CápaBMW fórum
2024. április 26. 10:44:14 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2325712 alkalommal)
AYT E21
cápi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 614



« Válasz #480 Dátum: 2006. december 06. 21:33:09 pm »

Köszi a hesznos infokat. Tehát az L-jetből nem marad semmi?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:27:27 pm írta Promega » Naplózva

m10b20 L-jet
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #481 Dátum: 2006. december 06. 21:54:57 pm »

mi volt eddig rajta? Ljet?
Abbol max a kábelköteget lehet felhasználni Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:36:05 pm írta Promega » Naplózva
AYT E21
cápi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 614



« Válasz #482 Dátum: 2006. december 06. 22:07:14 pm »

Akkor a projekt egyelőre tényleg csak fejben létezik tovább.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:36:18 pm írta Promega » Naplózva

m10b20 L-jet
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #483 Dátum: 2006. december 06. 22:59:43 pm »

Köszi a hesznos infokat. Tehát az L-jetből nem marad semmi?
Meg lehet oldani L-jettel is.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:36:31 pm írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #484 Dátum: 2006. december 06. 23:13:02 pm »

Tényleg? Mesélj! Inni fogjuk a szavaidat Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:36:56 pm írta Promega » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
AYT E21
cápi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 614



« Válasz #485 Dátum: 2006. december 07. 09:20:22 am »

Én is így tudtam. Csak vagy nagyobb injektorok kellenek, vagy meg kell növelni az üzemanyagnyomást, és a vezérlő egységet ennek megfelelően át kell hangolni.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:37:10 pm írta Promega » Naplózva

m10b20 L-jet
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #486 Dátum: 2006. december 07. 15:09:01 pm »

a 02-esek turbóval is készültek, azé nem lenne jó?

Azok kugelfischer befecskendezővel készültek és az meg kurva ritka, meg zabál mint a disznó.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
g

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 140


Az ördög jobb és bal keze


« Válasz #487 Dátum: 2006. december 07. 15:58:35 pm »

m10b20i
Én inkább v.mi ilyesmire szavazok...




Block 2l (vorher 1,8l)
- Kopf überarbeitet (größere Ventile, polierte Kanäle, 304°Schrick Nocke)
- 45er Weber mit offenen Trichtern
- Fächerkrümmer mit Abarth Sportauspuffanlage
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:37:37 pm írta Promega » Naplózva

Ősállat...
AYT E21
cápi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 614



« Válasz #488 Dátum: 2006. december 07. 20:17:10 pm »

Ilyen van otthon kettő garnitúra is (1 weber és 1 dellorto garn.), de valami érdekesebbre gondoltam.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:37:50 pm írta Promega » Naplózva

m10b20 L-jet
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 725



« Válasz #489 Dátum: 2006. december 07. 20:22:32 pm »

Hehh!!!

Itt is felütötte arcát a turbóbetegség.......
Kicsit ittam,szóval szorry az elkövetkezendőkért.
Nem tudom kissé nagy divat lett ez a turbósivító lóf..sz.....
Én erős szívót,oder feltöltésben kompresszort.Ez kiszámíthatóbb és kezelhetőbb mint a turbó.
Sztem.
3000-ig semmi azt rotty vazzeg.Besza..sz mire észbekapsz mit kell tenned....
KOMPRESSZOR GYEREKEK,KOMPRESSZOR!
Alacsonyabb fordulattól tölt,és jóval kezelhetőbb sztem mint a turbinya.
A másik viszont ,hogy ritkább és semmivel sem olcsóbb sőt!!!
A gyártási pontosság,és a működésből adodó felépítés miatt jóval több az ára mint egy 3-ad rendű turbónak.
Ennyi röviden.
 PEACE!!!!
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
AYT E21
cápi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 614



« Válasz #490 Dátum: 2006. december 07. 20:31:21 pm »

Te lehet, hogy tényleg ittál, mert nem pontosan értem, hogy melyik a ritkább??? melyik a drágább??? melyiket könnyebb...Huh Mi?HuhHuh??
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:38:26 pm írta Promega » Naplózva

m10b20 L-jet
realdrifte21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Válasz #491 Dátum: 2006. december 07. 20:55:10 pm »

Csatlakozom szláv származású dalénekes kollégához.A turbo megvalósítása használható módon sok idő és sok energia(LÓVÉ).A lényeg a megfelelő légmennyiséghez a kellő benya.A kompressor sokkak szimplább,legalábbis a telepítést illetően.Itt is meg kell oldani a megfelelő benya-levegő arányt terheléshez hangolva.Ez az okosság benne.Nyomást csinálni a bableves is tud,csak a végeredmény a lényeg.MÉRŐPAD!A tanultabbaknak DYNO!

  U.I.:Én is ittam,de nem kevesetmeg leüvöltőttem az anyós haját...
Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #492 Dátum: 2006. december 07. 20:57:48 pm »

Hát ez kurva jó Grin A péntek már csak ilyen ivós Cheesy

"Leüvöltöttem az anyós haját"

Ez hatalmas.. Grin

(én nem ittam) még........
Naplózva
Bon
Vendég
« Válasz #493 Dátum: 2006. december 07. 20:59:21 pm »

csütörtök van
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:40:13 pm írta Promega » Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #494 Dátum: 2006. december 07. 21:01:16 pm »

Hoppá. Most, hogy mondod télleg. Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:40:22 pm írta Promega » Naplózva
realdrifte21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Válasz #495 Dátum: 2006. december 07. 21:01:59 pm »

Inni holnap fogok a céges karibulin rendesen.

A feltöltéses motoroknál a lényeg és legfontosabb tényező a vezérlőelektronika.A gyári nem képes kezelni a beérkező jeleket,vagy legalábbis nem a megfelelő módon.

 
Naplózva
AYT E21
cápi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 614



« Válasz #496 Dátum: 2006. december 07. 21:03:51 pm »

Most már én is ittam. (Egri bikavér)
Naplózva

m10b20 L-jet
AYT E21
cápi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 614



« Válasz #497 Dátum: 2006. december 07. 21:05:00 pm »

A kompresszort eszik vagy isszák?
Naplózva

m10b20 L-jet
realdrifte21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Válasz #498 Dátum: 2006. december 07. 21:09:34 pm »

A mechanikus feltöltés az eredeti.A turbo csak késöbb lépett be az autózás világába a bonyolultsága miatt.De én inkább iszom!
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #499 Dátum: 2006. december 07. 21:10:56 pm »


Én inkább v.mi ilyesmire szavazok...




Block 2l (vorher 1,8l)
- Kopf überarbeitet (größere Ventile, polierte Kanäle, 304°Schrick Nocke)
- 45er Weber mit offenen Trichtern
- Fächerkrümmer mit Abarth Sportauspuffanlage

Én is ezt pártolom, de a Schrick tengelyhez kell rugósor, módosított égéstér, gyujtás, fokolókerék....
Csak a tengely 150, a 45-ös karbi minimum ennyi, a többit nem is sorolom. Ez is drága mulattság, de tény hogy a hangja mindenért kárpótol. Tanusíthatom:) A turbósok hangja nekem nem tecc. Bár már ültem egy olyanban, hogy azt hittem mozdonygépház, vagy valami ilyesmi: tolós váltó, kattógó sper, szelep le-le fúj, turbó visít, valóságos orgia volt. Tudod, mintha 3 nő szájbaszekszuálna vagy valami ilyesmi.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:41:43 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #500 Dátum: 2006. december 07. 21:12:52 pm »

Egyébként a bécsi úti 02 temetőben van egy eladó kugelfisher garnitúra talán 80-ért. Egy ex rallycross versenyző szerint ez illett a legjobban az m10-hez. Verte a 45-öst és a turbót (gyári) is. Tény hogy kissé iszákos volt....
Naplózva
realdrifte21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Válasz #501 Dátum: 2006. december 07. 21:16:26 pm »

Ezek mind kicsi emberkék kicsi autói.A nekem való:E28 M535i V8 KOMPRESSOR!
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #502 Dátum: 2006. december 07. 21:25:03 pm »

Óh te szerény:)
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:42:03 pm írta Promega » Naplózva
realdrifte21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Válasz #503 Dátum: 2006. december 07. 21:31:25 pm »

Az M535i már megvan,ha nem vesztem el a héten egy fogadáson.1986 M535i achatgrünmetallick.
Naplózva
realdrifte21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Válasz #504 Dátum: 2006. december 07. 21:34:06 pm »

De ez mind csak kókányolás lesz...
Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #505 Dátum: 2006. december 07. 21:37:28 pm »

Az M535i már megvan,ha nem vesztem el a héten egy fogadáson.1986 M535i achatgrünmetallick.

Képet:-)

Felteszed fogadásra? Fogadunk? Grin
Naplózva
realdrifte21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Válasz #506 Dátum: 2006. december 07. 21:39:15 pm »

Sajnálatodra a fogadás már megköttetett.Az eredmény egy ultrahangvizygálattol függ.
Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #507 Dátum: 2006. december 07. 21:43:40 pm »

Sajnálatodra a fogadás már megköttetett.Az eredmény egy ultrahangvizygálattol függ.

Képet attól még tehetsz róla Smiley
Naplózva
realdrifte21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Válasz #508 Dátum: 2006. december 07. 21:45:23 pm »

Talán majd holnap.Ma már nem akarok megmozdulni.
Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #509 Dátum: 2006. december 07. 21:50:16 pm »

Oks. Mikorra tervezitek a projectet?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:44:29 pm írta Promega » Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!