CápaBMW fórum
2024. március 29. 00:00:32 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autószerelés képekben  (Megtekintve 168461 alkalommal)
brain
Vendég
« Válasz #30 Dátum: 2007. augusztus 10. 12:20:27 pm »

összerak


* feltengely javítás6-2 összerak.jpg (44.45 KB, 1288x960 - megtekintve 1535 alkalommal.)
Naplózva
brain
Vendég
« Válasz #31 Dátum: 2007. augusztus 10. 12:21:10 pm »

összerak


* feltengely javítás6-3 biztosító gyűrű összerak.jpg (33.57 KB, 1288x960 - megtekintve 1532 alkalommal.)
Naplózva
brain
Vendég
« Válasz #32 Dátum: 2007. augusztus 10. 12:22:01 pm »

golyszitartó bordás,6 golyszi,kosár, ház

Úgy kő hogy 1esével kifordítva a tartó és kosár, a házban lököd be a golyókat
jobb oldal kerék hez eső résznél nem akart össze jönni ezért egy feltengelyt házzal szét kellett bombáznom


* feltengely javítás6 összerak.jpg (52.96 KB, 1288x960 - megtekintve 1523 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2007. augusztus 10. 12:24:43 pm írta brájen » Naplózva
brain
Vendég
« Válasz #33 Dátum: 2007. augusztus 10. 12:40:40 pm »

-ezután zsiroz tengely gumiharang felhúz tengelyre
-bezsíroz ház (golyó már benne) elől hátul
-harangba és a fedélbe + zsír ami maradt a tubusban
-tengelyre feltol, vigyázz ki ne forduljon
-fel kell cuppani mert ha nem akkó szopóka, nem szabad verni.
-ha nehezen jött le a tengelyről akkor annak a bordás golyótartó kosárnak sztem annyi.
-másik tengelyből simán át tudtam rakni tehát a tengyelyem jó volt
-ha felment a tengelyre akkó rőgzítőgyűrű
-gumiharangot bele kell húzni a házba (nagyobb átmérő)
-ezt csavarhúzóval kurva finoman ki ne szakítsd a harangot.
-műanyag gyorsbilincs és őrül
-fürdés aztán a kép


* 20070529 004.jpg (51.63 KB, 1288x960 - megtekintve 1488 alkalommal.)
Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #34 Dátum: 2007. augusztus 10. 15:37:57 pm »

Befecsis motoroknál,amik MAF-al mennek,a hibák nagy része visszavezethető a légtömegmérőre.Ha leveszed róla a műanyag tetőt,kétféle állítási lehetőséget látsz:
1.a torlólap tengelye mellett lévő,kis csillagfejű csavar meglazítása után a CO szintet lehet szabályozni.A torlólap mozgásához képest "+" irányba állítva dúsul a keverék, "-" irányba értelemszerűen szegényedik.
2.A másik lehetőség a visszahúzó rugó erejének állítása az 1-essel jelölt keréken.Ha ezen húzol,magasabb fordulaton relatíve elkezd szegényedni,ha ráhúzod,dúsít.Állításakor a biztosítórugót nem kell levenni,mindössze kitámasztani egy csavarhúzóval.Én úgy szoktam bejátszani,hogy adok neki közepes fordulatot,aztán kézzel utánaállítgatom a ltmérő torlólapját.Ha fordulaton lepufog,és visszafogok a ltmérőn,akkor jó,nyilván szegényíteni kell abban a fordulatszámtartományban.Így egy teljesen kuka ltmérőt is működőképessé lehet tenni(legalábbis nekem sikerült Smiley
3.Az alapjárati CO-t a ltmérő házán 5-ös imbusszal lehet szabályozni.A képen nem látható,de amúgy a bal felső sarokban kellene keresni.


Naplózva
stasis
Vendég
« Válasz #35 Dátum: 2007. augusztus 10. 19:36:27 pm »

I-scream, Brian,

Kösz !
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #36 Dátum: 2007. augusztus 11. 09:15:14 am »

Wazz! Egy kocsi, amit végre lehet hangolni! És nem kell hozzá bimetallt görbítgetni Smiley
Amúgy ezt kár volt felraknod, mert hozzá fogok nyúlni, érzem! GRRR!
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #37 Dátum: 2007. augusztus 11. 12:30:49 pm »

Wazz! Egy kocsi, amit végre lehet hangolni! És nem kell hozzá bimetallt görbítgetni Smiley
Amúgy ezt kár volt felraknod, mert hozzá fogok nyúlni, érzem! GRRR!

Pedig ugyanilyen légtömegmérő van az összes M40,M42,M43,M44,M20,M30 motorokon,L-jet,LE-jet,Motr DME,1.1, 1.3 -on Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2007. augusztus 11. 12:34:57 pm írta I-scream » Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #38 Dátum: 2007. augusztus 11. 13:58:27 pm »

Szuper! Csak én eddig 16 évig K-jet 318i-vel jártam. Abban viszonyleg kevés a légtömegmérô.
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
brain
Vendég
« Válasz #39 Dátum: 2007. augusztus 13. 11:24:25 am »

I-scream, Brian,

Kösz !
Hali, az a bajom hogy itt ömlesztve lesznek a cuccok!
Úgy gondolom hogy szét kellene bontani még könyvtárakra, és akkó át tudnád dobni.
Alkatrész fotók
     -váltójavítás
     -pillangó ablak
     -féltengely
     -stb

vagy majd Te egyszer szétválogatod?

Hali!
Naplózva
stasis
Vendég
« Válasz #40 Dátum: 2007. augusztus 13. 13:12:30 pm »

I-scream, Brian,

Kösz !
Hali, az a bajom hogy itt ömlesztve lesznek a cuccok!
Úgy gondolom hogy szét kellene bontani még könyvtárakra, és akkó át tudnád dobni.
Alkatrész fotók
     -váltójavítás
     -pillangó ablak
     -féltengely
     -stb

vagy majd Te egyszer szétválogatod?

Hali!

Brájen,

Javaslat: csinálok egy autószerelés képekben topikot - oda berakom a te, I-Scream, és mások által csinált javításokat. Ezeket aztán igyekszek az autószerelés oldalra (www.capabmw.hu/autojavitas ) oldalra kirakni.

Ide pedig akkor jöhetnének a kért alkatrészek fotói. Így jó lesz ?
Naplózva
stasis
Vendég
« Válasz #41 Dátum: 2007. augusztus 13. 13:13:15 pm »

Urak,

Ha lefotóztók egy javítási folyamatot, akkor ide lehet betenni a képeket + a hozzájuk tartozó magyarázatot. Ezután ezeket az anyagokat kirakom a weboldalra.
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #42 Dátum: 2007. augusztus 13. 13:36:32 pm »

ISTEN vagy! Eddig mindent lefotóztam. Bmw Bavaria magnó felcsévélő orsó kupplungerő-csökkentés is érdekes lehet például? Mer az is megvan képekben Smiley Megígérem, hogy amennyi időm lesz, írok is és képeket is teszek fel. Eredeti méretű 4MPixeles kép kell vagy leszájzolt?
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
stasis
Vendég
« Válasz #43 Dátum: 2007. augusztus 13. 19:09:55 pm »

ISTEN vagy! Eddig mindent lefotóztam. Bmw Bavaria magnó felcsévélő orsó kupplungerő-csökkentés is érdekes lehet például? Mer az is megvan képekben Smiley Megígérem, hogy amennyi időm lesz, írok is és képeket is teszek fel. Eredeti méretű 4MPixeles kép kell vagy leszájzolt?

Minden ilyesmi jöhet ! Köszönjük ! Erdeti méretü képeket kérünk szépen.
Naplózva
brain
Vendég
« Válasz #44 Dátum: 2007. augusztus 14. 10:24:42 am »

I-scream, Brian,

Kösz !
Hali, az a bajom hogy itt ömlesztve lesznek a cuccok!
Úgy gondolom hogy szét kellene bontani még könyvtárakra, és akkó át tudnád dobni.
Alkatrész fotók
     -váltójavítás
     -pillangó ablak
     -féltengely
     -stb

vagy majd Te egyszer szétválogatod?

Hali!

Brájen,

Javaslat: csinálok egy autószerelés képekben topikot - oda berakom a te, I-Scream, és mások által csinált javításokat. Ezeket aztán igyekszek az autószerelés oldalra (www.capabmw.hu/autojavitas ) oldalra kirakni.

Ide pedig akkor jöhetnének a kért alkatrészek fotói. Így jó lesz ?

okéj Grin
Naplózva
stasis
Vendég
« Válasz #45 Dátum: 2007. augusztus 16. 21:18:20 pm »

Urak, ebben a topikban légyszives csak az autó alkatrészek fotóihoz tartozó témákat vitassuk meg + ide (is) jöhetnek a kért fotók. Az autójavításhoz tartozó hozzászólásokat átraktam az Autóreszelgető műhely-be.
Naplózva
brain
Vendég
« Válasz #46 Dátum: 2007. szeptember 04. 17:29:58 pm »

Hátsó híd szétszedése+ ami kimaradt a féltengely javításból


* 1 anyagok.jpg (63.9 KB, 1288x960 - megtekintve 1349 alkalommal.)

* 1 szerszámok.jpg (65.45 KB, 1288x960 - megtekintve 1422 alkalommal.)
Naplózva
brain
Vendég
« Válasz #47 Dátum: 2007. szeptember 04. 17:32:21 pm »

belső kulcsnyílású csavarokat egyenes végű csavarhúzóval ki kell takarítani különben lesarkalás lessz a végeredmény!


* 2 tisztít 1.jpg (51 KB, 1288x960 - megtekintve 1430 alkalommal.)

* 2 tisztít 2.jpg (68.09 KB, 1288x960 - megtekintve 1431 alkalommal.)

* 2 tisztít 3.jpg (68.14 KB, 1288x960 - megtekintve 1434 alkalommal.)
Naplózva
brain
Vendég
« Válasz #48 Dátum: 2007. szeptember 04. 17:34:56 pm »

pajcerral+ nem használt kerékcsavarral ki kell támasztani, nehéz uriemberek előnyben mert rá kell nehezedni a hídra majd amikor lazítod.

Kerékcsavar tönkremehet, uh normálisan be kell hajtani
Az irány opcionális értelem szerűen
Minden csavart meg kell lazítanod, és csak utánna szedd le a féltengelyeket.


* 3 kitámasztás.jpg (61.72 KB, 1288x960 - megtekintve 1430 alkalommal.)

* 4 kitámasztás 2.jpg (63.89 KB, 1288x960 - megtekintve 1416 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2007. szeptember 04. 17:37:25 pm írta brájen » Naplózva
brain
Vendég
« Válasz #49 Dátum: 2007. szeptember 04. 17:38:50 pm »

be kő kocogtatni kalapöcsel


* 5 kulcsot betesz.jpg (58.73 KB, 1288x960 - megtekintve 1327 alkalommal.)

* 6 kulcsot betesz.jpg (35.77 KB, 1288x960 - megtekintve 1315 alkalommal.)

* 7 kulcsot betesz.jpg (48.33 KB, 1288x960 - megtekintve 1301 alkalommal.)
Naplózva
brain
Vendég
« Válasz #50 Dátum: 2007. szeptember 04. 17:40:08 pm »

gyengébbek kedvéért illetve ha nem akarod hogy vonalkódos legyen a gatyó

ha belekapaszkodsz legyen rajtad munkavédelmi kesztyű! elég xar ha leugrik a csavarról a kulcs


* 8 csővel hosszabít erőkart.jpg (43.41 KB, 1288x960 - megtekintve 1258 alkalommal.)
Naplózva
brain
Vendég
« Válasz #51 Dátum: 2007. szeptember 04. 17:42:21 pm »

aha


* 9 eszedve a féltengely.jpg (76.61 KB, 1288x960 - megtekintve 1301 alkalommal.)
Naplózva
brain
Vendég
« Válasz #52 Dátum: 2007. szeptember 04. 17:43:50 pm »

difit operál


* difi leszed.jpg (54.23 KB, 1288x960 - megtekintve 1257 alkalommal.)

* difi leszedve.jpg (68.21 KB, 1288x960 - megtekintve 1182 alkalommal.)

* difileszed 2.jpg (54.78 KB, 1288x960 - megtekintve 1224 alkalommal.)
Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #53 Dátum: 2007. szeptember 04. 17:44:54 pm »

be kő kocogtatni kalapöcsel
nem baj ha elotte par nappal tobbszor belocsoljuk vmi csavarlazitoval?Huh

jo a sorozat Smiley
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
brain
Vendég
« Válasz #54 Dátum: 2007. szeptember 04. 17:45:21 pm »

ami kimaradt a féltengely gumiharangcseréből


* sallangcuccok.jpg (60.4 KB, 1288x960 - megtekintve 1212 alkalommal.)
Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #55 Dátum: 2007. szeptember 04. 17:49:05 pm »

be kő kocogtatni kalapöcsel
nem baj ha elotte par nappal tobbszor belocsoljuk vmi csavarlazitoval?Huh

jo a sorozat Smiley


Hi Brajen Smiley eez a te autod darabjai? mertha igen akkor lehetne teis nyiss egy auto epitesi naplot.neem? szerintem jo lenne latni ezt is SmileyRoll Eyes
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
brain
Vendég
« Válasz #56 Dátum: 2007. szeptember 04. 17:56:48 pm »

be kő kocogtatni kalapöcsel
nem baj ha elotte par nappal tobbszor belocsoljuk vmi csavarlazitoval?Huh

jo a sorozat Smiley

nem árt, mert 5 percel előtte nem volt túl meggyőző az eredmény, plussz az asszony megérdezte hogy fogjuk hívni a gyerekünket című kép Grin


* veravíz.jpg (48.7 KB, 1288x960 - megtekintve 1307 alkalommal.)
Naplózva
brain
Vendég
« Válasz #57 Dátum: 2007. szeptember 04. 17:58:39 pm »

be kő kocogtatni kalapöcsel
nem baj ha elotte par nappal tobbszor belocsoljuk vmi csavarlazitoval?Huh

jo a sorozat Smiley


Hi Brajen Smiley eez a te autod darabjai? mertha igen akkor lehetne teis nyiss egy auto epitesi naplot.neem? szerintem jo lenne latni ezt is SmileyRoll Eyes

nem ez + kétautónyi alkatrészraktár de majd indítok eggyet vannak régebről képek! Grin
Naplózva
stasis
Vendég
« Válasz #58 Dátum: 2007. szeptember 04. 19:11:29 pm »

brian:

Király vagy ! (de ezt már sokszor mondtam Smiley
Naplózva
feribmw

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217


csak BMW és Bmw.


« Válasz #59 Dátum: 2007. szeptember 04. 19:33:28 pm »

brian:

Király vagy ! (de ezt már sokszor mondtam Smiley
Bocs de én ennyire nem lőném a témát.
Naplózva
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!