CápaBMW fórum
2024. november 27. 23:12:56 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 [78] 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2597712 alkalommal)
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #2310 Dátum: 2007. július 03. 23:06:52 pm »

Hát már mosolyogni sem szabad??
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:02:34 pm írta Promega » Naplózva

steffe
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2311 Dátum: 2007. július 03. 23:08:29 pm »

Megjött az új első féktárcsám.... E21-re.....
Naogy köszi BrothaD! smiley



Ez is valami? Utánam Boogie dobálja az ilyeneket. Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva

Főmordor.
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2312 Dátum: 2007. július 03. 23:17:50 pm »

De csak merő szeretetből! Nem?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:02:49 pm írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2313 Dátum: 2007. július 03. 23:19:36 pm »

Na jó csak egyszer fordult elő, hogy utánam dobta és ki is volt esztergálva a közepe, de olyan annyira jólesett. Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:03:00 pm írta Promega » Naplózva

Főmordor.
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2314 Dátum: 2007. július 03. 23:30:48 pm »

Akkor velem vigyázz, mert én célozni is tudok!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:03:09 pm írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #2315 Dátum: 2007. július 04. 07:44:22 am »

Megjött az új első féktárcsám.... E21-re.....
Naogy köszi BrothaD! smiley



Milyen E21-esed van GengszterSztív??? Shocked
Ez 5X120-as jól látom? Roll Eyes
Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #2316 Dátum: 2007. július 04. 10:35:35 am »

Boge bácsinak és Himizolinak és Realdrift kollégának!!!
Ha esetleg "normális féket akartok"!!! grin grin grin

http://www.originaltuning.hu/cms/netalon.xml?data_id=85&car_name=BMW&car_type=E21

320mm az nem olyan nagy 700eFt ert Smiley
Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #2317 Dátum: 2007. július 04. 10:36:18 am »

Megjött az új első féktárcsám.... E21-re.....
Naogy köszi BrothaD! smiley



Nagyon zsir Smiley
Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #2318 Dátum: 2007. július 04. 10:51:13 am »

320mm az nem olyan nagy 700eFt ert Smiley
Hát igen,ezt a féket BMW-alaktrészekből is ki lehet hozni,mondjuk a harmadából szerintem. Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:03:27 pm írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #2319 Dátum: 2007. július 04. 13:45:15 pm »

Es persze mind a negy kerekre  Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:03:37 pm írta Promega » Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #2320 Dátum: 2007. július 04. 13:59:25 pm »

Ne is mond....  Roll Eyes Roll Eyes
Az előbb gurult el előttem egy E38.
Azokat ha fel hekkelném,már jó lennék. grin
Bár így is jobban lassul mint gyorsul. Cheesy Wink

Hohó!!!
Just the Quest. Roll Eyes

Ha mondjuk E28-ra fel install.-ok egy E34-es (mondjuk V8-as) nyerget,tárcsával.....
Akkor a főfékhengert is ildomos cserélnem.
Igaz? Roll Eyes
(nem akarok most féket építeni,csak mint technikai kérdést tettem fel.)

Úgy gondolom hogy az eredeti nem szállítana eleget,de javítsatok léci ha jóltévedek. Wink

Köszi.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:03:51 pm írta Promega » Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #2321 Dátum: 2007. július 04. 18:08:16 pm »

Ha jól tudom,nem kell cserélni,de sohasem árt egy kicsit olyan aminek szélesebb a dugattyúja!!Vagy valami ilyesmi!! smiley
Amugy 4x100 az E21-em,és az is marad!! wink
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:06:47 pm írta Promega » Naplózva

steffe
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #2322 Dátum: 2007. július 05. 14:07:21 pm »

Én kezdem úgy látni,h az autó építésében a legtöbbet a fékek terén érdemes variálni.
Itt vannak ezek 6-10 dugattyús rendszerek 700pénzért.Arról nem is beszélve,egy ilyen munkahenger annyi olajat vesz fel,amihez gyári főfékhenger nemigen elég egyik sem. E21-re egyenlőre nekem is az e34 tárcsái tűnnek a legjobb ár/érték arányúnak.A 7végi versenyen nézegettem Kerényi Ádám driftgépét,azon a gyári 5 csavaros tárcsának a fékfelületét külön csavarozták rá a gyári 4csavaros rotorra. Ez is egy megoldás és szinte minden típusra kivitelezhető,és ez is kijön kb 20-25e/tárcsa,plusz néhány ezer az esztergályosnak.
Nyergek terén amikor pár hónapja vita volt a többdugattyús,kontra úszónyerges megoldás között,belegondoltam,nekem a biciklimen is úszónyerges megoldás van,és ott látszanak azok a torzulások,amik a több tonnás erőhatásoknál az autón nem észrevehetők. Minimális a külömbség,ízlések és pofonok külömböznek.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:07:01 pm írta Promega » Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #2323 Dátum: 2007. július 06. 21:14:01 pm »

Kész lettek a segédalváz szilentjeim!!!
Ha valakit érdekel hol készült:
Silentblock kft!
Budapest 1194. Pákozd útca 12-14.
06-1-282-4700
grin

 


* Kép108.jpg (77.36 KB, 1600x1200 - megtekintve 1215 alkalommal.)

* Kép110.jpg (48.8 KB, 1600x1200 - megtekintve 1216 alkalommal.)
Naplózva

steffe
Sabc
Vendég
« Válasz #2324 Dátum: 2007. július 06. 21:16:25 pm »

Ez erősebb gumi, vagy ugyanaz mint a gyári, csak olcsóbb volt?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:07:45 pm írta Promega » Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #2325 Dátum: 2007. július 06. 21:21:28 pm »

Ez keményebb gumi és mint látszik a képen teljesen ki van öntve(pontosabban belevan sütve) ,nincs benne lyuk,mint a gyárin,ezért sokkal stabilabb!
A kettő megcsinálása postaköltséggel együtt volt 6320ft!!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:07:55 pm írta Promega » Naplózva

steffe
Sabc
Vendég
« Válasz #2326 Dátum: 2007. július 06. 21:22:36 pm »

Az jó ár. A feszes hátsó híd nem is árt.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:08:07 pm írta Promega » Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #2327 Dátum: 2007. július 06. 21:30:08 pm »

A wallothnál lett volna akcióban 24euro(per darab)+postaköltség!!!
Nekem hátul a segédalváz lett megkeményitve,a lengőkar szilentek és a lengéscsillapitó szilentje pedig kizöldült!! smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:08:18 pm írta Promega » Naplózva

steffe
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #2328 Dátum: 2007. július 06. 21:32:06 pm »

mennyiben fájtak a ződek és honnan?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:08:29 pm írta Promega » Naplózva

steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #2329 Dátum: 2007. július 06. 21:34:26 pm »

Érdeklődj Boge bácsinál!! smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:08:39 pm írta Promega » Naplózva

steffe
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #2330 Dátum: 2007. július 06. 21:37:57 pm »

áhhhá ... köffe
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:08:49 pm írta Promega » Naplózva

Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #2331 Dátum: 2007. július 06. 21:40:34 pm »

Én kezdem úgy látni,h az autó építésében a legtöbbet a fékek terén érdemes variálni.
Itt vannak ezek 6-10 dugattyús rendszerek 700pénzért.Arról nem is beszélve,egy ilyen munkahenger annyi olajat vesz fel,amihez gyári főfékhenger nemigen elég egyik sem. E21-re egyenlőre nekem is az e34 tárcsái tűnnek a legjobb ár/érték arányúnak.A 7végi versenyen nézegettem Kerényi Ádám driftgépét,azon a gyári 5 csavaros tárcsának a fékfelületét külön csavarozták rá a gyári 4csavaros rotorra. Ez is egy megoldás és szinte minden típusra kivitelezhető,és ez is kijön kb 20-25e/tárcsa,plusz néhány ezer az esztergályosnak.
Nyergek terén amikor pár hónapja vita volt a többdugattyús,kontra úszónyerges megoldás között,belegondoltam,nekem a biciklimen is úszónyerges megoldás van,és ott látszanak azok a torzulások,amik a több tonnás erőhatásoknál az autón nem észrevehetők. Minimális a külömbség,ízlések és pofonok külömböznek.
Van 600ccm-es motor 1 és 4 hengeresben is és minkettő atom jó, a maga kategóriájában: enduro- gyorsasági. Az 1 dugattyús nyeregnek is van előnye, de nem a motorsportban! Szóval nem feltétlen és nem minden esetben kell kicserélni a főfékhengert. Amúgy kocsi, tömeg, tömeg eloszlás függvénye is, hogy mit használsz. nehéz jól eltalálni az optimális fékerő-elosztást. ha módosítasz a futóművön, a gyári elosztót már felejtheted is el. Ha meg nem módosítasz.....akkor meg már veszett az ügy úgy is.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:09:08 pm írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #2332 Dátum: 2007. július 07. 12:05:43 pm »

Kész lettek a segédalváz szilentjeim!!!
Ha valakit érdekel hol készült:
Silentblock kft!
Budapest 1194. Pákozd útca 12-14.
06-1-282-4700
grin

 

Én meg már mióta halogatom a dolgot, de mostmár muszáj lesz megcsinálni, mert nagyon szar a hídszilentem. Elég nagy szopás lesz a kertben kicsrélni...
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #2333 Dátum: 2007. július 07. 12:16:17 pm »

Boge! Mit is csináltál versenygép hátsó stabrúd szilentjeivel? Már nem találom azt a hozzászólást ahol leírtad, meg beraktál pár fotót.
Mert van egy olyan érzésem hogy nekem amiatt (is) szar a hátsó futóművem. Nem lehet vele rendesen keresztben menni, nagyon könnyen megpördül, pedig brutál kemény a futómű(koni + H&R). Okozhatja ezt a stabrúd szilentje?
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #2334 Dátum: 2007. július 07. 12:57:21 pm »

Skoda motortartó gumibak!!!
Alulra anyával ráfogatod a stabrudat,felülre meg egy nagy alátéttel benne a legalább 8.8-as csavarral odafogatod a lengőkarhoz!!!
Legalábbis én erre emlékszem!!!
Boge majd kijavit!!
 smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:09:36 pm írta Promega » Naplózva

steffe
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #2335 Dátum: 2007. július 07. 13:45:37 pm »

Nekem is vmi ilyesmi rémlik, de mintha még kellett volna valamit faragni rajta. Nah mindegy megvárjuk a májsztrót... :DD
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:09:52 pm írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #2336 Dátum: 2007. július 07. 13:52:33 pm »

A májsztró minnyá itt van nálam Velencén,sokára lesz az netközelben!! smiley
Amugy igen a képeken ugy látszott az egyik feléből egy kicsit lekellett faragni!! smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:10:01 pm írta Promega » Naplózva

steffe
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #2337 Dátum: 2007. július 07. 13:53:49 pm »

A májsztró neked házhoz is megy?? Cheesy Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:10:13 pm írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #2338 Dátum: 2007. július 07. 17:54:44 pm »

CSak nem gondoltad,hogy én megyek bárkihez??
Mindenki hozzám jön,ha akarok valamit!! grin

Amugy Boge!!!
Egy élmény volt,jót dumáltunk!!
Végre te is láttad az én SUFNIMŰHELYEMET!!! smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:10:24 pm írta Promega » Naplózva

steffe
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #2339 Dátum: 2007. július 07. 18:55:39 pm »

Kész lettek a segédalváz szilentjeim!!!
Ha valakit érdekel hol készült:
Silentblock kft!
Budapest 1194. Pákozd útca 12-14.
06-1-282-4700
grin

 

Jooo lett Smiley
Naplózva
Oldalak: 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 [78] 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!