CápaBMW fórum
2024. március 28. 22:18:16 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... 206   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..  (Megtekintve 3064992 alkalommal)
ujjtibor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 378



« Válasz #90 Dátum: 2007. augusztus 02. 18:45:55 pm »

Arról nem tudok képet feltenni amilyen volt, de ilyen lett miután hozzám került.
Maszek a garázsajtó! Cheesy Wink

Megtépte a szél egy kicsit, de megszolgálta a feladatát és megvédte a gépet.
 Az éven elkészül a fix garázsajtó és így nem éri majd az időjárás.

Úgy a jó. Sajnos nekem csillaggarzsban áll még

Az bizony sajnálatos ,itt van még kép a szerelmemről!


* IMG_1234.JPG (103.05 KB, 1600x1200 - megtekintve 942 alkalommal.)
Naplózva

06-30-499-20-10
E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7121


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #91 Dátum: 2007. augusztus 02. 22:47:29 pm »

Arról nem tudok képet feltenni amilyen volt, de ilyen lett miután hozzám került.
Maszek a garázsajtó! Cheesy Wink

Megtépte a szél egy kicsit, de megszolgálta a feladatát és megvédte a gépet.
 Az éven elkészül a fix garázsajtó és így nem éri majd az időjárás.

Úgy a jó. Sajnos nekem csillaggarzsban áll még

Az bizony sajnálatos ,itt van még kép a szerelmemről!

áááá.. tizenkét henger.. orgazmusközeli élmény lehet már csak a hangja is Smiley grat hozzá!
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #92 Dátum: 2007. augusztus 03. 07:16:12 am »

Arról nem tudok képet feltenni amilyen volt, de ilyen lett miután hozzám került.
Maszek a garázsajtó! Cheesy Wink

Megtépte a szél egy kicsit, de megszolgálta a feladatát és megvédte a gépet.
 Az éven elkészül a fix garázsajtó és így nem éri majd az időjárás.

Úgy a jó. Sajnos nekem csillaggarzsban áll még

Az bizony sajnálatos ,itt van még kép a szerelmemről!

áááá.. tizenkét henger.. orgazmusközeli élmény lehet már csak a hangja is Smiley grat hozzá!

Hát szerintem pont olyan hangja van, mint amikor db E30325i egymás mellett áll. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7121


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #93 Dátum: 2007. augusztus 03. 09:36:17 am »

Arról nem tudok képet feltenni amilyen volt, de ilyen lett miután hozzám került.
Maszek a garázsajtó! Cheesy Wink

Megtépte a szél egy kicsit, de megszolgálta a feladatát és megvédte a gépet.
 Az éven elkészül a fix garázsajtó és így nem éri majd az időjárás.

Úgy a jó. Sajnos nekem csillaggarzsban áll még

Az bizony sajnálatos ,itt van még kép a szerelmemről!

áááá.. tizenkét henger.. orgazmusközeli élmény lehet már csak a hangja is Smiley grat hozzá!

Hát szerintem pont olyan hangja van, mint amikor db E30325i egymás mellett áll. Cheesy

Cheesy:D
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Sabc
Vendég
« Válasz #94 Dátum: 2007. augusztus 03. 10:09:41 am »

Arról nem tudok képet feltenni amilyen volt, de ilyen lett miután hozzám került.
Maszek a garázsajtó! Cheesy Wink

Megtépte a szél egy kicsit, de megszolgálta a feladatát és megvédte a gépet.
 Az éven elkészül a fix garázsajtó és így nem éri majd az időjárás.

Úgy a jó. Sajnos nekem csillaggarzsban áll még

Az bizony sajnálatos ,itt van még kép a szerelmemről!

áááá.. tizenkét henger.. orgazmusközeli élmény lehet már csak a hangja is Smiley grat hozzá!

Hát szerintem pont olyan hangja van, mint amikor db E30325i egymás mellett áll. Cheesy

Majdnem Májki, majdnem. Tongue
Naplózva
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #95 Dátum: 2007. augusztus 03. 13:41:12 pm »

Arról nem tudok képet feltenni amilyen volt, de ilyen lett miután hozzám került.
Maszek a garázsajtó! Cheesy Wink

Megtépte a szél egy kicsit, de megszolgálta a feladatát és megvédte a gépet.
 Az éven elkészül a fix garázsajtó és így nem éri majd az időjárás.

Úgy a jó. Sajnos nekem csillaggarzsban áll még

Az bizony sajnálatos ,itt van még kép a szerelmemről!

áááá.. tizenkét henger.. orgazmusközeli élmény lehet már csak a hangja is Smiley grat hozzá!

Hát szerintem pont olyan hangja van, mint amikor db E30325i egymás mellett áll. Cheesy

Majdnem Májki, majdnem. Tongue

igazabol kell egy-egy rampa is a tokeletes eredmenyhez ... Smiley
Naplózva

Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #96 Dátum: 2007. augusztus 03. 21:08:35 pm »

Arról nem tudok képet feltenni amilyen volt, de ilyen lett miután hozzám került.
Maszek a garázsajtó! Cheesy Wink

Megtépte a szél egy kicsit, de megszolgálta a feladatát és megvédte a gépet.
 Az éven elkészül a fix garázsajtó és így nem éri majd az időjárás.

Úgy a jó. Sajnos nekem csillaggarzsban áll még

Az bizony sajnálatos ,itt van még kép a szerelmemről!

áááá.. tizenkét henger.. orgazmusközeli élmény lehet már csak a hangja is Smiley grat hozzá!

Hát szerintem pont olyan hangja van, mint amikor db E30325i egymás mellett áll. Cheesy

viccen kívül, engem m30-asra emlékeztetett a hangja (a 750i-jé)
Naplózva
ujjtibor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 378



« Válasz #97 Dátum: 2007. augusztus 04. 11:43:23 am »

Arról nem tudok képet feltenni amilyen volt, de ilyen lett miután hozzám került.
Maszek a garázsajtó! Cheesy Wink

Megtépte a szél egy kicsit, de megszolgálta a feladatát és megvédte a gépet.
 Az éven elkészül a fix garázsajtó és így nem éri majd az időjárás.

Úgy a jó. Sajnos nekem csillaggarzsban áll még

Az bizony sajnálatos ,itt van még kép a szerelmemről!

áááá.. tizenkét henger.. orgazmusközeli élmény lehet már csak a hangja is Smiley grat hozzá!

Hát szerintem pont olyan hangja van, mint amikor db E30325i egymás mellett áll. Cheesy

viccen kívül, engem m30-asra emlékeztetett a hangja (a 750i-jé)

Csak menet közben teljesen más a hangja, főleg a direkt szűrővel.
120 -as tempó felett már nem nagyon akar visszaváltani a váltó, csak ha erőszakos vagyok.( energia takarékos módban)
Na olyankor van morgás a motortérben. 
Naplózva

06-30-499-20-10
E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #98 Dátum: 2007. augusztus 06. 18:40:09 pm »

Nem néz ki rosszul a paripa, és a lelke is rendben van benne. Gratula.
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #99 Dátum: 2007. augusztus 07. 10:03:34 am »

sajnos ra kellett jojjek, hogy napi hasznalatban nem lehet makulatlanul tartani egy autot.

Hát igen.... sajnálom én is az E21esekém de próbálom a körülményekhez képest rendben tartani... a makulátlantól igen messze vagyok, de műszakilag már alakul a kocsi aztán majd jöhet a kocsi kinézete... elsőként az utastérbe kell rendezkedni...
Meg a csomiban...  grin grin
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Sabc
Vendég
« Válasz #100 Dátum: 2007. augusztus 07. 10:06:28 am »

Arról nem tudok képet feltenni amilyen volt, de ilyen lett miután hozzám került.
Maszek a garázsajtó! Cheesy Wink

Megtépte a szél egy kicsit, de megszolgálta a feladatát és megvédte a gépet.
 Az éven elkészül a fix garázsajtó és így nem éri majd az időjárás.

Úgy a jó. Sajnos nekem csillaggarzsban áll még

Az bizony sajnálatos ,itt van még kép a szerelmemről!

áááá.. tizenkét henger.. orgazmusközeli élmény lehet már csak a hangja is Smiley grat hozzá!

Hát szerintem pont olyan hangja van, mint amikor db E30325i egymás mellett áll. Cheesy

viccen kívül, engem m30-asra emlékeztetett a hangja (a 750i-jé)

Csak menet közben teljesen más a hangja, főleg a direkt szűrővel.
120 -as tempó felett már nem nagyon akar visszaváltani a váltó, csak ha erőszakos vagyok.( energia takarékos módban)
Na olyankor van morgás a motortérben. 

Ott valami akkor sztem nem klappol. Nekem az 535i Economyban is visszateszi kettesbe még 120-nál, ha akarom. Roll Eyes
Naplózva
ujjtibor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 378



« Válasz #101 Dátum: 2007. augusztus 07. 17:59:49 pm »

Arról nem tudok képet feltenni amilyen volt, de ilyen lett miután hozzám került.
Maszek a garázsajtó! Cheesy Wink

Megtépte a szél egy kicsit, de megszolgálta a feladatát és megvédte a gépet.
 Az éven elkészül a fix garázsajtó és így nem éri majd az időjárás.

Úgy a jó. Sajnos nekem csillaggarzsban áll még

Az bizony sajnálatos ,itt van még kép a szerelmemről!

áááá.. tizenkét henger.. orgazmusközeli élmény lehet már csak a hangja is Smiley grat hozzá!

Hát szerintem pont olyan hangja van, mint amikor db E30325i egymás mellett áll. Cheesy

viccen kívül, engem m30-asra emlékeztetett a hangja (a 750i-jé)

Csak menet közben teljesen más a hangja, főleg a direkt szűrővel.
120 -as tempó felett már nem nagyon akar visszaváltani a váltó, csak ha erőszakos vagyok.( energia takarékos módban)
Na olyankor van morgás a motortérben. 

Ott valami akkor sztem nem klappol. Nekem az 535i Economyban is visszateszi kettesbe még 120-nál, ha akarom. Roll Eyes


Amúgy minden rendben van szerintem. Csak az a helyzet, hogy 450 Nm nyomatéknál nem igazán van szükség a visszakapcsolgatáshoz.
Naplózva

06-30-499-20-10
E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
Sabc
Vendég
« Válasz #102 Dátum: 2007. augusztus 07. 19:36:10 pm »

Arról nem tudok képet feltenni amilyen volt, de ilyen lett miután hozzám került.
Maszek a garázsajtó! Cheesy Wink

Megtépte a szél egy kicsit, de megszolgálta a feladatát és megvédte a gépet.
 Az éven elkészül a fix garázsajtó és így nem éri majd az időjárás.

Úgy a jó. Sajnos nekem csillaggarzsban áll még

Az bizony sajnálatos ,itt van még kép a szerelmemről!

áááá.. tizenkét henger.. orgazmusközeli élmény lehet már csak a hangja is Smiley grat hozzá!

Hát szerintem pont olyan hangja van, mint amikor db E30325i egymás mellett áll. Cheesy

viccen kívül, engem m30-asra emlékeztetett a hangja (a 750i-jé)

Csak menet közben teljesen más a hangja, főleg a direkt szűrővel.
120 -as tempó felett már nem nagyon akar visszaváltani a váltó, csak ha erőszakos vagyok.( energia takarékos módban)
Na olyankor van morgás a motortérben. 

Ott valami akkor sztem nem klappol. Nekem az 535i Economyban is visszateszi kettesbe még 120-nál, ha akarom. Roll Eyes


Amúgy minden rendben van szerintem. Csak az a helyzet, hogy 450 Nm nyomatéknál nem igazán van szükség a visszakapcsolgatáshoz.

na látod ebben lehet valami, de ha húzhat még jobban, akkor miért ne tegye? Smiley
Naplózva
BB

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 223



« Válasz #103 Dátum: 2007. augusztus 07. 22:51:05 pm »

Arról nem tudok képet feltenni amilyen volt, de ilyen lett miután hozzám került.
Maszek a garázsajtó! Cheesy Wink

Megtépte a szél egy kicsit, de megszolgálta a feladatát és megvédte a gépet.
 Az éven elkészül a fix garázsajtó és így nem éri majd az időjárás.

Úgy a jó. Sajnos nekem csillaggarzsban áll még

Az bizony sajnálatos ,itt van még kép a szerelmemről!

áááá.. tizenkét henger.. orgazmusközeli élmény lehet már csak a hangja is Smiley grat hozzá!

Hát szerintem pont olyan hangja van, mint amikor db E30325i egymás mellett áll. Cheesy

viccen kívül, engem m30-asra emlékeztetett a hangja (a 750i-jé)

Csak menet közben teljesen más a hangja, főleg a direkt szűrővel.
120 -as tempó felett már nem nagyon akar visszaváltani a váltó, csak ha erőszakos vagyok.( energia takarékos módban)
Na olyankor van morgás a motortérben. 

Ott valami akkor sztem nem klappol. Nekem az 535i Economyban is visszateszi kettesbe még 120-nál, ha akarom. Roll Eyes


Amúgy minden rendben van szerintem. Csak az a helyzet, hogy 450 Nm nyomatéknál nem igazán van szükség a visszakapcsolgatáshoz.
Ez szerény szöveg volt smiley megjegyzem és ha nekem is lesz, akkor mindenképp elsütöm (már ha nem kérsz copyrightot...)
Naplózva

E21 320/6 1982; F650ST 1997; E39 530d 2002; K1200R 2006
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #104 Dátum: 2007. augusztus 08. 07:24:04 am »

Arról nem tudok képet feltenni amilyen volt, de ilyen lett miután hozzám került.
Maszek a garázsajtó! Cheesy Wink

Megtépte a szél egy kicsit, de megszolgálta a feladatát és megvédte a gépet.
 Az éven elkészül a fix garázsajtó és így nem éri majd az időjárás.

Úgy a jó. Sajnos nekem csillaggarzsban áll még

Az bizony sajnálatos ,itt van még kép a szerelmemről!

áááá.. tizenkét henger.. orgazmusközeli élmény lehet már csak a hangja is Smiley grat hozzá!

Hát szerintem pont olyan hangja van, mint amikor db E30325i egymás mellett áll. Cheesy

viccen kívül, engem m30-asra emlékeztetett a hangja (a 750i-jé)

Csak menet közben teljesen más a hangja, főleg a direkt szűrővel.
120 -as tempó felett már nem nagyon akar visszaváltani a váltó, csak ha erőszakos vagyok.( energia takarékos módban)
Na olyankor van morgás a motortérben. 

Ott valami akkor sztem nem klappol. Nekem az 535i Economyban is visszateszi kettesbe még 120-nál, ha akarom. Roll Eyes


Amúgy minden rendben van szerintem. Csak az a helyzet, hogy 450 Nm nyomatéknál nem igazán van szükség a visszakapcsolgatáshoz.
Tapasztalatból mondhatom, hogy ez igy van.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
feribmw

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217


csak BMW és Bmw.


« Válasz #105 Dátum: 2007. augusztus 15. 21:44:39 pm »

Arról nem tudok képet feltenni amilyen volt, de ilyen lett miután hozzám került.
Maszek a garázsajtó! Cheesy Wink

Megtépte a szél egy kicsit, de megszolgálta a feladatát és megvédte a gépet.
 Az éven elkészül a fix garázsajtó és így nem éri majd az időjárás.

Úgy a jó. Sajnos nekem csillaggarzsban áll még

Az bizony sajnálatos ,itt van még kép a szerelmemről!

áááá.. tizenkét henger.. orgazmusközeli élmény lehet már csak a hangja is Smiley grat hozzá!

Hát szerintem pont olyan hangja van, mint amikor db E30325i egymás mellett áll. Cheesy

viccen kívül, engem m30-asra emlékeztetett a hangja (a 750i-jé)

Csak menet közben teljesen más a hangja, főleg a direkt szűrővel.
120 -as tempó felett már nem nagyon akar visszaváltani a váltó, csak ha erőszakos vagyok.( energia takarékos módban)
Na olyankor van morgás a motortérben. 

Ott valami akkor sztem nem klappol. Nekem az 535i Economyban is visszateszi kettesbe még 120-nál, ha akarom. Roll Eyes


Amúgy minden rendben van szerintem. Csak az a helyzet, hogy 450 Nm nyomatéknál nem igazán van szükség a visszakapcsolgatáshoz.
Tapasztalatból mondhatom, hogy ez igy van.
Sajna uraim én az automatik váltót csak javitani szeretem az autómba nem kell majd én meghatározom mikor váltsak másik fokozatba, és akkor lehet igazán élvezni a motor tökéletes hangját ugy 4500 fordulat felett.
Na meg esetenként leszabályzásig kitólva igaz ezt igen kevesen tudják élvezni,sebesség utfekvés motorhang ezek az élmények és nem azon sirok, hogy jajj mennyit fogyaszt.
Erről tudnék sokat regélni de nem igen sok embert érdekel.
Ilyen BMW fanatik mint én kevés ember van.
Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #106 Dátum: 2007. augusztus 16. 07:29:30 am »

Sajna uraim én az automatik váltót csak javitani szeretem az autómba nem kell majd én meghatározom mikor váltsak másik fokozatba, és akkor lehet igazán élvezni a motor tökéletes hangját ugy 4500 fordulat felett.
Na meg esetenként leszabályzásig kitólva igaz ezt igen kevesen tudják élvezni,sebesség utfekvés motorhang ezek az élmények és nem azon sirok, hogy jajj mennyit fogyaszt.
Erről tudnék sokat regélni de nem igen sok embert érdekel.
Ilyen BMW fanatik mint én kevés ember van.

Azért Ne keseredj el Feri. Smiley Wink
Nem vagy egyedül. Roll Eyes

Majdnem be cseréltem Klaust Egy 735i,Schaltgetriebe-re. Roll Eyes
Kicsit fura volt,hogy szőrben menne a dolog.
Hála istenek nem jött össze. Roll Eyes
Naplózva
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1558


06202342414


« Válasz #107 Dátum: 2007. szeptember 16. 10:55:14 am »

Szevasz Trabence. E30 touring létezik hogyne létezne. De ha jóltudom igen torkos motorokkal gyártották őket. 20-as illetve 25-ös injektoros hatcilinderes motorokkal.
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7121


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #108 Dátum: 2007. szeptember 16. 11:38:17 am »

Szevasz Trabence. E30 touring létezik hogyne létezne. De ha jóltudom igen torkos motorokkal gyártották őket. 20-as illetve 25-ös injektoros hatcilinderes motorokkal.

na meg 24td-vel!
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Sabc
Vendég
« Válasz #109 Dátum: 2007. szeptember 16. 11:42:23 am »

Szevasz Trabence. E30 touring létezik hogyne létezne. De ha jóltudom igen torkos motorokkal gyártották őket. 20-as illetve 25-ös injektoros hatcilinderes motorokkal.

na meg 24td-vel!

Meg 18i-vel, meg gyakorlatilag mindennel, amivel a szedánt is.
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #110 Dátum: 2007. szeptember 16. 22:14:23 pm »

Szevasz Trabence. E30 touring létezik hogyne létezne. De ha jóltudom igen torkos motorokkal gyártották őket. 20-as illetve 25-ös injektoros hatcilinderes motorokkal.

na meg 24td-vel!

Meg 18i-vel, meg gyakorlatilag mindennel, amivel a szedánt is.

Nem igaz. Nem volt belőle semilyen M10, 23i, 24d, M3, 20is és eta sem.
Naplózva

Főmordor.
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #111 Dátum: 2007. szeptember 16. 22:24:27 pm »

Szevasz Trabence. E30 touring létezik hogyne létezne. De ha jóltudom igen torkos motorokkal gyártották őket. 20-as illetve 25-ös injektoros hatcilinderes motorokkal.

na meg 24td-vel!

Meg 18i-vel, meg gyakorlatilag mindennel, amivel a szedánt is.

Nem igaz. Nem volt belőle semilyen M10, 23i, 24d, M3, 20is és eta sem.

igx igaz!!
316i   m40
318i   m40
320i   m20
324td m21
325i   m20
325ix  m20
Naplózva

steffe
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #112 Dátum: 2007. szeptember 16. 22:28:58 pm »

Szevasz Trabence. E30 touring létezik hogyne létezne. De ha jóltudom igen torkos motorokkal gyártották őket. 20-as illetve 25-ös injektoros hatcilinderes motorokkal.

na meg 24td-vel!

Meg 18i-vel, meg gyakorlatilag mindennel, amivel a szedánt is.

Nem igaz. Nem volt belőle semilyen M10, 23i, 24d, M3, 20is és eta sem.

M3-ból nem is volt szedán Smiley
Naplózva

Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #113 Dátum: 2007. szeptember 17. 21:09:37 pm »

Szevasz Trabence. E30 touring létezik hogyne létezne. De ha jóltudom igen torkos motorokkal gyártották őket. 20-as illetve 25-ös injektoros hatcilinderes motorokkal.

na meg 24td-vel!

Meg 18i-vel, meg gyakorlatilag mindennel, amivel a szedánt is.

Nem igaz. Nem volt belőle semilyen M10, 23i, 24d, M3, 20is és eta sem.

M3-ból nem is volt szedán Smiley

Jogos. Smiley A 2 ajtós az nem szedán.
Naplózva

Főmordor.
Sabc
Vendég
« Válasz #114 Dátum: 2007. szeptember 17. 22:19:20 pm »

Szevasz Trabence. E30 touring létezik hogyne létezne. De ha jóltudom igen torkos motorokkal gyártották őket. 20-as illetve 25-ös injektoros hatcilinderes motorokkal.

na meg 24td-vel!

Meg 18i-vel, meg gyakorlatilag mindennel, amivel a szedánt is.

Nem igaz. Nem volt belőle semilyen M10, 23i, 24d, M3, 20is és eta sem.

M3-ból nem is volt szedán Smiley

Jogos. Smiley A 2 ajtós az nem szedán.

Ami lépcsőshátú az szedán basszameg. Smiley
Naplózva
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #115 Dátum: 2007. szeptember 17. 22:58:21 pm »

Szevasz Trabence. E30 touring létezik hogyne létezne. De ha jóltudom igen torkos motorokkal gyártották őket. 20-as illetve 25-ös injektoros hatcilinderes motorokkal.

na meg 24td-vel!

Meg 18i-vel, meg gyakorlatilag mindennel, amivel a szedánt is.

Nem igaz. Nem volt belőle semilyen M10, 23i, 24d, M3, 20is és eta sem.

M3-ból nem is volt szedán Smiley

Jogos. Smiley A 2 ajtós az nem szedán.

Ami lépcsőshátú az szedán basszameg. Smiley

hát nem Smiley
Naplózva

Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #116 Dátum: 2007. szeptember 18. 06:51:00 am »

Szevasz Trabence. E30 touring létezik hogyne létezne. De ha jóltudom igen torkos motorokkal gyártották őket. 20-as illetve 25-ös injektoros hatcilinderes motorokkal.

na meg 24td-vel!

Meg 18i-vel, meg gyakorlatilag mindennel, amivel a szedánt is.

Nem igaz. Nem volt belőle semilyen M10, 23i, 24d, M3, 20is és eta sem.

M3-ból nem is volt szedán Smiley

Jogos. Smiley A 2 ajtós az nem szedán.

Ami lépcsőshátú az szedán basszameg. Smiley

Hivatalosan a BMW-nél a 2 ajtós az Coupe a 4 ajtós az Sedan. Ez persze hülyeség, de így van.
Naplózva

Főmordor.
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #117 Dátum: 2007. szeptember 18. 11:11:13 am »


Hivatalosan a BMW-nél a 2 ajtós az Coupe a 4 ajtós az Sedan. Ez persze hülyeség, de így van.


És miért hülyeség ez? Roll Eyes
Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #118 Dátum: 2007. szeptember 18. 12:04:12 pm »


Hivatalosan a BMW-nél a 2 ajtós az Coupe a 4 ajtós az Sedan. Ez persze hülyeség, de így van.


És miért hülyeség ez? Roll Eyes
lehet hogy ez megadja a valaszt a kerdesekre.. Smiley   http://en.wikipedia.org/wiki/Car_body_style
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #119 Dátum: 2007. szeptember 18. 12:52:03 pm »


Hivatalosan a BMW-nél a 2 ajtós az Coupe a 4 ajtós az Sedan. Ez persze hülyeség, de így van.


És miért hülyeség ez? Roll Eyes

Mert a lépcsőshátú az álltalában szedán függetlenül attól, hogy 2 vagy 4 ajtós. Csak BMW-éknél ezt kupénak hívják.
Naplózva

Főmordor.
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... 206   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!