CápaBMW fórum
2018. szeptember 18. 22:28:53 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 [172] 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 ... 202   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..  (Megtekintve 1030372 alkalommal)
simiroli

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2103


06206167233


WWW
« Válasz #5130 Dátum: 2012. november 21. 12:33:02 pm »

Most néztem be ide és látom a kedvenc témámat. Szóval 25d vagy 30d Huh Én a kisebbiket választottam az autómata váltó nyomaték nem bírása miatt. Szerintem az a 177 ló elég legyen. Diesel így nem verseny autó. Egyébként Zoli dícséri őket én hányok tőlük. Most megyek az enyémért mivel haver csinálja, nincs nagy gond, csak egy éven belül 2 légrugó, külső hőm. mérő, nagy navi, turbó, vízpumpa + termosztát meg olaj a motorba meg a váltóba (ezek szokásos nem extrém dolgok), mivel a turbó hányta a szívócsonk felé az olajat ott lefolyt a blokkon 2 lengőkar szilent kuka.Csomesz zár elektronika. 2 porlasztó, szívó csonk bütykölgetés, kipufogó csonk csere repedés miatt, meg még sorolhatnám reggelig. Szóval én átváltottam ezt a pénzt E28 mértékegységre, ami azt mutatja ebből a pénzből már Német o-ba egy M535i-t megint vehettem volna, vagy bármilyen millió körüli talicskát. Most ezek a javítások után kíváncsi leszek mennyit fog kibírni. Jó azt még hozzá teszem, évi 50 ezret mentem vele, most már nem vagyok ilyen nagy utazó nagykövet.
« Utoljára szerkesztve: 2012. november 21. 12:43:45 pm írta simiroli » Naplózva
Sztavrosz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 719



« Válasz #5131 Dátum: 2012. november 21. 15:36:28 pm »

"Kis országunkban semmi szükség nincs összkerékre, "

Az első E34 525iX-et pont 2 utcára tőlünk láttam. Hazánkban is vannak olyan városok /városrészek ahol hóban csak azzal mész haza. Vagy az utca alján minden este hóláncot szerelsz... Azt elismerem hogy kőbányára felesleges..
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4839


Csokihabanero :D


« Válasz #5132 Dátum: 2012. november 21. 15:59:18 pm »

Tállyán lakom a hegy tetején. 1 autó széles kanyargós keresztutcákon keresztül kell hazamennem, nekifutási lehetőség zéró. 50km-es körzetben nincs hótoló. 6 éve lakom ott eddig minden nap hazaértem.  Evil Evil Evil
Naplózva

Főmordor.
Sztavrosz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 719



« Válasz #5133 Dátum: 2012. november 21. 16:34:01 pm »

.. elhiszem.. nálunk meg bevett szokás hogy 3 napig a buszok se jönnek fel..csak ha odaért a takarító... de a buszmegállótól feljebb tényleg csak hólánc és/vagy 4wd. Javaslom próbáld ki ha erre jársz a deindol dűlőit  Evil Jah és 3-ból 2 bmw X-es  Wink
Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2309



« Válasz #5134 Dátum: 2012. november 21. 16:44:37 pm »

najó,de mi köze a terepképességeihez annak,hogy 4 vagy 6hengeres? Tongue
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4839


Csokihabanero :D


« Válasz #5135 Dátum: 2012. november 21. 16:50:30 pm »

Látom figyelsz. Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva

Főmordor.
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #5136 Dátum: 2012. november 21. 17:45:08 pm »

"Kis országunkban semmi szükség nincs összkerékre, "

Az első E34 525iX-et pont 2 utcára tőlünk láttam. Hazánkban is vannak olyan városok /városrészek ahol hóban csak azzal mész haza. Vagy az utca alján minden este hóláncot szerelsz... Azt elismerem hogy kőbányára felesleges..

Jah, van az évben maximum 3 nap, amikor jó lenne azokon a helyeken. A maradék 362 napban meg teljesen feleslegesen hajtanak az elsők.
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6818


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #5137 Dátum: 2012. november 21. 17:55:02 pm »

Én is így vagyok vele. Felesleges gumikopás és üzemanyag felhasználás.
Egy hátsókerekes BMW-nek is normális helyen van a súlypontja, tud kanyarodni, a kerekekre jutó terhelés is kis eltéréseket mutat, meg van tervezve tisztességgel. X csak hóban igazán jó.
Ok, persze rendes vizes időben haladáshoz pedig nem a Kormoran-t kell megvenni.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5247


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #5138 Dátum: 2012. november 21. 21:05:58 pm »

http://www.youtube.com/watch?v=D4BhNc-eJ-A#

Gyönyörű hangja van. Pont olyan, mint egy csapágyas m10 Cheesy

Ford Transit 2.2 TDCI.
Naplózva

E23 728i '81, E23 730i '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5247


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #5139 Dátum: 2012. november 21. 21:06:45 pm »

Tállyán lakom a hegy tetején. 1 autó széles kanyargós keresztutcákon keresztül kell hazamennem, nekifutási lehetőség zéró. 50km-es körzetben nincs hótoló. 6 éve lakom ott eddig minden nap hazaértem.  Evil Evil Evil

Lefelé is igen jó!  Cheesy
Naplózva

E23 728i '81, E23 730i '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5247


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #5140 Dátum: 2012. november 21. 21:08:28 pm »

Collins melyik kategóriába tartozik?  Roll Eyes

 2funny 2funny 2funny
Naplózva

E23 728i '81, E23 730i '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4839


Csokihabanero :D


« Válasz #5141 Dátum: 2012. november 21. 23:45:55 pm »

Én is így vagyok vele. Felesleges gumikopás és üzemanyag felhasználás.
Egy hátsókerekes BMW-nek is normális helyen van a súlypontja, tud kanyarodni, a kerekekre jutó terhelés is kis eltéréseket mutat, meg van tervezve tisztességgel. X csak hóban igazán jó.
Ok, persze rendes vizes időben haladáshoz pedig nem a Kormoran-t kell megvenni.

A fordulékonyságot kihagytad.
Naplózva

Főmordor.
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5959


Üzemképtelenítő


« Válasz #5142 Dátum: 2012. november 21. 23:58:18 pm »

Sanyikám! Egy ideális világban mindenkinek V8-a lenne tudjuk.Khmm.... Roll Eyes Azn De az másik földrészen volt és a Beatles frontemberének a lelövésekor megszűnt. Mondjuk ennek következtében ki is lyukadt az ózon .... mindegy. Én is szívesen terpeszkedem a 45-ben,Mennyit eszik a 45dé? sőt még jobb lenne ha benzin hajtaná, sőt ha 2 turbó is fütyülne benne az lenne a menyország. De nem ott élünk. A- pontból el kell jutni B pontba. Nekem ez minden nap 200km átlagban. Minden nap. Vasárnap is. Karácsonykor is. Kurvára nem mindegy, hogy 10-et 20-at vagy 6.5-et fogyaszt a verda.

Amúgy meg költözz közelebb a melóhoz  Cheesy ,elhiszem,hogy nem őszinte a mosolyod,naponta 200km-t melózni járni. undecided angry
Nekem alig 5km,oda,de még egyszer sem sikerült időben beérnem,olyan messze van...... Cheesy Cool
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5959


Üzemképtelenítő


« Válasz #5143 Dátum: 2012. november 22. 00:05:52 am »

Most néztem be ide és látom a kedvenc témámat. Szóval 25d vagy 30d Huh Én a kisebbiket választottam az autómata váltó nyomaték nem bírása miatt. Szerintem az a 177 ló elég legyen. Diesel így nem verseny autó. Egyébként Zoli dícséri őket én hányok tőlük. Most megyek az enyémért mivel haver csinálja, nincs nagy gond, csak egy éven belül 2 légrugó, külső hőm. mérő, nagy navi, turbó, vízpumpa + termosztát meg olaj a motorba meg a váltóba (ezek szokásos nem extrém dolgok), mivel a turbó hányta a szívócsonk felé az olajat ott lefolyt a blokkon 2 lengőkar szilent kuka.Csomesz zár elektronika. 2 porlasztó, szívó csonk bütykölgetés, kipufogó csonk csere repedés miatt, meg még sorolhatnám reggelig. Szóval én átváltottam ezt a pénzt E28 mértékegységre, ami azt mutatja ebből a pénzből már Német o-ba egy M535i-t megint vehettem volna, vagy bármilyen millió körüli talicskát. Most ezek a javítások után kíváncsi leszek mennyit fog kibírni. Jó azt még hozzá teszem, évi 50 ezret mentem vele, most már nem vagyok ilyen nagy utazó nagykövet.


Na jó,de ebből mennyi ami a dízelsége miatti hiba?Az E60-ba már a benzines motorok szervizelése sem tömegsport,szerintem én a 6 trafó/pipa/gyertya áráért éppen vehetnék egy mégegy 528i-t. Cheesy
Ha 200-400 000km-re kivetíted,a benzines szervíz igényét/költségét,vanos,ez-az megtérdel,nem esküdnék meg rá,de mintha abban már a kései benzinesek változtatják a szívócsövüket is,mert az hogy kell bele  Cheesy Grin,na az sem egy seprűnyél ára,ha becsokizik,szóval M20,M30,M70,azt csókolom. Cool
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4839


Csokihabanero :D


« Válasz #5144 Dátum: 2012. november 22. 00:07:37 am »

Amúgy meg költözz közelebb a melóhoz  Cheesy ,elhiszem,hogy nem őszinte a mosolyod,naponta 200km-t melózni járni. undecided angry
Nekem alig 5km,oda,de még egyszer sem sikerült időben beérnem,olyan messze van...... Cheesy Cool

Félreértettél. 6 km-re lakom a munkahelyemtől. A munkám miatt kell ennyit mennem. Főleg.... Cheesy
Naplózva

Főmordor.
bucibigyó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 471



« Válasz #5145 Dátum: 2012. december 02. 22:41:24 pm »

Van egy 525ix touringom bontásra - ha esetleg valakinek valami kell belőle.


* 525ix.jpg (13.43 KB, 300x225 - megtekintve 304 alkalommal.)
Naplózva
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #5146 Dátum: 2012. december 02. 22:43:27 pm »

Van egy 525ix touringom bontásra - ha esetleg valakinek valami kell belőle.

Extrák? Belső milyen színű?
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
bucibigyó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 471



« Válasz #5147 Dátum: 2012. december 02. 22:47:17 pm »

Félbőrös, ülésfűtéses, kutyahálós, szürke- fekete, és hibátlan.
Ja, és a lényeg, hogy nem Recaro..  Cry
Naplózva
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #5148 Dátum: 2012. december 02. 22:53:04 pm »

Félbőrös, ülésfűtéses, kutyahálós, szürke- fekete, és hibátlan.
Ja, és a lényeg, hogy nem Recaro..  Cry

Gyári pdc esetleg?
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
bucibigyó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 471



« Válasz #5149 Dátum: 2012. december 02. 22:53:39 pm »

Van még benne klíma, dupla sibeda, tempomat, mosós lökös, e.ablak, szürke fabetétek.
Szép a bőrös kormány, kisboard-os, nagyvesés, etc...
Naplózva
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #5150 Dátum: 2012. december 02. 23:02:25 pm »

Van még benne klíma, dupla sibeda, tempomat, mosós lökös, e.ablak, szürke fabetétek.
Szép a bőrös kormány, kisboard-os, nagyvesés, etc...

Kéne extrázni a 25iA-t..  undecided
Tempomatért mennyit kérnél kompletten? (meg a szürke fabetét garnitúráért?)
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
bucibigyó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 471



« Válasz #5151 Dátum: 2012. december 02. 23:36:36 pm »

Kéne extrázni a 25iA-t..  undecided
Tempomatért mennyit kérnél kompletten? (meg a szürke fabetét garnitúráért?)
Priv. ment.
Naplózva
bucibigyó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 471



« Válasz #5152 Dátum: 2012. december 02. 23:50:05 pm »

Mert nagy volt a szád.  Cool
Feloldom - megpróbálom - hogy ne offoljuk a topicot.
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4839


Csokihabanero :D


« Válasz #5153 Dátum: 2012. december 02. 23:51:46 pm »

Mert nagy volt a szád.  Cool
Feloldom - megpróbálom - hogy ne offoljuk a topicot.

Cheesy Cheesy Cheesy

Nálam is le volt tiltva egy ideig a csávó. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #5154 Dátum: 2012. december 02. 23:53:31 pm »

Cheesy Cheesy Cheesy

Nálam is le volt tiltva egy ideig a csávó. Cheesy

Ja, mintha annyit írkáltam volna neked Cheesy
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
bucibigyó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 471



« Válasz #5155 Dátum: 2012. december 02. 23:56:27 pm »

Cheesy Cheesy Cheesy

Nálam is le volt tiltva egy ideig a csávó. Cheesy

Úgy emlékszem, konkrétan az egész fórumról, egy ideig.... Cheesy
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4839


Csokihabanero :D


« Válasz #5156 Dátum: 2012. december 02. 23:57:22 pm »

Úgy emlékszem, konkrétan az egész fórumról, egy ideig.... Cheesy

Ha rajtam múlna még mindig ki lenne .... Cheesy
Naplózva

Főmordor.
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #5157 Dátum: 2012. december 02. 23:59:37 pm »

Ha rajtam múlna még mindig ki lenne .... Cheesy

Megkaptam a bizalmat  Evil
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5959


Üzemképtelenítő


« Válasz #5158 Dátum: 2012. december 03. 00:01:23 am »

Elég lesz a szopcsizásból! Cheesy Grin
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4839


Csokihabanero :D


« Válasz #5159 Dátum: 2012. december 03. 00:08:03 am »

Megkaptam a bizalmat  Evil


És nem éltél vissza vele. De figyellek ám!!! Cheesy
Naplózva

Főmordor.
Oldalak: 1 ... 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 [172] 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 ... 202   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!