totyy528
Nem elérhető
Hozzászólások: 320
Sámán
|
|
« Válasz #4590 Dátum: 2011. december 27. 19:32:55 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
E21 320 M10,E30 318I,E21 320 M20,<E12 528I>,E34 520I 24V,E12 520,E36 325I COUPE,E39 523I TOURING,E46 318Ci< E87 116d> szabibmw.s5.com
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #4591 Dátum: 2011. december 27. 19:43:25 pm » |
|
Már látom, ahogy valaki ikeás cuccokat szállít vele haza
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4592 Dátum: 2011. december 27. 19:53:43 pm » |
|
ha azt nem is, de mondjuk a sícuccait bedobálja
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #4593 Dátum: 2011. december 27. 20:09:38 pm » |
|
Ja bocs, én mindig Alföldben gondolkodom
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4594 Dátum: 2011. december 27. 21:40:30 pm » |
|
Na,alig 6évet kellet várni a BMW cls-re? A b@znyákok,mire vártak eddig,biztos a r@tyi dízel fejlesztések elvitték a zsét . Végre van valami formája egy BMW-nek,bár a sajtófotón lévő barna színért már önmagában felpofoznám az egész sztájliszt bagázst! Feketében,sötétebb szürkében már egész emberi ,az első BMW,az utóbbi évtizedből,ami helyett a kategóriájában nem a benzt választanék,bár tartok tőle,hogy tökös,szívó V8 még mindig csak stuttgartban van,de egye-b@ssza ,a kishatos tőtiben látok fantáziát. Suttogva,de meg kell említenem,hogy a napokban,de lehet már egy hete is, ,a karácsonyi bevásárlást egy nagyobb cityben ejtettük meg(Limmerik),és visszafelé sétálva percekig mellettünk jött egy legújabb 740D,ahogy pöccintgette a gáz potit,rendesen tökös hangja volt,hallani véltem,hogy szigorú lehet,ha elkenné a paraszt a száját,kellemes volt a színkombinációja is,kerekek,minden,kapott egy lájkot. Öregszem?!.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Bubo E21
Nem elérhető
Hozzászólások: 1628
|
|
« Válasz #4595 Dátum: 2011. december 27. 21:41:56 pm » |
|
Sértés a cápa BMW k-re, hogy hozzájuk hasonlítják.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4596 Dátum: 2011. december 27. 21:43:47 pm » |
|
már vártam mikor jön egy ortodox cápás
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Bubo E21
Nem elérhető
Hozzászólások: 1628
|
|
« Válasz #4597 Dátum: 2011. december 27. 21:43:49 pm » |
|
Na,alig 6évet kellet várni a BMW cls-re? A b@znyákok,mire vártak eddig,biztos a r@tyi dízel fejlesztések elvitték a zsét . Végre van valami formája egy BMW-nek,bár a sajtófotón lévő barna színért már önmagában felpofoznám az egész sztájliszt bagázst! Feketében,sötétebb szürkében már egész emberi ,az első BMW,az utóbbi évtizedből,ami helyett a kategóriájában nem a benzt választanék,bár tartok tőle,hogy tökös,szívó V8 még mindig csak stuttgartban van,de egye-b@ssza ,a kishatos tőtiben látok fantáziát. Suttogva,de meg kell említenem,hogy a napokban,de lehet már egy hete is, ,a karácsonyi bevásárlást egy nagyobb cityben ejtettük meg(Limmerik),és visszafelé sétálva percekig mellettünk jött egy legújabb 740D,ahogy pöccintgette a gáz potit,rendesen tökös hangja volt,hallani véltem,hogy szigorú lehet,ha elkenné a paraszt a száját,kellemes volt a színkombinációja is,kerekek,minden,kapott egy lájkot. Öregszem?!. Ne legyél illúzió romboló kérlek!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bubo E21
Nem elérhető
Hozzászólások: 1628
|
|
« Válasz #4598 Dátum: 2011. december 27. 21:44:38 pm » |
|
már vártam mikor jön egy ortodox cápás Nem izgat, hogy mit gyártanak mostanában, de ne gyalázzák a méltán híres cápákat.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 27. 21:49:14 pm írta Bubo E21 »
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4599 Dátum: 2011. december 27. 21:51:01 pm » |
|
Szerintem nem sértés,valójában a cápák az akkori kor technikai csúcsát képezték,ezek meg a mostanit,igazából a mostani BMW-k is ugyanolyan "menő" gépek,a világ változott meg,nem kicsit.Akkoriban még hanzi flexelte össze prototipust,meg számolta ki,a golyós számoló gépen,és ezért addig kellett csiszolgatni,amíg jó nem lett,volt presztízse,és technikai tartalma,és nem volt a fontossági lista végén a megbízhatóság. Ma már ugyanazok a programok tervezik-nagyjából-mind három germán prémium gyártó modelljeit,ugynazoknál a beszállítóknál készülnek az alkatrészek,ugyanazon valamelyik Ázsiai országban,12éves gyerekek által,5centes órabérért......
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4600 Dátum: 2011. december 27. 21:55:44 pm » |
|
Nem izgat, hogy mit gyártanak mostanában, de ne gyalázzák a méltán híres cápákat. Nem bonyolódok vitába, de ez gyalázás? Számomra mást jelent ez a szó .
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Bubo E21
Nem elérhető
Hozzászólások: 1628
|
|
« Válasz #4601 Dátum: 2011. december 27. 21:59:59 pm » |
|
Nem bonyolódok vitába, de ez gyalázás? Számomra mást jelent ez a szó . Nem tudhatom mit jelent számodra. Teljesen feleslege ezeket a metroszexuális műanyagokat a cápákhoz hasonlítani, mert annyi közük van hozzájuk, hogy hátul hajtanak. Kérdés, hogy meddig.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
|
« Válasz #4602 Dátum: 2011. december 27. 22:00:25 pm » |
|
Nekem tetszik. Különösen az a két ellapolt végű vascső a gépházban
|
|
|
Naplózva
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #4603 Dátum: 2011. december 28. 08:27:59 am » |
|
èg ès föld.szèpek az ujak,de sehol sem lesznek 20 èvesen,mert nem arra kèszültek.A megbízhatóság már nem szempont.Sajnos manapság dögös hangja van egy annakidejèn közèpkategoriás,manapság is az müanyag taligának is.Elveszett az egyènisèg,minden gyártô le akar hengerelni a formáival,ès teljesítmènnyel,ami szèp ès jô,csak 5-8 èv múlva add el.........
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #4604 Dátum: 2011. december 28. 10:36:59 am » |
|
Nem tudhatom mit jelent számodra. Teljesen feleslege ezeket a metroszexuális műanyagokat a cápákhoz hasonlítani, mert annyi közük van hozzájuk, hogy hátul hajtanak. Kérdés, hogy meddig. Összesen hány olyan jó állapotú, nagyobb felújítás nélküli cápa van a fórumban, ami mondjuk 5-600.000km-t lefutott? mert ezek a mai szarok annyit kényelmesen elmennek megfelelő karbantartás esetén. És nem a cápánál megszokott 7500km-enkénti szervízzel:) Egy egyszerűbb felszereltségű, nem turbós benzines szerintem fényévekkel tartósabb a cápánál, de mike 525d-je is elég tartósnak tűnt:) Ettől függetlenül többszázmilliós vagyonom kéne, h legyen, h gondolkodjak új bmw-ben... A cápám viszont 500.000-ért visszavásárolnám, de nm adják oda:) 850 még mindig, szeretik árulgatni
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bubo E21
Nem elérhető
Hozzászólások: 1628
|
|
« Válasz #4605 Dátum: 2011. december 28. 10:53:47 am » |
|
A "kérdés, hogy meddig" arra írtam, hogy meddig marad meg az a hasonlóság, hogy hátul hajtanak.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 28. 11:14:14 am írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4606 Dátum: 2011. december 28. 11:19:33 am » |
|
már 46 modell elérhető X-Drive-val. ha nem 1-est, hanem annál "nagyobb" új BMW-t vennék (ha nem coupé, és cab lenne), biztos, hogy összkerekes lenne
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
LL323i
Nem elérhető
Hozzászólások: 839
|
|
« Válasz #4607 Dátum: 2011. december 28. 11:24:53 am » |
|
Mert mindig csak a síelés...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 28. 11:39:48 am írta collins »
|
Naplózva
|
Kész lett!?
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4608 Dátum: 2011. december 28. 11:41:29 am » |
|
Az is Meg a biztonság. Nem mindegy ám, hogy szélsőséges útviszonyok mellett, hogy hajt a gép. Felénk továbbra sem kotornak semmit, és oké, jó téli gumival lehet közlekedni, de a jég az már izgalmasabb. Bár mostanában a Defender a sláger mifelénk
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
LL323i
Nem elérhető
Hozzászólások: 839
|
|
« Válasz #4609 Dátum: 2011. december 28. 11:49:49 am » |
|
Na meg a budai hegyek... Viccet félretéve, folyamatosan álmodozom egy "új" BMW-ről (1-2 éves), és egyre inkább hajlanék az összkerék irányába, illetve korábban dieselt tartottam volna megfelelőnek, ma már kicsit változott ez(benzin kontra diesel ár, én amúgy se sokat szaladgálok vele->egyre kevesebbet városban), viszont mondjuk egy 325ix-et (jah szigorúan 6hengerest, ez az újfajta trendi 4 henger feltöltő dolgot elkerülném ha lehet) el tudnék fogadni családi szigorúan OFF/Nejlon autónak. (természetesen az 1 db garázshely, ami jelenleg rendelkezésemre áll az a cápáé maradna)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 28. 11:52:50 am írta LL323i »
|
Naplózva
|
Kész lett!?
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #4610 Dátum: 2011. december 28. 12:05:37 pm » |
|
Összesen hány olyan jó állapotú, nagyobb felújítás nélküli cápa van a fórumban, ami mondjuk 5-600.000km-t lefutott? mert ezek a mai szarok annyit kényelmesen elmennek megfelelő karbantartás esetén. És nem a cápánál megszokott 7500km-enkénti szervízzel:) Egy egyszerűbb felszereltségű, nem turbós benzines szerintem fényévekkel tartósabb a cápánál, de mike 525d-je is elég tartósnak tűnt:) Ettől függetlenül többszázmilliós vagyonom kéne, h legyen, h gondolkodjak új bmw-ben... A cápám viszont 500.000-ért visszavásárolnám, de nm adják oda:) 850 még mindig, szeretik árulgatni az a 7500 jo lesz 10000 nek is.ebben semmivel sem jobbak a mai csucstechnikai gepek.a te alltalad emlitett megfelelo karbantartassal a regiek semmivel sem szarabbak a maiaknal.kerdezem akkor,hogy mivel jobbak a mai szarok a regi szaroknal?semmivel.tehat 20 ev fejlodes szart sem er,mert ugyanugy kell az olaj bele mint regen.a baj az,hogy 20 ev mulva ezek a mai autok sehol sem lesznek.a mai fogyasztoi tarsadalomban nem beszelhetunk tartos dolgokrol,es ez a 20 millas autokra is igaz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
|
« Válasz #4611 Dátum: 2011. december 28. 12:36:28 pm » |
|
ajjaj.. mindíg ez a borúlátás..... Miért kell mindíg mindent szarozni ami most van? Ha most a 70es években lennénk és Kovács Zoltán autószerelővel állnánk a műhely előtt és odafordulna egy E23, vagy egy fullos E24, gyakorlatilag ugyanezeket a mondatokat mormogná.
Felnőtt értelmes, sikeres emberek vagytok legtöbben, mégis mit gondoltok? Létezne még a BMW gyár, ha leragadtt volna a Kugelfischer-nél meg a ledes szervizintrevallumjelzőnél?
Ha nem lesz 20 év múlva E60, az nem azért nem lesz, mert az E60 szar, hanem azért, amiért mondjuk értelmes E28 ból sincs épp eladó... Most akkor az E28 szar? Nem szar.
Ezekben az autókban borzasztó mennyiségű innováció/technologia/mérnöki munka van. Túlzás nélkül állíthatjuk, hogy jelenleg az autógyártás csúcsát képviselik, legalábbis a nagy sorozatban gyártott autókét mindnképpen.
Nem értem ezt a mindenszarfosmúanyagnemkénehakényszerítenénekse.... Nem a lof@szt nem. A minap nem bírtam felmenni egy tükörjeges emelkedőn, egyszerűen nem volt tapadás, annyi sem, hogy gyalog induljak neki... Egy X5 úgy ment fel tőgázon mellettünk, hogy majdnem elsodort a szele. Nem csúszkált, nem forgott, nem ment keresztbe, és avégén megállt a stoptáblánál, és gond nálkül ment tovább. Mondom, tükörjég volt.
Azt állítani, hogy az elmúlt 20-30 évben nem történt semmi, elég érdekes... Egy mai BMW motor vízpumpája okosabb mint egy komplett 80as évekbeli motronic.... És ez mind mind azt szolgálja, hogy brutál teljesítmények mellett hosszú élettartamúak legyen ezek a gépek.
Ja hogy ma nem 10év alatt megyünk 100ezer Km-t hanem 3 év alatt? Hát változott a világ, változtak a szokások, változtak az elvárások. ennek kell ma megfelelni.
|
|
|
Naplózva
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #4612 Dátum: 2011. december 28. 12:42:44 pm » |
|
Bee: THT: egyetértek. Ami talán elveszett és kereshetjük, az az NVH elvárásoknak köszönhető, ma egy 3er halkabb és kultúráltabb, mint egy kettővel ezelőtti hetes, a kimondott sportmodellek kivételével gyors, kényelmes, de nem izgalmas autók, már annak, aki a gépeket és annak hangját szereti.... És ez már a 90-es években gyártott BMW-kre is igaz. A cápa is csendes, kultúrált, de még van benne nyersesség, gépi hang, még ha kevés is... Na de ez az, ami az új autó vásárlók 99%-nak nem hiányzik, a maradék 1% meg vagy vesz régit, vagy elég gazdag, hogy vegyen egy sportautót, legyen az M3, Ferrari vagy valami kézzel gyártott angol kisipari hulladék
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4613 Dátum: 2011. december 28. 12:49:41 pm » |
|
THT: Annyira jól megfogalmaztad, hogy nem is fűzök hozzá semmit, mert tökéletesen helyén van minden szava, teljesen egyetértek!! De mindjárt jön Indy, és közli, hogy nem érti miért van cápám Hát azért, mert az rnie által említett 1 %-ban vagyok az év egy részében, a rohanós, elmebeteg, hétköznapiban pedig a 99 %-ban. Aki szerint pedig a mérnökök nem csináltak "semmit" az elmúlt 20 évben, az végezzen már el egy járműmérnöki szakot, dolgozzon 15 évet konstruktőrként, aztán válaszolja meg újra a kérdést
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #4614 Dátum: 2011. december 28. 13:42:18 pm » |
|
vilagos minden de targyaljuk ujra amikor ezek a szep uj autok 20 ev felett lesznek.en csak errol beszelek.az ikos vizpumpa es a csillaghajo elektronikaval egyutt.az en osszes bajom a tartossag.fogyasztoi tarsadalomban nem lehetaeges szerintem,de tevedjek........
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #4615 Dátum: 2011. december 28. 13:53:56 pm » |
|
vilagos minden de targyaljuk ujra amikor ezek a szep uj autok 20 ev felett lesznek.en csak errol beszelek.az ikos vizpumpa es a csillaghajo elektronikaval egyutt.az en osszes bajom a tartossag.fogyasztoi tarsadalomban nem lehetaeges szerintem,de tevedjek........
A legyártott cápáknak szerinted NAGYJÁBÓL hány százaléka maradt értékelhetően életben? Azaz nem rohadt el, nem cseréltek benne motort/belsőt, és műszakin bármikor átmenne? 1 esetleg 2? Elvileg az E34 is műanyag, mégis életben vannak, és fut a rengeteg E36 is, az eleje már 20 éves. Cápásszemmel, 91-ben az is űrtechnika volt... Léteztek az autótörténelemben tartós modellek, a W123, Amazon jó példa erre, de a mai terhelést azok sem bírnák átlagban még ennyire sem.... Azért manapság egy 530d-be akár 50-100.000km is kényelmesen belemegy évente.... Amit kímélnek, évi 10.000-et fut, annak kutya baja sem lesz, és ahogy esnek-törnek-fogynak ugyanúgy lesz hozzá filléres bontott alkatrész, mint a cápához volt egy időben...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #4616 Dátum: 2011. december 28. 13:57:34 pm » |
|
De a vizpumpat tovabbra is szijjal hajtanam. ajjaj.. mindíg ez a borúlátás..... Miért kell mindíg mindent szarozni ami most van? Ha most a 70es években lennénk és Kovács Zoltán autószerelővel állnánk a műhely előtt és odafordulna egy E23, vagy egy fullos E24, gyakorlatilag ugyanezeket a mondatokat mormogná.
Felnőtt értelmes, sikeres emberek vagytok legtöbben, mégis mit gondoltok? Létezne még a BMW gyár, ha leragadtt volna a Kugelfischer-nél meg a ledes szervizintrevallumjelzőnél?
Ha nem lesz 20 év múlva E60, az nem azért nem lesz, mert az E60 szar, hanem azért, amiért mondjuk értelmes E28 ból sincs épp eladó... Most akkor az E28 szar? Nem szar.
Ezekben az autókban borzasztó mennyiségű innováció/technologia/mérnöki munka van. Túlzás nélkül állíthatjuk, hogy jelenleg az autógyártás csúcsát képviselik, legalábbis a nagy sorozatban gyártott autókét mindnképpen.
Nem értem ezt a mindenszarfosmúanyagnemkénehakényszerítenénekse.... Nem a lof@szt nem. A minap nem bírtam felmenni egy tükörjeges emelkedőn, egyszerűen nem volt tapadás, annyi sem, hogy gyalog induljak neki... Egy X5 úgy ment fel tőgázon mellettünk, hogy majdnem elsodort a szele. Nem csúszkált, nem forgott, nem ment keresztbe, és avégén megállt a stoptáblánál, és gond nálkül ment tovább. Mondom, tükörjég volt.
Azt állítani, hogy az elmúlt 20-30 évben nem történt semmi, elég érdekes... Egy mai BMW motor vízpumpája okosabb mint egy komplett 80as évekbeli motronic.... És ez mind mind azt szolgálja, hogy brutál teljesítmények mellett hosszú élettartamúak legyen ezek a gépek.
Ja hogy ma nem 10év alatt megyünk 100ezer Km-t hanem 3 év alatt? Hát változott a világ, változtak a szokások, változtak az elvárások. ennek kell ma megfelelni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
|
« Válasz #4617 Dátum: 2011. december 28. 14:00:08 pm » |
|
De szíjat nem lehet programozni, akkor meg mire használnák azt a sok számítógépet meg lan-kábelt a szervizekben
|
|
|
Naplózva
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #4618 Dátum: 2011. december 28. 14:07:50 pm » |
|
De szíjat nem lehet programozni, akkor meg mire használnák azt a sok számítógépet meg lan-kábelt a szervizekben 1XU! Szamitogepen netezni kell,a kabeleket meg eladni egy sziines femkereskedonek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4619 Dátum: 2011. december 28. 14:54:23 pm » |
|
Mindenkinek igaza van,egy kicsit.2 gondolatot fűznék hozzá,szerintem egy M30,vagy M20 semmivel sem megy el kevesebbet,mint egy mai t@köm tudja milyen kódú motor,a napokban került a kezembe,az arhívumomból egy magazin,éppen egy 1 000 000 mérföldet(!!!!) futott E30 325ia volt a tartós teszt tárgya.4.5év alatt tekerték bele,napi 24órában ment,a gyár által előírt időnként cseréltek benne mindent,pl 600 000mls-nél(beszarás!) ment el az első difi,200 000mls-enként gyári kat-ot kapott,satobbi,satöbi,a motor,automata váltó bontás nélkül ment el 1 000 000mls-t,napi használat,időben cserélve minden,a MOBIL olajcég szervezte,az ő kenőanyagait használták...... A másik történet,hogy hol,melyik országban lett beletéve az adott km,és azt is meghatározza,hogy mennyi az értéke,mennyi végzi a bontóban.Pl. itt van 1450€ kikiáltási áron 2002 520ia annyi baja van,hogy az okos háziasszony elment vele a hétvégi bevásárlásra,ráállt a padkára,bepakolta heti ellátmányt a csomagtartóba,visszatolta a bevásárlókocsit,majd beült,és elhajtott a tetthelyről,némi hátsó lökhárítót a tetthelyen hagyva...... Tiszta levél,meg moha,ott oxidálódik a bontóba,a kutyának sem kell,ha kapna egy új/jó lököst,meg némi kozmetikát 3ropi körül el lehetne pattintani.Egy ilyen vasért otthon,~450 000ft körül,élet ellenes cselekményeket is végrehajtanának a nepperek. Itt nincs "műanyagos"aki meghekkeli a szét barmolt lököst,nincs óra tekergetés,nincs "kipufogós","kuplung felújítós"stb,stb.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
|