CápaBMW fórum
2024. április 28. 12:09:42 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2326939 alkalommal)
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #1050 Dátum: 2007. március 09. 15:47:42 pm »

ja és úgy lett ráhegesztve az a csődarab ... az lehet. de attól még szabad másra asszociálni ... Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:07:04 am írta Promega » Naplózva

Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #1051 Dátum: 2007. március 09. 16:34:55 pm »

Szabad, de azért ne hülyeségre.... Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:07:19 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #1052 Dátum: 2007. március 10. 10:00:19 am »

ja és úgy lett ráhegesztve az a csődarab ... az lehet. de attól még szabad másra asszociálni ... Tongue
Pohártartó Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:07:32 am írta Promega » Naplózva
bmw02

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81



« Válasz #1053 Dátum: 2007. március 10. 18:42:47 pm »

Üdv!
Valaki meg tudja mondani,hogy E21-be melyik a legrövidebb difi?
Esetleg lenne eladó is?? Elég lenne csak áttétel!
Előre is kössz!
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1054 Dátum: 2007. március 10. 18:49:46 pm »

Tudtommal a 315 a legrövidebb és van itthon 1, rajta féltengellyel Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:07:46 am írta Promega » Naplózva

Bence
bmw02

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81



« Válasz #1055 Dátum: 2007. március 10. 18:52:05 pm »

Helló!
De mekkora ??
4.11 vagy rövidebb??
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1056 Dátum: 2007. március 10. 19:19:05 pm »

A 315 4,10 vagy 4,11. Annál rövidebb utcai kivitelben nem volt.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:07:57 am írta Promega » Naplózva

Főmordor.
bmw02

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81



« Válasz #1057 Dátum: 2007. március 10. 19:22:43 pm »

Köszönöm!
Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #1058 Dátum: 2007. március 10. 20:20:33 pm »

A 315 4,10 vagy 4,11. Annál rövidebb utcai kivitelben nem volt.
Én ógy tudom hogy volt 4,44 is 315-ben
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:08:08 am írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #1059 Dátum: 2007. március 10. 20:46:39 pm »

Adataim szerint 315-ben 4.1 és 3.9 volt. Viszont 02-esekben létezett 4.4, de nagyon ritka és kis átalakításra szükség van, hogy e-21 alá lehessen tenni.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:08:20 am írta Promega » Naplózva
bmw02

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81



« Válasz #1060 Dátum: 2007. március 10. 21:21:17 pm »

02-esben 4.11 volt!
Nekem 02-esem van,de E21-es sperr-em/3.45/.Ebbe kellene nekem a 4.11-es áttétel!
A 02-esét nem lehet belerakni!!Ez a bajom
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1061 Dátum: 2007. március 10. 21:25:21 pm »

Miért nem? Úgy tudtam, hogy a régi e21 és 02-es diffi között nincs különbség.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:08:39 am írta Promega » Naplózva

Főmordor.
bmw02

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81



« Válasz #1062 Dátum: 2007. március 10. 21:32:46 pm »

Kivülről semmi különbség,belül van helyhiány!
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #1063 Dátum: 2007. március 10. 23:35:14 pm »

Már volt többféle kombinációm, többek között 4.11-es áttel sperrel, e-21 házban. Jelenleg 4.75, 02 házban, de e-21 bódéban. Az öntvény között nincs különbség, a kihajtás és a hátlap viszont más. Akkor most hol a gond?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:08:50 am írta Promega » Naplózva
bmw02

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81



« Válasz #1064 Dátum: 2007. március 11. 17:29:25 pm »

T.Boge         
A gond az ott van,hogy az e21-es sperrnek vastagabb a csapágyazása,
meg a fene tudja milyen méret más!
A lényeg az,hogy a váltókészitő szaki azt mondta,hogy nem lehet a 02-es
áttételt e21-es sperrbe átrakni!Viszont a sperrt sem lehet a 02-es difibe berakni.
Kérdésem a következő:
Te hogyan oldottad meg?
Hogy csináltál 4.75-öt???
Előre is köszönöm a válaszod!
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #1065 Dátum: 2007. március 11. 21:57:48 pm »

A 4.75 kérdése egyszerű. Életemben 2 szer volt oltári mákom, ha BMW-s cuccot vásároltam. Na ez volt az egyik:) Sok máskor meg orális sex volt:(
Nem létezett ilyen utcaiban, csak a versenysportban, de csak és kizárólag oda való. Mikor járattam az új motort, másnap versenyem volt és elmentem estétől reggeleig autózni, utána olajcsere. Hát vazze szétment a fejem. kb. 90-nél 4000-et forog 5.-ben. Nem hiszem, hogy erre vágynál.
Ha nem csak és kizárólag versenyezni szeretnél, jó lesz Neked a 4.11.
A mostani sperem 02-ből származik, ezért kapott egy e-21 hátlapot és a kihajtás lett átvarjálva. A 02-es, csavaros rögzítésű féltengelycsonkjaira lett készítve egy e-21 menesztőtárcsa, így gond nélkül rácsavarozhatom az e-21 első szériás féltengelyt, azzal az átalakítással, hogy nem 8-as, hanem 10-es csavarok trónolnak benne.
Karell Gott tesó spere épp nálam van nagy generálon, Neki is 02-spere van, de itt a gyári 02 menesztő alá be van téve egy e21 furatkörő tárcsa, hogy össze tudja csavarozni a féltengelyeket.
Ebből adódik, hogy tulajdonképpen 02-sperbe, vagy ha úgy tetszik difibe még nem raktam e21 áttételt. Lehet hogy nem is lehet, nem próbáltam. Az tény, hogy a 02 sper sokkal jobb, mint az e21!!!
Ráadásul már 2 fajta 02 sperrel is találkoztam.
Az én elgondolásom:
1. Végy egy e21 spert, végy egy 4.11-et és rakasd össze....nem csak én tudom összerakni, viheted máshová is, majd alakítsd át a féltengelykihajtást.
2. A meglévő 02 spered mellé keress egy BMW 1500 vagy 1600 esetleg 16002ből származó difit (a 02 clubban jobban tudják mint én, hogy melyikben keresd) és már van is egy 4.11-ed, esetleg 4.40-ed. Azután párosíts össze.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:09:21 am írta Promega » Naplózva
bmw02

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81



« Válasz #1066 Dátum: 2007. március 12. 09:55:38 am »

Köszönöm a választ!
Én hegyi-re csinálom a 02-est!
E21-es sperrt vettem,most csinálnak 70%-körülit belőle,már szereztem 4.11-et bele de hegyre
jobb lenne rövidebb.
02-es difim az van pár darab!
nem adjátok el a 02-es sperrt???  szebben mutat 02-esben,nektek meg odaadom az e21 -esét
Üdv!
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #1067 Dátum: 2007. március 12. 23:13:26 pm »

Mint azt már mondtam, ez nem utcai áttétel és nem utcai sper. Nem hiszem, hogy valaha találnék ilyet, ezért nem tervezem, hogy megválnék tőle. Az áttétel igényed hegyre jogos, a 4.40 jobb lenne. A szégyentáblán szerepel egy muki, neki van 4.40-e, de vigyázz vele, nem túl korrekt alak. Persze lehet hogy csak véletlenül pár embernek rossz a tapasztalata, de ezk tények.
Ha megtartod a gyári 4 lamellát (2 álló, 2 forgó), az szerintem kevés lesz. Én nagyobb teljesítménynél és nagyobb zárási értéknél már a csak a 8 lamellát csinálom. Gondold el, 2 db 2.2mm-es lemez adja át a terhet a féltengelyeknek, azaz oldalanként 1!!!! Ez szerintem nagyon kevés.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:10:59 am írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #1068 Dátum: 2007. március 18. 07:47:33 am »

Behelyeztük a motort Realdrift kollégával Smiley


* DSC03427_resize.JPG (156.09 KB, 800x600 - megtekintve 618 alkalommal.)

* DSC03438_resize.JPG (181.65 KB, 800x600 - megtekintve 871 alkalommal.)
Naplózva
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #1069 Dátum: 2007. március 18. 10:05:38 am »

Brutál!! Wink Cool
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:11:31 am írta Promega » Naplózva
Lütyő1
Vendég
« Válasz #1070 Dátum: 2007. március 18. 13:32:01 pm »

Fűnyíró?Roll Eyes))
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:11:38 am írta Promega » Naplózva
stasis
Vendég
« Válasz #1071 Dátum: 2007. március 18. 13:56:11 pm »

Behelyeztük a motort Realdrift kollégával Smiley


Szia,

Ez az a motor, amire gondolok ?
Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #1072 Dátum: 2007. március 18. 15:27:02 pm »

Mire gondolsz?  Ez a M54b30 24v Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:11:50 am írta Promega » Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #1073 Dátum: 2007. március 18. 18:31:20 pm »

Behelyeztük a motort Realdrift kollégával Smiley

De jó zsiráfod van. Ha majd hozod vissza ne akaszd le róla a motort!
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #1074 Dátum: 2007. március 18. 18:57:44 pm »

Behelyeztük a motort Realdrift kollégával Smiley


Raj!
Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #1075 Dátum: 2007. március 18. 19:31:27 pm »

De jó zsiráfod van. Ha majd hozod vissza ne akaszd le róla a motort!
Már leakasztottam. Smiley Most került fel a Boge féle (köszi) lendkerék ami 4.7Kg az eredeti 11.4Kg helyére.


* DSC03435_resize.JPG (135.92 KB, 640x480 - megtekintve 734 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:12:30 am írta Promega » Naplózva
Lütyő1
Vendég
« Válasz #1076 Dátum: 2007. március 18. 19:38:31 pm »

Ebben a motortérben nem kell a kocsi alá nyúlni, ha kiesik egy kulcs a kezedből..Roll Eyes)
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:12:40 am írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #1077 Dátum: 2007. március 18. 20:01:00 pm »

Ugyan már ebben még rengeteg hely van. Az e12ben a fél motort ki kell szedni ha valami belehull.


* DSC00642_resize.JPG (135.24 KB, 640x480 - megtekintve 731 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:12:54 am írta Promega » Naplózva
Lütyő1
Vendég
« Válasz #1078 Dátum: 2007. március 18. 20:25:05 pm »

De még nincs is kész..Roll Eyes)
Az E12-t meg már jó lenne belülről megtapasztalni..Roll Eyes)Zacsikat viszek...Smiley)
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:13:10 am írta Promega » Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #1079 Dátum: 2007. március 18. 21:09:13 pm »

Behelyeztük a motort Realdrift kollégával Smiley


hali !

tutkoo !! eleg szep lett,mennyi idos a motor?
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!