű innováció/technologia/mérnöki munka van. Túlzás nélkül állíthatjuk, hogy jelenleg az autógyártás csúcsát képviselik, legalábbis a nagy sorozatban gyártott autókét mindnképpen.

Nem értem ezt a mindenszarfosmúanyagnemkénehakényszerítenénekse....   Nem a lof@szt nem.
A minap nem bírtam felmenni egy tükörjeges emelkedőn, egyszerűen nem volt tapadás, annyi sem, hogy gyalog induljak neki...  Egy X5 úgy ment fel tőgázon mellettünk, hogy majdnem elsodort a szele. Nem csúszkált, nem forgott, nem ment keresztbe, és  avégén megállt a stoptáblánál, és gond nálkül ment tovább. Mondom, tükörjég volt.

Azt állítani, hogy az elmúlt 20-30 évben nem történt semmi, elég érdekes... Egy mai BMW motor vízpumpája okosabb mint egy komplett 80as évekbeli motronic....  És ez mind mind azt szolgálja, hogy brutál teljesítmények mellett hosszú élettartamúak legyen ezek a gépek.

Ja hogy ma nem 10év alatt megyünk 100ezer Km-t hanem 3 év alatt? Hát változott a világ, változtak a szokások, változtak az elvárások.
ennek kell ma megfelelni.
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
rnie
Vendég
« Válasz #4612 Dátum: 2011. december 28. 12:42:44 pm »

Bee:  Grin Evil

THT: egyetértek. Ami talán elveszett és kereshetjük, az az NVH elvárásoknak köszönhető, ma egy 3er halkabb és kultúráltabb, mint egy kettővel ezelőtti hetes, a kimondott sportmodellek kivételével gyors, kényelmes, de nem izgalmas autók, már annak, aki a gépeket és annak hangját szereti....  És ez már a 90-es években gyártott BMW-kre is igaz. A cápa is csendes, kultúrált, de még van benne nyersesség, gépi hang, még ha kevés is... Na de ez az, ami az új autó vásárlók 99%-nak nem hiányzik, a maradék 1% meg vagy vesz régit, vagy elég gazdag, hogy vegyen egy sportautót, legyen az M3, Ferrari vagy valami kézzel gyártott angol kisipari hulladék Smiley
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4613 Dátum: 2011. december 28. 12:49:41 pm »

THT: eusa_clap

Annyira jól megfogalmaztad, hogy nem is fűzök hozzá semmit, mert tökéletesen helyén van minden szava, teljesen egyetértek!!

De mindjárt jön Indy, és közli, hogy nem érti miért van cápám Grin Tongue
Hát azért, mert az rnie által említett 1 %-ban vagyok az év egy részében, a rohanós, elmebeteg, hétköznapiban pedig a 99 %-ban. Aki szerint pedig a mérnökök nem csináltak "semmit" az elmúlt 20 évben, az végezzen már el egy járműmérnöki szakot, dolgozzon 15 évet konstruktőrként, aztán válaszolja meg újra a kérdést Evil
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #4614 Dátum: 2011. december 28. 13:42:18 pm »

vilagos minden de targyaljuk ujra amikor ezek a szep uj autok 20 ev felett lesznek.en csak errol beszelek.az ikos vizpumpa es a csillaghajo elektronikaval egyutt.az en osszes bajom a tartossag.fogyasztoi tarsadalomban nem lehetaeges szerintem,de tevedjek........
Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #4615 Dátum: 2011. december 28. 13:53:56 pm »

vilagos minden de targyaljuk ujra amikor ezek a szep uj autok 20 ev felett lesznek.en csak errol beszelek.az ikos vizpumpa es a csillaghajo elektronikaval egyutt.az en osszes bajom a tartossag.fogyasztoi tarsadalomban nem lehetaeges szerintem,de tevedjek........
A legyártott cápáknak szerinted NAGYJÁBÓL hány százaléka maradt értékelhetően életben? Azaz nem rohadt el, nem cseréltek benne motort/belsőt, és műszakin bármikor átmenne? 1 esetleg 2? Elvileg az E34 is műanyag, mégis életben vannak, és fut a rengeteg E36 is, az eleje már 20 éves. Cápásszemmel, 91-ben az is űrtechnika volt...
Léteztek az autótörténelemben tartós modellek, a W123, Amazon jó példa erre, de a mai terhelést azok sem bírnák átlagban még ennyire sem.... Azért manapság egy 530d-be akár 50-100.000km is kényelmesen belemegy évente.... Amit kímélnek, évi 10.000-et fut, annak kutya baja sem lesz, és ahogy esnek-törnek-fogynak ugyanúgy lesz hozzá filléres bontott alkatrész, mint a cápához volt egy időben...
Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #4616 Dátum: 2011. december 28. 13:57:34 pm »

 kezfogas 5

De a vizpumpat tovabbra is szijjal hajtanam.  Evil

ajjaj.. mindíg ez a borúlátás.....  Miért kell mindíg mindent szarozni ami most van? Ha most  a 70es években lennénk és Kovács Zoltán autószerelővel állnánk a műhely előtt és odafordulna egy E23, vagy egy fullos E24, gyakorlatilag ugyanezeket a mondatokat mormogná.

Felnőtt értelmes, sikeres emberek vagytok legtöbben, mégis mit gondoltok? Létezne még a BMW gyár, ha leragadtt volna a Kugelfischer-nél meg a ledes szervizintrevallumjelzőnél?

Ha nem lesz 20 év múlva E60, az nem azért nem lesz, mert az E60 szar, hanem azért, amiért mondjuk értelmes E28 ból sincs épp eladó... Most akkor az E28 szar? Nem szar.

Ezekben az autókban borzasztó mennyiségű innováció/technologia/mérnöki munka van. Túlzás nélkül állíthatjuk, hogy jelenleg az autógyártás csúcsát képviselik, legalábbis a nagy sorozatban gyártott autókét mindnképpen.

Nem értem ezt a mindenszarfosmúanyagnemkénehakényszerítenénekse....   Nem a lof@szt nem.
A minap nem bírtam felmenni egy tükörjeges emelkedőn, egyszerűen nem volt tapadás, annyi sem, hogy gyalog induljak neki...  Egy X5 úgy ment fel tőgázon mellettünk, hogy majdnem elsodort a szele. Nem csúszkált, nem forgott, nem ment keresztbe, és  avégén megállt a stoptáblánál, és gond nálkül ment tovább. Mondom, tükörjég volt.

Azt állítani, hogy az elmúlt 20-30 évben nem történt semmi, elég érdekes... Egy mai BMW motor vízpumpája okosabb mint egy komplett 80as évekbeli motronic....  És ez mind mind azt szolgálja, hogy brutál teljesítmények mellett hosszú élettartamúak legyen ezek a gépek.

Ja hogy ma nem 10év alatt megyünk 100ezer Km-t hanem 3 év alatt? Hát változott a világ, változtak a szokások, változtak az elvárások.
ennek kell ma megfelelni.
Naplózva
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #4617 Dátum: 2011. december 28. 14:00:08 pm »

De szíjat nem lehet programozni, akkor meg mire használnák azt a sok számítógépet meg lan-kábelt a szervizekben  Evil
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #4618 Dátum: 2011. december 28. 14:07:50 pm »

De szíjat nem lehet programozni, akkor meg mire használnák azt a sok számítógépet meg lan-kábelt a szervizekben  Evil

1XU! Szamitogepen netezni kell,a kabeleket meg eladni egy sziines femkereskedonek.   Grin
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #4619 Dátum: 2011. december 28. 14:54:23 pm »

Mindenkinek igaza van,egy kicsit.2 gondolatot fűznék hozzá,szerintem egy M30,vagy M20 semmivel sem megy el kevesebbet,mint egy mai t@köm tudja milyen kódú motor,a napokban került a kezembe,az arhívumomból egy magazin,éppen egy 1 000 000 mérföldet(!!!!) futott E30 325ia volt a tartós teszt tárgya.4.5év alatt tekerték bele,napi 24órában ment,a gyár által előírt időnként cseréltek benne mindent,pl 600 000mls-nél(beszarás!) ment el az első difi,200 000mls-enként gyári kat-ot kapott,satobbi,satöbi,a motor,automata váltó bontás nélkül shocked ment el 1 000 000mls-t,napi használat,időben cserélve minden,a MOBIL olajcég szervezte,az ő kenőanyagait használták......
A másik történet,hogy hol,melyik országban lett beletéve az adott km,és azt is meghatározza,hogy mennyi az értéke,mennyi végzi a bontóban.Pl. itt van 1450€ kikiáltási áron 2002 520ia annyi baja van,hogy az okos háziasszony elment vele a hétvégi bevásárlásra,ráállt a padkára,bepakolta  heti ellátmányt a csomagtartóba,visszatolta a bevásárlókocsit,majd beült,és elhajtott a tetthelyről,némi hátsó lökhárítót a tetthelyen hagyva...... Tongue Cheesy
Tiszta levél,meg moha,ott oxidálódik a bontóba,a kutyának sem kell,ha kapna egy új/jó lököst,meg némi kozmetikát 3ropi körül el lehetne pattintani.Egy ilyen vasért otthon,~450 000ft körül,élet ellenes cselekményeket is végrehajtanának a nepperek. Cheesy Grin
Itt nincs "műanyagos"aki meghekkeli a szét barmolt lököst,nincs óra tekergetés,nincs "kipufogós","kuplung felújítós"stb,stb.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Oldalak: 1 ... 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 [154] 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 ... 206   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!