CápaBMW fórum
2024. április 27. 19:40:33 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2326826 alkalommal)
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #1140 Dátum: 2007. március 29. 16:47:41 pm »

Kulturáltan néz ki. Mennyivel egyszerűbb egy bevásárló kocsira (csak elől hajt) csinálni hengerenkéntit:(((
Az 1 méter már tényleg nagyon sok.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:29:03 am írta Promega » Naplózva
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #1141 Dátum: 2007. március 29. 17:28:56 pm »

Boge Mester!

Elgondolkoztam rajta, hogy motrotartó bakkénk bedobnék egy pár nemmeremittleírnifülketartóbakot Smiley Sokak használják, nekik bevált ..... Szeretném megtudni erről a véleményedet! Smiley

Még1 kérdés: Régebben beszéltünk rugó gyártatásról! Ugye jól emléxem hogy Te tudsz ilyet intézni?! Arra lennék kíváncsi, hogy ennek kb. mennyi az átfutási ideje a rendeléstől a kézhezvételig?

..:::Üdv: F.
Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #1142 Dátum: 2007. március 29. 17:42:46 pm »

IFA? Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:29:21 am írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #1143 Dátum: 2007. március 29. 17:44:34 pm »

Akinek automata váltós kocsija van, az kussoljon ebben a topicban! Tongue Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:29:31 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Sabc
Vendég
« Válasz #1144 Dátum: 2007. március 29. 17:49:14 pm »

miért is? jaa, mert ciki hogy begyaláznám az überdriftmobilt az automatával is... aha, értem.

Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:29:43 am írta Promega » Naplózva
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #1145 Dátum: 2007. március 29. 18:00:33 pm »


Idézet
IFA? Grin

 Roll Eyes  Roll Eyes
Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #1146 Dátum: 2007. március 29. 18:28:49 pm »

tudtok pontos méreteket erről a motorbakról?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:29:54 am írta Promega » Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1147 Dátum: 2007. március 29. 19:12:55 pm »

Akinek automata váltós kocsija van, az kussoljon ebben a topicban! Tongue Tongue
Fogsz te még egy nagyot csodálkozni azon az automata váltós autón  Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:30:04 am írta Promega » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Vendég
« Válasz #1148 Dátum: 2007. március 29. 19:55:10 pm »

Hát igen, ezért mondtam korábban, hogy aki nem próbált egy jó automatásat, az nem tudja, milyen..Roll Eyes) Mondjuk az ÖVÉ az egy szpeccciálisshthéma lesz..Roll Eyes)
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:30:14 am írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #1149 Dátum: 2007. március 29. 20:02:19 pm »

miért is? jaa, mert ciki hogy begyaláznám az überdriftmobilt az automatával is... aha, értem.
Grin
Inkább az a ciki, hogy majdnem az árokba gyaláztad be. Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:30:31 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 725



« Válasz #1150 Dátum: 2007. március 29. 20:04:53 pm »

Ez bárkivel előfordul.......   grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:30:41 am írta Promega » Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
Sabc
Vendég
« Válasz #1151 Dátum: 2007. március 29. 20:59:48 pm »

Na igen, aki úgy megy 335i-t kipróbálni, hogy belekormányozza az árokba, az húzza be fülét-farkát. Tongue Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:31:01 am írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #1152 Dátum: 2007. március 29. 21:03:43 pm »

A kedves tulaja kormányozta be az anyósülésről, mert úgy gondolta, Ő majd onnan ellenkormányoz.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:31:15 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Sabc
Vendég
« Válasz #1153 Dátum: 2007. március 29. 21:06:39 pm »

Legalább ne magyaráznád meg. Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:31:25 am írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #1154 Dátum: 2007. március 29. 21:11:17 pm »

Az tök mind1 hogy te mit hiszel, mert te nem voltál ott.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:31:37 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Sabc
Vendég
« Válasz #1155 Dátum: 2007. március 29. 21:20:12 pm »

Jó, akkor ezt a kört én nyertem. Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:31:55 am írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1156 Dátum: 2007. március 29. 21:28:33 pm »


Hát igen, ezért mondtam korábban, hogy aki nem próbált egy jó automatásat, az nem tudja, milyen..Roll Eyes) Mondjuk az ÖVÉ az egy szpeccciálisshthéma lesz..Roll Eyes)

Miért is?
Naplózva

Főmordor.
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1157 Dátum: 2007. március 29. 21:33:15 pm »

miért is? jaa, mert ciki hogy begyaláznám az überdriftmobilt az automatával is... aha, értem. Grin
Boogie!
Ne beszélj hülyeséget! Te is tudod, hogy ugyanaz az autó autómatával soha sem megy úgy, mint kézivel. Ne egy 520 kéziváltóst akar legyorsulni 535iA val!
Ha meg a motorsportnál tartunk, akkor az automata váltó hátránya nem gyorsulásnál nagy hanem fékezésnél, mondjuk kanyaronként 1 másodperccel.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:32:30 am írta Promega » Naplózva

Főmordor.
Sabc
Vendég
« Válasz #1158 Dátum: 2007. március 29. 21:36:48 pm »

Ne nekem, nem én kezdtem. Smiley
Motorsportolni nyilván nem automatával akarnék.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:32:53 am írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1159 Dátum: 2007. március 29. 21:40:46 pm »

Ja tényleg. Smiley
Mondjuk 1 sportról tudok, ahol előszeretettel használják az automatát. A sivatagi terep rallykon, mert a többszáz NM nyomatékot egy automata váltó sokkal finomabban tudja levinni a laza talajra, mint a sima kuplung.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:33:05 am írta Promega » Naplózva

Főmordor.
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #1160 Dátum: 2007. március 29. 22:49:02 pm »

Az Ifa fülke bakot a zsigulisok kezték el erőltetni. Köztudott, hogy a 4 hengeres kocsik (meg még az összes többi) mocija sok vibrációt kelt. Ellenben a sor 6 hengeresé nem. Szóval a 4 hengeresek motortartó bakjai elég lágyak. Agresszív vezetésnél, főleg hirtelen teherváltásoknál nagyot kap a gumibak, amitől előbb-utóbb szétesik. A rugós-kapcsos kipuffok sem díjazzák a lágy gumibakot, szóval versenysportban felejtős. Helyette mi van a szoci országunkban olcsón??? Most már E30 6 henger gumibak (ez van nekem), de régen Ifa fülkebak. 12-es menetes szár áll ki belőle, kb 10 cm átmérőjű és marha kemény. 6 hengerhez ideális. Én nem vettem ilyet, mert sokkal nehezebb a gyári BMW 6 henger baknál:) Nekem ügye 4 henger van, tehát ráz is rendesen, de ki a francot érdekel, nem limuzin ez!
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:04:09 am írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #1161 Dátum: 2007. március 29. 22:49:49 pm »

Ohh épp most léptem az 1000-es táborba:)
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:04:42 am írta Promega » Naplózva
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #1162 Dátum: 2007. március 29. 23:06:54 pm »

Nagyon köszönöm a választ!! Amúgy ha jól sejtem valamelyest 'alacsonyabb' a szóbanforgó bak mint a gyáir e12 bár 1Xre nem volt még a kezemben a kettő..... Max 1-2 centiről van szó... Az ugye nem okozhat problémát hogy néhány centit lejjebb kerül a motor ??!! Az átmérője valóban nagyobb, de szerintem el kell hogy férjen, de még megnézem.... Rugós kipuff nem lesz Smiley viszont hirtelen terhelésváltás igen könnyen előfordulhat Grin Szóval ha azt mondod hogy oké, akkor beújítok Cheesy
A korábban feltett kérdésemre a rugó támában esetleg tudsz valamit mondani ?

« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:04:56 am írta Promega » Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1163 Dátum: 2007. március 29. 23:28:51 pm »

Azért vigyázz azzal az 1-2 centivel,mert ha a motor lejjebb van,akkor a váltó más szögben áll --->feszülő hardy---> kardán rázás---> hardy szakadás--->sok felesleges elfecsérelt idő és pénz.
Én mindig azt mondom,hogy a gyári mérnökök százai nem véletlenül tervezték olyanra,amilyen Smiley Ezt mindig szem előtt kell tartani,ha építget az ember.
A te esetedben lehet más a bak,keményebb,stb,de a magassága ne nagyon térjen el. Esetleg 5mm,de törekedj a gyári magassághoz akár alátét fémpogácsával,vagy bármivel. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:05:36 am írta Promega » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #1164 Dátum: 2007. március 29. 23:34:36 pm »

Pont ezért kérdezek, mielőtt cselekszek Wink Köszi a jó tanácsot Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:08:42 am írta Promega » Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1165 Dátum: 2007. március 29. 23:45:09 pm »

Hajrá Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:09:04 am írta Promega » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #1166 Dátum: 2007. március 30. 08:41:05 am »

Tutira nem alacsonyabb a gyári 6 henger baknál, sőt!!! Viszont 12-es a szára, a gyári viszont csak 10-es. Nézd meg ven-e hely nagyobb furatnak a motortartón, mert nekem nem volt. Rugó terén bonyolult a kérdés, jobban teszed, ha keresel egy fasza gyereketm, aki otthonosan mozog az alkatrész bázisban (Bárdi, Unix, stb) és kikeresel egy jó fajtát. Segíthetek Neked én is, de ahoz tudnom kell a gyári méreteket: rugó hossz, átmérő, anyagvastagság, menetszám. Ja és milyen keményet szeretnél? Én diftre behegesztenék egy 2 collos csövet:) A ráknak oda rugózás, csak a baj van vele. Na jó max egy présgép rugó, de semmi finomabb.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:09:31 am írta Promega » Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #1167 Dátum: 2007. március 30. 20:23:01 pm »

Na akkor a saválló cső megoldva!!!
Tegnap egy tehénfejőgép készitő gyárban melóztam!!
Na egyből levettem az egyik gyereket egy nagy darab 60-as csőre! Cool
Még a csati is rajtamaradt!!!



* Kép494.jpg (92.7 KB, 1200x1600 - megtekintve 585 alkalommal.)
Naplózva

steffe
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #1168 Dátum: 2007. március 30. 20:29:45 pm »

és ebből motorsportos tehénfejő rendszer lesz? Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:10:04 am írta Promega » Naplózva

steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #1169 Dátum: 2007. március 30. 20:46:33 pm »

Nem ebből lesz a motorsportos direktszürő csövem!!!!
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:10:11 am írta Promega » Naplózva

steffe
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!