CápaBMW fórum
2024. április 18. 07:22:47 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2320147 alkalommal)
Begi
Vendég
« Válasz #750 Dátum: 2007. február 02. 12:05:58 pm »

Lehet, hogy nem kamu:

http://www.boosthead.com/installation_docs/doc24.htm
Naplózva
Begi
Vendég
« Válasz #751 Dátum: 2007. február 02. 12:40:02 pm »

Ugyanaz, kicsit komolyabb kivitelben:


* 0406tur_04z+nissan_altima+electric_supercharger.jpg (128.35 KB, 640x480 - megtekintve 542 alkalommal.)
Naplózva
Begi
Vendég
« Válasz #752 Dátum: 2007. február 02. 12:45:36 pm »

Technikai követelmények: alapfokú mechanikus, fejlett elektronikai szaktudás, 8+ óra beszerelés cápába
Naplózva
kopter

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



« Válasz #753 Dátum: 2007. február 02. 13:50:16 pm »

Technikai követelmények: alapfokú mechanikus, fejlett elektronikai szaktudás, 8+ óra beszerelés cápába

Nekem egy kicsit sántít a dolog. Az autóban minden elektromos készülék levesz a teljesítményből, ugyanis az akkumulátort a generátor tölti, a generátort meg a motor forgatja. És egy full terheléssel üzemelő generátort nem is olyan könnyű forgatni. Magyarul: 10-15 másodpercig egy kis +teljesítmény, 6-10 percig egy kis -teljesítmény. Nekem ez biztos nem érne meg 300ezret.
Naplózva
Begi
Vendég
« Válasz #754 Dátum: 2007. február 02. 14:18:55 pm »

Jogos a felvetés:

Alul kis betűvel oda van írva, hogy az energia makacs dolog, a semmiből nem lehet előteremteni, ezért legalább hetente kétszer a garázsban csatlakoztatni kell az elektromos hálózathoz és néhány órán át tölteni kell a telepeket. Én nem hiszem, hogy kamu, csak azt nem tudom, hogy nem éri-e meg jobban egy normál turbo.
Naplózva
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #755 Dátum: 2007. február 02. 15:05:27 pm »

Érdekes dolog .... De hogyan kap több benzint a motor, és mi vezérli ?? Mert az egy dolog, hogy több levegőt présel a mociba, nade attól még nem fog több benyát kapni ?!?! Huh
Naplózva
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 725



« Válasz #756 Dátum: 2007. február 03. 10:24:10 am »

Na az látod már egy másik kérdés.
Gondolom ezen cégnek van chip-je is ,de ha nem biztos kapcsolatban áll egyel aki megírja hozzá a megfelelőt.
De az én véleményem az,hogy egy ilyen elektomos ketyere nem vmi tutti,a Begi által felvázolt dolgok miatt.Gondolok itt a kábelezés,akksi,védelem stb.-re.Az sem semmi azért.
Én személy szerint maradnék inkább a mechanikus részénél.Ott is megoldható a kompresszor ki be kapcsolása, ha épp nem kell a +nyomaték,meg a paci.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:37:24 pm írta Promega » Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #757 Dátum: 2007. február 03. 11:34:28 am »

Érdekes dolog .... De hogyan kap több benzint a motor, és mi vezérli ?? Mert az egy dolog, hogy több levegőt présel a mociba, nade attól még nem fog több benyát kapni ?!?! Huh

Most lehet, hogy hülyeséget írok, de ha több levegőt szív a motor, jelen esetben nyom a feltöltő, akkor azt a légtömegmérő méri és több üzemanyagot küld, nem?
Naplózva

Főmordor.
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #758 Dátum: 2007. február 03. 12:17:28 pm »

Végüli egy darabig igen. Kicsit utánna számoltam a 6psi az olyan 0,4bar nemtudom, hogy ezt kiszolgálja-e a gyári AC, injector stb. Huh Nem vagyok biztos benne.... Én pl. amit láttam egyszer egy utólag turbósított M10B18 az is realativ alacsony nyomáson üzemelt (0,5~0,6 bar) az sem gyári vezérléssel ment már hanem asszem VEMS-el, (de lehet, h rossz a példa) Smiley .... Meg némi csúsztatást érzek abban is amit itt ír: " ... és egy 3000ccm-es motort 10-15 mp-re kb 400 lóerősre tud pumpálni."  <--- Ehhez szerintem nagyobb nyomás szükséges mint 0,4 bar ....
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:38:14 pm írta Promega » Naplózva
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274


« Válasz #759 Dátum: 2007. február 03. 12:40:19 pm »

Vki igazán kifejthetné, hogy szerinte miért jó felpolírozni a szívócsonkot. A hatása ugyanis nagyrészt mentális. Ha jobban belegondol az ember, akkor rájön, hogy miért.
Naplózva
AYT E21
cápi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 614



« Válasz #760 Dátum: 2007. február 03. 13:04:13 pm »

Végüli egy darabig igen. Kicsit utánna számoltam a 6psi az olyan 0,4bar nemtudom, hogy ezt kiszolgálja-e a gyári AC, injector stb. Huh Nem vagyok biztos benne.... Én pl. amit láttam egyszer egy utólag turbósított M10B18 az is realativ alacsony nyomáson üzemelt (0,5~0,6 bar) az sem gyári vezérléssel ment már hanem asszem VEMS-el, (de lehet, h rossz a példa) Smiley .... Meg némi csúsztatást érzek abban is amit itt ír: " ... és egy 3000ccm-es motort 10-15 mp-re kb 400 lóerősre tud pumpálni."  <--- Ehhez szerintem nagyobb nyomás szükséges mint 0,4 bar ....
Mi az a VEMS? smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:38:57 pm írta Promega » Naplózva

m10b20 L-jet
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #761 Dátum: 2007. február 03. 13:19:37 pm »

Full írható motorvezérlő elekrtonika, mint pl. DTA,vagy MoTeC  //ha ezek mondanak valamit =]//
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:39:09 pm írta Promega » Naplózva
AYT E21
cápi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 614



« Válasz #762 Dátum: 2007. február 03. 13:30:16 pm »

És ezeket ki gyártja, vagy honnan lehet beszerezni, és mit kérnek el ezekért? (Bocs a primitívnek tűnő kérdésekért, most tanulom a dolgokat.)
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:39:33 pm írta Promega » Naplózva

m10b20 L-jet
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #763 Dátum: 2007. február 03. 13:59:39 pm »

A fent említett cégek gyártanak ilyet Smiley Be lehet szerezni itthon is, de ált. kint olcsóbb. Hogy mit kérnek el ezekért?? Elég komoly összegeket Smiley  Most, hogy szóba került én is nézegettem, pl MoTeC-et nemigen találtam 400.000 alatt, de van milla körül is.... Itthon talán a VEMS a legelérhetőbb, az ára asszem olyan 100 és 200.000 között van.... Szóval nem olcsó játék, és akkor még valakinek programozni is kell az autót Smiley Vannak más persze olcsóbb megoldások is, a motorvezérlés módosítására.... //a gyárit is be lehet csapni Cheesy //

Kicsit elkanyarodtunk a témától, kíváncsi lennék a többieknek mi a véleménye erről az elektromos feltölő okosságról ?!
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:39:49 pm írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #764 Dátum: 2007. február 03. 17:34:00 pm »

Vki igazán kifejthetné, hogy szerinte miért jó felpolírozni a szívócsonkot. A hatása ugyanis nagyrészt mentális. Ha jobban belegondol az ember, akkor rájön, hogy miért.

Kifejtenéd, hogy miért rossz az, ha a gyári nyers öntvény sorjái nem állnak az útjában az üzemenyag keveréknek miközben megy a motor felé!
Naplózva

Főmordor.
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274


« Válasz #765 Dátum: 2007. február 03. 18:55:21 pm »

Nem a sorjáról beszéltünk, hanem a szívócsonk polírozásáról. Amit mindenki tükörre szokott csinálni.
Ha gondolkozol, akkor kitalálod, hogy miért nem jó, ha tükörre van polírozva a szívócsonk, ahol az üzemanyag keverék halad.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:40:15 pm írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #766 Dátum: 2007. február 03. 19:06:15 pm »

Nem is tükörpolírozásról beszéltünk. Bár még az is jobb, mint a gyári állapot.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:40:28 pm írta Promega » Naplózva

Főmordor.
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #767 Dátum: 2007. február 03. 20:05:45 pm »

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ELETRIC-SUPERCHARGER-WILL-FIT-ANY-VEHICLE_W0QQitemZ170072455745QQihZ007QQcategoryZ33741QQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting

Van ennek valami értelme?

Nem fogsz normális nyomást előállítani szerintem,  a fordulatszámtól való légmennyiség függést hogy oldja meg.

Inkább kérdezd Bogét az új szerzeményről Smiley Smiley
Tényleg semmi infó? Vagy ennyire hülyeséget kérdeztem?


Nem fogsz normális nyomást előállítani szerintem,  a fordulatszámtól való légmennyiség függést hogy oldja meg.

Inkább kérdezd Bogét az ój szerzeményről Smiley Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:40:52 pm írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #768 Dátum: 2007. február 03. 20:30:00 pm »

Zoli!
Már mondta. Ti hoztatok valamit?
Nem tud valaki képet linkelni egy olyan szerkezetről, amire az autó kasztniját ráfogatják és lehet gurítani meg dönteni?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:41:09 pm írta Promega » Naplózva

Főmordor.
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #769 Dátum: 2007. február 03. 20:33:09 pm »

Mike

Nekem van Autóborítóm igaz azzal nel lehet tolni az autót.
Ha kell kölcsönadom Smiley

Én a Bogéval voltam Smiley
Naplózva
Begi
Vendég
« Válasz #770 Dátum: 2007. február 03. 21:01:26 pm »

Baszki valaki avasson már be, úgy érzem magam mint egy hároméves gyerek a szülei hálószoba ajtaja előtt.
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #771 Dátum: 2007. február 03. 21:04:32 pm »

Majd az főilletékes beavat. Mi nem pletykálunk. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:41:27 pm írta Promega » Naplózva

Főmordor.
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #772 Dátum: 2007. február 03. 21:05:40 pm »

Mike

Nekem van Autóborítóm igaz azzal nel lehet tolni az autót.
Ha kell kölcsönadom Smiley

Én a Bogéval voltam Smiley

Megnézném a borítót. Nincs róla kép?

Tudom, hogy vele voltál, de azt mondta, hogy hoztok magatoknak is valamit.
Naplózva

Főmordor.
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #773 Dátum: 2007. február 04. 01:26:02 am »

Valamikor lefényképezem a borítót.
Über királyságot vettünk a Bogénak Smiley Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:41:44 pm írta Promega » Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #774 Dátum: 2007. február 04. 10:36:40 am »

Na most aztán itt és most Boge megvagy fenyegetve mert,nem árulod el mit sikerült szerezned!! grin
És a Himizoli is megvan fenyitve mert fedezi a segged!!! grin
Naplózva

steffe
Begi
Vendég
« Válasz #775 Dátum: 2007. február 04. 10:56:31 am »

mert fedezi a segged!
Dejó hogy nem kutyatenyésztő fórumon vagyunk, kissé félreérthető lenne... Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:42:05 pm írta Promega » Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #776 Dátum: 2007. február 04. 11:03:14 am »

Te állat!!! grin (vicc volt)
Amugy te tudod milyen titkok terjengenek itt??? Mert már annyira kiváncsi vagyok,hogy széjjelvág az ideg!!!
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:42:17 pm írta Promega » Naplózva

steffe
Begi
Vendég
« Válasz #777 Dátum: 2007. február 04. 11:05:45 am »

Hi-hi...
Nem tudok részleteket, csak hogy este minden kiderül...
Én is rohadtul várom! Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:42:29 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #778 Dátum: 2007. február 04. 17:55:33 pm »

...."valami bűzlik Dániában".....
akarom mondani az északi tenger partjánál


* DSC01631.JPG (48.33 KB, 1632x1224 - megtekintve 705 alkalommal.)
Naplózva
Begi
Vendég
« Válasz #779 Dátum: 2007. február 04. 18:12:13 pm »

Még képet, méééég!!!! Wink
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!