CápaBMW fórum
2024. november 27. 15:06:29 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 [177] 178 179 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2596546 alkalommal)
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #5280 Dátum: 2012. november 17. 19:24:22 pm »

Önmagában egy leömlő szerintem lepkefing,ha mondjuk tudja a 211 lovat,és a leömlő ad mellé még 6-ot,akkor mi van? huh
Ha előtte,mögötte nem változik semmi,akkor max a pénztárcád fogja megérezni  Cheesy ,illetve a placebó hatás fog érvényesülni. Grin
Jómagam már néhány kipufogó rendszert sikeren szét icon_idea -tam,mondjuk a hanghatás nem maradt el,de plusz teljesítményt nem hozott,viszont a fogyasztás simán 10%-ot ugrott felfelé.Hozzátenném mé,hogy ami BMW-men eddig a gyári kipufogó volt,és jó állapotban volt,az ment a legjobban,és az fogyasztott a legkevesebbet,igaz,még nem vettem komplett sniccer,vagy akármilyen rendszert,vélhetően nem is fogok Cheesy.
A már injektoros motorok qrvára ki vannak találva,és qrvára össze vannak hangolva,a gyárban,a gyári kipufogó rendszerhez,a gyári gyújtáshoz,a gyári légszűrőhöz,a gyári tengelyhez,a gyári sűrítéshez,ésatöbbihez,ésatöbbihez,meggyőződésem,hogy csupán egy elem változtatása inkább csak felborítja a hangolást,és csak ritkán a számunkra előnyös irányba.

MR! Itt nem kiherélt, átmenődobos, repedtfazék hangú kisipari kókány tyuningkipuffokról van szó, hanem hengerenkénti leömlőről. Ne vegyük a kettőt egy kalap alá, mert az előbbiek valóban leginkább csak rontanak, de az utóbbi érezhető pluszteljesítményt hoz, még akkor is, ha semmi mást nem változtatsz meg a motoron. Nekem az m20b25 -ön rengeteget számított, ég és föld a különbség a gyári kedvezőtlen kialakítású kipuffcsonkhoz képest. Az m30 -ra nem raktam ugyan már fel a leömlőt (majd a köv projektre), de van ismerősöm, aki rátette az M5 leömlőt és Ő is odáig volt meg vissza, hogy mennyit számít. Nem tudom hogy volt -e neked hengerenkénti leömlős rendszered, de feltételezem hogy nem, mert akkor nem írnád, hogy nincs értelme.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #5281 Dátum: 2012. november 25. 11:09:33 am »

Hmm,van egy olyan sejtésem,hogy ebben nem a készen megvehető 550lovas kompresszor kit van...... Azn Cheesy Cool Roll Eyes
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=ikEekycr31Q&feature=endscreen#
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #5282 Dátum: 2012. november 25. 21:03:51 pm »

Mr.  A hengerenkénti nem kocsikázásra van kitalálva, nem is feltétlen a jobb hangra. Fordulaton van jelentősége igazán, bár egyes fajták alul is segítenek. Maradjunk annyiban, hogy nélküle nincs versenymotor. Utcára hobbinak viszont nem tartom indokoltnak...de nem mutat rosszul a motortérbe:)
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #5283 Dátum: 2012. november 25. 21:20:13 pm »

Mr.  A hengerenkénti nem kocsikázásra van kitalálva, nem is feltétlen a jobb hangra. Fordulaton van jelentősége igazán, bár egyes fajták alul is segítenek. Maradjunk annyiban, hogy nélküle nincs versenymotor. Utcára hobbinak viszont nem tartom indokoltnak...de nem mutat rosszul a motortérbe:)

Izé,szerintem ezt is írtam. huh Cheesy
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #5284 Dátum: 2012. november 28. 10:09:41 am »

Ez vicces lesz  angel Rózsa András (eddig 3.0 M3) úgy tűnik motort cserél:



* E21.jpg (137.7 KB, 960x720 - megtekintve 1264 alkalommal.)
Naplózva
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #5285 Dátum: 2012. november 28. 10:13:53 am »

Ez vicces lesz  angel Rózsa András (eddig 3.0 M3) úgy tűnik motort cserél:



Ez vmi japán fosch?  Cheesy
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
M5swap

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1051


« Válasz #5286 Dátum: 2012. november 28. 10:28:45 am »

Az gáz lenne, mivel elhivatott BMW-s, és BMW alkalmazott  Cheesy

Ez vmi japán fosch?  Cheesy
Naplózva
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #5287 Dátum: 2012. november 28. 16:53:30 pm »

Az gáz lenne, mivel elhivatott BMW-s, és BMW alkalmazott  Cheesy

Pedig nekem JZ-nek tűnik (Toyota)  Grin
Naplózva
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #5288 Dátum: 2012. november 28. 19:24:17 pm »

Az gáz lenne, mivel elhivatott BMW-s, és BMW alkalmazott  Cheesy


Akkor ki van rúgva.. Cheesy
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
M5swap

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1051


« Válasz #5289 Dátum: 2012. november 28. 20:32:29 pm »

Csak nem egy torzszülött lesz belőle???  Grin

A Tibisz legalább kompletten váltott Toyotára, nem operálta a Supra motort az e30 m3-ba.

Pedig nekem JZ-nek tűnik (Toyota)  Grin
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5290 Dátum: 2012. november 28. 20:56:10 pm »

Nem értem az ilyen embereket... Annyival jobb egy Supra blokk? Meg lehet fújni az S50-et is, nemisakárhogy.  Evil

https://www.youtube.com/watch?v=Zm3uG6qEP_E
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #5291 Dátum: 2012. november 28. 21:42:17 pm »

Akkor ki van rúgva.. Cheesy
Lehet, hogy azóta már a Toyotánál foglalkoztatják! Evil
Mindenesetre vicces lesz Wallis matricával az oldalán, Toyota motorral a géptető alatt Cheesy
Naplózva
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #5292 Dátum: 2012. november 28. 22:19:36 pm »

Nem értem az ilyen embereket... Annyival jobb egy Supra blokk? Meg lehet fújni az S50-et is, nemisakárhogy.  Evil

https://www.youtube.com/watch?v=Zm3uG6qEP_E

Nézd, legtöbben az ára miatt választják! Mi tesómmal anno tavaly 1300 font körül vettük a komplett kocsit (Soarer) akkor 'csak' 310Ft volt a font és ez gyári 300ló, kb 0,6bar nyomáson! A kukk gyári turbók,  injektorok, ECU, könnyedén megbirkóznak egy kis nyomás emeléssel, viszonylag egyerűen fel lehet húzni 380-400ló könyékére! Ennyiből nemigen lessz sajnos ilyen lóerős BMW motorom! A JZ gyári alja elég masszív, ahhoz elég sokáig nem kell nyúlni, tudtommal 550-600 lovat kiszolgálnak! Ehhez a teljesítményhez kell egy leömlő, egy nagyobb, turbó, nagyobb injektorsor, írható ECU (sokan egy egyszerűbb piggyback ecu-val küldik) és kész!
Egy szívó motort sokkal nagyobb szopás turbósítani, úgy hogy stabil is legyen, mint egy szívót! Elég ha csak arra gondolunk, hogy illik kompressziót csökkenteni, alapból turbós kipufcsonkot kell gyártani, persze kell egy turbó, a legtöbb esetben, egyből szükséges az injektorok és az ecu módosítása stb, stb! Persze mindent meg lehet oldani, csakis pénz kérdése! Szerintem a kulcs az az, hogy adott pénzmag+energia ráfordítással megbízhatóbb, stabilabb és nagyobb teljesítményű motor pakolható egy eleve turbósból . . .
Persze ezeknek a Toyota motoroknak is megvan a maga hátrányuk, ugyanis elég ritka és drága a rájuk passzoló kézi váltó, de persze mint minden ez is orvosolható . . .
Több út is van, szerencsére nem mindenki ugyanazon jár!  Evil
Ha a modik ezt offnak ítélik, nyugodtan töröljék, vagy pakolják át :]
Naplózva
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #5293 Dátum: 2012. december 03. 20:28:55 pm »

http://totalcar.hu/magazin/hirek/2012/12/03/kiosztottak_az_elso_sportrendszamot/?utm_source=tc_topic&utm_medium=cikk&utm_campaign=Forum
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #5294 Dátum: 2012. december 04. 09:21:34 am »


Na erre kíváncsi leszek . . . Ha jól értelmezem, akkor csak gépkönyvvel rendelkező versenyautókra adják ki, így akinek nem homológ a kocsija az csak álmodhat róla!  undecided Az amatőröknek marad a trélerezés, meg a P-rendszámmal kommandózás . . . Fasza!  angry
Naplózva
M5swap

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1051


« Válasz #5295 Dátum: 2012. december 04. 10:41:48 am »

Úgy tűnik, így van. Hacsak nincs csókod az MNASZ-hez+a Közlekedési felügyelethez. De legalább a historicosoknak egy kicsivel könnyebb lesz.

Na erre kíváncsi leszek . . . Ha jól értelmezem, akkor csak gépkönyvvel rendelkező versenyautókra adják ki, így akinek nem homológ a kocsija az csak álmodhat róla!  undecided Az amatőröknek marad a trélerezés, meg a P-rendszámmal kommandózás . . . Fasza!  angry
Naplózva
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #5296 Dátum: 2012. december 15. 19:38:34 pm »

http://rallyedream.blog.hu/2012/12/15/veget_er_a_baz_sprint?utm_source=cimlap&utm_medium=link&utm_content=2012_12_15&utm_campaign=totalcar
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5297 Dátum: 2012. december 15. 19:47:03 pm »

Bohózat.  undecided
Naplózva

Főmordor.
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #5298 Dátum: 2012. december 15. 21:01:45 pm »

Az.  undecided
Naplózva

1985 E28 530i
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #5299 Dátum: 2012. december 21. 23:14:14 pm »

That's a fuckin sound! poundit poundit
http://www.youtube.com/watch?v=cAY15TgPZss#
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
mbmx

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 465



« Válasz #5300 Dátum: 2012. december 26. 00:21:26 am »

betegek ezek a lengyelek is

http://www.youtube.com/watch?v=fTnSShi33hc&sns=fb#
Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #5301 Dátum: 2012. december 28. 10:18:23 am »

http://www.youtube.com/watch?v=KOZaJxCeUtc&list=UUdSQkdW6tr2eENkW79PiwsQ&index=2#

jo kis hangulatos video,nem egyszeru hibakkal+tempoval ... viszont hianyolom Mr-t valameik soveny modul mondjuk kiugrik es egyedul kiemeli az autot felkezzel... Azn
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #5302 Dátum: 2012. december 28. 11:14:04 am »

http://www.youtube.com/watch?v=HBLIHAsknRI#

ezt muszaly...!! fulhallgato + hangero = poundit

http://www.youtube.com/watch?v=WUTqGKVi5Ho&list=UUVVoTx1J_Uc7VTiCJsXVKcw#

ezt mer bmw... sm_68

joo kis valogatni valo nagy kupac vidio...
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #5303 Dátum: 2013. január 02. 10:24:44 am »

Ezzel a videóval kívánok boldog új évet minden cáparajongónak!
http://www.youtube.com/watch?v=9xATOtBjwjQ#
Naplózva
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #5304 Dátum: 2013. február 10. 21:02:28 pm »

.


* Brabham BT53.jpg (104.28 KB, 500x748 - megtekintve 998 alkalommal.)
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5305 Dátum: 2013. február 11. 08:21:03 am »

.

Ez igen. Ez ott van.
Naplózva

Főmordor.
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #5306 Dátum: 2013. február 11. 19:31:07 pm »

Akinek erre sem áll fel, az bu** Smiley
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #5307 Dátum: 2013. február 11. 20:28:30 pm »

.

Ő az ominózus 1500cc=1500le M10?Ha jól emlékszem,valami 5 bárral volt fújva a végén,gondolom alapjáraton volt 1.5bár..... huh Cheesy
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #5308 Dátum: 2013. május 22. 20:29:29 pm »

Hát na,eddig egyszer sikerült mennem ilyen M5-el egy szigorú karikát,lassan 20éve volt,mai napig nem tudtam még feldolgozni  Roll Eyes  Cool ,itt jól lehet hallani,milyen szépen trombitál a jó öreg S38,beszarás!

http://www.youtube.com/watch?v=Hf-gmLgnCds#
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5309 Dátum: 2013. május 23. 08:03:37 am »

Hát na,eddig egyszer sikerült mennem ilyen M5-el egy szigorú karikát,lassan 20éve volt,mai napig nem tudtam még feldolgozni  Roll Eyes  Cool ,itt jól lehet hallani,milyen szépen trombitál a jó öreg S38,beszarás!

http://www.youtube.com/watch?v=Hf-gmLgnCds#


Nem akarom leszólni sem a videót, sem a tulajt, de ennyit a 18is-sel is megcsinálok. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
Oldalak: 1 ... 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 [177] 178 179 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!