Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #60 Dátum: 2006. december 28. 09:11:01 am » |
|
Szerintem az E30 eleve jó választás. Megbízható, strapabíró, bagóért van hozzá alkatrész. Nekem volt 2db 25ix és 1db 23i. Kombit ugyan nem vennék (illetve vennék, sőt most is az van, de E30-ból pont nem.)
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #61 Dátum: 2006. december 28. 10:00:31 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #62 Dátum: 2006. december 28. 11:59:17 am » |
|
Fontos szempontok... Olcsó legyen, legyen megbízható és lehessen szeretni tehát BMW...
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #63 Dátum: 2006. december 28. 14:31:34 pm » |
|
Szerintem jó választás lenne az e30 kombi ... vagy e34, persze attól függ mekkora a család, nameg az ótótra szánt $$$ ... E30hoz valóban iszonyat mennyiségű alkatrész van, szinte fillérekért. Nemutolsó sorban semmi komoly NASA technológia Könnyen szerelhető ótó
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
lakatosmiki (miki_02)
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
E28-528i
|
|
« Válasz #64 Dátum: 2007. április 16. 20:29:47 pm » |
|
Szevasztok! Van ilyen touring is.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2007. április 16. 20:31:43 pm írta miki »
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #65 Dátum: 2007. április 17. 11:31:41 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
lakatosmiki (miki_02)
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
E28-528i
|
|
« Válasz #66 Dátum: 2007. április 18. 00:36:36 am » |
|
Nem semmi touringok!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #67 Dátum: 2007. április 18. 05:39:04 am » |
|
Ilyen képem nekem is van.
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #68 Dátum: 2007. április 18. 10:30:44 am » |
|
Ilyen képem nekem is van.
Ez szegény olyan menthetetlenül ronda, hogy belefognék gatyába rázni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
brothaD
Nem elérhető
Hozzászólások: 314
|
|
« Válasz #69 Dátum: 2007. április 18. 11:05:43 am » |
|
Ilyen képem nekem is van.
Ez szegény olyan menthetetlenül ronda, hogy belefognék gatyába rázni. a topikcímet át kéne nevezni: E30 Touringról -> BMW touringok
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #70 Dátum: 2007. április 18. 11:44:30 am » |
|
Ilyen képem nekem is van.
Ez szegény olyan menthetetlenül ronda, hogy belefognék gatyába rázni. a topikcímet át kéne nevezni: E30 Touringról -> BMW touringok Csatlakozom.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
lakatosmiki (miki_02)
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
E28-528i
|
|
« Válasz #71 Dátum: 2007. április 19. 20:50:51 pm » |
|
Ilyen képem nekem is van.
Ez szegény olyan menthetetlenül ronda, hogy belefognék gatyába rázni. Szegényke tényleg nem egy Matyó hímzés!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #73 Dátum: 2007. április 24. 09:01:05 am » |
|
Arra figyelj nehogy egy ilyen kerüljön a családba.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
brothaD
Nem elérhető
Hozzászólások: 314
|
|
« Válasz #74 Dátum: 2007. április 24. 09:13:15 am » |
|
Arra figyelj nehogy egy ilyen kerüljön a családba. több?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #75 Dátum: 2007. április 24. 12:09:50 pm » |
|
Arra figyelj nehogy egy ilyen kerüljön a családba. több? Inkább nem, vagy majd szóban.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
brothaD
Nem elérhető
Hozzászólások: 314
|
|
« Válasz #76 Dátum: 2007. május 03. 17:52:19 pm » |
|
egy szép kombájn Opatijában...
eléggé lenyűgöző volt élőben ez a felni:
|
|
|
|
brothaD
Nem elérhető
Hozzászólások: 314
|
|
« Válasz #77 Dátum: 2007. május 03. 17:52:58 pm » |
|
Hammann 330 volt egyébként
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BB
Nem elérhető
Hozzászólások: 223
|
|
« Válasz #78 Dátum: 2007. május 05. 09:31:18 am » |
|
Hammann 330 volt egyébként
Ez pont jó lenne a cápi mellé, ha sár van, vagy bontott alkatrészeket kell szállítani
|
|
|
Naplózva
|
E21 320/6 1982; F650ST 1997; E39 530d 2002; K1200R 2006
|
|
|
bivanbi
Vendég
|
|
« Válasz #79 Dátum: 2007. június 18. 06:02:58 am » |
|
egy kis update: sajnos ra kellett jojjek, hogy napi hasznalatban nem lehet makulatlanul tartani egy autot. illetve lehet, ha az embernek van ketto es az egyik allandoan fenyezonel/lakatosnal all... mar korbe van karcolva, belemjottek ketszer, egyszer en vittem el egy betonoszlopot, kapott kavicsot, kovet az alja, az elso futomu mar kezd kopogni demszki atyanknak hala... hat evvan. viszont megy renduletlen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #80 Dátum: 2007. június 19. 06:47:37 am » |
|
sajnos ra kellett jojjek, hogy napi hasznalatban nem lehet makulatlanul tartani egy autot.
Hát igen.... sajnálom én is az E21esekém de próbálom a körülményekhez képest rendben tartani... a makulátlantól igen messze vagyok, de műszakilag már alakul a kocsi aztán majd jöhet a kocsi kinézete... elsőként az utastérbe kell rendezkedni...
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
lakatosmiki (miki_02)
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
E28-528i
|
|
« Válasz #81 Dátum: 2007. június 22. 19:18:06 pm » |
|
Hát ez?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Vendég
|
|
« Válasz #82 Dátum: 2007. június 23. 09:01:13 am » |
|
Hát ez?
Csodálkozom rajta, hogy egy majdnem függőleges hátsóajtós kocsinál nem raktak hátsó ablaktörlőt...Furcsa a háromajtós kombi is egy ekkora kocsinál,de avval még megbarátkoznék..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
videospromega
Nem elérhető
Hozzászólások: 87
Mostmár úszkálunk...
|
|
« Válasz #83 Dátum: 2007. június 23. 16:47:02 pm » |
|
Hát ez?
ezen egy golf 1 hátsó ajtó van Promega
|
|
|
Naplózva
|
Promega
BMW 315 1982, alpinweiB (O==[][]==O)
Lassanként megjobbítom... nagyonlassanként
|
|
|
zakicorp
Vendég
|
|
« Válasz #84 Dátum: 2007. július 15. 13:21:36 pm » |
|
sajnos ra kellett jojjek, hogy napi hasznalatban nem lehet makulatlanul tartani egy autot.
Hát igen.... sajnálom én is az E21esekém de próbálom a körülményekhez képest rendben tartani... a makulátlantól igen messze vagyok, de műszakilag már alakul a kocsi aztán majd jöhet a kocsi kinézete... elsőként az utastérbe kell rendezkedni... Be kell szerezni eggyet ócsón, aztán jöhet a garázs projekt az eggyiknek ami csak hétvégi ótó lesz. Nagyon jó érzés az ilyen, próbálkozz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
stasis
Vendég
|
|
« Válasz #85 Dátum: 2007. július 24. 14:27:52 pm » |
|
Urak, itt az E30 touringgal kapcsolatban kéne beszélgetni. Ami cápás hozzászólás, azt átraktam a szeretem, mert cápa topikba.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ujjtibor
Nem elérhető
Hozzászólások: 378
|
|
« Válasz #86 Dátum: 2007. augusztus 02. 17:28:59 pm » |
|
Arról nem tudok képet feltenni amilyen volt, de ilyen lett miután hozzám került.
|
06-30-499-20-10 E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #87 Dátum: 2007. augusztus 02. 18:24:41 pm » |
|
Arról nem tudok képet feltenni amilyen volt, de ilyen lett miután hozzám került.
Maszek a garázsajtó!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ujjtibor
Nem elérhető
Hozzászólások: 378
|
|
« Válasz #88 Dátum: 2007. augusztus 02. 18:30:12 pm » |
|
Arról nem tudok képet feltenni amilyen volt, de ilyen lett miután hozzám került.
Maszek a garázsajtó! Megtépte a szél egy kicsit, de megszolgálta a feladatát és megvédte a gépet. Az éven elkészül a fix garázsajtó és így nem éri majd az időjárás.
|
|
|
Naplózva
|
06-30-499-20-10 E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #89 Dátum: 2007. augusztus 02. 18:40:35 pm » |
|
Arról nem tudok képet feltenni amilyen volt, de ilyen lett miután hozzám került.
Maszek a garázsajtó! Megtépte a szél egy kicsit, de megszolgálta a feladatát és megvédte a gépet. Az éven elkészül a fix garázsajtó és így nem éri majd az időjárás. Úgy a jó. Sajnos nekem csillaggarzsban áll még
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|