CápaBMW fórum
2024. november 27. 17:04:02 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 [136] 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2596805 alkalommal)
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #4050 Dátum: 2009. április 28. 19:53:34 pm »

Csak úgy:


* 02-08-08_1046.jpg (66.39 KB, 640x480 - megtekintve 936 alkalommal.)
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4051 Dátum: 2009. április 28. 20:05:24 pm »

Sztem sosem voltam rá dühös, sosem akartam alágyújtani, úgyhogy erről ne is álmodj. Tongue...
nem is pályázom rá Smiley
sztem a régi mocival is lett volna vagy tíz szezon mire megtanulom rendesen vezetni..
egy s14-el meg legfeljebb röhögnének rajtam, szóval a Fehérke nem az én világom  afro
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:07:48 pm írta Promega » Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4052 Dátum: 2009. április 28. 20:08:50 pm »

Na jó, meggyőztél. A Zöldike tényleg nem eladó!! SOHA!
Minden más igen.
nagyot csalódtam volna, ha nem írod ezt!!  Roll Eyes
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #4053 Dátum: 2009. április 28. 20:45:48 pm »

Sztem sosem voltam rá dühös, sosem akartam alágyújtani, úgyhogy erről ne is álmodj. Tongue...
Bizonyára rosszul emléxem, hogy hirdetted Fehérkét egyszer réges rég. Tongue És nem milliárdokért... crazy2
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:08:13 pm írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #4054 Dátum: 2009. április 28. 21:21:44 pm »

Ja ez tény!

De a bódén kívül akkor nem is ért sokat. Mike meg volt olyan fütyi, hogy nem vitte el 3 kilóért!!!
Én jól jártam, maradt egy halom munka, de egy zsír kasztni!!!!
Azóta változott egy és más:) Talán most már ér valamit....nekem legalább is.
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4055 Dátum: 2009. április 28. 21:29:36 pm »

no aztán sokra ment volna vele! nézd meg hol áll az autója  Evil
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:08:32 pm írta Promega » Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Bubo E21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1628



« Válasz #4056 Dátum: 2009. április 29. 12:16:14 pm »

egy s14-el meg legfeljebb röhögnének rajtam, szóval a Fehérke nem az én világom  afro
Na meg 10 telifény. Cheesy Bocs nem hagyhattam ki.  350
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:08:51 pm írta Promega » Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4057 Dátum: 2009. április 29. 18:57:37 pm »

nem, ellenkezőleg. nem b@sznám neki semminek se, csak a felvezető körömről lehúznának az árokba, mert a többiek szeretnének hazamenni már a versenyről  Evil
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:09:04 pm írta Promega » Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #4058 Dátum: 2009. május 14. 17:37:04 pm »

Vazelint elő!

A világ legkeményebb pályáján, a világ egyik legjobb pályakocsi pilótája és egy nem túl szar autó.

Jó étvágyat kivánok!

http://videa.hu/videok/jarmuvek/bmw-m3-gtr-a-nordschleifen-auto-gyors-nordschleife-InyuM3QyS5fmnbot
Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #4059 Dátum: 2009. május 14. 19:11:00 pm »

Lassú is,nyögvenyelősen gyorsul,semmi erő.....  Evil Evil Evil
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:09:22 pm írta Promega » Naplózva

steffe
kopasz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1296


"Ragadozó"


« Válasz #4060 Dátum: 2009. május 14. 19:30:47 pm »

wow shocked shocked

most minyá jön Indy,és megmondja,hogy ö is tud ijet az m10b16-al Cheesy Cheesy Cheesy Grin Grin 2funny 2funny 2funny

azér kiváncsi lennék,hogy a verseny végén abban a hosszú egyenesben mennyivel ment az emberünk afro afro
Naplózva
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #4061 Dátum: 2009. május 15. 14:26:22 pm »

  Evil  Shocked  Shocked  Cheesy  icon_razz 2014  eusa_clap  408
Majdnem úgy megy mint egy gyári huszas  Tongue  Grin  Evil
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:09:42 pm írta Promega » Naplózva

70/627-5355
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #4062 Dátum: 2009. május 15. 18:23:44 pm »

fém vagy papír??Roll Eyes)
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:09:52 pm írta Promega » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4063 Dátum: 2009. május 15. 19:57:00 pm »

Na én ilyen gázreakciót szeretnék elérni majd az E21-emen:  Cheesy

http://www.youtube.com/watch?v=42KwIMakoaE&feature=related#

« Utoljára szerkesztve: 2009. május 16. 08:19:06 am írta Sam8888 » Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #4064 Dátum: 2009. május 15. 21:54:24 pm »

fém vagy papír??Roll Eyes)
Fém  Roll Eyes  Tongue  Evil
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:10:09 pm írta Promega » Naplózva

70/627-5355
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4065 Dátum: 2009. május 17. 14:50:14 pm »

Uraim!

Koni lengéscsillapítóra Koni matricát honnan tudok lőni szerintetek?
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 728



« Válasz #4066 Dátum: 2009. május 17. 16:58:46 pm »

Amikor én megcsináltattam,Kárászyék raktak rá másikat,az új dizájnosat,próbáld meg náluk!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:10:24 pm írta Promega » Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #4067 Dátum: 2009. május 17. 17:34:44 pm »

Lóerőgyár: 46kW és 110Nm keréken!

http://www.youtube.com/watch?v=LnZodCIXB_Q#
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #4068 Dátum: 2009. május 17. 23:15:19 pm »

Érdeklődök az e21 guruktól,hogy van e az alvázban külömbség a 315,és a 323i között?Vagy egyforma erős mind,és csak a futóműben van külömbség?
Danke.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4069 Dátum: 2009. május 18. 06:56:45 am »

Ami biztosan különbség, hogy a 323-nál a jobb oldalon is van kipufftartó gerenda a csomagtér alatt, az a töbi motorral szerelt kasztni alatt nincs.Én más különbségről nem tudok a kasztnin.
A futóművekben a 6 hengereseknek vastagabb a tengelycsonkja..
- más az első gólyaláb, a csapágyazás, és a fedőkupak Cool
- a hátsó futőműben más a lengőkar a tárcsás hátsófék miatt, szintén más a menesztőtárcsa. A csapágyakról nincs információm.

  
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:10:54 pm írta Promega » Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #4070 Dátum: 2009. május 18. 07:03:24 am »

Elől a motortérben ott van a k-jetta légszűrőtartókonzol bal oldalon....
És ha jól tudom akkot a 80előtti 6 hengereseknél,ott van a púp és a két oldalt a konzol az elektromos ventinek....
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:11:18 pm írta Promega » Naplózva

steffe
bento

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1035


I run the Death Star


« Válasz #4071 Dátum: 2009. május 27. 12:38:34 pm »

biztos már volt linkelve, de azért ideteszem, "elég-e a hat henger" jeligére...
1129 le, 1130 nm, na neeeeee....

http://belsoseg.blog.hu/2008/11/04/tr_gstadban_nem_divat_a_kispalya
Naplózva

e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)
<(*¿*)>
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #4072 Dátum: 2009. május 27. 16:37:35 pm »

Hengerszámban ez mégiscsak 6 maradt...Smiley)
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:11:32 pm írta Promega » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #4073 Dátum: 2009. május 27. 20:39:57 pm »

UUUUPSZ!
Szemmel láthatóan az olyan apró dolgok,mint a pénz nem hátráltatják az alkotásban.Az 1400lovas gép élettartama kb 5000m,jóval 2bár felett megy,ehhez a nyomáshoz a hengerfej vizjáratait szinte teljesen be kell heggeszteni,mert egyszerűen beszakad,olyan erők hatnak,szintúgy a főtengely gyámjait meg kell erősiteni,mert leszakad a blokkról!
A költségek elképzelhetetlenül magasak,és mekkorák lehettek mire ide elértek.Gondolok itt a temérdek szétszakadt hf.-re,blokkra,hajtásláncra.Csak tippelek,de úgy 10k€-ra tenném az M-es blokk felkészitését a töltésre,már ami a halandók számára elérhető,nem lennék meglepve ha ők ezen már túlléptek volna,és teljesen egyedi,alkatrészeket épitenének be,amik ára nagyjából a galaxisunk másik végéig ér.Vagy kicsit odébb.
Közúton szerintem vezethetetlen az M5,ill. itt már felmerül a kérdés,hogy van e értelme ezzel kimenni az útra.Valószínűleg csupán demonstrációs/reklám célokat szolgál.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4074 Dátum: 2009. május 27. 21:36:32 pm »

lehet, hogy gáz, de számomra nem motorsport építeni valami szart, amit párszor lehet használni, és az a játék, hogy felgyorsulunk, utána megpróbálunk megállni, miközben ezred másodperceket próbálunk lefaragni egy időből, és azért imádkozunk, hogy ne legyen 0,00001 km/h-nál erősebb szembeszél, mert akkor nem sikerül  undecided
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #4075 Dátum: 2009. május 27. 21:40:51 pm »

motorsport azis,de valahogy engem se fog meg Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:12:06 pm írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #4076 Dátum: 2009. május 27. 22:30:47 pm »

Igen,addig jópofa dolog a drag amig valami olcsó e30/e21-be valami baromi nagy motort,azt lestiftelni,de milliókat beleölni pár tizeddért szerintem is beteg dolog,meg egy bizonyos szinttől veszélyes is,sokan túlértékelik saját tudásukat,ill.alábecsülik a veszéjt.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #4077 Dátum: 2009. május 28. 07:14:59 am »

Valószínűleg egy tunningműhely reklámfogása...
Viszont attól hogy egyszer csináltak egy ilyen 1000 feletti lovas gépet lehet hogy sík hülyék pl egy "sima" E30 325i utcára alkalmas hosszútávú tunningolásához Smiley
Az ilyen tunnigot régen simsonnál tábori tunnignak hívtuk Smiley (élettartam 1-2 hetes nyári tábor ideje   Cheesy)
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:12:26 pm írta Promega » Naplózva

Bence
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #4078 Dátum: 2009. június 01. 22:52:34 pm »

Moptorsport??


* BMW Motorsport.jpg (54.34 KB, 600x800 - megtekintve 1001 alkalommal.)
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #4079 Dátum: 2009. június 15. 07:37:13 am »

Balázs Öcsi, Lada VFTS kasztni, Mitsu EVO motor, BMW váltó, 400LE:

http://www.itiner.hu/index.php?link=hirek&ev=2009&h=ob&id=1286&PHPSESSID=shl7bj9egd4l3db3rbdoapm1m2
Naplózva

Főmordor.
Oldalak: 1 ... 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 [136] 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!