| 
			| 
					
						| AYT E21 
								cápi  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 614
								
								 | 
								|  | « Válasz #480 Dátum: 2006. december 06. 21:33:09 pm » |  | 
 
 Köszi a hesznos infokat. Tehát az L-jetből nem marad semmi? |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:27:27 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 
 m10b20 L-jet |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Himizoli1 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1252
								
								 | 
								|  | « Válasz #481 Dátum: 2006. december 06. 21:54:57 pm » |  | 
 
 mi volt eddig rajta? Ljet? Abbol max a kábelköteget lehet felhasználni   |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:36:05 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| AYT E21 
								cápi  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 614
								
								 | 
								|  | « Válasz #482 Dátum: 2006. december 06. 22:07:14 pm » |  | 
 
 Akkor a projekt egyelőre tényleg csak fejben létezik tovább. |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:36:18 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 
 m10b20 L-jet |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Kox 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1361
								
								 
								Powered by rozsda
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #483 Dátum: 2006. december 06. 22:59:43 pm » |  | 
 
 Köszi a hesznos infokat. Tehát az L-jetből nem marad semmi?
 Meg lehet oldani L-jettel is. |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:36:31 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 
 hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Miki 24V 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4171
								
								 
								30/ 402 20 24
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #484 Dátum: 2006. december 06. 23:13:02 pm » |  | 
 
 Tényleg? Mesélj! Inni fogjuk a szavaidat   |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:36:56 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 
 E12 520/6 -1978E12 520/6 -1979
 E12 520/6 -1980
 E28 525e
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| AYT E21 
								cápi  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 614
								
								 | 
								|  | « Válasz #485 Dátum: 2006. december 07. 09:20:22 am » |  | 
 
 Én is így tudtam. Csak vagy nagyobb injektorok kellenek, vagy meg kell növelni az üzemanyagnyomást, és a vezérlő egységet ennek megfelelően át kell hangolni. |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:37:10 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 
 m10b20 L-jet |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Kox 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1361
								
								 
								Powered by rozsda
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #486 Dátum: 2006. december 07. 15:09:01 pm » |  | 
 
 a 02-esek turbóval is készültek, azé nem lenne jó?
 Azok kugelfischer befecskendezővel készültek és az meg kurva ritka, meg zabál mint a disznó. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse |  |  | 
	| 
			| 
					
						| g 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 140
								
								 
								Az ördög jobb és bal keze
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #487 Dátum: 2006. december 07. 15:58:35 pm » |  | 
 
 m10b20i
 Én inkább v.mi ilyesmire szavazok...   Block 2l (vorher 1,8l) - Kopf überarbeitet (größere Ventile, polierte Kanäle, 304°Schrick Nocke) - 45er Weber mit offenen Trichtern - Fächerkrümmer mit Abarth Sportauspuffanlage |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:37:37 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 
 Ősállat... |  |  | 
	| 
			| 
					
						| AYT E21 
								cápi  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 614
								
								 | 
								|  | « Válasz #488 Dátum: 2006. december 07. 20:17:10 pm » |  | 
 
 Ilyen van otthon kettő garnitúra is (1 weber és 1 dellorto garn.), de valami érdekesebbre gondoltam. |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:37:50 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 
 m10b20 L-jet |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Karell Gott 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 728
								
								 | 
								|  | « Válasz #489 Dátum: 2006. december 07. 20:22:32 pm » |  | 
 
 Hehh!!!
 Itt is felütötte arcát a turbóbetegség.......
 Kicsit ittam,szóval szorry az elkövetkezendőkért.
 Nem tudom kissé nagy divat lett ez a turbósivító lóf..sz.....
 Én erős szívót,oder feltöltésben kompresszort.Ez kiszámíthatóbb és kezelhetőbb mint a turbó.
 Sztem.
 3000-ig semmi azt rotty vazzeg.Besza..sz mire észbekapsz mit kell tenned....
 KOMPRESSZOR GYEREKEK,KOMPRESSZOR!
 Alacsonyabb fordulattól tölt,és jóval kezelhetőbb sztem mint a turbinya.
 A másik viszont ,hogy ritkább és semmivel sem olcsóbb sőt!!!
 A gyártási pontosság,és a működésből adodó felépítés miatt jóval több az ára mint egy 3-ad rendű turbónak.
 Ennyi röviden.
 PEACE!!!!
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E21 323iE32 750iL
 E36 323iT
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| AYT E21 
								cápi  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 614
								
								 | 
								|  | « Válasz #490 Dátum: 2006. december 07. 20:31:21 pm » |  | 
 
 Te lehet, hogy tényleg ittál, mert nem pontosan értem, hogy melyik a ritkább??? melyik a drágább??? melyiket könnyebb...   Mi?   ?? |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:38:26 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 
 m10b20 L-jet |  |  | 
	| 
			| 
					
						| realdrifte21 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 46
								
								 | 
								|  | « Válasz #491 Dátum: 2006. december 07. 20:55:10 pm » |  | 
 
 Csatlakozom szláv származású dalénekes kollégához.A turbo megvalósítása használható módon sok idő és sok energia(LÓVÉ).A lényeg a megfelelő légmennyiséghez a kellő benya.A kompressor sokkak szimplább,legalábbis a telepítést illetően.Itt is meg kell oldani a megfelelő benya-levegő arányt terheléshez hangolva.Ez az okosság benne.Nyomást csinálni a bableves is tud,csak a végeredmény a lényeg.MÉRŐPAD!A tanultabbaknak DYNO!
 U.I.:Én is ittam,de nem kevesetmeg leüvöltőttem az anyós haját...
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| sixpack525i 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #492 Dátum: 2006. december 07. 20:57:48 pm » |  | 
 
 Hát ez kurva jó    A péntek már csak ilyen ivós   "Leüvöltöttem az anyós haját"  Ez hatalmas..   (én nem ittam) még........ |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Bon 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #493 Dátum: 2006. december 07. 20:59:21 pm » |  | 
 
 csütörtök van |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:40:13 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| sixpack525i 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #494 Dátum: 2006. december 07. 21:01:16 pm » |  | 
 
 Hoppá. Most, hogy mondod télleg.   |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:40:22 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| realdrifte21 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 46
								
								 | 
								|  | « Válasz #495 Dátum: 2006. december 07. 21:01:59 pm » |  | 
 
 Inni holnap fogok a céges karibulin rendesen.
 A feltöltéses motoroknál a lényeg és legfontosabb tényező a vezérlőelektronika.A gyári nem képes kezelni a beérkező jeleket,vagy legalábbis nem a megfelelő módon.
 
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| AYT E21 
								cápi  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 614
								
								 | 
								|  | « Válasz #496 Dátum: 2006. december 07. 21:03:51 pm » |  | 
 
 Most már én is ittam. (Egri bikavér) |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 m10b20 L-jet |  |  | 
	| 
			| 
					
						| AYT E21 
								cápi  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 614
								
								 | 
								|  | « Válasz #497 Dátum: 2006. december 07. 21:05:00 pm » |  | 
 
 A kompresszort eszik vagy isszák? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 m10b20 L-jet |  |  | 
	| 
			| 
					
						| realdrifte21 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 46
								
								 | 
								|  | « Válasz #498 Dátum: 2006. december 07. 21:09:34 pm » |  | 
 
 A mechanikus feltöltés az eredeti.A turbo csak késöbb lépett be az autózás világába a bonyolultsága miatt.De én inkább iszom! |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Boge 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3300
								
								 
								Ne vedd el!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #499 Dátum: 2006. december 07. 21:10:56 pm » |  | 
 
 Én inkább v.mi ilyesmire szavazok...   Block 2l (vorher 1,8l) - Kopf überarbeitet (größere Ventile, polierte Kanäle, 304°Schrick Nocke) - 45er Weber mit offenen Trichtern - Fächerkrümmer mit Abarth SportauspuffanlageÉn is ezt pártolom, de a Schrick tengelyhez kell rugósor, módosított égéstér, gyujtás, fokolókerék.... Csak a tengely 150, a 45-ös karbi minimum ennyi, a többit nem is sorolom. Ez is drága mulattság, de tény hogy a hangja mindenért kárpótol. Tanusíthatom:) A turbósok hangja nekem nem tecc. Bár már ültem egy olyanban, hogy azt hittem mozdonygépház, vagy valami ilyesmi: tolós váltó, kattógó sper, szelep le-le fúj, turbó visít, valóságos orgia volt. Tudod, mintha 3 nő szájbaszekszuálna vagy valami ilyesmi. |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:41:43 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Boge 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3300
								
								 
								Ne vedd el!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #500 Dátum: 2006. december 07. 21:12:52 pm » |  | 
 
 Egyébként a bécsi úti 02 temetőben van egy eladó kugelfisher garnitúra talán 80-ért. Egy ex rallycross versenyző szerint ez illett a legjobban az m10-hez. Verte a 45-öst és a turbót (gyári) is. Tény hogy kissé iszákos volt.... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| realdrifte21 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 46
								
								 | 
								|  | « Válasz #501 Dátum: 2006. december 07. 21:16:26 pm » |  | 
 
 Ezek mind kicsi emberkék kicsi autói.A nekem való:E28 M535i V8 KOMPRESSOR! |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Boge 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3300
								
								 
								Ne vedd el!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #502 Dátum: 2006. december 07. 21:25:03 pm » |  | 
 
 Óh te szerény:) |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:42:03 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| realdrifte21 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 46
								
								 | 
								|  | « Válasz #503 Dátum: 2006. december 07. 21:31:25 pm » |  | 
 
 Az M535i már megvan,ha nem vesztem el a héten egy fogadáson.1986 M535i achatgrünmetallick. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| realdrifte21 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 46
								
								 | 
								|  | « Válasz #504 Dátum: 2006. december 07. 21:34:06 pm » |  | 
 
 De ez mind csak kókányolás lesz... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| sixpack525i 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #505 Dátum: 2006. december 07. 21:37:28 pm » |  | 
 
 Az M535i már megvan,ha nem vesztem el a héten egy fogadáson.1986 M535i achatgrünmetallick.
 Képet:-) Felteszed fogadásra? Fogadunk?   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| realdrifte21 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 46
								
								 | 
								|  | « Válasz #506 Dátum: 2006. december 07. 21:39:15 pm » |  | 
 
 Sajnálatodra a fogadás már megköttetett.Az eredmény egy ultrahangvizygálattol függ. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| sixpack525i 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #507 Dátum: 2006. december 07. 21:43:40 pm » |  | 
 
 Sajnálatodra a fogadás már megköttetett.Az eredmény egy ultrahangvizygálattol függ.
 Képet attól még tehetsz róla   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| realdrifte21 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 46
								
								 | 
								|  | « Válasz #508 Dátum: 2006. december 07. 21:45:23 pm » |  | 
 
 Talán majd holnap.Ma már nem akarok megmozdulni. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| sixpack525i 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #509 Dátum: 2006. december 07. 21:50:16 pm » |  | 
 
 Oks. Mikorra tervezitek a projectet? |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:44:29 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	|  |